Mee eens👍quote:Op maandag 24 november 2025 19:11 schreef freaky40 het volgende:
Sylvia vertrekt nog lang niet, sterker nog die zal de finale gaan halen. Ze maakt wel TV namelijk. Ik denk als zij vertrekt is er geen klote meer aan, de rest zijn allemaal bruikbare schapen in dat spel. Ik ken de FEBO inmiddels maar al te goed.
Greet is te zien in de serie URK.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:59 schreef roos94 het volgende:
Pfff waarom Esther eruitDomme keuze
Diederik is ook ultra dom.
Greet Hakvoorst(?) Had ik nog nooit van gehoord. Maar wat een nare onsympathieke vrouw met een accent als nagels op een krijtbord. Haal dat mens uit het programma![]()
Sylvia is oerdom want in dit soort shows moet je jezelf niet continu op de voorgrond gooien want dan ga je irritatie opwekken en nooit de finale bereiken.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Greet is te zien in de serie URK.
Sylvia speelt hopelijk niet elke uitzending degene die de hele groep moet overhalen en de uitslag gaat bepalen. Want dan ben ik snel uitgekeken op dit programma.
Geen moer meer aan te doen, de opnames zijn allang klaar en ze hangen nog voor 6 afleveringenquote:Op woensdag 26 november 2025 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Niet alleen irritaties bij de deelnemers... ook bij de kijker
Dit gaat de kijkcijfers omlaag halen, dunkt mij
Ja dat pleurisserpent moet er van Talpa erin blijven die hebben ze vast de opdracht gegeven om zich zo te gedragenquote:Op maandag 1 december 2025 00:53 schreef Soury het volgende:
Wat raar, het was toch het blokje van Sylvia waardoor de toren omdonderde? Greet had nog niks gedaan.
Ja dit is wel wat apart.quote:Op maandag 1 december 2025 00:59 schreef casita het volgende:
[..]
Ja dat pleurisserpent moet er van Talpa erin blijven die hebben ze vast de opdracht gegeven om zich zo te gedragen
De spelregel was simpel, wie in de ring staat als de toren omdondert is afquote:Op maandag 1 december 2025 00:53 schreef Soury het volgende:
Wat raar, het was toch het blokje van Sylvia waardoor de toren omdonderde? Greet had nog niks gedaan.
RLS / [Videoland en 1x op RTL ] Vals Spelquote:Op maandag 1 december 2025 10:58 schreef spapaars het volgende:
Komt opnieuw een programma met bijna vergeten BN'ers
Bekijk deze YouTube-video
Ze hebben zich ingedektquote:Op maandag 1 december 2025 01:05 schreef Soury het volgende:
De spelregels zijn dus ter plekke aangepast om Sylvia erin te houden. Ik ga dit morgen even terugkijken wat die regels zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |