Begin oktober is dit opgenomen want toen ze begonnen was het Marianne Timmers verjaardag (3 okt)quote:Op maandag 29 december 2025 17:20 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer is de finale eigenlijk, volgende week of over 2 weken? Ik dacht dat ik hoorde dat ze zeiden dat ze er een week op hadden zitten in de aflevering van gisteren. En er zijn 2 weken opgenomen. Wanneer is dit opgenomen eigenlijk?
Toch he de Verraders Belgie en de UK The Celebrity Traitors voor mij veelal onbekende mensen maar die wel gewend zijn aan elkaar en aan een camera beste twee reality programma’s die ik afgelopen jaar heb gezien dus het kan wel. Ik denk dat Nederland gewoon teveel bekende Nederlanders heeft die vooral meedoen aan spelletjes als verdienmodel hebben noem een Remy Bonjaski , Sylvia Geersen, Rob Geus , Maik de Boer eigenlijk iedereen die in zwaard van Damocles zit, Maar ook in valsspel toch weer Dionne Maxim Victoria, Pandora’s Box met die irritante radio dj, Tatum Daglet ,Tanja Jess oa. En in behind your back ook weer Samantha Steenwijk (de ergste van allemaal waarom is die braderieën en partijen zangeres überhaupt een bekende Nederlander) maar ook oa die Loek weer en die Thijs Zeeman vermoeiend altijd diezelfde koppen alleen no way back vips heeft een redelijk frisse cast van deelnemers. Als je dan kijkt naar The Celebrity Traitors en De Belgische verraders is dat heerlijk verfrissend al hadden ze in het vorige seizoen van de Belgische verraders wel net teveel influencers maar het laatste seizoen was perfect met top advocaat Omar oa maar ook een Olivier De Schacht een Franseco Planckaert of een Yannick Nobben waar ik eigenlijk fan van geworden ben en vorig seizoen natuurlijk William Boeva en dan bij The Celebrity Traitors deden er gewoon meerdere gekroonde ridders mee oa Jonathan Ross en Stephen Fry bijvoorbeeld dat is toch hele andere koek dan weer Samantha Steenwijk Rob Geus Remy Bonjaski en Sylvie Geersen die voor de zoveelste keer in een tv spelletje opduiken.quote:Op maandag 29 december 2025 15:45 schreef freaky40 het volgende:
Onbekende Nederlanders zullen het nooit worden in een wekelijkse RLS helaas, dat kan wel maar dan moet het dagelijks zodat je als kijker een band met een onbekende Nederland kan opbouwen. Dit kan alleen maar met bekende Nederlanders, dat zag je bij De Verraders en andere shows ook
Ja hier heb je gelijk in, Ook de opmerking: dat hij het moeilijk vond.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:20 schreef superniger het volgende:
Wel lafjes om achter je moeder te schuilen.
Zijn er ook programma's die jij kijkt, waar je geen complotten in ziet?quote:Op maandag 5 januari 2026 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Ja die Jaimy maakte inderdaad ook een blunder in dit en gaf de finale uit handen hiermee. Maar goed, Harrie moest blijkbaar winnen. En las gedurende dit seizoen hier van iemand dat hij nogal machtige mensen heeft binnen de TV wereld dus dat zou dit kunnen verklaren...
Kijkend naar Harry zijn tv loopbaan die kwam als nobody seizoen 4 van EOTB in viel in dat seizoen niet heel erg op tussen oa Brody Mezdi etc opeens seizoen daarna draait heel de show om Harry en krijgt hij vervolgens daarna rechts en links ook allemaal eigen realityshows en duikt nu dus op in dingen zoals zwaard van Damocles maar ook de Tatta’s bijvoorbeeld er is iemand die heel hard voor hem werkt achter de schermen dat moet wel ik vermoed dezelfde persoon die ook Aileen Bella zo aan het pushen is want waarom van alle oude ex on the beach juist Harry en Aileen mainstream zijn geworden is mij totaal onduidelijk.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Ja die Jaimy maakte inderdaad ook een blunder in dit en gaf de finale uit handen hiermee. Maar goed, Harrie moest blijkbaar winnen. En las gedurende dit seizoen hier van iemand dat hij nogal machtige mensen heeft binnen de TV wereld dus dat zou dit kunnen verklaren...
Wordt gewoon wakker, dan ben je wel erg naief hoe zo iets er aan toe gaat. Ik loop al zo lang mee met deze reality shows.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:54 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Zijn er ook programma's die jij kijkt, waar je geen complotten in ziet?
Jammer dat die Harry het volledige bedrag heeft gewonnen, maar daar heeft Hilversum echt geen invloed op.
Daar klopte weinig van inderdaad. Denk dat Art een duur foutje maakte.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:27 schreef Gia het volgende:
Bij dat halve finalespel zat dat vakje wissel. Er was gezegd dat als je daar op kwam dat je dan van plek moest wisselen met een van de andere spelers. Welke speler is dan toch de keuze van degene die daarop terecht komt, lijkt me!
Maar Remy gaf zijn draai weg aan Jaimy, die daardoor daarop terecht kwam, en toen moest zij met Remy van plek wisselen. Dat vond ik raar! Jaimy komt daar toch op terecht, die had dan toch moeten kiezen met wie ze wisselde.
Dan had ze met Harrie kunnen wisselen en wellicht kunnen winnen.
Ik kijk ook nu pas, was gewoon een domme zet. Ze probeerde het te verklaren maar dat sloeg nergens op. Ze wilde perse Remy een hak zetten en keek niet uit haar doppen.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:02 schreef JJ76 het volgende:
Kijk nu pas terug. Maar vreemd dat jaimy op switch komt(door Remy). maar Remy mocht switchen en dus zo in finale komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |