quote:
Die Sylvia is echt niet mijn type mens, dat had ik al door toen ik laatst 2 of 3 keer de Alleskunner keek. Overdreven mens. Toen ik hoorde dat ze hier aan mee deed dacht ik al pffff nee he.. 😅
En dan is zij precies degene die alle aandacht opeist met haar BB-Ashley achtige ‘Generaal’-onzin. De bangsten en meest onzekeren slijpen uit angst direct de messen en zijn de grootste aanjagers van gekonkel (wat was ze er irritant druk mee

) omdat ze deep down zelf ook wel weten dat ze anders zelf de pineut zijn door hun karakter. Hopelijk gaat zij zsm eruit
Verder wel okee programma. Het heeft iets weg van BB natuurlijk (had wel graag een nieuwe BB in dit huis gezien). Wel jammer dat het met BN-ers is maar okee. En dat het zo kort en bondig is met maar 10x een uurtje per week van eigenlijk konkelen > stemmen > stemmen bekend maken > eliminatiestrijd oid. En dat het daardoor totaal niet biedt wat zo’n programma kan bieden en imo ook jammer dat de insteek weer zo negatief is met het ‘saboteren en verraden’ dat hedendaags zo populair is in TV-land.
Verder vraag ik me af hoe ze dit nog sneller willen gaan doen, nog 9 afleveringen en de eindstrijd is met 2 mensen, dus de komende 8 afleveringen gaan er 11 vertrekken? Al werd er gesproken over 1 vertrekker per aflevering dacht ik. En er is deze aflevering niet eens iemand vertrokken, er moet nog gestemd en gespeeld worden. Dan is de math not really mathing 😅
Maar goed. Geen BB helaas dus dit is beter dan niks en komt een beetje in de buurt. Ik blijf dit wel kijken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Willewa op 03-11-2025 03:20:59 ]