met terugkijkers:quote:Op maandag 10 november 2025 16:55 schreef spapaars het volgende:
1ste aflevering, 605 duizend kijkers
2e, 431 duizend kijkers
Klinkt interessantquote:Op maandag 17 november 2025 13:40 schreef Mylene het volgende:
Art Rooijakkers heeft hierna een andere klus. Hij presenteert het nieuwe programma, Tribe to survive, waarin families het in het buitenland tegen elkaar opnemen. Verder niets over bekend. Dit gaat op Net5 uitgezonden worden. Het zou pas leuk als Peking Express een comeback gaat maken. Het programma waar Art zijn debuut mee maakte op Net5. Gewoon na Het Blok.
Peking Expres komt ook weer terug volgens Tina Nijkamp.quote:Op maandag 17 november 2025 13:40 schreef Mylene het volgende:
Art Rooijakkers heeft hierna een andere klus. Hij presenteert het nieuwe programma, Tribe to survive, waarin families het in het buitenland tegen elkaar opnemen. Verder niets over bekend. Dit gaat op Net5 uitgezonden worden. Het zou pas leuk als Peking Express een comeback gaat maken. Het programma waar Art zijn debuut mee maakte op Net5. Gewoon na Het Blok.
Die hele Show is een vreselijke inelkaargefanste KutShow, en ik douwload het van Nieuwsgroepen omdat ik het niet "live" kan aanzienquote:Op maandag 17 november 2025 19:06 schreef freaky40 het volgende:
De beeldkwaliteit is trouwens erg slecht van HZVD, echt slechte belichting en lelijke kleuren. Weet niet of dat aan de gebruikte camera's ligt maar het is echt niet mooi en goed. En ik neem het gewoon lineair op via KPN.
Ja, dit slaat helemaal nergens op. Jammer dat hij eruit is. Hij bracht wel sensatie.quote:Op maandag 17 november 2025 23:00 schreef Soury het volgende:
Die opdrachten zijn echt kansloos. In 3 minuten 250 steentjes neerzetten is gewoon onmogelijk.
Vooral jammer dat hij die envelop niet heeft gepakt, ook wel een beetje stom om dat niet te doen als je hoofd al half op het hakblok ligt.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, dit slaat helemaal nergens op. Jammer dat hij eruit is. Hij bracht wel sensatie.
Oh, dat is leuk!!quote:Op maandag 17 november 2025 14:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Peking Expres komt ook weer terug volgens Tina Nijkamp.
Terugkijkers kijken natuurlijk eerst Expeditie Robinson, wat een minuut of 7 langer duurt dan dat Damocles begint.quote:Op zondag 23 november 2025 12:05 schreef freaky40 het volgende:
Wederom flink wat terugkijkers de aflevering van vorige week zondag.
Kijkdichtheid: 4,4 Marktaandeel: 17,3 Kijkcijfer: 732.000
Waarmee het nagenoeg stabiel is ten opzichten van vorige week.![]()
Ik dacht dat ER een struikelblok zou zijn omdat dit teveel in dezelfde doelgroep zou vallen maar blijkbaar kan het toch wel naast elkaar bestaan vooralsnog. Alleen lineair heb je een probleem hiermee maar uitgesteld kijkers trekken dat weer naar boven toe in de kijkcijfers.quote:Op zondag 23 november 2025 13:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Terugkijkers kijken natuurlijk eerst Expeditie Robinson, wat een minuut of 7 langer duurt dan dat Damocles begint.
Als je dat opneemt, haal je dat bij de eerste reclame wel weer in en kijk je live
Het scheelt ook maar een beetje. Als je de vooruitblik van ER niet kijkt, kan het zijn dat je alleen de terugblik van Damocles mist, als je live kijkt.quote:Op zondag 23 november 2025 13:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ER een struikelblok zou zijn omdat dit teveel in dezelfde doelgroep zou vallen maar blijkbaar kan het toch wel naast elkaar bestaan vooralsnog. Alleen lineair heb je een probleem hiermee maar uitgesteld kijkers trekken dat weer naar boven toe in de kijkcijfers.
Ja jammer, kans om dat loeder eruit te schoppen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |