Dat werd mij ook niet helemaal duidelijk, misschien dat er nieuwe bij komen steeds?quote:Op maandag 6 oktober 2025 07:25 schreef Invisibli het volgende:
lijkt me best leuk met de bekenden. Maarum elke dag gaat er 1 uit dus de loopduur van het programmma is max 2 weken.
Is niet benoemd helaasquote:
Zou wel mooi zijn als er livestreams bij zijn.quote:
In ieder geval voor Talpaquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:26 schreef spapaars het volgende:
Weet niet of het een echt nieuw dingetje is
Bekijk deze YouTube-video
Ga er gewoon niet vanuit. Dan kan het altijd nog meevallenquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als er livestreams bij zijn.
Dat is waarquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ga er gewoon niet vanuit. Dan kan het altijd nog meevallen
Misschien komen er wel steeds nieuwe bij en is dit de start.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik denk geen livestreams. We moeten helaas gaan wennen aan het feit dat er reality-tv-programma's groots worden aangekondigd met leuzen zoals ''gevolgd door 60 camera's'' om vervolgens alleen standaard afleveringen te krijgen waar alles al naar wens is geknipt en geklapt door de regie zoals met De Bondgenoten. Alleen Big Brother is nog over als het om streams gaat.
13 dagen.. dat is of 13 dagen achter elkaar een uitzending, wat mij kort lijkt voor zo'n programma met een pot van 500.000. Realistischer lijkt mij dat het 1 aflevering per week prime time in het weekend gaat worden, wanneer er dus geen Bondgenoten staat geprogrammeerd.
Duurt langquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb het bericht aangepast
Gedurende tien afleveringen worden kijkers meegesleurd in een zenuwslopend spel vol tactische keuzes, verborgen agenda's en sociale druk. Elke aflevering eindigt met een eliminatie - maar wie naar huis moet, is nooit vanzelfsprekend. Dat hangt af van stemrondes die elke keer anders zijn én van onvoorspelbare spelwendingen die de groep steeds op scherp zetten. Het zwaard van Damocles wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers en is vanaf zondag 2 november om 21.30 uur te zien op SBS6.
Geen streams, geen belangstelling.quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb het bericht aangepast
Gedurende tien afleveringen worden kijkers meegesleurd in een zenuwslopend spel vol tactische keuzes, verborgen agenda's en sociale druk. Elke aflevering eindigt met een eliminatie - maar wie naar huis moet, is nooit vanzelfsprekend. Dat hangt af van stemrondes die elke keer anders zijn én van onvoorspelbare spelwendingen die de groep steeds op scherp zetten. Het zwaard van Damocles wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers en is vanaf zondag 2 november om 21.30 uur te zien op SBS6.
Ik vind het niet erg als er geen streams bij zijn, is bij DBG ook nietquote:Op maandag 6 oktober 2025 12:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen streams, geen belangstelling.
Dat kijk ik voor hier gezellig te kunnen kletsen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als er geen streams bij zijn, is bij DBG ook niet
Dit is ook 1x per week dus ik snap dat er geen streams zijn. Misschien is het de bedoeling dat ze het gaan uitbreiden naar dagelijkse TV en dan met onbekende deelnemers als dit aan gaat slaan, wellicht dat er dan wel streams bij komen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kijk ik voor hier gezellig te kunnen kletsen.
Nog steeds klote dat er geen streams zijn.
Ik ga even kijken wat het is maar er niet speciaal klaar voor zitten of zo. Het was overigens beter geweest zonder BN'ers. Er zit weer veel bij waar ik nooit van heb gehoord en een deel die overal al aan meedoet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen streams, geen belangstelling.
Raar dat ze dan maar 10 afleveringen maken, wat een verspilling.quote:Op maandag 6 oktober 2025 16:25 schreef freaky40 het volgende:
Het zag er namelijk wel heel mooi uit op de beelden die Shownieuws liet zien, en mooier dan BB. Meerdere verdiepingen, echt veel mogelijkheden, bovendien een hightech regie/FEBO ruimte.
Wat is HHB?quote:Op zondag 2 november 2025 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuke televisie avond
Eerst HHB en dan dit
Van knueterigheid naar vals gedoe
Heel Holland Baktquote:Op zondag 2 november 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is HHB?
Is ook Gooische vrouwen vanavond
Ik baal dat die allemaal op de zondag avond komt
Henk houdt helemaal niet van dit soort programma's, ik moet het dus opnemen en morgen terug kijken
O dat kijk ik nooitquote:Op zondag 2 november 2025 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel Holland Bakt
Balen dat je terug moet kijken. Een voordeel; geen reclames
Ja begrijpquote:Op zondag 2 november 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kijk ik nooit
Ja is ook zo maar zo eerste aflevering is altijd wel leuk om gelijk mee te kijiken
Buiten DBG doe ik dat altijd met de commerciële omroepen.quote:Op zondag 2 november 2025 14:47 schreef freaky40 het volgende:
Het is echt teveel reality achter elkaar, gelijk vanuit Expeditie Robinson naar ZvD. Wordt dus semi live terug kijken.
Ik ook hoor, maar de eerste aflevering is wel leuk om live mee te kijken vind ik altijdquote:Op zondag 2 november 2025 16:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Buiten DBG doe ik dat altijd met de commerciële omroepen.
Puur om de reclames te skippen.
ER is toch bijna afgelopen?quote:Op zondag 2 november 2025 14:47 schreef freaky40 het volgende:
Het is echt teveel reality achter elkaar, gelijk vanuit Expeditie Robinson naar ZvD. Wordt dus semi live terug kijken.
O dan pas, ik dacht eerder. Gelukkig maar ik vind het wel leukquote:Op zondag 2 november 2025 18:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
28 december is de finale dus duurt nog wel even
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |