Ja, maar wij liggen altijd mijlenver uit elkaar wat dit betreftquote:Op maandag 3 november 2025 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Grappig hoe zulke dingen kunnen verschillen
Kloptquote:Op maandag 3 november 2025 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar wij liggen altijd mijlenver uit elkaar wat dit betreft
quote:Op maandag 3 november 2025 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
Verder deug je wel hoor
quote:Op maandag 3 november 2025 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
Verder deug je wel hoor
Denk Marianne timmer of die schrijver Sander(heet hij toch)quote:Op maandag 3 november 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]![]()
Er wordt al vroeg gerkronkeld, ik denk maar zo dat Mike de Boer degene is die niet op Esther heeft gestemd.
Jammer dat ze het niet laten zien.quote:Op maandag 3 november 2025 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk Marianne timmer of die schrijver Sander(heet hij toch)
Iig iemand die zich niet laat piepelen door Sylvia. Vond het best apart dat iedereen zo snel meeging met de beslissing om voor Esther te kiezen. Bij deze ben ik team Estherquote:Op maandag 3 november 2025 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk Marianne timmer of die schrijver Sander(heet hij toch)
dat verbaasde me enormquote:Op maandag 3 november 2025 12:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Iig iemand die zich niet laat piepelen door Sylvia. Vond het best apart dat iedereen zo snel meeging met de beslissing om voor Esther te kiezen. Bij deze ben ik team Esther
Heb wel een zwak voor haar. Ze maakt wel gelijk TV en gaat er VOL in. Snap ook echt niet waarom Esther niets door had. Die ongemakkelijkheid vlak voor de uitslag van de stemmingen toen ze er bij kwam zitten, goud! Het is echt goed gemonteerd moet ik zeggen.quote:Op maandag 3 november 2025 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Sylvia mag ik echt niet...
Wil het nog wel terugkijken, maar als het in me opkomt denk ik meteen, 'maar ja, wel weer die Sylvia'.quote:Op maandag 3 november 2025 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee ze lieten Mike zijn stem zien en hij stemde op Estherquote:Op maandag 3 november 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]![]()
Er wordt al vroeg gerkronkeld, ik denk maar zo dat Mike de Boer degene is die niet op Esther heeft gestemd.
Tis een Ashley kloon op steroïdenquote:Op maandag 3 november 2025 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wil het nog wel terugkijken, maar als het in me opkomt denk ik meteen, 'maar ja, wel weer die Sylvia'.
Dus nog niet aan toegekomen.
Ja, met d'r plastic gezicht. Ze zal hier ook wel weer overdreven likken aan d'r opblaaslippen.quote:Op maandag 3 november 2025 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een Ashley kloon op steroïden
Volgens mij maak je jezelf ook echt een target als je al vanaf binnenkomst er zo overdreven vol in gaat.quote:Op maandag 3 november 2025 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |