abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218947620
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218947624
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:25 schreef Missinglink24 het volgende: Het commentaar op Sannekes boodschappen lijstje is gewoon verkapte fatshaming. Als een andere flu dit had gepost die slank was, was het niet zo boeiend geweest.
Maar wat is fatshaming dan precies? Ik ken de term natuurlijk, maar moet je het dan maar geweldig vinden? Ik vind het niet gezond hoe ze eruit ziet en hoe haar levensstijl is. Ik ben niet het type dat zegt: prima toch als zij dat wil?? Ik vind het gewoon niet prima. Zeker niet hoe ze beperkt wordt met het spelen met Mijan. En ik kan met de hand op mn hart zeggen dat ik ook commentaar op de boodschappen had gehad bij een slanke influencer.
pi_218947630
Oei ik was de laatste die reageerde,hoop dat ik het goed heb gedaan.😅
pi_218947698
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:25 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Oeh, vertel! Wat wordt haar nieuwe strategie, haar usp, haar leven?! :D
Mag niet hier (beter ook dat henrike er niet meer over hint 😉)
pi_218947712
Dit is echt onnodig. Graag fatsoenlijk op elkaar reageren.

[ Bericht 93% gewijzigd door Donna op 05-10-2025 21:31:31 ]
pi_218947722
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:35 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Maar wat is fatshaming dan precies? Ik ken de term natuurlijk, maar moet je het dan maar geweldig vinden? Ik vind het niet gezond hoe ze eruit ziet en hoe haar levensstijl is. Ik ben niet het type dat zegt: prima toch als zij dat wil?? Ik vind het gewoon niet prima. Zeker niet hoe ze beperkt wordt met het spelen met Mijan. En ik kan met de hand op mn hart zeggen dat ik ook commentaar op de boodschappen had gehad bij een slanke influencer.
Omdat het allemaal gaat om haar gewicht, zij koopt niet genoeg groente en fruit en daarom is ze dik, dat zou de mensen van het forum natuurlijk nooit gebeuren die doen het allemaal beter.
Fatshaming.
pi_218947723
Ik hoop voor Judith dat er toch echt ergens een stijgende lijn gaat komen.
pi_218947731
Iris opent Insta: zie MB en RW half naakt in een bubbelbad. Why?
pi_218947743
Over de verbouwing van Jannekes nieuwe huis, ik denk inderdaad ook dat zij er niet zo mee zitten om een tijd in een verbouwing te wonen, ze zullen zelf ook wel bedacht hebben dat 2,5 maand niet lukt. Zij is volgens mij wel redelijk bestand tegen een beetje chaos.
pi_218947747
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:47 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Inderdaad, dit duurt inmiddels al maanden en het is wel erg kwetsbaar allemaal zo.
pi_218947771
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:47 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Omdat het allemaal gaat om haar gewicht, zij koopt niet genoeg groente en fruit en daarom is ze dik, dat zou de mensen van het forum natuurlijk nooit gebeuren die doen het allemaal beter.
Fatshaming.
Een deel van dit forum vind zichzelf gewoon heel geweldig, heeft commentaar op iedereen en blijkbaar doen ze het allemaal zelf helemaal goed.
pi_218947778
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:48 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik krijg zo de kriebels van die vader dochter relatie.. sowieso hoe hij ook toen op dat festival met al die vriendinnen van mb vast had en was niet alleen zijn telefoon die ik zag
pi_218947816
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:56 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Ik krijg zo de kriebels van die vader dochter relatie.. sowieso hoe hij ook toen op dat festival met al die vriendinnen van mb vast had en was niet alleen zijn telefoon die ik zag
En ik denk dat; had je echt geen betere foto van jullie samen, why deze met die opvallende nippels 🙄

Mijn pa zou dit trouwens ook never nooit niet zo online willen (die van mij wil overigens helemaal niet online te vinden zijn)

[ Bericht 8% gewijzigd door Iris2.0 op 05-10-2025 21:05:50 (..) ]
pi_218947853
Muziekmama

Leuk om te volgen. Heeft 7 kids, waarvan 3x tweelingen. Gewoon lekker kneuterig
pi_218947859
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:47 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Nou idd, laat wel weer extra zien hoe kwetsbaar haar gezondheid is.

Er heerst van alles op t moment en dat i.c.m. haar gezondheid zal geen goede match zijn.
pi_218947862
quote:
Dus in een zwembad is iedereen halfnaakt? Tsja ik was van de zomer in een zwembad in Frankrijk daar droegen vrouwen burkas in het water, zie ik liever dit.
Ik zou ook een andere foto hebben gekozen, daar niet van maar heel schokkend is dit niet toch?
pi_218947866
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nou idd, laat wel weer extra zien hoe kwetsbaar haar gezondheid is.

Er heerst van alles op t moment en dat i.c.m. haar gezondheid zal geen goede match zijn.
Zou het niet door die trial komen? Hopelijk knapt ze op
pi_218947871
quote:
Ze had idd ook een andere foto kunnen kiezen 🙈.
Jonge vader heeft ze wel nog, maar natuurlijk een maximaal dankbare post 😅
pi_218947878
quote:
Vindt het zo'n eng kereltje, kan er niks aan doen.
pi_218947880
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:54 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Een deel van dit forum vind zichzelf gewoon heel geweldig, heeft commentaar op iedereen en blijkbaar doen ze het allemaal zelf helemaal goed.
Ik ben ook te zwaar, en heb daar moeite mee. Sanneke volgens mij niet zo en ik denk dat ze zelf wel weet dat te zwaar niet goed is.
Maar als zij zich er prettig bij voelt is het toch oké lijkt mij.
Aan iedereen mankeert wel wat.
pi_218947889
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze had idd ook een andere foto kunnen kiezen 🙈.
Jonge vader heeft ze wel nog, maar natuurlijk een maximaal dankbare post 😅
Ze heeft idd wel mooiere foto's van haar en haar vader gepost.
Vind het wel een lieve post , ze is gewoon dol op haar vader, mooi om te zien.
pi_218947930
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:06 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dus in een zwembad is iedereen halfnaakt? Tsja ik was van de zomer in een zwembad in Frankrijk daar droegen vrouwen burkas in het water, zie ik liever dit.
Ik zou ook een andere foto hebben gekozen, daar niet van maar heel schokkend is dit niet toch?
Opzich is het toch een feit dat iedereen in een zwembad halfnaakt is 🤔
pi_218947933
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:05 schreef AppelsEieren het volgende:
Muziekmama

Wauw 3 tweelingen! Zou ze nog advies voor AM hebben..
Nee maar serieus, 3 tweelingen, ik had het oprecht niet overleefd denk ik.
pi_218947935
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik ben ook te zwaar, en heb daar moeite mee. Sanneke volgens mij niet zo en ik denk dat ze zelf wel weet dat te zwaar niet goed is.
Maar als zij zich er prettig bij voelt is het toch oké lijkt mij.
Aan iedereen mankeert wel wat.
Precies met je eens, ik ben ook te zwaar, eet ook niet altijd even gezond. Heeft zo zijn redenen helaas.
Ooh maar sorry zal niet meer offtopic gaan, mag namelijk niet. Ik ben weer weg.
pi_218947952
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:47 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Fatshaming.
Oke, aparte reactie.
pi_218947983
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:18 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Oke, aparte reactie.
Iedereen snapt dat gezond eten handig is als je zou willen afvallen, zelfs Sanneke. Open deur.
Nu stop ik.
pi_218948007
Dit is echt onnodig. Graag fatsoenlijk op elkaar reageren.

[ Bericht 89% gewijzigd door Donna op 05-10-2025 21:32:32 ]
pi_218948019
Om[quote]0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:05 schreef AppelsEieren het volgende:
Muziekmama

[/quote
3 tweelingen, omg
pi_218948026
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:15 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
En de oudste 'set' is 5. Gillend gek zou ik worden maar als je dat account ziet, hoe lekker relaxed zij is. Tatiana kan in de leer 🙈 HVK ook trouwens
pi_218948028
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:15 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Het gros van de mensen zal halfnaakt in het zwembad liggen, in Frankrijk is de zwemburka kennelijk heel populair 🤭.

Vind de foto verder niet schokkend, het zijn 2 mensen in badkleding. Ik vind het gewoon geen mooie foto, ze heeft zoveel mooiere foto's samen met/ van haar vader.
pi_218948047
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:15 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik zie het niet als halfnaakt, ik zie badkleding
pi_218948048
Goede reclame weer bij Debbie, geritsel, half donker en kinder gekwek op de achtergrond
pi_218948056
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:15 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Precies met je eens, ik ben ook te zwaar, eet ook niet altijd even gezond. Heeft zo zijn redenen helaas.
Ooh maar sorry zal niet meer offtopic gaan, mag namelijk niet. Ik ben weer weg.
Ach wie het niet wil lezen kan doorscrollen toch?
pi_218948064
Ik heb het huis van Janneke ook gezien. Leuke plek wel. Zal wel druk zijn voor de deur.
pi_218948067
Wat heeft Debbie een waanzinnige blik in haar ogen terwijl ze die adventkalender uitpakt...
pi_218948074
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Goede reclame weer bij Debbie, geritsel, half donker en kinder gekwek op de achtergrond
En shampoo was er ook niet in het hutje op de hei.
pi_218948082
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:32 schreef Groene_jasmijnthee het volgende:
Wat heeft Debbie een waanzinnige blik in haar ogen terwijl ze die adventkalender uitpakt...
O echt, zal nog eens kijken. Vind toch dat ze soms heel bijzonder uitkijkt
pi_218948090
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:32 schreef Hyacinth het volgende:
Ik heb het huis van Janneke ook gezien. Leuke plek wel. Zal wel druk zijn voor de deur.
Waarom, is het in het centrum? Ben zelf niet bekend met Ijmuiden.
  Moderator/colorchick zondag 5 oktober 2025 @ 21:35:29 #39
382129 crew  Donna
pi_218948094
Zijn jullie vanavond allemaal van de off topic politie? Je kan toch wel gewoon fatsoenlijk op elkaar reageren?Danku :G
pi_218948142
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:27 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
En de oudste 'set' is 5. Gillend gek zou ik worden maar als je dat account ziet, hoe lekker relaxed zij is. Tatiana kan in de leer 🙈 HVK ook trouwens
3 tweelingen onder de 5jaar? 😵‍💫 ik raak al overspannen bij het idee haha.
Was na de 2e set toch gestopt denk ik😂.

Het oogt wel gemoedelijk
pi_218948175
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
3 tweelingen onder de 5jaar? 😵‍💫 ik raak al overspannen bij het idee haha.
Was na de 2e set toch gestopt denk ik😂.

Het oogt wel gemoedelijk
Ik volg dit account nog niet en heb gelijk allerlei vragen 😅
Zijn ze allemaal verwekt zonder medische hulp? Wat zijn de kansen dat je 3x een tweeling krijgt? En kennelijk hebben ze een grote kinderwens want niet gestopt na tweeling nr 2 😆
Zijn ze religieus? Daarom geen anticonceptie? Vragen vragen haha ik ga maar eens kijken dan.
pi_218948188
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:35 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja centrum
pi_218948202
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:07 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zou het niet door die trial komen? Hopelijk knapt ze op
Ik krijg de indruk dat zij en haar artsen denken van van niet.
Maar het is opvallend dat ze sinds ze met die medicijnen begonnen is (muv de eerste weken) non-stop aan het kwakkelen is.
pi_218948228
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:48 schreef Harper het volgende:

[..]
Maar het is opvallend dat ze sinds ze met die medicijnen begonnen is (muv de eerste weken) non-stop aan het kwakkelen is.
Kan ook 'gewoon' met de tijd van t jaar te maken hebben natuurlijk.
Maar dingen als die leverwaarden, neem aan dat zo'n bijwerking wel bekend zou zijn.

Ze heeft in de zomervakantie ook heel veel van haar lichaam gevraagd, dat zal bij bepaalde klachten ook niet meegewerkt hebben.
pi_218948251
Akelig allemaal van Judith. Het lijkt niet door de trial te komen en alles waar ze last van heeft komt ook niet doordat ze zich teveel belast heeft van de zomer. Inderdaad wel kwetsbaar zo, als alleenstaande moeder.
pi_218948257
Ook heel sneu voor t ventje van Judith om zijn moeder zo te zien, hoop dat ze snel opknapt!
  Moderator/colorchick zondag 5 oktober 2025 @ 22:00:24 #47
382129 crew  Donna
pi_218948265
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:27 schreef Henrike het volgende:

[..]
Beetje puber gedrag, stoer doen ( voor Koen) dat het haar niets doet en dat ze aandacht van mannen heeft.
Die volgt haar niet meer zegt ze. Maar ze hoopt natuurlijk dat hij stiekem kijkt.
pi_218948270
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:35 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja is echt een druk stuk daar, dichtbij veel faciliteiten en vind het daar redelijk onoverzichtelijk qua verkeer. Maar goed, wel een charmant huis als je er de goede dingen mee doet.
pi_218948281
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 22:01 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ja is echt een druk stuk daar, dichtbij veel faciliteiten en vind het daar redelijk onoverzichtelijk qua verkeer. Maar goed, wel een charmant huis als je er de goede dingen mee doet.
Ik loop er zo af en toe. Benieuwd of ik haar een keer ga zien. Influencer in the wild 🤪
pi_218948307
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:48 schreef Harper het volgende:

[..]
Ja en sinds haar vakantie, maar goed als zexevrn een grens over is gegaan qua inspanning had het nu wel weer hersteld moeten zijn
pi_218948314
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 22:00 schreef Donna het volgende:

[..]
Die volgt haar niet meer zegt ze. Maar ze hoopt natuurlijk dat hij stiekem kijkt.
Die kijkt wel denk ik
  Moderator/colorchick zondag 5 oktober 2025 @ 22:11:40 #52
382129 crew  Donna
pi_218948317
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 22:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Die kijkt wel denk ik
Als hij slim is doet hij dat met een omweg. Anders kan ze het zien.
pi_218948358
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 22:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Die kijkt wel denk ik
Ik denk dat ie wel klaar is en dus niet kijkt, gewoon een onderbuikgevoel.

Hashtags met bijnamen gaan we niet doen hoor.
-Donna

[ Bericht 6% gewijzigd door Donna op 05-10-2025 22:28:38 ]
pi_218948368
JvP schermt sinds kort haar kinderen af. Had ze veel eerdere moeten doen maar beter laat dan nooit.
Maar wat is dan het plaatsen van een foto van twee kinderen met hartjes op hun gezicht (ergens in de afgelopen dagen)? De foto laat verder niks zien. Waarom kies je dan geen andere foto, of plaatst gewoon geen foto?
pi_218948402
Judith... tja als ze een vriendin was zou ik haar aanraden toch eens wat meer de regels te volgen 🤷 ik ben geen arts dus geen idee verder maar ze is best eigenwijs met innemen van medicijnen... gaat steeds over haar eigen grenzen.. die vakantie was natuurlijk niet slim (en dan dat water avontuur al helemaal niet) en als ze antibiotica krijgt die niet met zuivel mag neemt ze deze gewoon creatief in met zuivel 🤷🤦‍♂️
Ik blijf het bijzonder vinden hoe ze alle regels probeert te omzeilen
pi_218948426
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 22:20 schreef Harper het volgende:
JvP schermt sinds kort haar kinderen af. Had ze veel eerdere moeten doen maar beter laat dan nooit.
Maar wat is dan het plaatsen van een foto van twee kinderen met hartjes op hun gezicht (ergens in de afgelopen dagen)? De foto laat verder niks zien. Waarom kies je dan geen andere foto, of plaatst gewoon geen foto?
En haar uitleg ook erbij, een hoop woorden maar ze zegt eigenlijk niks 🙃

Eigenlijk niks aan om haar of MB nog te volgen.
pi_218948450
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 22:28 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

Gevoelsmatig zegt ze dat ze haar kinderen nu even niet laat zien tot de storm is gaan liggen. En daarna zullen ze gewoon weer in beeld komen.
pi_218948477
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 22:28 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

Inderdaad. Ze heeft veel van MB opgestoken in de loop der jaren ;)
pi_218948521
MB had toch wel een betere foto van haar met haar vader? Ze staan er beiden niet echt flatteus op
pi_218948701
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 22:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Gevoelsmatig zegt ze dat ze haar kinderen nu even niet laat zien tot de storm is gaan liggen. En daarna zullen ze gewoon weer in beeld komen.
Ja dit denk ik ook. Vage uitleg. Tis maar net hoe de wind waait.
pi_218948772
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:56 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
😳
pi_218948779
MB zegt dat ze met haar kinderen op vakantie gaat. Vraag me af of ze dat 'alleen' gaat doen. Of zullen pa en ma meegaan? We zullen het zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 05-10-2025 23:53:50 (Typfout ) ]
pi_218948799
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 23:53 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB zegt dat ze met haar kinderen op vakantie gaat. Vraag me af of ze dat 'alleen' gaat doen. Of zullen pa en ma meegaan? We zullen het zien.
Ik denk dat ze naar Iris in Spanje gaat, gok ik
pi_218949063
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 00:07 schreef Henrike het volgende:

[..]
Bizar dat ze zoveel geld heeft om naast het huis en alles ook nog weer op vakantie te kunnen met 4 kids.
pi_218949191
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 22:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith... tja als ze een vriendin was zou ik haar aanraden toch eens wat meer de regels te volgen 🤷 ik ben geen arts dus geen idee verder maar ze is best eigenwijs met innemen van medicijnen... gaat steeds over haar eigen grenzen.. die vakantie was natuurlijk niet slim (en dan dat water avontuur al helemaal niet) en als ze antibiotica krijgt die niet met zuivel mag neemt ze deze gewoon creatief in met zuivel 🤷🤦‍♂️
Ik blijf het bijzonder vinden hoe ze alle regels probeert te omzeilen
Maar de regels volgen is niet autonoom he. Dat doet Judith pas als t in haar straatje past
pi_218949288
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 06:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar de regels volgen is niet autonoom he. Dat doet Judith pas als t in haar straatje past
De clubregels om kampioen te worden kent ze uit haar hoofd denk ik.
pi_218949291
Ik zou echt doodmoe worden van die story’s van MB. Altijd maar overal moeten zijn, dat camerage*le gedoe, al die mensen continu om je heen. Pfffff
pi_218949331
quote:
Ik vraag me af of zij überhaupt ooit een dag echt alleen is geweest met haar kinderen. Ik heb het idee van niet. Een vakantie alleen met haar kinderen kan ik me dan ook niet voorstellen.
pi_218949332
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 07:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vraag me af of zij überhaupt ooit een dag echt alleen is geweest met haar kinderen. Ik heb het idee van niet. Een vakantie alleen met haar kinderen kan ik me dan ook niet voorstellen.
Ik ook niet, ouders zullen wel meegaan, misschien nog allemaal besties.
pi_218949335
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 04:23 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Bizar dat ze zoveel geld heeft om naast het huis en alles ook nog weer op vakantie te kunnen met 4 kids.
Bizar? Nee. Ze heeft het gewoon goed voor elkaar. Qua financiën bedoel ik. Wat de rest betreft vraag ik me af of ze het echt zo leuk en goed heeft als ze laat zien.
pi_218949339
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 07:17 schreef Hyacinth het volgende:
Ik zou echt doodmoe worden van die story’s van MB. Altijd maar overal moeten zijn, dat camerage*le gedoe, al die mensen continu om je heen. Pfffff
En altijd het middelpunt willen zijn. Zo komt het tenminste over. Het is echt de grote MB show.
pi_218949363
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 07:17 schreef Hyacinth het volgende:
Hoeveel selfies en knuffel filmpjes heb je ook nodig? Het is allemaal nogal 13 in een dozijn.
pi_218949366
quote:
Ik vreet mn schoen op als ze echt alleen een week met de kinderen gaat zijn 😅
pi_218949484
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 07:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bizar? Nee. Ze heeft het gewoon goed voor elkaar. Qua financiën bedoel ik. Wat de rest betreft vraag ik me af of ze het echt zo leuk en goed heeft als ze laat zien.
Dat weten we toch niet? Misschien hebben ze allemaal wel een flinke restschuld door de aankoop van de farm en de enorme verbouwingen?
pi_218949711
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 04:23 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Lijkt me heerlijk als je dat kunt, gewoon de koffers inpakken en lekker naar de zon.
pi_218949920
Hvk ;
Wst een geklaag weer, het is maandag daar begint ze mee, ja duhhh dat is het iedere week. Nu plaatste ze iets over Jayda .
Omdat de schoolfotograaf komt heeft zij het moeilijk met Jayda, en oa daarom een hekel aan het schoolsysteem.
Sorry maar als mijn kind het zo moeilijk had met die foto dan ging ze er gewoon niet op.
Een school kan dat niet verplichten, en als daar wel moeilijk over gedaan wordt zou ik kiezen voor onderwijs wat beter bij het meisje aansluit.
Ik vind dat ze vooral zichzelf zielig vind, "al genoeg gedoe vanaf vrijdag, dit kost mij onnodig veel energie"
Ik vind het triest voor Jayda, dat het meisje hier zo veel moeite mee heeft .
pi_218949933
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 08:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat weten we toch niet? Misschien hebben ze allemaal wel een flinke restschuld door de aankoop van de farm en de enorme verbouwingen?
Dat zou kunnen. Ik bedoel meer dat ze op dit moment blijkbaar de middelen heeft om te leven zoals ze nu leeft, m.a.w. dat ze prima kan rondkomen. Daarbij kan ik me niet voorstellen dat zij alles financieel al hebben afgewikkeld en dan is er natuurlijk nog helemaal geen sprake van een restschuld.
  maandag 6 oktober 2025 @ 09:14:04 #78
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_218949934
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 07:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 08:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nou ja, vakantie kunnen vieren is wel een indicator dat het niet slecht gaat, toch?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_218949974
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 08:46 schreef Henrike het volgende:

[..]
Lijkt me heerlijk als je dat kunt, gewoon de koffers inpakken en lekker naar de zon.
En de kinderen mogen spijbelen?
pi_218950029
HvK heeft een hekel aan het schoolsysteem. Ik denk eerder dat haar dochter hulp en begeleiding nodig heeft. Dat staat los van het schoolsysteem.
pi_218950038
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:25 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
En de kinderen mogen spijbelen?
11 oktober: regio Zuid herfstvakantie, niet te snel oordelen misschien?
pi_218950058
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:31 schreef Clavis het volgende:
HvK heeft een hekel aan het schoolsysteem. Ik denk eerder dat haar dochter hulp en begeleiding nodig heeft. Dat staat los van het schoolsysteem.
Ja dat gaf ze al eerder aan en volgens mij is Jayda ook al keer van school gewisseld. Zij moet eens kijken naar waar de behoeftes van haar kinderen liggen wat onderwijs betreft.
Dat geklaag leidt tot niets, ga op zoek naar iets wat past.
pi_218950140
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 07:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien kan Judith haar wat tips geven mbt Estivant!
pi_218950202
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:47 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Lijkt me voor de kinderen heerlijk! Wel een lichte twijfel of het iets voor MB is😉
pi_218950220
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:15 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik zou ook echt ernstig twijfels hebben of ik dat zou kunnen.

Zou je daar een soort van... aan wennen? Dat je na tweeling nummer 1 bij tweeling nummer 2 denkt, ja zwaar is het wel maar ach, ik maak me niet meer zo druk als bij de eerste twee?
pi_218950236
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 00:07 schreef Henrike het volgende:

[..]
Want je zal eens alleen met je kinderen op vakantie gaan, zonder au pair, ouders, vrienden of wat dan ook.
pi_218950238
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Lijkt me voor de kinderen heerlijk! Wel een lichte twijfel of het iets voor MB is😉
Maximaal eenzaam zijn! ;-)
pi_218950291
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:33 schreef Henrike het volgende:

[..]
11 oktober: regio Zuid herfstvakantie, niet te snel oordelen misschien?
Ach vergeten, gelukkig oordelen we hier nooit
pi_218950395
DBM slaat maar weer eens een rondje sporten over, want weer #ziekzwakmisselijkonderweg.
pi_218950399
quote:
17s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]
[..]
Nou ja, vakantie kunnen vieren is wel een indicator dat het niet slecht gaat, toch?
Schijn kán bedriegen, maar heb idd niet het idee dat Michelle het financieel slecht heeft.
Wel lekker in de herfstvakantie ff weg (neem aan naar de zon).
pi_218950406
Wat is nu eigenlijk gebeurd bij the home and the kid gebeurd. Man vreemdgegaan en nu samen met de andere vrouw? Heb het even gemist
pi_218950427
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:12 schreef papierentas het volgende:
DBM slaat maar weer eens een rondje sporten over, want weer #ziekzwakmisselijkonderweg.
Maar ze had t vanmorgen enorm druk he, zo druk dat dochter rond 9uur op school was...
Gisteren had ze al een storie dat ze de hele dag ziek was, dus dat ze niet naar de gym gaat zag niemand aankomen 🙈
pi_218950430
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Schijn kán bedriegen, maar heb idd niet het idee dat Michelle het financieel slecht heeft.
Wel lekker in de herfstvakantie ff weg (neem aan naar de zon).
Juist. Zie het vaak zat, wel op vakantie want daar hebben we recht op, maar bij iets wat nodig is met een handje op staan bij een ander, want we hebben geen geld meer. Al denk ik dat zij dat wel op orde heeft op dat vlak.
pi_218950432
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:00 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ach vergeten, gelukkig oordelen we hier nooit
Ik geef toe dat "misschien .....,"was niet aardig, excuses
pi_218950437
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar ze had t vanmorgen enorm druk he, zo druk dat dochter rond 9uur op school was...
Gisteren had ze al een storie dat ze de hele dag ziek was, dus dat ze niet naar de gym gaat zag niemand aankomen 🙈
Ja de hele middag ziek op bed, maar wel in een tuincentrum gelopen en een pompoen uit staan lepelen en fleurig mee op de foto staan. Overdrijven kan ze zo lekker.
pi_218950479
Ik weet dat ik een schermtijd zeikerd ben, maar ik vind t dus wel heel veel zeggend dat AM geen idee had wie de tweeling was waar Lot zo van onder de indruk was.
Er is dus geen controle op wat ze allemaal ziet op die tablet.

(Of ze overdrijft weer lekker dat kan ook haha)
pi_218950523
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:15 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik geef toe dat "misschien .....,"was niet aardig, excuses
Fideel!
pi_218950544
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:55 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Want je zal eens alleen met je kinderen op vakantie gaan, zonder au pair, ouders, vrienden of wat dan ook.
Nou ik moet zeggen dat het me ook best pittig lijkt om in je eentje met vier kleine kinderen op vakantie te gaan. Dus in die zin snap ik wel dat als je die luxe hebt van ouders, vriendinnen en een oppas die bijspringen dat je daar gebruik van maakt. Ze zal vast met de familie naar de #homeawayfromhome gaan, met de fam naar Dubai of naar Iris.

Vind het wel opvallend dat ze inderdaad nog geen dag alleen met die kinderen lijkt te kunnen zijn. Wat mij betreft niks mis met een beetje hulp aannemen als je ineens alleenstaand met vier kinderen bent, maar vind het wel verbazingwekkend dat er bij MB echt op dagelijkse basis een heel ondersteuningsteam nodig is. Krijg zeker nu toch wel het idee dat Koen en Sjaak daar het hele gezin en huishouden draaiden en dat MB niet veel meer deed dan werken, (Hello Fresh) pasta's maken en maximaal met de kinderen knuffelen tijdens het op bed leggen. Ik vraag me dan ook af of het op de lange termijn haalbaar is om alleen op de boerderij te blijven wonen. Hoe groter je huis en tuin hoe meer onderhoud en klusjes er ook altijd zijn en vier kinderen is ook niet niks. Super lief dat ouders en besties nu allemaal bijspringen, maar het lijkt me toch dat dat in deze mate geen structurele oplossing kan zijn.
pi_218950545
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:12 schreef papierentas het volgende:
Beetje snotteren en 2x hoesten noemt ze ziek.
pi_218950555
quote:

[..]
Of een mogelijkheid om de groep bff’s uit te breiden door de andere ouders als de liefsten te zien.
pi_218950659
Volgens DBM denkt de psycholoog (of waar ze ook maar een afspraak had vorige week) dat ze autisme heeft, misschien kan ze contact opnemen met Sanneke, zielsverwanten 🤣 Sanneke is ervaringsdeskundige dus kunnen ze mooi ervaring delen.

Dit stond op threads trouwens van autisme 🫣
pi_218950697
quote:

[..]
Zie jij MB kamperen 😆
pi_218950703
AM gaat bij de kookwinkel een nieuw scherp aardappelmesje en slijper kopen, ‘want ze heeft zich gesneden met een bot mesje’
Maar dat jezelf snijden kan toch ook gebeuren met een schérp mesje?

Wel leuk dat Rens zo gepassioneerd is over zijn messen.
(En fijn voor hem dat hij nu door zijn schoonmoeder een mes gratis/met korting kan regelen)
pi_218950719
Dbm moest met dochter bloedprikken ivm het vele afvallen, 1 kilo in 2 weken was het toch?
pi_218950735
quote:

[..]
Ach als zij dat prettig vind, met 4 kinderen alleen lijkt mij ook pittig en je zit dan in de avond wel altijd alleen.
Waarschijnlijk heeft ze wel iemand die mee wil
pi_218950747
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Of een mogelijkheid om de groep bff’s uit te breiden door de andere ouders als de liefsten te zien.
Net als de Nagelkerkjes doen, iemand gedag zeggen tijdens het opladen van de auto en het zijn meteen lieve vrienden 🫣
pi_218950752
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:45 schreef IlseMarije het volgende:
Volgens DBM denkt de psycholoog (of waar ze ook maar een afspraak had vorige week) dat ze autisme heeft, misschien kan ze contact opnemen met Sanneke, zielsverwanten 🤣 Sanneke is ervaringsdeskundige dus kunnen ze mooi ervaring delen.

Misschien kunnen ze een clubje oprichten, kan Debbie ook lid worden
pi_218950757
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM gaat bij de kookwinkel een nieuw scherp aardappelmesje en slijper kopen, ‘want ze heeft zich gesneden met een bot mesje’

(En fijn voor hem dat hij nu door zijn schoonmoeder een mes gratis/met korting kan regelen)
Fijn ook dat Rens zich eens niet zo overdreven gedraagt
pi_218950784
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

En dan hebben ze een enorm handige messenslijper van maar liefst ¤169.
Wat een kul! Koop een wetsteen, veel goedkoper!
Even verduidelijken, voor de lezers hier is het een tip. AM heeft nog nooit 1 cent uitgegeven bij die toko.

[ Bericht 5% gewijzigd door Rimboequeen op 06-10-2025 12:19:31 ]
  maandag 6 oktober 2025 @ 11:14:47 #110
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218950835
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:13 schreef Iris2.0 het volgende:
Wat is nu eigenlijk gebeurd bij the home and the kid gebeurd. Man vreemdgegaan en nu samen met de andere vrouw? Heb het even gemist
Volgens mij heeft ze niet echt gedeeld wat er is gebeurd, alleen dat ze uit elkaar zijn en hij gelogen heeft. Ik ben ook wel benieuwd.
pi_218950850
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:01 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Net als de Nagelkerkjes doen, iemand gedag zeggen tijdens het opladen van de auto en het zijn meteen lieve vrienden 🫣
Precies waar je je kinderen voor waarschuwt geven zij als voorbeeld. Heerlijk naïef.
pi_218950865
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:26 schreef Moondance het volgende:

[..]
Nou ik moet zeggen dat het me ook best pittig lijkt om in je eentje met vier kleine kinderen op vakantie te gaan. Dus in die zin snap ik wel dat als je die luxe hebt van ouders, vriendinnen en een oppas die bijspringen dat je daar gebruik van maakt. Ze zal vast met de familie naar de #homeawayfromhome gaan, met de fam naar Dubai of naar Iris.

Vind het wel opvallend dat ze inderdaad nog geen dag alleen met die kinderen lijkt te kunnen zijn. Wat mij betreft niks mis met een beetje hulp aannemen als je ineens alleenstaand met vier kinderen bent, maar vind het wel verbazingwekkend dat er bij MB echt op dagelijkse basis een heel ondersteuningsteam nodig is. Krijg zeker nu toch wel het idee dat Koen en Sjaak daar het hele gezin en huishouden draaiden en dat MB niet veel meer deed dan werken, (Hello Fresh) pasta's maken en maximaal met de kinderen knuffelen tijdens het op bed leggen. Ik vraag me dan ook af of het op de lange termijn haalbaar is om alleen op de boerderij te blijven wonen. Hoe groter je huis en tuin hoe meer onderhoud en klusjes er ook altijd zijn en vier kinderen is ook niet niks. Super lief dat ouders en besties nu allemaal bijspringen, maar het lijkt me toch dat dat in deze mate geen structurele oplossing kan zijn.
En dan in de podcast zeggen dat je het heel lastig vindt om hulp te accepteren 🤡
pi_218950920
Zielig voor AM he...dat ze werd gedwongen om naar die Sinterklaasfilm te gaan. Nu moest ze verplicht op de foto met Lot, en die gaat vanaf nu zeuren over schoen zetten.
Maar ja, ze moest wel, anders dan ehm, ehm, telde ze niet mee natuurlijk, of zoiets.
Principes heeft ze natuurlijk al lang niet meer, alles voor de poen.
pi_218950975
quote:

[..]
Er wordt genoeg gedronken met elkaar!
pi_218950980
Wat een schoolfoto gedoe 🤦‍♂️ bij hvk schijnt jayda niet op de foto te willen 🤷 vind ik raar.. kinderen schieten direct in poseer houding als ze een telefoon of camera zien 🤔 maar op school ineens niet?
En Judith is benieuwd of bob het lukt om met medaille op de foto te mogen 🤦‍♂️ tuurlijk lukt hem dat... hij heeft geleerd dwars te liggen bij nee 👍 vraag me vooral af waarom je de fotograaf en docent in die discussie wilt brengen 🤷
pi_218950983
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zie jij MB kamperen 😆
Je kunt tegenwoordig ook in een appartement zag ik!
pi_218950999
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wat een schoolfoto gedoe 🤦‍♂️ bij hvk schijnt jayda niet op de foto te willen 🤷 vind ik raar.. kinderen schieten direct in poseer houding als ze een telefoon of camera zien 🤔 maar op school ineens niet?
En Judith is benieuwd of bob het lukt om met medaille op de foto te mogen 🤦‍♂️ tuurlijk lukt hem dat... hij heeft geleerd dwars te liggen bij nee 👍 vraag me vooral af waarom je de fotograaf en docent in die discussie wilt brengen 🤷
Ik zou als fotograaf niet moeilijk doen als een kind met medaille op de foto wil.
pi_218951029
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:36 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ik zou als fotograaf niet moeilijk doen als een kind met medaille op de foto wil.
Misschien dat ze thuis met net zoveel dedain over de schoolfotograaf praat als Demammavan, die vindt dat de schoolfotograaf er niks van kan. En als je dat maar lekker vaak roept nemen de kinderen die antipathie vanzelf over.
pi_218951097
Oh oh oh die mond van Debbie als ze zegt dat er een andere rolstoel komt. Wat geniet ze daar toch van.
En dat hij niet in de auto past en ze concessies moeten doen... een go fund me/open tikkie voor een grotere auto? Mij verbaast niks meer namelijk bij haar.
pi_218951106
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:36 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Dat is het punt niet... als je op een school foto's moet maken van 100/200 kinderen en de helft neemt zijn haar hobby of andere lievelings mee kan het best wat extra tijd innemen. En moet er een foto met en een foto zonder genomen worden? Je kunt toch prima thuis een foto maken met?
Ik snap niet waarom je als ouder dit aan school voorschotel.. een fotograaf zal idd niet moeilijk doen..
pi_218951144
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:56 schreef Beertjeteddy het volgende:
Oh oh oh die mond van Debbie als ze zegt dat er een andere rolstoel komt. Wat geniet ze daar toch van.
En dat hij niet in de auto past en ze concessies moeten doen... een go fund me/open tikkie voor een grotere auto? Mij verbaast niks meer namelijk bij haar.
Ja, je ziet haar genieten!
pi_218951170
quote:

[..]

Helemaal eens met bovenstaande. Lijkt me ook niet handig als je van 'altijd hulp van iedereen' naar 'in je eentje met vier kinderen op vakantie' gaat. Nogal een overgang.
Maar een dagje echt alleen met haar kinderen heb ik nog niet echt gezien.
pi_218951177
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:16 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
En dan in de podcast zeggen dat je het heel lastig vindt om hulp te accepteren 🤡
Alsof al die mensen die haar assisteren geen hulp zijn, of zo.

Nou ja wie weet spiegelt ze het wel anders voor he? Maar op basis van wat ik zie heeft ze genoeg hulp zou je zeggen.
pi_218951181
quote:
Dat zou toch bizar zijn...
maar het zou me niet direct verbazen en dat is eigenlijk ook erg.
pi_218951185
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:01 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja vreselijk!
En ze krijgt echt alles voor elkaar ook he! Je ziet haar zo goed als nooit die rolstoel gebruiken. Krijgt nu al zo een mooi kussen.
Ik gebruik mijn rolstoel wekelijks en heb een simpele met een kussen die er standaard bij zat. Nou kan je zeggen dat ziet niet altijd even lekker.
Maar heb er nog nooit over nagedacht om te gaan zeuren bij de wmo dat ik wat anders wil. Ben al dankbaar dat ik zonder gezeur wat kreeg.
pi_218951224
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:21 schreef Vingerkeautje het volgende:
Zielig voor AM he...dat ze werd gedwongen om naar die Sinterklaasfilm te gaan. Nu moest ze verplicht op de foto met Lot, en die gaat vanaf nu zeuren over schoen zetten.
Maar ja, ze moest wel, anders dan ehm, ehm, telde ze niet mee natuurlijk, of zoiets.
Principes heeft ze natuurlijk al lang niet meer, alles voor de poen.
Ik wordt zo moe van dit soort geneuzel van haar en dan met dat infantiele vlaggetje continue in beeld. Leg het thuis weg, probleem opgelost.
pi_218951235
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:01 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja sorry dat ik het zeg maar ik vind het echt misselijkmakend. Deze vrouw krijgt alles voor elkaar terwijl er mensen zijn die niks voor elkaar krijgen. Echt Debbie is schaamteloos. Zou mij niks verbazen als ze een andere auto ook voor elkaar krijgt dmv een go fund me ofzo. Bah.
pi_218951246
Het is met of zonder medaille. 2 foto's maken lijkt me nogal vreemd, was dat wat ze wilde dan?

Ben MB gaan volgen na de posts hier, maar die vrouw is toch compleet de weg kwijt? Wat een treurigheid zeg, niet te geloven!

Zijn er trouwens ook topics over bijvoorbeeld accounts als dat van laviesanne of luimesanita? Die delen ook onzin, maar zonder te doen alsof het interessant is. Vind ik persoonlijk veel leuker!
pi_218951250
Grrr... die Debbie. Ik gun zo'n rolstoel met goed kussen aan mensen die het echt nodig hebben. Er zijn genoeg mensen die zich alleen maar kunnen verplaatsen in een rolstoel omdat hun benen het door een ziekte of handicap niet meer doen. Die zijn afhankelijk van zo' n ding voor hun dagelijks functioneren. Dat gesmak met die mond ook. Dat doet ze niet als ze bijvoorbeeld die adventskalender laat zien.
pi_218951303
quote:
De concessie: kinderen thuislaten. Geen enkel probleem voor Debbie.

Positief: ik vind het fijn om te zien dat Debbie zo ontzettend geniet van het feit dat ze ‘ziek’ is. Mag ook weleens gezegd worden. Heerlijk dat ze zo blij kan worden van een nieuw kussen en dat de rolstoel niet in de auto past. Elke dag is een feestje voor haar🎉

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 06-10-2025 12:44:49 ]
pi_218951314
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:14 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja sorry dat ik het zeg maar ik vind het echt misselijkmakend. Deze vrouw krijgt alles voor elkaar terwijl er mensen zijn die niks voor elkaar krijgen. Echt Debbie is schaamteloos. Zou mij niks verbazen als ze een andere auto ook voor elkaar krijgt dmv een go fund me ofzo. Bah.
Misschien kan ze het leasecontract openbreken en een bus leasen.
pi_218951315
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:13 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik wordt zo moe van dit soort geneuzel van haar en dan met dat infantiele vlaggetje continue in beeld. Leg het thuis weg, probleem opgelost.
Het is verbazingwekkend hoe snel kinderen dingen kunnen vergeten 😅.

Hier hebben ze van een familielid een of ander temu speelgoed rotzooi ding gekregen. 2 dagen later lag het in het in de klikt, er heeft niemand meer naar gevraagd 🙈
pi_218951319
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:16 schreef lila01 het volgende:
Grrr... die Debbie. Ik gun zo'n rolstoel met goed kussen aan mensen die het echt nodig hebben. Er zijn genoeg mensen die zich alleen maar kunnen verplaatsen in een rolstoel omdat hun benen het door een ziekte of handicap niet meer doen. Die zijn afhankelijk van zo' n ding voor hun dagelijks functioneren. Dat gesmak met die mond ook. Dat doet ze niet als ze bijvoorbeeld die adventskalender laat zien.
En die grijns oh, oh, oh.... En dan er nog achteraan; je moet consessies doen? Waarvoor? Niet deelnemen aan de maatschappij, niet deelnemen aan de arbeidsmarkt. Je rol als moeder. Echt he. Ik heb bij haar ook geen toffifee voorbij zien komen. Zouden de samenwerkingspartners het ook wat doorkrijgen dat je je naam beter niet aan deze kan gaan verbinden?
pi_218951323
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Positief: ik vind het fijn om te zien dat Debbie zo ontzettend geniet van het feit dat ‘ziek’ is. Mag ook weleens gezegd worden. Heerlijk dat ze zo blij kan worden van een nieuw kussen en dat de rolstoel niet in de auto past. Elke dag is een feestje voor haar🎉
Andere concessie: iedere keer die rolstoel zo hard in de auto duwen dat er weer iets kapot gaat en ze zo een andere krijgt.
pi_218951351
Lotte moet ook nog ff een sneertje uitdelen, nadat een volger dit weekend een opmerking maakte dat ze niet hard werkt.
Tere ziel heeft die vrouw toch 🙈 #spreadthelove
pi_218951358
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Andere concessie: iedere keer die rolstoel zo hard in de auto duwen dat er weer iets kapot gaat en ze zo een andere krijgt.
Of Roy bepaalt de concessies: Debbie blijft thuis met haar gejank. Verandert voor hem vrij weinig, het wordt voor hem alleen maar gemakkelijker wanneer hij met 3 i.p.v. 4 kinderen op pad is.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 06-10-2025 12:42:26 ]
pi_218951364
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Hier hebben ze van een familielid een of ander temu speelgoed rotzooi ding gekregen. 2 dagen later lag het in het in de klikt, er heeft niemand meer naar gevraagd 🙈
Precies, maar zij blijft het zelf expres voeden zodat ze erover kan zeuren in dr stories.
pi_218951381
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Lotte moet ook nog ff een sneertje uitdelen, nadat een volger dit weekend een opmerking maakte dat ze niet hard werkt.
Sneuneus. Een influencer werkt niet hard. Nou zie ik influencen sowieso niet als werk, dat terzijde. Niks mis mee om je geld te verdienen met weinig uren werken maar ga niet doen alsof je het druk hebt. En al helemaal niet als je de helft van de tijd ook nog zonder kinderen bent.
pi_218951399
Ik denk dat MB met haar ouders op vakantie gaat na de zon.
pi_218951413
Zou het echt bizar vinden als Debbie een auto kreeg... je ziet zeer regelmatig een go fund me langs komen voor een aangepaste auto/rolstoel bus voor een gezin met een gezinslid die echt afhankelijk is van de rolstoel. Debbie doet 99% van alles zonder rolstoel...
Zou toch bizar zijn dat een gezin met meervoudig gehandicapt kind die niets kan zonder rolstoel zelf een go fund me op moet zetten en Debbie die gewoon alles prima kan en af en toe in haar rolstoel kruipt voor aandacht gewoon een busje krijgt 🤔 net als al die andere dingen die ze aangevraagd heeft.. bizar! Schaamte voorbij
pi_218951420
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Positief: ik vind het fijn om te zien dat Debbie zo ontzettend geniet van het feit dat ‘ziek’ is. Mag ook weleens gezegd worden. Heerlijk dat ze zo blij kan worden van een nieuw kussen en dat de rolstoel niet in de auto past. Elke dag is een feestje voor haar🎉
Ik ga stuk 😂😂😂
pi_218951445
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien kan ze het leasecontract openbreken en een bus leasen.
Goed idee, met zo'n oprij plank die dan omhoog gaat. Lekker seniel achterin zitten in de rolstoel.
pi_218951452
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sneuneus. Een influencer werkt niet hard. Nou zie ik influencen sowieso niet als werk, dat terzijde. Niks mis mee om je geld te verdienen met weinig uren werken maar ga niet doen alsof je het druk hebt. En al helemaal niet als je de helft van de tijd ook nog zonder kinderen bent.
Nou precies. Ik werk wel hard, maar niet veel (maar 2 dagen per week). Maar mij zal je niet snel horen zeggen dat ik t druk heb.
Ben wel lekker bezig op de tijden dat ik de kinderen niet heb en soms lig ik met mijn luie reet op de bank. Gewoon omdat het kan haha. Nu bekken klachten dus lig nu meer dan me lief is, maar nu heb ik gewoon ff geen keuze
pi_218951460
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zou het echt bizar vinden als Debbie een auto kreeg... je ziet zeer regelmatig een go fund me langs komen voor een aangepaste auto/rolstoel bus voor een gezin met een gezinslid die echt afhankelijk is van de rolstoel. Debbie doet 99% van alles zonder rolstoel...
Zou toch bizar zijn dat een gezin met meervoudig gehandicapt kind die niets kan zonder rolstoel zelf een go fund me op moet zetten en Debbie die gewoon alles prima kan en af en toe in haar rolstoel kruipt voor aandacht gewoon een busje krijgt 🤔 net als al die andere dingen die ze aangevraagd heeft.. bizar! Schaamte voorbij
Van wie zou ze die auto dan krijgen? De WMO levert geen auto's 🙈
Ze zal dan toch zelf een andere moeten lease/kopen
pi_218951468
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die vrouw zou eens verplicht moeten meelopen in andere branches waar echt noeste arbeid wordt verricht dan pierenwaaien op instagram . Burn out verzekerd.
Zat ouders die 5 dagen per week keihard werken om hun hoofd boven water te houden. Wisseldiensten etc. En dit soort dames maar wakker liggen van onbenulligheid.
pi_218951476
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:44 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Goed idee, met zo'n oprij plank die dan omhoog gaat. Lekker seniel achterin zitten in de rolstoel.
En dan inderdaad vastgeklikt worden in de bus. Wel graag een doorzonbus. Ze moet goed zichtbaar zijn.
pi_218951477
A
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:16 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Het is met of zonder medaille. 2 foto's maken lijkt me nogal vreemd, was dat wat ze wilde dan?

Ben MB gaan volgen na de posts hier, maar die vrouw is toch compleet de weg kwijt? Wat een treurigheid zeg, niet te geloven!

Zijn er trouwens ook topics over bijvoorbeeld accounts als dat van laviesanne of luimesanita? Die delen ook onzin, maar zonder te doen alsof het interessant is. Vind ik persoonlijk veel leuker!
Alle influ's mogen hier besproken worden, dus ook de positieve :-)
pi_218951491
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nou precies. Ik werk wel hard, maar niet veel (maar 2 dagen per week). Maar mij zal je niet snel horen zeggen dat ik t druk heb.
Ben wel lekker bezig op de tijden dat ik de kinderen niet heb en soms lig ik met mijn luie reet op de bank. Gewoon omdat het kan haha. Nu bekken klachten dus lig nu meer dan me lief is, maar nu heb ik gewoon ff geen keuze
Jij mag (nu) liggen. Goede reden voor!
pi_218951507
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En dan inderdaad vastgeklikt worden in de bus. Wel graag een doorzonbus. Ze moet goed zichtbaar zijn.
Mooi opstapje naar de dagbesteding 3 dagen per week.
pi_218951516
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:51 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
🤣
pi_218951518
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Positief: ik vind het fijn om te zien dat Debbie zo ontzettend geniet van het feit dat ze ‘ziek’ is. Mag ook weleens gezegd worden. Heerlijk dat ze zo blij kan worden van een nieuw kussen en dat de rolstoel niet in de auto past. Elke dag is een feestje voor haar🎉
Ik moet echt lachen om je laatste stuk, want dit is gewoon echt zo. 🤣 Echt bizar trouwens dat iemand er zo van kan genieten om "ziek" te zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zou mij helemaal niks verbazen. Ze krijgt alles voor elkaar.
WMO, hulp in de huishouding zodat ze kan meuren op haar bed en kan scrollen op haar social media kanalen, hulp voor haar kinderen zodat ze nog minder met ze hoeft te doen, een WIA uitkering omdat ze al deze hulp voor elkaar krijgt en extra zielig doet. Niet erheen kan gaan maar wel naar een concert en oh... zo kunnen we toch doorgaan.
Echt bizar vind ik het. Hoop dat de organisaties haar social media eens bijhouden en dan zeker iemand die psychisch onderlegd is.
  Moderator/colorchick maandag 6 oktober 2025 @ 12:53:31 #152
382129 crew  Donna
pi_218951524
quote:

Dat hoort/mag/kan gewoon hier. Heel graag zelfs! :Y
pi_218951536
quote:

Laviesanne vond ik altijd leuk en lekker relatable, dat imago probeert ze nog steeds hoog te houden maar ook zij woont inmiddels in een dikke villa met zwembad en maakt zo'n beetje om de week een vliegreis.
Vind er weinig meer aan helaas...
pi_218951563
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:55 schreef Nieve het volgende:

[..]
Laviesanne vond ik altijd leuk en lekker relatable, dat imago probeert ze nog steeds hoog te houden maar ook zij woont inmiddels in een dikke villa met zwembad en maakt zo'n beetje om de week een vliegreis.
Vind er weinig meer aan helaas...
Ik vind haar wel leuk en kan (soms) lachen op de typetjes. De 'kook verneukings' vind ik altijd leuk, maar ze idd niet 'relatable' meer😅
pi_218951599
AM moet niet zaniken over sinterklaas want ze sleept zelf al een maand lang kruidnoten het huis in en heeft al reclame gemaakt voor sinterklaas deco. Binnenkort weer haar paradepaardje dat ALLE Geerts kinderen uit hun vel springen in de decembermaand.
pi_218951602
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:51 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
😂
pi_218951607
De week van DBM is ook weer goed begonnen. Ze mocht weer naar de dokter/medische afspraak. Die is ook weer helemaal in haar nopjes denk ik.
pi_218951629
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind haar wel leuk en kan (soms) lachen op de typetjes. De 'kook verneukings' vind ik altijd leuk, maar ze idd niet 'relatable' meer😅
Die typetjes doet ze ook steeds minder vaak en wat ze doet is afgezaagd. Die truttige dame en student typetjes vind ik zo saai. Zelfs voor Baukje en invaljuffie heeft ze geen fatsoenlijke inspiratie meer. Vond haar een paar jaar geleden nog leuk en grappig, nu is het het grote geld wat daar de klok slaat.
pi_218951705
Dat klopt wel, de typetjes zie je helaas steeds minder. Heb wel het idee dat ze zichzelf niet zo heel serieus neemt, en dat vind ik een verademing. Ze gaat wel voor het geld, maar dat begrijp ik ook wel. Met haar studie icm haar
( ontbrekende) skills valt weinig te verdienen. Dit doet ze dus heel slim.

En Luimesanita vind ik genieten. Gaat nergens over maar is toch herkenbaar.
pi_218951759
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 13:10 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Die typetjes doet ze ook steeds minder vaak en wat ze doet is afgezaagd. Die truttige dame en student typetjes vind ik zo saai. Zelfs voor Baukje en invaljuffie heeft ze geen fatsoenlijke inspiratie meer. Vond haar een paar jaar geleden nog leuk en grappig, nu is het het grote geld wat daar de klok slaat.
Eens. En heel veel van haar typetjes maken reclame voor van alles, en dan vind ik het ook veel minder leuk.

Maar ze boert er goed mee.
pi_218951773
Ik ben juist benieuwd hoe kb overleefd, volgens mij deed hij juist niks in het huis. Koken sowieso niet. Kleding kopen deed mb voorheen altijd en daarna jvp ook. Strijken leerde hij toen hij stopte met z'n baan. Ik geloof wel dat hij prima voor de kinderen kan zorgen, maar het hele huishouden in z'n eentje draaiende houden?
Mb's kring is wel heel erg uitgebreid. Ik volgde haar nog toen zij de hele dag thuis zat met de kinderen en alles draaiende houden. Kb was toen soms overdag + 's avonds aan het werk. Toen zag je alleen directe familie soms voorbij komen en in het weekend wat vrienden.
pi_218951812
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 13:34 schreef slowie het volgende:
Ik ben juist benieuwd hoe kb overleefd, volgens mij deed hij juist niks in het huis. Koken sowieso niet. Kleding kopen deed mb voorheen altijd en daarna jvp ook. Strijken leerde hij toen hij stopte met z'n baan. Ik geloof wel dat hij prima voor de kinderen kan zorgen, maar het hele huishouden in z'n eentje draaiende houden?
Mb's kring is wel heel erg uitgebreid. Ik volgde haar nog toen zij de hele dag thuis zat met de kinderen en alles draaiende houden. Kb was toen soms overdag + 's avonds aan het werk. Toen zag je alleen directe familie soms voorbij komen en in het weekend wat vrienden.
Huh? Ik meen me te herinneren dat Koen vaak voor het eten zorgde tijdens de poly. Ook deed hij veel met de kinderen. Ik denk dat hij zich prima redt nu hij niet meer aan het perfecte plaatje hoeft te voldoen.

Ik zie Michelle eigenlijk nooit echt iets doen in het huishouden. Vraag me af wie dat daar doet.
pi_218951860
Ik zag het gewoon voor me dat het om zijn nek hangt. Foto klikken en vo
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat is het punt niet... als je op een school foto's moet maken van 100/200 kinderen en de helft neemt zijn haar hobby of andere lievelings mee kan het best wat extra tijd innemen. En moet er een foto met en een foto zonder genomen worden? Je kunt toch prima thuis een foto maken met?
Ik snap niet waarom je als ouder dit aan school voorschotel.. een fotograaf zal idd niet moeilijk doen..
Ik zag het voor me dat hij gewoon dat ding om zijn nek heeft hangen, foto klikken en volgende!
pi_218951907
Zo blij dat dit topic terug is!!
Alles weer gelezen.
En eindelijk een account aangemaakt.

Ik luister trouwens Iris&Michelle podcast wel.
Best wel te doen vind ik.
Maar what about dat accent van Iris? Nog los van het Engels praat ze anders lijkt wel. Aparte klank. Zo praatte ze niet in haar video's op Insta dacht ik.
En ze zeggen hele tijd 'shit-show.'
Pff. Ze doen alsof ze zo'n zwaar leven hebben met al die bedrijven, kinderen, social life (🫠) en ook nog humble-tijd. 🙄
Heel veel is heel tegenstrijdig.
Ze willen er zijn voor de kinderen maar ook weer niet want daar krijgen ze niet 'the energy' van.

Iris had Fifty shades of Grey gekeken en ze vindt dat niks maar ze had er toch een geweldige week door gehad.
(Wat moet ik met die info?)
Michelle heeft geen s*xtoys.
Pff.
Najah. Toch blijven ze me fascineren.
Met name Michelle. Vind haar leuk.
pi_218951926
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 13:34 schreef slowie het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de verdeling. Uit mb’s stories lijk ik op te maken dat de kinderen maar 1,5 dag bij kb zijn. Terwijl hij wel echt oogt als een betrokken vader.
pi_218951975
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 14:05 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Ik ben ook benieuwd naar de verdeling. Uit mb’s stories lijk ik op te maken dat de kinderen maar 1,5 dag bij kb zijn. Terwijl hij wel echt oogt als een betrokken vader.
Dat idee kreeg ik eerst ook maar volgens mij is het wel (iets) meer dan dat. Ze schreef namelijk ook dat ze haar zoon zag bij een vriendje terwijl het niet haar weekend was.

[ Bericht 17% gewijzigd door JaNeeDan op 06-10-2025 14:27:26 ]
pi_218952039
In de story waar Maike een broodje aan het maken is, vind ik haar nek een beetje vreemd, ik kan er mijn vinger niet op leggen 🤔
pi_218952046
quote:

[..]
Volgens mij zijn ze daar wel langer, want ze schreef zaterdag dat het niet 'haar' weekend was maar ze ze toch even zag. Normaal bij de voetbal, maar dat was afgelast dus even thuis.
pi_218952065
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 14:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
In de story waar Maike een broodje aan het maken is, vind ik haar nek een beetje vreemd, ik kan er mijn vinger niet op leggen 🤔
Ze lijkt een pratende plastic pop, nu met winterjas aan en je hoort hoe hol het klinkt in het gezellig ingerichte stulpje 🤣🫣
pi_218952146
quote:

[..]
Leuk. Misschien kan Ellen ook aansluiten.
  maandag 6 oktober 2025 @ 14:46:08 #171
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_218952152
De joystick op de rollie van Debbie, kan ze ook haar handen niet meer bewegen?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_218952159
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 14:46 schreef popje het volgende:
Die zit erop omdat Roy niet een kinderwagen en een rolstoel tegelijk kan duwen als ze een dagje weggaan 🙈
pi_218952187
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 14:32 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ze lijkt een pratende plastic pop, nu met winterjas aan en je hoort hoe hol het klinkt in het gezellig ingerichte stulpje 🤣🫣
En dat gefrut aan haar (extensions) haar terwijl ze met broodjes/toastjes/salade/worst bezig is.
pi_218952217
quote:

[..]
Maar dat is precies waarom ik geen 4 kinderen heb. Wij hebben er met de keuze van ons gezin bewust rekening gehouden met dat een van ons alleen voor ze kan zorgen, mocht dat onverhoopt nodig zijn. En dan denk ik niet eens persé aan overlijden of een scheiding, maar ook als een van de twee in het ziekenhuis komt te liggen oid.
Ik denk dat dat in veel grote gezinnen best een probleem is.
pi_218952241
Milou weet niet of ze alle taken op haar lijst afkrijgt. Ik vind het ook wel een pittige lijst hoor. Op deze manier stevent ze regelrecht op een burn out af.
Maar ze hoeft vandaag geen linkjes te delen, dat scheelt.
pi_218952246
quote:
Rolstoelbus , vast al aangevraagd.
pi_218952274
Volgens mij kookte Koen regelmatig, heeft hij genoeg kleding om nog jarenlang vooruit te kunnen en was hij vaak op pad met de kinderen/voetballen/schoolrun. Ook de avondspits met iedereen douchen en op bed leggen deed MB echt niet alleen.
Beetje gek om te zeggen dat KB geen huishouden draaiend zou kunnen houden. Hij is toch niet debiel en lui lijkt hij me ook niet. En ook niet druk met alle feestjes aflopen, alhoewel we dat niet zien want radiostilte, maar die indruk heb ik toch niet.
pi_218952277
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Pausmobiel, kan ze zwaaien
pi_218952295
Ik rende even door de stories van AM, ik kijk daar niet te vaak.

Iemand een idee hoezo ze een huisbezoek krijgt voor Jet, of wat dat inhoudt? Ik denk daarbij aan jeugdzorg ofzo.
pi_218952300
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 14:46 schreef popje het volgende:
Hou op hoor, ze kan toch niet het risico lopen dat haar nagels beschadigd raken omdat ze zelf aan de wielen moet draaien? Weet je wat die nagels kosten? En daarbij kost dat draaien aan de wielen ontzettend veel energie en ze heeft al niet veel kracht in haar handen. Het kleine beetje energie en kracht wat ze heeft moet ze zorgvuldig verdelen tussen het vasthouden van boeken, uitpakken van pakketjes vol meuk, kaarsen maken, kratjes fruit tillen, tasjes van de Zeeman sjouwen en haar telefoon vasthouden. Ik geef het haar te doen.
Die joystick gun ik haar van harte.
pi_218952311
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:08 schreef Henrike het volgende:

[..]
Pausmobiel, kan ze zwaaien
Daar passen weer geen drie kinderen in.
pi_218952345
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:12 schreef Maretakje het volgende:
Ik rende even door de stories van AM, ik kijk daar niet te vaak.

Iemand een idee hoezo ze een huisbezoek krijgt voor Jet, of wat dat inhoudt? Ik denk daarbij aan jeugdzorg ofzo.
Vroeger deden scholen dat, moest je als leerkracht bij kinderen thuis op bezoek. Thuissituatie zien, kind kon dingen van thuis laten zien
( slaapkamer, huisdier enz). Inmiddels natuurlijk al lang achterhaald, maar wie weet doet deze school dit nog wel?
pi_218952364
Demammavan: en weer die focus op die eerste plek in de boeken top 60. Ik snap dat niet zo goed: met hun strategie en de focus op pre-order lijkt het mij vrij evident dat ze op plek 1 in de top 60 binnenkomt. Maar je wil toch dat je langer en regelmatiger boeken verkoopt. 20 weken in de top 60 op een lagere plek staan lijkt mij veel meer over het succes van een boek zeggen.
Of zouden ze dat bij de uitgever niet nastreven omdat ze sowieso al weten dat dat niet gaat lukken bij dit soort boeken? En met haar onderwerp verwacht Annemarie denk ik veel media-aandacht en aanvragen? Waarom dan zoveel boekenhandels aandoen als je toch al drukte verwacht?

Er is denk ik een reden dat ik niet in deze business zit 😁, gelukkig liggen mijn competenties op andere vlakken.
pi_218952368
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Daar passen weer geen drie kinderen in.
Nee maar die mogen ook niet mee... krijgen zij straks aandacht 🤦‍♂️🤷 dan is hele punt van de pausmobiel weg
pi_218952374
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:20 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Vroeger deden scholen dat, moest je als leerkracht bij kinderen thuis op bezoek. Thuissituatie zien, kind kon dingen van thuis laten zien
( slaapkamer, huisdier enz). Inmiddels natuurlijk al lang achterhaald, maar wie weet doet deze school dit nog wel?
Wij hebben wel huisbezoek gehad bij onze jongste, maar dat was vooral omdat dat een nogal apart geval was. Bij onze school deden ze het bij een paar kinderen in de klas, vooral ook om de thuissituatie in beeld te brengen. Mijn kind vond het helemaal geweldig: de juf en de onderwijs-assistent op de thee.
pi_218952404
quote:

[..]
Wij hebben het bij de oudste ook gehad .. kwam de kleuterjuf op de koffie 🤣 zaten midden in een verbouwing dus gaf beetje chaotisch beeld 👌
Bij annemarie kunnen ze toch gewoon insta kijken lijkt mij? Ze gaan echt niet ineens anders doen dan op beeld als er iemand langs komt
pi_218952427
Och DBM heeft voor zichzelf ook weer ene nieuwe diagnose.
pi_218952435
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee maar die mogen ook niet mee... krijgen zij straks aandacht 🤦‍♂️🤷 dan is hele punt van de pausmobiel weg
In dat geval kan de auto gewoon blijven. Bank plat, bolide erin en gaan! 🚗👩🦼
pi_218952463
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:01 schreef JaNeeDan het volgende:
Milou weet niet of ze alle taken op haar lijst afkrijgt. Ik vind het ook wel een pittige lijst hoor. Op deze manier stevent ze regelrecht op een burn out af.
Maar ze hoeft vandaag geen linkjes te delen, dat scheelt.
Ik lig in een deuk. Dit soort dingen doen werkende mensen toch gewoon in een uurtje na werktijd? 🫣
pi_218952495
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:38 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Ik lig in een deuk. Dit soort dingen doen werkende mensen toch gewoon in een uurtje na werktijd? 🫣
Klopt. Ik begin steeds beter te snappen dat influencers geen echte baan hebben. Ze kunnen dat gewoon niet aan.
pi_218952498
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:38 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Dat heb ik met bijna alle influencers. Dat poetsen enz, ja leuk maar ik moet dat na mn werk doen. En wordt hier nog eens extra "vies" omdat mijn werk zich hier in huis plaats vindt.
AM ziet dat ook allemaal als werk.
pi_218952544
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
In dat geval kan de auto gewoon blijven. Bank plat, bolide erin en gaan! 🚗👩🦼
En als ze de kinderen mee wil nemen, misschien een aanhanger waar de rolstoel op kan? Kan ze daarin zitten en zwaaien.
pi_218952576
Kan iemand mij uitleggen wat dat filmpje bij Debbie met groep6 te maken heeft? Ik herken niets 🤷
En zit ze zelf dan ook in groep 6 omdat haar muziek en tv altijd knetterhard staat?

(Mijn kind zit ook in groep 6.. en die heeft ook gewoon muziek op zijn kamer.. maar op normaal volume omdat zijn zussen ook muziek op hun kamers hebben en als iedereen hard gaat heeft straks niemand meer muziek op hun kamer ✌️)

Denk dat dit meer een aangeleerd thuis probleem is dan een groep 6 iets 🤔
pi_218952583
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:50 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
En als ze de kinderen mee wil nemen, misschien een aanhanger waar de rolstoel op kan? Kan ze daarin zitten en zwaaien.
Soort glazen caravannetje 👌 ik zie potentie! Lekker zwaaien op de snelweg
pi_218952617
Glazen camper!
pi_218952729
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat filmpje bij Debbie met groep6 te maken heeft? Ik herken niets 🤷
En zit ze zelf dan ook in groep 6 omdat haar muziek en tv altijd knetterhard staat?

(Mijn kind zit ook in groep 6.. en die heeft ook gewoon muziek op zijn kamer.. maar op normaal volume omdat zijn zussen ook muziek op hun kamers hebben en als iedereen hard gaat heeft straks niemand meer muziek op hun kamer ✌️)

Groep 6 moet benadrukt worden. Maar het volume heeft werkelijk niets te maken met groep 6.
Dit filmpje is om te laten horen dat haar oudste echt van de muziek van Alex Warren houdt en het dus een noodzaak is dat zij samen daar naartoe gaan. En verder is het daar heel gebruikelijk dat alles op standje gehoorschade staat.
pi_218952794
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ergens hoop ik dat ze ome agent een keer ziet, als zij op de fiets zit, met haar mobiel in de hand. Daar stoor ik me ook aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Overrozen14 op 06-10-2025 16:28:33 (Spelling) ]
pi_218952816
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:50 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Die gaan vast zielig doen bij de leasemaatschappij om kosteloos het contract eerder te beëindigen. Daarna kan er een bus komen. Kan Roy nog meer inleveren van zijn salaris aan zijn vrouw.
pi_218952885
DBM.. threads.. waarom?.. het gaat over theedoeken die duur zijn maar bij de action zijn ze best goed te betalen?

Dan springt het weer over het SK geheim?

Meid.. waarom is niemand die zegt.. neem even een adempauze
pi_218952901
Waarom kleed dbm de kinderen direct om na school? Die vlek gaat er echt over 3 uur ook nog uit hoor.. (daarbij Waarom gaat kind in pyjama naar school 🤔)
pi_218952969
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 16:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Waarom kleed dbm de kinderen direct om na school? Die vlek gaat er echt over 3 uur ook nog uit hoor.. (daarbij Waarom gaat kind in pyjama naar school 🤔)
Omdat zij vooral dat soort broeken koopt voor haar kinderen en verlegen zit om dagelijks veel was, dan kan ze daar belangrijk over doen.
pi_218952970
quote:

Ze wil even laten weten dat Zoë in groep 6 zit, en niet groep 5. Niet gek dat die muziek zo hard staat, doet moeders ook
pi_218953013
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 16:46 schreef MikkiejY het volgende:
DBM.. threads.. waarom?.. het gaat over theedoeken die duur zijn maar bij de action zijn ze best goed te betalen?

Dan springt het weer over het SK geheim?

Meid.. waarom is niemand die zegt.. neem even een adempauze
Die maaltijd die ze laat zien op threads ziet er ook niet bepaald lekker uit
pi_218953088
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hoop vooral voor haar dat er wat smaak aan zat..🫢
pi_218953200
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja hier komt Mien groenten weer, maar zou ze dat zo kaal eten?
pi_218953208
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:19 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ze liet het pas een keer zien met wat verdwaalde soepgroenten erdoor.
pi_218953285
Hvk : zij doet het om de reacties hoor.
Zelf gezond, kinderen droge spaghetti want smaken verschillen.
Nee je moet ze een gezonde maaltijd voorzetten en van het eten een leuk moment maken, dan eten ze echt wel. Misschien niet alles of niet veel maar als je het niet aanbied.
En dan hoe ze die kinderen dat eten voorzet, Zayn mag met de handen eten en schuift het zo naar binnen.
De ander zit bijna met haar hoofd in de tablet.
En moeder maar filmen , ga er bij zitten en help ze
Ik bedoel hier niks verkeerds mee tov de kinderen hoor, dit is echt waar moeder verantwoordelijk voor is.
Ze kan het ze toch wel een beetje leren?
Leg er dan tenminste wat snoeptomaatjes of komkommer bij.
pi_218953323
quote:

Dar vroeg ik mij ook af. Mijn dochter zit in groep 8 maar heb dan denk ik wat gemist de afgelopen jaren 🤔😅
pi_218953343
quote:

[..]
Ene week vanaf donderdag ochtend brengt ma walk de kids naar Koen en vrijdag zijn ze bij Koen, zaterdag bij voetbal de kids ruilen.
Andere week: donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag bij Koen. Alleen Mb gaat wel vaak kijken op zaterdag bij voetbal. Maar volgens mij is dit de verdeling.
pi_218953349
quote:

[..]
Misschien met ananas
pi_218953365
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:43 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Dar vroeg ik mij ook af. Mijn dochter zit in groep 8 maar heb dan denk ik wat gemist de afgelopen jaren 🤔😅
😂 heb er ook 2 op het VO zitten.. maar dacht misschien is dit iets van groep 6 nu? Mijn zoon zit in 6.. maar ik hoor veel tralalierie tralala maar weinig herrie verder
pi_218953385
Volgens Debbie dragen ze in groep 6 ook al make up. Hoe Zoe ‘wat’ roept tegen Debbie. Hadden ze hier niet hoeven te proberen maar Debbie doet niet aan opvoeden.

Enne rolstoelbus voor Debbie in 3 2 1 ……
pi_218953393
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:55 schreef Kaatjepuk het volgende:
Volgens Debbie dragen ze in groep 6 ook al make up. Hoe Zoe ‘wat’ roept tegen Debbie. Hadden ze hier niet hoeven te proberen maar Debbie doet niet aan opvoeden.

De "wat" kwam (en ging heel snel) hier in de brugklas.... ah zoe is natuurlijk al een puber!
pi_218953426
quote:

[..]
Is haar lunch begreep ik, vast voor enkele dagen geprept. Persoonlijk vind ik rijst met gehakt geen combi.
pi_218953436
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:55 schreef Kaatjepuk het volgende:

En een parfummetje. Nou geen idee wat er in de afgelopen jaren is veranderd maar hier in groep 6 geen deo (want niet nodig), geen make up, geen parfum, geen ‘WAT’ en muziek op een normaal geluidsniveau.

Of er een bus komt weet ik niet maar ander vervoer zeker!
pi_218953484
Wil en Tien zijn weer voor hun halfjaarlijkse kappersbeurt..

Martine lijkt echt 10 jaar ouder met deze kleur.. 🫥🫥
pi_218953489
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En een parfummetje. Nou geen idee wat er in de afgelopen jaren is veranderd maar hier in groep 6 geen deo (want niet nodig), geen make up, geen parfum, geen ‘WAT’ en muziek op een normaal geluidsniveau.

Hier mag er op de basisschool niet eens make up gedragen worden
pi_218953500
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Hier zie ik make up/ parfum en getuttel met kerst gala diner 😂 dan is het wel heul cute al die mini dames...
Vind het eigenlijk wel bijzonder dat het daar al dagelijks is als bijbelbelt regio
pi_218953505
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:45 schreef IlseMarije het volgende:

Nee er staat dat ze de indruk kreeg dat de psycholoog dat vermoedde.. bij een intake. Nu heeft zij altijd de indruk dat er iets aan de hand is.. dus er is wsl niet eens over gesproken. Of iets gezegd als dat het interview wordt meegenomen bij de onderzoeken naar adhd die zij wil. Geen psycholoog die bij een intake gaat zeggen dat hij denkt dat dit en dat het is. 🤣
pi_218953510
quote:

[..]
Nu ben ik iets ouder dan AM, ik heb dat nog nooit meegemaakt. Grappig weer wat geleerd.

Is dan wel een school die bij haar achterhaalde taboe doorbrekende ideeën past.
pi_218953530
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hou op hoor, ze kan toch niet het risico lopen dat haar nagels beschadigd raken omdat ze zelf aan de wielen moet draaien? Weet je wat die nagels kosten? En daarbij kost dat draaien aan de wielen ontzettend veel energie en ze heeft al niet veel kracht in haar handen. Het kleine beetje energie en kracht wat ze heeft moet ze zorgvuldig verdelen tussen het vasthouden van boeken, uitpakken van pakketjes vol meuk, kaarsen maken, kratjes fruit tillen, tasjes van de Zeeman sjouwen en haar telefoon vasthouden. Ik geef het haar te doen.
Die joystick gun ik haar van harte.
Je bent lekker op dreef vandaag, ga zo door! *O*
pi_218953560
Bijzonder artikel wat ik zojuist voorbij zag komen bij Vice.
Over influecers die doen alsof ze ziek zijn, maar dit niet zijn.

Doet me aan een bepaalde influencer denken met bepaalde dingen die erin worden gezegd, zoals shoppen naar de juiste ziekenhuizen en behandelaren.

Op Reddit is er dus zelfs een heel Engelstalig forum voor influencers die dit doen...( staat in het artikel. ) Bizar dat dit soort dingen dus steeds vaker voor lijken te komen.

Ook allemaal mensen die trouwens met een glimlach vertellen hoe ziek ze zijn of laten zien wat ze allemaal hebben.
Ik vind dat dus echt heel heftig.
En dat allemaal voor de aandacht van mensen die je helemaal niet kent op het internet.

https://www.vice.com/en/a(...)ghh8NgOo34-kSCvl2anA
pi_218953562
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:33 schreef Henrike het volgende:
Hvk : zij doet het om de reacties hoor.
Zelf gezond, kinderen droge spaghetti want smaken verschillen.
Nee je moet ze een gezonde maaltijd voorzetten en van het eten een leuk moment maken, dan eten ze echt wel. Misschien niet alles of niet veel maar als je het niet aanbied.
En dan hoe ze die kinderen dat eten voorzet, Zayn mag met de handen eten en schuift het zo naar binnen.
De ander zit bijna met haar hoofd in de tablet.
En moeder maar filmen , ga er bij zitten en help ze
Ik bedoel hier niks verkeerds mee tov de kinderen hoor, dit is echt waar moeder verantwoordelijk voor is.
Ze kan het ze toch wel een beetje leren?
Leg er dan tenminste wat snoeptomaatjes of komkommer bij.
Ik verbaas me erover dat de jongste met een vork voor volwassenen eet. Straks prikt hij in zn oog🙁
pi_218953654
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:24 schreef Beertjeteddy het volgende:

Doet me aan een bepaalde influencer denken met bepaalde dingen die erin worden gezegd, zoals shoppen naar de juiste ziekenhuizen en behandelaren.

Op Reddit is er dus zelfs een heel Engelstalig forum voor influencers die dit doen...( staat in het artikel. ) Bizar dat dit soort dingen dus steeds vaker voor lijken te komen.

Ook allemaal mensen die trouwens met een glimlach vertellen hoe ziek ze zijn of laten zien wat ze allemaal hebben.
En dat allemaal voor de aandacht van mensen die je helemaal niet kent op het internet.

Met interesse gelezen, dank!
En spot on zeg. Illustreert heel goed hoe ongelooflijk toxic social media kan zijn. Voor alle partijen.
Maakt me ook weer extra boos dat ouders hun kinderen hier vrijwillig aan blootstellen.

" For those with chronic illnesses who have spent a lifetime trying to get doctors and society to take them seriously, seeing people rewarded with views, follows and successful crowdfunding campaigns for faking their conditions can be infuriating. Janaway, the NHS psychiatrist, told VICE News that this can then lead to the formation of groups such as r/illnessfakers as a way for people to “take back control of their own narrative”.

En zo is t. Hoewel doxing en bedreiging etc natuurlijk veel te ver gaat.

Partners als Roy zouden dit ook moeten lezen...
pi_218953667
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:45 schreef Nieve het volgende:

[..]
En spot on zeg. Illustreert heel goed hoe ongelooflijk toxic social media kan zijn. Voor alle partijen.
Maakt me ook weer extra boos dat ouders hun kinderen hier vrijwillig aan blootstellen.

" For those with chronic illnesses who have spent a lifetime trying to get doctors and society to take them seriously, seeing people rewarded with views, follows and successful crowdfunding campaigns for faking their conditions can be infuriating. Janaway, the NHS psychiatrist, told VICE News that this can then lead to the formation of groups such as r/illnessfakers as a way for people to “take back control of their own narrative”.

En zo is t. Hoewel doxing en bedreiging etc natuurlijk te ver gaat.

Stuur hem een linkje
pi_218953776
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:24 schreef Beertjeteddy het volgende:

Zo kennen we er hier één die haar gang kan blijven gaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door JaNeeDan op 06-10-2025 19:13:18 ]
pi_218953783
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 16:59 schreef papierentas het volgende:

[..]
Omdat zij vooral dat soort broeken koopt voor haar kinderen en verlegen zit om dagelijks veel was, dan kan ze daar belangrijk over doen.
Het meisje heeft dus een leuke, drukke dag gehad op school, en veel gespeeld, gezien de vlekken op haar pyjama broek? Maar het ging toch zo slecht met dat kind, ze had toch geen energie om haar schoenen aan te doen zei DBM. En ik weet zeker dat die vanavond weer in paniek de huisarts heeft gebeld, omdat ze bang is dat kind diabetes heeft, en ze uiteraard weer meteen langs mocht komen voor een vingerprikje...die vrouw heeft echt issues...
pi_218953785
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:18 schreef Mirp het volgende:

[..]
Je bent lekker op dreef vandaag, ga zo door! *O*
Het lukt me gewoon even niet meer om serieus te reageren op sommige (wannabe) influencers.
pi_218953799
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:10 schreef Mola_Mola het volgende:
Wil en Tien zijn weer voor hun halfjaarlijkse kappersbeurt..

Martine lijkt echt 10 jaar ouder met deze kleur.. 🫥🫥
Ik vind de kleur en het model niet verkeerd. Ik merk wel dat zij steeds meer irritainment wordt voor mij.
pi_218954007
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:59 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ach als zij dat prettig vind, met 4 kinderen alleen lijkt mij ook pittig en je zit dan in de avond wel altijd alleen.
Waarschijnlijk heeft ze wel iemand die mee wil
MB zit in de avond nooit alleen. Die zit op vakantie altijd tot diep in de nacht in een restaurant (ze heeft verteld dat ze altijd pas na 21:00 gaat). En ik ben ervan overtuigd dat ze niet alleen gaat.
pi_218954050
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 19:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
MB zit in de avond nooit alleen. Die zit op vakantie altijd tot diep in de nacht in een restaurant (ze heeft verteld dat ze altijd pas na 21:00 gaat). En ik ben ervan overtuigd dat ze niet alleen gaat.
Zie het ook niet gebeuren, zij alleen met 4 kinderen op vakantie.
De enige tijd die ze alleen lijkt te zijn met de kinderen is als ze slapen.
pi_218954091
Hvk zet nog even wat blote jongetjes op de gram voor de fans...
pi_218954144
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:24 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
En die grijns oh, oh, oh.... En dan er nog achteraan; je moet consessies doen? Waarvoor? Niet deelnemen aan de maatschappij, niet deelnemen aan de arbeidsmarkt. Je rol als moeder. Echt he. Ik heb bij haar ook geen toffifee voorbij zien komen. Zouden de samenwerkingspartners het ook wat doorkrijgen dat je je naam beter niet aan deze kan gaan verbinden?
Welke samenwerkingspartners? Die heeft ze toch überhaupt allang niet meer.
pi_218954189
🤔 Waarom staan er film lampen in de slaapkamer van de tweeling bij hvk?
pi_218954241
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 19:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik denk dat ze haar 18+ baantje weer opgepakt heeft. Gezien ze ook vandaag filmpjes moest overzetten?
pi_218954340
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien met ananas
🤣🤣
pi_218954364
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:03 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Is haar lunch begreep ik, vast voor enkele dagen geprept. Persoonlijk vind ik rijst met gehakt geen combi.
Als lunch vind ik het ook helemaal niks.
pi_218954480
DBM koopt weer kleding. Waarom altijd dat wit en beige? En ook weer van die soort pyamabroeken, zij heeft geen leuke smaak
pi_218954571
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 20:02 schreef Earring het volgende:
DBM koopt weer kleding. Waarom altijd dat wit en beige? En ook weer van die soort pyamabroeken, zij heeft geen leuke smaak
Heb soms t gevoel dat ze haar kinderen klein wil houden.
Ze zijn natuurlijk ook nog jong, maar vind de kleding beetje jong ogen voor de leeftijd van de kinderen.

Nu ben ik wel zo'n moeder waarvan ze niet in joggingbroek (of zo'n pyjama achtige broek) naar school mogen 🙈
pi_218954590
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 20:02 schreef Earring het volgende:
Zeker geen leuke smaak. Ik vind de kleding die ze koopt wel passen bij het type vrouw dat ze is.
pi_218954640
Ik blijf trouwens ook die uitgebreide toetjes doordeweek bij de Geertsen vreemd vinden.
Lekker hoor, maar totaal niet nodig elke dag naar mijn mening.
pi_218954662
Wat zielig hoe Louay op zijn grotere zus ligt te slapen/hangen. Dat meisje kijkt ook altijd zo zorgelijk. 🥹 Vraag me altijd af in hoeverre er bij dit gezin sprake is van parentificatie.
pi_218954697
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 20:10 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik blijf trouwens ook die uitgebreide toetjes doordeweek bij de Geertsen vreemd vinden.
Dit vind ik ook echt zo onnodig en over de top. Gewoon een pak yoghurt en/of vla is toch prima.
pi_218954719
Reality FBI meldt dat MB Tim met wie ze stiekem zou hebben staan zoenen bij PSV ineens is gaan volgen op Insta.
pi_218954883
Dat se
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 20:17 schreef lila01 het volgende:
Reality FBI meldt dat MB Tim met wie ze stiekem zou hebben staan zoenen bij PSV ineens is gaan volgen op Insta.
Dat zegt toch niet per se iets
pi_218954900
quote:
Omdat ze daar aan elkaar hangen van suiker (en alcohol).
pi_218954913
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 20:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Omdat ze daar aan elkaar hangen van suiker (en alcohol).
Ja dat is hun gewoonte idd, en zie het al jaren, maar toch blijft het me verbazen.
  Moderator/colorchick maandag 6 oktober 2025 @ 20:38:11 #248
382129 crew  Donna
pi_218954926
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 20:32 schreef Lovelii2026 het volgende:
Dat se
[..]
Dat zegt toch niet per se iets
Niet persé, maar vaak wel. :P
pi_218954929
Volgens realityfbi is MB die psv man gaan volgen 👀
pi_218954977
quote:
Ze moet de kinderen ergens mee dwingen paaien om die vieze drap te eten..
pi_218955149
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:45 schreef Nieve het volgende:

[..]

En zo is t. Hoewel doxing en bedreiging etc natuurlijk veel te ver gaat.

Het is gewoon schrijnend om te zien hoe sommige " zieke " mensen alles voor elkaar krijgen terwijl mensen die ziek zijn soms niks voor elkaar krijgen. En ik blijf het echt ziekelijk vinden hoeveel mensen ik op die Redditpagina ook helemaal een lach op hun gezicht krijgen als ze over hun ziekte of hulpmiddelen praten. Voor mij zegt het persoonlijk genoeg over een bepaalde influencer die ik maar niet bij naam noem, maar wat jullie voldoende zegt.
pi_218955215
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:13 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nee er staat dat ze de indruk kreeg dat de psycholoog dat vermoedde.. bij een intake. Nu heeft zij altijd de indruk dat er iets aan de hand is.. dus er is wsl niet eens over gesproken. Of iets gezegd als dat het interview wordt meegenomen bij de onderzoeken naar adhd die zij wil. Geen psycholoog die bij een intake gaat zeggen dat hij denkt dat dit en dat het is. 🤣
Ingewikkeld hoor, zij denkt dat de psycholoog denkt 😂
pi_218955303
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:07 schreef Missinglink24 het volgende:
Volgens mij kookte Koen regelmatig, heeft hij genoeg kleding om nog jarenlang vooruit te kunnen en was hij vaak op pad met de kinderen/voetballen/schoolrun. Ook de avondspits met iedereen douchen en op bed leggen deed MB echt niet alleen.
Beetje gek om te zeggen dat KB geen huishouden draaiend zou kunnen houden. Hij is toch niet debiel en lui lijkt hij me ook niet. En ook niet druk met alle feestjes aflopen, alhoewel we dat niet zien want radiostilte, maar die indruk heb ik toch niet.
Het verschil is dat Koen niet van alles wat hij deed/doet foto's en filmpjes maakt. Volgens mij deed hij heel erg veel om de Michelle show draaiende te houden.
pi_218955345
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 20:17 schreef lila01 het volgende:
Natuurlijk 😉
pi_218955420
MB

Juice deelt ook dat PSV Tim weg is bij Brugge. En Mies is hem gaan volgen.

To be continued 🙃
pi_218955462
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 21:36 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB

To be continued 🙃
Hij was er net 3 maanden!
pi_218955537
Dbm heeft weer meer zooi voor flip gekocht, omdat hij morgen naar het ziekenhuis moet. Hoeveel zooi heb je nodig?
  Moderator/colorchick maandag 6 oktober 2025 @ 21:52:13 #258
382129 crew  Donna
pi_218955544
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 21:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm heeft weer meer zooi voor flip gekocht, omdat hij morgen naar het ziekenhuis moet. Hoeveel zooi heb je nodig?
Ha! Ik ook! _O-
Of heeft ze weer een ander ziekenhuis gekozen omdat die bij haar woonplaats ineens weer niet goed genoeg is, tenzij het 'spoed' is. Dan gaat ze maar al te graag..
pi_218955566
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 19:43 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Welke samenwerkingspartners? Die heeft ze toch überhaupt allang niet meer.
Waterdrop 💦
pi_218955572
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:31 schreef Clavis het volgende:
Ik denk dat Hvk ook wel wat opvoedlessen kan gebruiken.
pi_218955588
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 21:52 schreef Donna het volgende:

[..]
Ha! Ik ook! _O-
Of heeft ze weer een ander ziekenhuis gekozen omdat die bij haar woonplaats ineens weer niet goed genoeg is, tenzij het 'spoed' is. Dan gaat ze maar al te graag..
Als het voor botox is dan is het Amsterdam 😉
pi_218955620
Dbm, die kcal van het avondeten kloppen volgens mij ook niet. Gebakken patatjes friet, is zelfs uit de airfryer al bijna t dubbele.

Wat ik me ook afvroeg bij haar. Ze was toch al maanden bezig met in een kcal tekort eten. Waarom weegt ze dan nu pas alles af. Die is gewoon niet afgevallen omdat ze te veel in haar mond stopte.
  Moderator/colorchick maandag 6 oktober 2025 @ 22:03:30 #263
382129 crew  Donna
pi_218955624
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 21:59 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Krijgt flip botox?
pi_218955627
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 21:59 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Mijn zoon kreeg botox in Utrecht, wij zijn ook in Amsterdam geweest (niet voor botox, wel voor de darmen) maar vonden Utrecht fijner. (Niet dat wij daarvoor kozen, wij gingen waar artsen ons stuurden 🤭)
pi_218955638
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:03 schreef Donna het volgende:

[..]
Krijgt flip botox?
Yep, door zijn moeder in geuren en kleuren online gezet.
  Moderator/colorchick maandag 6 oktober 2025 @ 22:05:52 #266
382129 crew  Donna
pi_218955644
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:05 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Yep, door zijn moeder in geuren en kleuren online gezet.
Ik volg haar niet. Daarom vraag ik het. :)
Al die negatieve ellende is niet mijn ding.

Helaas. Dan ga ik haar niet spotten haha.
pi_218955734
Rosanne van Hemert over haar “makeuploze” foto ik zie een hele dikke plamuurlaag aan make up maar ok.
pi_218955811
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:03 schreef Donna het volgende:

[..]
Krijgt flip botox?
Botox in de anus... echt iets waar hij blij mee is als hij 14 is dat het online staat met zijn foto's erbij 👍
pi_218955836
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 21:36 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB

To be continued 🙃
Op X reageert iemand op het nieuws van zijn ontslag dat het privé ook niet zo lekker met hem gaat. Toeval bestaat niet...
Zouden de juicekanalen dan toch gelijk hebben gehad?
pi_218955865
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:24 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik verbaas me erover dat de jongste met een vork voor volwassenen eet. Straks prikt hij in zn oog🙁
Ja, maar die gaat ook alleen van de trap, staat op een kast, ligt in een hoog bed. Dat dat allemaal goed gaat daar.
pi_218955893
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:17 schreef Zonderschijn het volgende:
Rosanne van Hemert over haar “makeuploze” foto ik zie een hele dikke plamuurlaag aan make up maar ok.
Ik dacht al dat ik naar de opticien moest gaan, want ik zag t ook🙈
pi_218955900
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Botox in de anus... echt iets waar hij blij mee is als hij 14 is dat het online staat met zijn foto's erbij 👍
Maar bedoelt dbm met 'de slaap dokter' diegene die de botox zet?
Want ze had t er toch steeds over dat ze naar de slaap dokter moest met een van de kinderen?
pi_218955903
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 13:10 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Zo af en toe is ze echt geweldig. Tiny in de kraamzorg en Baukje vind ik vaak leuk. Precilla ook trouwens. Invaljuffie en Anne-Claire of zoiets vind ik minder.
pi_218955913
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 19:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hvk zet nog even wat blote jongetjes op de gram voor de fans...
Zagen jullie op de slaapkamer ook dat statief met scherm? Iets om opnames te maken volgens mij
pi_218955921
O
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 19:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
nhaha ik was mosterd
pi_218955927
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar bedoelt dbm met 'de slaap dokter' diegene die de botox zet?
Want ze had t er toch steeds over dat ze naar de slaap dokter moest met een van de kinderen?
Slaap doctor is de anesthesist...
Botox word onder narcose gezet
pi_218955949
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Slaap doctor is de anesthesist...
Botox word onder narcose gezet
Ik vond t verwarrend, want ze schreef toen alleen over die slaap dokter en toen dacht ik (naïef misschien haha) dat een van die kinderen ook nog slaapproblemen had 😅.
pi_218955958
Ik vind taaktober tegenvallen, dit zijn toch klusjes die je tussendoor doet? Een spiegel poetsen, keukenkastje uitruimen, snijplank schoonmaken.
En ze had toch zo'n handig (goor) potje met taaktober taken? Zie je ook niks meer van terug.
pi_218955995
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 21:08 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Het is gewoon schrijnend om te zien hoe sommige " zieke " mensen alles voor elkaar krijgen terwijl mensen die ziek zijn soms niks voor elkaar krijgen. En ik blijf het echt ziekelijk vinden hoeveel mensen ik op die Redditpagina ook helemaal een lach op hun gezicht krijgen als ze over hun ziekte of hulpmiddelen praten. Voor mij zegt het persoonlijk genoeg over een bepaalde influencer die ik maar niet bij naam noem, maar wat jullie voldoende zegt.
We hebben hetvhier altijd gezegd, Debbie is fake ziek. Dat gezicht wat ze trekt als ze over haar ziekte praat, steeds nieuwe artsen, meer diagnoses.
Ze heeft me geblokt maar eigenlijk moet je haar het artikel doorsturen.
pi_218956012
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vond t verwarrend, want ze schreef toen alleen over die slaap dokter en toen dacht ik (naïef misschien haha) dat een van die kinderen ook nog slaapproblemen had 😅.
😂 ik dacht het eerst ook maar ze gingen langs de slaap dokter om te overleggen en flap had besloten om geen verdoving te willen voor het narcose infuus... toen dacht ik 🤔 voor slaap probleem hoef je niet onder narcose toch?
Daarna hield ze een heel pleidooi hoe trots ze op hem was om steeds deze ingreep steeds te ondergaan.. enzovoort dus slaap dokter is gewoon weer een kleuterterm
pi_218956034
JvP: steeds als ik haar stories zie vraag ik me af of zij nou echt blij is met de keuze die ze drie jaar terug maakte, of ze nog steeds vindt dat dat de juiste keuze was. Daarmee wil ik niet zeggen dat je in een relatie, in haar geval haar huwelijk, moet blijven zitten als dat niet meer goed is maar steeds die veranderingen van huis voor haar kinderen. En natuurlijk had het ook allemaal goed kunnen gaan maar dat is niet zo. En dan zit je in CP, zonder eigen spullen, zonder wasmachine.
pi_218956072
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind taaktober tegenvallen, dit zijn toch klusjes die je tussendoor doet? Een spiegel poetsen, keukenkastje uitruimen, snijplank schoonmaken.
En ze had toch zo'n handig (goor) potje met taaktober taken? Zie je ook niks meer van terug.
Ik ben bij haar gaan kijken sinds taaktober maar tot nu toe ook alleen maar klusjes gezien die hier standaard zijn (gootsteen schoonmaken) of even tussendoor worden gedaan (oven, kastje opruimen).
pi_218956318
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:51 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP: steeds als ik haar stories zie vraag ik me af of zij nou echt blij is met de keuze die ze drie jaar terug maakte, of ze nog steeds vindt dat dat de juiste keuze was. Daarmee wil ik niet zeggen dat je in een relatie, in haar geval haar huwelijk, moet blijven zitten als dat niet meer goed is maar steeds die veranderingen van huis voor haar kinderen. En natuurlijk had het ook allemaal goed kunnen gaan maar dat is niet zo. En dan zit je in CP, zonder eigen spullen, zonder wasmachine.
Ik vind vooral het contrast groot, mb in het grote huis en zij in cp.
Het zal wel een reden hebben, de woningnood is groot, maar vind het wel erg sneu voor vooral de jongens.
pi_218956372
Wat leuk die vlechtjes bij Lot.
pi_218956440
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 21:52 schreef Donna het volgende:

[..]
Ha! Ik ook! _O-
Botox in Amsterdam vertelde ze laatst, in zijn anus. Sneu dat ze dit allemaal online slingert
pi_218956444
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:51 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik vraag me af hoe lang ze in dat vakantiehuisje blijft zitten
pi_218956472
Volgens mij volgt mb hem allang? Zelfs jvp en kb volgens hem..

Ik had 't idee dat mb eigenlijk altijd kookt, in ieder geval in 't oude huis. Zaten jvp en kb al op de bank, terwijl mb nog in de keuken stond. Tenzij ze alledrie moe waren, dan werd er besteld.
pi_218956583
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 00:17 schreef slowie het volgende:
Volgens mij volgt mb hem allang? Zelfs jvp en kb volgens hem..

Ik had 't idee dat mb eigenlijk altijd kookt, in ieder geval in 't oude huis. Zaten jvp en kb al op de bank, terwijl mb nog in de keuken stond. Tenzij ze alledrie moe waren, dan werd er besteld.
Pastaatje voor de liefdes. Receptenboekje komt
pi_218956644
AM is echt niet slim. Gelukkig is ze goed in andere dingen. Ze kan niet rekenen, omdat ze niet kan schatten. En ze weet niet wat referentiematen zijn. Ik zeg niks.
pi_218956682
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 05:51 schreef Miepje77 het volgende:
AM is echt niet slim. Gelukkig is ze goed in andere dingen. Ze kan niet rekenen, omdat ze niet kan schatten. En ze weet niet wat referentiematen zijn. Ik zeg niks.
Zoals grammatica, spelling, boeken schrijven 🙈.

Ik zou ook error krijgen van dit soort sommen overigens, maar goed ik weet wel wat referentiewaarden zijn. En lekker lullig ook: Maarten is een dwerg 🤷‍♀️
pi_218956697
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 06:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zoals grammatica, spelling, boeken schrijven 🙈.

Ik zou ook error krijgen van dit soort sommen overigens, maar goed ik weet wel wat referentiewaarden zijn. En lekker lullig ook: Maarten is een dwerg 🤷‍♀️
Die achter de grote boze reus aan trippelt als zij haarreuzenstappen stampt.
En daar te druk mee is om tegen zijn vrouw te zeggen dat ze moet stoppen met haar kinderen zo te exposen. 🙄
pi_218956704
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 23:20 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vind vooral het contrast groot, mb in het grote huis en zij in cp.
Het zal wel een reden hebben, de woningnood is groot, maar vind het wel erg sneu voor vooral de jongens.
Eens. Sinds zij gescheiden is hebben haar kinderen, behalve op de boerderij, nog geen eigen plek gehad. Maar we weten allemaal dat dat niet lang heeft geduurd. Er zal inderdaad een reden zijn dat MB in de boerderij zit en de anderen niet. Ik vermoed de kosten, dat MB die wel alleen kan dragen en K en J niet. Of ze willen niet, dat kan ook.
pi_218956714
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 23:56 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoe lang ze in dat vakantiehuisje blijft zitten
Waarschijnlijk totdat ze is uitgekocht door Michelle en een nieuw huis heeft gevonden.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218956765
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 07:14 schreef Cyan het volgende:

[..]
Waarschijnlijk totdat ze is uitgekocht door Michelle en een nieuw huis heeft gevonden.
Dat kan nog wel een ingewikkeld verhaal worden. Tenzij er niks uit te kopen valt. Maar goed, J zal uiteindelijk wel naar een eigen huis verhuizen.
pi_218956861
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben bij haar gaan kijken sinds taaktober maar tot nu toe ook alleen maar klusjes gezien die hier standaard zijn (gootsteen schoonmaken) of even tussendoor worden gedaan (oven, kastje opruimen).
Ik vind het ook een beetje teleurstellend. Ik volg graag amber girelle. Haha. Die doet het goed en het voelt altijd een namaak van haar .

Maar klusjes die uitgesteld worden... Kastje opruimen in 1 minuut...
En dat met al die tijd van haar.
Nee. Vind het niks.

Een voorraadkast uitmesten, plinten, gordijnen wassen. Dat zijn klussen die ik uitstel ;) niet een snijplank schoonmaken of een kast met 6 dingen erin opruimen.
pi_218956865
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 07:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat kan nog wel een ingewikkeld verhaal worden. Tenzij er niks uit te kopen valt. Maar goed, J zal uiteindelijk wel naar een eigen huis verhuizen.
Hoeveel valt er uit te kopen is de vraag. Ligt aan taxatie. Maar zal weinig afbetaald zijn toch in die korte tijd.
pi_218956888
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 07:57 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Hoeveel valt er uit te kopen is de vraag. Ligt aan taxatie. Maar zal weinig afbetaald zijn toch in die korte tijd.
Maar misschien hebben ze/heeft J (veel) geld ingelegd, en dat wil(len) ze natuurlijk terug.
pi_218956921
Friesland ligt tegenwoordig in België 🤔 heel mijn topo door de kluts
pi_218957008
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 05:51 schreef Miepje77 het volgende:
O my, ik heb dyscalculie dus rekenen is een drama voor mij, maar zelfs ik vind de antwoorden en redenaties van AM triest.
Hoe kon zij ooit een HBO functie doen? (Nooit gedaan, maar dat verkondigde ze).
pi_218957122
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 08:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Friesland ligt tegenwoordig in België 🤔 heel mijn topo door de kluts
Het zit haar wel weer hoog 🫣
pi_218957249
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 07:57 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
En mogelijk is 'de boerderij' in waarde gestegen door alles wat ze er aan hebben laten doen.
Ze hebben toen wel eens gecommuniceerd dat ze wel alle 3 hebben ingelegd volgens mij. Maar ik heb geen idee hoe dat werkt in zo'n constructie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')