abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218952969
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 16:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Waarom kleed dbm de kinderen direct om na school? Die vlek gaat er echt over 3 uur ook nog uit hoor.. (daarbij Waarom gaat kind in pyjama naar school 🤔)
Omdat zij vooral dat soort broeken koopt voor haar kinderen en verlegen zit om dagelijks veel was, dan kan ze daar belangrijk over doen.
pi_218952970
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat filmpje bij Debbie met groep6 te maken heeft? Ik herken niets 🤷
En zit ze zelf dan ook in groep 6 omdat haar muziek en tv altijd knetterhard staat?

(Mijn kind zit ook in groep 6.. en die heeft ook gewoon muziek op zijn kamer.. maar op normaal volume omdat zijn zussen ook muziek op hun kamers hebben en als iedereen hard gaat heeft straks niemand meer muziek op hun kamer ✌️)

Denk dat dit meer een aangeleerd thuis probleem is dan een groep 6 iets 🤔
Ze wil even laten weten dat Zoë in groep 6 zit, en niet groep 5. Niet gek dat die muziek zo hard staat, doet moeders ook
pi_218953013
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 16:46 schreef MikkiejY het volgende:
DBM.. threads.. waarom?.. het gaat over theedoeken die duur zijn maar bij de action zijn ze best goed te betalen?

Dan springt het weer over het SK geheim?

Meid.. waarom is niemand die zegt.. neem even een adempauze
Die maaltijd die ze laat zien op threads ziet er ook niet bepaald lekker uit
pi_218953088
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hoop vooral voor haar dat er wat smaak aan zat..🫢
pi_218953200
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja hier komt Mien groenten weer, maar zou ze dat zo kaal eten?
pi_218953208
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:19 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ze liet het pas een keer zien met wat verdwaalde soepgroenten erdoor.
pi_218953285
Hvk : zij doet het om de reacties hoor.
Zelf gezond, kinderen droge spaghetti want smaken verschillen.
Nee je moet ze een gezonde maaltijd voorzetten en van het eten een leuk moment maken, dan eten ze echt wel. Misschien niet alles of niet veel maar als je het niet aanbied.
En dan hoe ze die kinderen dat eten voorzet, Zayn mag met de handen eten en schuift het zo naar binnen.
De ander zit bijna met haar hoofd in de tablet.
En moeder maar filmen , ga er bij zitten en help ze
Ik bedoel hier niks verkeerds mee tov de kinderen hoor, dit is echt waar moeder verantwoordelijk voor is.
Ze kan het ze toch wel een beetje leren?
Leg er dan tenminste wat snoeptomaatjes of komkommer bij.
pi_218953323
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat filmpje bij Debbie met groep6 te maken heeft? Ik herken niets 🤷
En zit ze zelf dan ook in groep 6 omdat haar muziek en tv altijd knetterhard staat?

(Mijn kind zit ook in groep 6.. en die heeft ook gewoon muziek op zijn kamer.. maar op normaal volume omdat zijn zussen ook muziek op hun kamers hebben en als iedereen hard gaat heeft straks niemand meer muziek op hun kamer ✌️)

Denk dat dit meer een aangeleerd thuis probleem is dan een groep 6 iets 🤔
Dar vroeg ik mij ook af. Mijn dochter zit in groep 8 maar heb dan denk ik wat gemist de afgelopen jaren 🤔😅
pi_218953343
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 14:05 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Ik ben ook benieuwd naar de verdeling. Uit mb’s stories lijk ik op te maken dat de kinderen maar 1,5 dag bij kb zijn. Terwijl hij wel echt oogt als een betrokken vader.
Ene week vanaf donderdag ochtend brengt ma walk de kids naar Koen en vrijdag zijn ze bij Koen, zaterdag bij voetbal de kids ruilen.
Andere week: donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag bij Koen. Alleen Mb gaat wel vaak kijken op zaterdag bij voetbal. Maar volgens mij is dit de verdeling.
pi_218953349
quote:

[..]
Misschien met ananas
pi_218953365
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:43 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Dar vroeg ik mij ook af. Mijn dochter zit in groep 8 maar heb dan denk ik wat gemist de afgelopen jaren 🤔😅
😂 heb er ook 2 op het VO zitten.. maar dacht misschien is dit iets van groep 6 nu? Mijn zoon zit in 6.. maar ik hoor veel tralalierie tralala maar weinig herrie verder
pi_218953385
Volgens Debbie dragen ze in groep 6 ook al make up. Hoe Zoe ‘wat’ roept tegen Debbie. Hadden ze hier niet hoeven te proberen maar Debbie doet niet aan opvoeden.

Enne rolstoelbus voor Debbie in 3 2 1 ……
pi_218953393
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:55 schreef Kaatjepuk het volgende:
Volgens Debbie dragen ze in groep 6 ook al make up. Hoe Zoe ‘wat’ roept tegen Debbie. Hadden ze hier niet hoeven te proberen maar Debbie doet niet aan opvoeden.

De "wat" kwam (en ging heel snel) hier in de brugklas.... ah zoe is natuurlijk al een puber!
pi_218953426
quote:

[..]
Is haar lunch begreep ik, vast voor enkele dagen geprept. Persoonlijk vind ik rijst met gehakt geen combi.
pi_218953436
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:55 schreef Kaatjepuk het volgende:

En een parfummetje. Nou geen idee wat er in de afgelopen jaren is veranderd maar hier in groep 6 geen deo (want niet nodig), geen make up, geen parfum, geen ‘WAT’ en muziek op een normaal geluidsniveau.

Of er een bus komt weet ik niet maar ander vervoer zeker!
Ik wil blijven.
pi_218953484
Wil en Tien zijn weer voor hun halfjaarlijkse kappersbeurt..

Martine lijkt echt 10 jaar ouder met deze kleur.. 🫥🫥
pi_218953489
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En een parfummetje. Nou geen idee wat er in de afgelopen jaren is veranderd maar hier in groep 6 geen deo (want niet nodig), geen make up, geen parfum, geen ‘WAT’ en muziek op een normaal geluidsniveau.

Hier mag er op de basisschool niet eens make up gedragen worden
pi_218953500
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Hier zie ik make up/ parfum en getuttel met kerst gala diner 😂 dan is het wel heul cute al die mini dames...
Vind het eigenlijk wel bijzonder dat het daar al dagelijks is als bijbelbelt regio
pi_218953505
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:45 schreef IlseMarije het volgende:
Volgens DBM denkt de psycholoog (of waar ze ook maar een afspraak had vorige week) dat ze autisme heeft, misschien kan ze contact opnemen met Sanneke, zielsverwanten 🤣 Sanneke is ervaringsdeskundige dus kunnen ze mooi ervaring delen.

Dit stond op threads trouwens van autisme 🫣
Nee er staat dat ze de indruk kreeg dat de psycholoog dat vermoedde.. bij een intake. Nu heeft zij altijd de indruk dat er iets aan de hand is.. dus er is wsl niet eens over gesproken. Of iets gezegd als dat het interview wordt meegenomen bij de onderzoeken naar adhd die zij wil. Geen psycholoog die bij een intake gaat zeggen dat hij denkt dat dit en dat het is. 🤣
pi_218953510
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:20 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Vroeger deden scholen dat, moest je als leerkracht bij kinderen thuis op bezoek. Thuissituatie zien, kind kon dingen van thuis laten zien
( slaapkamer, huisdier enz). Inmiddels natuurlijk al lang achterhaald, maar wie weet doet deze school dit nog wel?
Nu ben ik iets ouder dan AM, ik heb dat nog nooit meegemaakt. Grappig weer wat geleerd.

Is dan wel een school die bij haar achterhaalde taboe doorbrekende ideeën past.
pi_218953530
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hou op hoor, ze kan toch niet het risico lopen dat haar nagels beschadigd raken omdat ze zelf aan de wielen moet draaien? Weet je wat die nagels kosten? En daarbij kost dat draaien aan de wielen ontzettend veel energie en ze heeft al niet veel kracht in haar handen. Het kleine beetje energie en kracht wat ze heeft moet ze zorgvuldig verdelen tussen het vasthouden van boeken, uitpakken van pakketjes vol meuk, kaarsen maken, kratjes fruit tillen, tasjes van de Zeeman sjouwen en haar telefoon vasthouden. Ik geef het haar te doen.
Die joystick gun ik haar van harte.
Je bent lekker op dreef vandaag, ga zo door! *O*
pi_218953560
Bijzonder artikel wat ik zojuist voorbij zag komen bij Vice.
Over influecers die doen alsof ze ziek zijn, maar dit niet zijn.

Doet me aan een bepaalde influencer denken met bepaalde dingen die erin worden gezegd, zoals shoppen naar de juiste ziekenhuizen en behandelaren.

Op Reddit is er dus zelfs een heel Engelstalig forum voor influencers die dit doen...( staat in het artikel. ) Bizar dat dit soort dingen dus steeds vaker voor lijken te komen.

Ook allemaal mensen die trouwens met een glimlach vertellen hoe ziek ze zijn of laten zien wat ze allemaal hebben.
Ik vind dat dus echt heel heftig.
En dat allemaal voor de aandacht van mensen die je helemaal niet kent op het internet.

https://www.vice.com/en/a(...)ghh8NgOo34-kSCvl2anA
pi_218953562
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:33 schreef Henrike het volgende:
Hvk : zij doet het om de reacties hoor.
Zelf gezond, kinderen droge spaghetti want smaken verschillen.
Nee je moet ze een gezonde maaltijd voorzetten en van het eten een leuk moment maken, dan eten ze echt wel. Misschien niet alles of niet veel maar als je het niet aanbied.
En dan hoe ze die kinderen dat eten voorzet, Zayn mag met de handen eten en schuift het zo naar binnen.
De ander zit bijna met haar hoofd in de tablet.
En moeder maar filmen , ga er bij zitten en help ze
Ik bedoel hier niks verkeerds mee tov de kinderen hoor, dit is echt waar moeder verantwoordelijk voor is.
Ze kan het ze toch wel een beetje leren?
Leg er dan tenminste wat snoeptomaatjes of komkommer bij.
Ik verbaas me erover dat de jongste met een vork voor volwassenen eet. Straks prikt hij in zn oog🙁
pi_218953654
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:24 schreef Beertjeteddy het volgende:
Bijzonder artikel wat ik zojuist voorbij zag komen bij Vice.
Over influecers die doen alsof ze ziek zijn, maar dit niet zijn.

Doet me aan een bepaalde influencer denken met bepaalde dingen die erin worden gezegd, zoals shoppen naar de juiste ziekenhuizen en behandelaren.

Op Reddit is er dus zelfs een heel Engelstalig forum voor influencers die dit doen...( staat in het artikel. ) Bizar dat dit soort dingen dus steeds vaker voor lijken te komen.

Ook allemaal mensen die trouwens met een glimlach vertellen hoe ziek ze zijn of laten zien wat ze allemaal hebben.
Ik vind dat dus echt heel heftig.
En dat allemaal voor de aandacht van mensen die je helemaal niet kent op het internet.

https://www.vice.com/en/a(...)ghh8NgOo34-kSCvl2anA
Met interesse gelezen, dank!
En spot on zeg. Illustreert heel goed hoe ongelooflijk toxic social media kan zijn. Voor alle partijen.
Maakt me ook weer extra boos dat ouders hun kinderen hier vrijwillig aan blootstellen.

" For those with chronic illnesses who have spent a lifetime trying to get doctors and society to take them seriously, seeing people rewarded with views, follows and successful crowdfunding campaigns for faking their conditions can be infuriating. Janaway, the NHS psychiatrist, told VICE News that this can then lead to the formation of groups such as r/illnessfakers as a way for people to “take back control of their own narrative”.

En zo is t. Hoewel doxing en bedreiging etc natuurlijk veel te ver gaat.

Partners als Roy zouden dit ook moeten lezen...
pi_218953667
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:45 schreef Nieve het volgende:

[..]
Met interesse gelezen, dank!
En spot on zeg. Illustreert heel goed hoe ongelooflijk toxic social media kan zijn. Voor alle partijen.
Maakt me ook weer extra boos dat ouders hun kinderen hier vrijwillig aan blootstellen.

" For those with chronic illnesses who have spent a lifetime trying to get doctors and society to take them seriously, seeing people rewarded with views, follows and successful crowdfunding campaigns for faking their conditions can be infuriating. Janaway, the NHS psychiatrist, told VICE News that this can then lead to the formation of groups such as r/illnessfakers as a way for people to “take back control of their own narrative”.

En zo is t. Hoewel doxing en bedreiging etc natuurlijk te ver gaat.

Partners als Roy zouden dit ook moeten lezen...
Stuur hem een linkje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')