Rolstoelbus , vast al aangevraagd.quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:56 schreef Beertjeteddy het volgende:
Oh oh oh die mond van Debbie als ze zegt dat er een andere rolstoel komt. Wat geniet ze daar toch van.
En dat hij niet in de auto past en ze concessies moeten doen... een go fund me/open tikkie voor een grotere auto? Mij verbaast niks meer namelijk bij haar.
Pausmobiel, kan ze zwaaienquote:Op maandag 6 oktober 2025 12:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En dan inderdaad vastgeklikt worden in de bus. Wel graag een doorzonbus. Ze moet goed zichtbaar zijn.
Hou op hoor, ze kan toch niet het risico lopen dat haar nagels beschadigd raken omdat ze zelf aan de wielen moet draaien? Weet je wat die nagels kosten? En daarbij kost dat draaien aan de wielen ontzettend veel energie en ze heeft al niet veel kracht in haar handen. Het kleine beetje energie en kracht wat ze heeft moet ze zorgvuldig verdelen tussen het vasthouden van boeken, uitpakken van pakketjes vol meuk, kaarsen maken, kratjes fruit tillen, tasjes van de Zeeman sjouwen en haar telefoon vasthouden. Ik geef het haar te doen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:46 schreef popje het volgende:
De joystick op de rollie van Debbie, kan ze ook haar handen niet meer bewegen?
Vroeger deden scholen dat, moest je als leerkracht bij kinderen thuis op bezoek. Thuissituatie zien, kind kon dingen van thuis laten zienquote:Op maandag 6 oktober 2025 15:12 schreef Maretakje het volgende:
Ik rende even door de stories van AM, ik kijk daar niet te vaak.
Iemand een idee hoezo ze een huisbezoek krijgt voor Jet, of wat dat inhoudt? Ik denk daarbij aan jeugdzorg ofzo.
Nee maar die mogen ook niet mee... krijgen zij straks aandacht 🤦♂️🤷 dan is hele punt van de pausmobiel wegquote:Op maandag 6 oktober 2025 15:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Daar passen weer geen drie kinderen in.
Wij hebben wel huisbezoek gehad bij onze jongste, maar dat was vooral omdat dat een nogal apart geval was. Bij onze school deden ze het bij een paar kinderen in de klas, vooral ook om de thuissituatie in beeld te brengen. Mijn kind vond het helemaal geweldig: de juf en de onderwijs-assistent op de thee.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:20 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Vroeger deden scholen dat, moest je als leerkracht bij kinderen thuis op bezoek. Thuissituatie zien, kind kon dingen van thuis laten zien
( slaapkamer, huisdier enz). Inmiddels natuurlijk al lang achterhaald, maar wie weet doet deze school dit nog wel?
Wij hebben het bij de oudste ook gehad .. kwam de kleuterjuf op de koffie 🤣 zaten midden in een verbouwing dus gaf beetje chaotisch beeld 👌quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:20 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Vroeger deden scholen dat, moest je als leerkracht bij kinderen thuis op bezoek. Thuissituatie zien, kind kon dingen van thuis laten zien
( slaapkamer, huisdier enz). Inmiddels natuurlijk al lang achterhaald, maar wie weet doet deze school dit nog wel?
In dat geval kan de auto gewoon blijven. Bank plat, bolide erin en gaan! 🚗👩🦼quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee maar die mogen ook niet mee... krijgen zij straks aandacht 🤦♂️🤷 dan is hele punt van de pausmobiel weg
Ik lig in een deuk. Dit soort dingen doen werkende mensen toch gewoon in een uurtje na werktijd? 🫣quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:01 schreef JaNeeDan het volgende:
Milou weet niet of ze alle taken op haar lijst afkrijgt. Ik vind het ook wel een pittige lijst hoor. Op deze manier stevent ze regelrecht op een burn out af.
Maar ze hoeft vandaag geen linkjes te delen, dat scheelt.
Klopt. Ik begin steeds beter te snappen dat influencers geen echte baan hebben. Ze kunnen dat gewoon niet aan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:38 schreef Paardrijden123 het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk. Dit soort dingen doen werkende mensen toch gewoon in een uurtje na werktijd? 🫣
Dat heb ik met bijna alle influencers. Dat poetsen enz, ja leuk maar ik moet dat na mn werk doen. En wordt hier nog eens extra "vies" omdat mijn werk zich hier in huis plaats vindt.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:38 schreef Paardrijden123 het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk. Dit soort dingen doen werkende mensen toch gewoon in een uurtje na werktijd? 🫣
En als ze de kinderen mee wil nemen, misschien een aanhanger waar de rolstoel op kan? Kan ze daarin zitten en zwaaien.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In dat geval kan de auto gewoon blijven. Bank plat, bolide erin en gaan! 🚗👩🦼
Soort glazen caravannetje 👌 ik zie potentie! Lekker zwaaien op de snelwegquote:Op maandag 6 oktober 2025 15:50 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
En als ze de kinderen mee wil nemen, misschien een aanhanger waar de rolstoel op kan? Kan ze daarin zitten en zwaaien.
Groep 6 moet benadrukt worden. Maar het volume heeft werkelijk niets te maken met groep 6.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat filmpje bij Debbie met groep6 te maken heeft? Ik herken niets 🤷
En zit ze zelf dan ook in groep 6 omdat haar muziek en tv altijd knetterhard staat?
(Mijn kind zit ook in groep 6.. en die heeft ook gewoon muziek op zijn kamer.. maar op normaal volume omdat zijn zussen ook muziek op hun kamers hebben en als iedereen hard gaat heeft straks niemand meer muziek op hun kamer ✌️)
Denk dat dit meer een aangeleerd thuis probleem is dan een groep 6 iets 🤔
Ergens hoop ik dat ze ome agent een keer ziet, als zij op de fiets zit, met haar mobiel in de hand. Daar stoor ik me ook aan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het is verbazingwekkend hoe snel kinderen dingen kunnen vergeten 😅.
Hier hebben ze van een familielid een of ander temu speelgoed rotzooi ding gekregen. 2 dagen later lag het in het in de klikt, er heeft niemand meer naar gevraagd 🙈
Die gaan vast zielig doen bij de leasemaatschappij om kosteloos het contract eerder te beëindigen. Daarna kan er een bus komen. Kan Roy nog meer inleveren van zijn salaris aan zijn vrouw.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:50 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
En als ze de kinderen mee wil nemen, misschien een aanhanger waar de rolstoel op kan? Kan ze daarin zitten en zwaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |