Ik moet echt lachen om je laatste stuk, want dit is gewoon echt zo. 🤣 Echt bizar trouwens dat iemand er zo van kan genieten om "ziek" te zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De concessie: kinderen thuislaten. Geen enkel probleem voor Debbie.
Positief: ik vind het fijn om te zien dat Debbie zo ontzettend geniet van het feit dat ze ‘ziek’ is. Mag ook weleens gezegd worden. Heerlijk dat ze zo blij kan worden van een nieuw kussen en dat de rolstoel niet in de auto past. Elke dag is een feestje voor haar🎉
Zou mij helemaal niks verbazen. Ze krijgt alles voor elkaar.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zou het echt bizar vinden als Debbie een auto kreeg... je ziet zeer regelmatig een go fund me langs komen voor een aangepaste auto/rolstoel bus voor een gezin met een gezinslid die echt afhankelijk is van de rolstoel. Debbie doet 99% van alles zonder rolstoel...
Zou toch bizar zijn dat een gezin met meervoudig gehandicapt kind die niets kan zonder rolstoel zelf een go fund me op moet zetten en Debbie die gewoon alles prima kan en af en toe in haar rolstoel kruipt voor aandacht gewoon een busje krijgt 🤔 net als al die andere dingen die ze aangevraagd heeft.. bizar! Schaamte voorbij
Dat hoort/mag/kan gewoon hier. Heel graag zelfs!quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:16 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Het is met of zonder medaille. 2 foto's maken lijkt me nogal vreemd, was dat wat ze wilde dan?
Ben MB gaan volgen na de posts hier, maar die vrouw is toch compleet de weg kwijt? Wat een treurigheid zeg, niet te geloven!
Zijn er trouwens ook topics over bijvoorbeeld accounts als dat van laviesanne of luimesanita? Die delen ook onzin, maar zonder te doen alsof het interessant is. Vind ik persoonlijk veel leuker!
Laviesanne vond ik altijd leuk en lekker relatable, dat imago probeert ze nog steeds hoog te houden maar ook zij woont inmiddels in een dikke villa met zwembad en maakt zo'n beetje om de week een vliegreis.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:16 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Het is met of zonder medaille. 2 foto's maken lijkt me nogal vreemd, was dat wat ze wilde dan?
Ben MB gaan volgen na de posts hier, maar die vrouw is toch compleet de weg kwijt? Wat een treurigheid zeg, niet te geloven!
Zijn er trouwens ook topics over bijvoorbeeld accounts als dat van laviesanne of luimesanita? Die delen ook onzin, maar zonder te doen alsof het interessant is. Vind ik persoonlijk veel leuker!
Ik vind haar wel leuk en kan (soms) lachen op de typetjes. De 'kook verneukings' vind ik altijd leuk, maar ze idd niet 'relatable' meer😅quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:55 schreef Nieve het volgende:
[..]
Laviesanne vond ik altijd leuk en lekker relatable, dat imago probeert ze nog steeds hoog te houden maar ook zij woont inmiddels in een dikke villa met zwembad en maakt zo'n beetje om de week een vliegreis.
Vind er weinig meer aan helaas...
😂quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:51 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Mooi opstapje naar de dagbesteding 3 dagen per week.
Die typetjes doet ze ook steeds minder vaak en wat ze doet is afgezaagd. Die truttige dame en student typetjes vind ik zo saai. Zelfs voor Baukje en invaljuffie heeft ze geen fatsoenlijke inspiratie meer. Vond haar een paar jaar geleden nog leuk en grappig, nu is het het grote geld wat daar de klok slaat.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk en kan (soms) lachen op de typetjes. De 'kook verneukings' vind ik altijd leuk, maar ze idd niet 'relatable' meer😅
Eens. En heel veel van haar typetjes maken reclame voor van alles, en dan vind ik het ook veel minder leuk.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:10 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Die typetjes doet ze ook steeds minder vaak en wat ze doet is afgezaagd. Die truttige dame en student typetjes vind ik zo saai. Zelfs voor Baukje en invaljuffie heeft ze geen fatsoenlijke inspiratie meer. Vond haar een paar jaar geleden nog leuk en grappig, nu is het het grote geld wat daar de klok slaat.
Huh? Ik meen me te herinneren dat Koen vaak voor het eten zorgde tijdens de poly. Ook deed hij veel met de kinderen. Ik denk dat hij zich prima redt nu hij niet meer aan het perfecte plaatje hoeft te voldoen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:34 schreef slowie het volgende:
Ik ben juist benieuwd hoe kb overleefd, volgens mij deed hij juist niks in het huis. Koken sowieso niet. Kleding kopen deed mb voorheen altijd en daarna jvp ook. Strijken leerde hij toen hij stopte met z'n baan. Ik geloof wel dat hij prima voor de kinderen kan zorgen, maar het hele huishouden in z'n eentje draaiende houden?
Mb's kring is wel heel erg uitgebreid. Ik volgde haar nog toen zij de hele dag thuis zat met de kinderen en alles draaiende houden. Kb was toen soms overdag + 's avonds aan het werk. Toen zag je alleen directe familie soms voorbij komen en in het weekend wat vrienden.
Ik zag het voor me dat hij gewoon dat ding om zijn nek heeft hangen, foto klikken en volgende!quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat is het punt niet... als je op een school foto's moet maken van 100/200 kinderen en de helft neemt zijn haar hobby of andere lievelings mee kan het best wat extra tijd innemen. En moet er een foto met en een foto zonder genomen worden? Je kunt toch prima thuis een foto maken met?
Ik snap niet waarom je als ouder dit aan school voorschotel.. een fotograaf zal idd niet moeilijk doen..
Ik ben ook benieuwd naar de verdeling. Uit mb’s stories lijk ik op te maken dat de kinderen maar 1,5 dag bij kb zijn. Terwijl hij wel echt oogt als een betrokken vader.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:34 schreef slowie het volgende:
Ik ben juist benieuwd hoe kb overleefd, volgens mij deed hij juist niks in het huis. Koken sowieso niet. Kleding kopen deed mb voorheen altijd en daarna jvp ook. Strijken leerde hij toen hij stopte met z'n baan. Ik geloof wel dat hij prima voor de kinderen kan zorgen, maar het hele huishouden in z'n eentje draaiende houden?
Mb's kring is wel heel erg uitgebreid. Ik volgde haar nog toen zij de hele dag thuis zat met de kinderen en alles draaiende houden. Kb was toen soms overdag + 's avonds aan het werk. Toen zag je alleen directe familie soms voorbij komen en in het weekend wat vrienden.
Dat idee kreeg ik eerst ook maar volgens mij is het wel (iets) meer dan dat. Ze schreef namelijk ook dat ze haar zoon zag bij een vriendje terwijl het niet haar weekend was.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:05 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar de verdeling. Uit mb’s stories lijk ik op te maken dat de kinderen maar 1,5 dag bij kb zijn. Terwijl hij wel echt oogt als een betrokken vader.
Volgens mij zijn ze daar wel langer, want ze schreef zaterdag dat het niet 'haar' weekend was maar ze ze toch even zag. Normaal bij de voetbal, maar dat was afgelast dus even thuis.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:05 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar de verdeling. Uit mb’s stories lijk ik op te maken dat de kinderen maar 1,5 dag bij kb zijn. Terwijl hij wel echt oogt als een betrokken vader.
Ze lijkt een pratende plastic pop, nu met winterjas aan en je hoort hoe hol het klinkt in het gezellig ingerichte stulpje 🤣🫣quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
In de story waar Maike een broodje aan het maken is, vind ik haar nek een beetje vreemd, ik kan er mijn vinger niet op leggen 🤔
Leuk. Misschien kan Ellen ook aansluiten.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:47 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Misschien kan Judith haar wat tips geven mbt Estivant!
Die zit erop omdat Roy niet een kinderwagen en een rolstoel tegelijk kan duwen als ze een dagje weggaan 🙈quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:46 schreef popje het volgende:
De joystick op de rollie van Debbie, kan ze ook haar handen niet meer bewegen?
En dat gefrut aan haar (extensions) haar terwijl ze met broodjes/toastjes/salade/worst bezig is.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:32 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze lijkt een pratende plastic pop, nu met winterjas aan en je hoort hoe hol het klinkt in het gezellig ingerichte stulpje 🤣🫣
Maar dat is precies waarom ik geen 4 kinderen heb. Wij hebben er met de keuze van ons gezin bewust rekening gehouden met dat een van ons alleen voor ze kan zorgen, mocht dat onverhoopt nodig zijn. En dan denk ik niet eens persé aan overlijden of een scheiding, maar ook als een van de twee in het ziekenhuis komt te liggen oid.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:26 schreef Moondance het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat het me ook best pittig lijkt om in je eentje met vier kleine kinderen op vakantie te gaan. Dus in die zin snap ik wel dat als je die luxe hebt van ouders, vriendinnen en een oppas die bijspringen dat je daar gebruik van maakt. Ze zal vast met de familie naar de #homeawayfromhome gaan, met de fam naar Dubai of naar Iris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |