abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218950659
Volgens DBM denkt de psycholoog (of waar ze ook maar een afspraak had vorige week) dat ze autisme heeft, misschien kan ze contact opnemen met Sanneke, zielsverwanten 🤣 Sanneke is ervaringsdeskundige dus kunnen ze mooi ervaring delen.

Dit stond op threads trouwens van autisme 🫣
pi_218950697
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:47 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Misschien kan Judith haar wat tips geven mbt Estivant!
Zie jij MB kamperen 😆
pi_218950703
AM gaat bij de kookwinkel een nieuw scherp aardappelmesje en slijper kopen, ‘want ze heeft zich gesneden met een bot mesje’
Maar dat jezelf snijden kan toch ook gebeuren met een schérp mesje?

Wel leuk dat Rens zo gepassioneerd is over zijn messen.
(En fijn voor hem dat hij nu door zijn schoonmoeder een mes gratis/met korting kan regelen)
pi_218950719
Dbm moest met dochter bloedprikken ivm het vele afvallen, 1 kilo in 2 weken was het toch?
pi_218950735
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:55 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Want je zal eens alleen met je kinderen op vakantie gaan, zonder au pair, ouders, vrienden of wat dan ook.
Ach als zij dat prettig vind, met 4 kinderen alleen lijkt mij ook pittig en je zit dan in de avond wel altijd alleen.
Waarschijnlijk heeft ze wel iemand die mee wil
pi_218950747
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Of een mogelijkheid om de groep bff’s uit te breiden door de andere ouders als de liefsten te zien.
Net als de Nagelkerkjes doen, iemand gedag zeggen tijdens het opladen van de auto en het zijn meteen lieve vrienden 🫣
pi_218950752
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:45 schreef IlseMarije het volgende:
Volgens DBM denkt de psycholoog (of waar ze ook maar een afspraak had vorige week) dat ze autisme heeft, misschien kan ze contact opnemen met Sanneke, zielsverwanten 🤣 Sanneke is ervaringsdeskundige dus kunnen ze mooi ervaring delen.

Dit stond op threads trouwens van autisme 🫣
Misschien kunnen ze een clubje oprichten, kan Debbie ook lid worden
pi_218950757
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM gaat bij de kookwinkel een nieuw scherp aardappelmesje en slijper kopen, ‘want ze heeft zich gesneden met een bot mesje’

(En fijn voor hem dat hij nu door zijn schoonmoeder een mes gratis/met korting kan regelen)
Fijn ook dat Rens zich eens niet zo overdreven gedraagt
pi_218950784
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

En dan hebben ze een enorm handige messenslijper van maar liefst ¤169.
Wat een kul! Koop een wetsteen, veel goedkoper!
Even verduidelijken, voor de lezers hier is het een tip. AM heeft nog nooit 1 cent uitgegeven bij die toko.

[ Bericht 5% gewijzigd door Rimboequeen op 06-10-2025 12:19:31 ]
  maandag 6 oktober 2025 @ 11:14:47 #110
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218950835
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:13 schreef Iris2.0 het volgende:
Wat is nu eigenlijk gebeurd bij the home and the kid gebeurd. Man vreemdgegaan en nu samen met de andere vrouw? Heb het even gemist
Volgens mij heeft ze niet echt gedeeld wat er is gebeurd, alleen dat ze uit elkaar zijn en hij gelogen heeft. Ik ben ook wel benieuwd.
pi_218950850
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:01 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Net als de Nagelkerkjes doen, iemand gedag zeggen tijdens het opladen van de auto en het zijn meteen lieve vrienden 🫣
Precies waar je je kinderen voor waarschuwt geven zij als voorbeeld. Heerlijk naïef.
pi_218950865
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:26 schreef Moondance het volgende:

[..]
Nou ik moet zeggen dat het me ook best pittig lijkt om in je eentje met vier kleine kinderen op vakantie te gaan. Dus in die zin snap ik wel dat als je die luxe hebt van ouders, vriendinnen en een oppas die bijspringen dat je daar gebruik van maakt. Ze zal vast met de familie naar de #homeawayfromhome gaan, met de fam naar Dubai of naar Iris.

Vind het wel opvallend dat ze inderdaad nog geen dag alleen met die kinderen lijkt te kunnen zijn. Wat mij betreft niks mis met een beetje hulp aannemen als je ineens alleenstaand met vier kinderen bent, maar vind het wel verbazingwekkend dat er bij MB echt op dagelijkse basis een heel ondersteuningsteam nodig is. Krijg zeker nu toch wel het idee dat Koen en Sjaak daar het hele gezin en huishouden draaiden en dat MB niet veel meer deed dan werken, (Hello Fresh) pasta's maken en maximaal met de kinderen knuffelen tijdens het op bed leggen. Ik vraag me dan ook af of het op de lange termijn haalbaar is om alleen op de boerderij te blijven wonen. Hoe groter je huis en tuin hoe meer onderhoud en klusjes er ook altijd zijn en vier kinderen is ook niet niks. Super lief dat ouders en besties nu allemaal bijspringen, maar het lijkt me toch dat dat in deze mate geen structurele oplossing kan zijn.
En dan in de podcast zeggen dat je het heel lastig vindt om hulp te accepteren 🤡
pi_218950920
Zielig voor AM he...dat ze werd gedwongen om naar die Sinterklaasfilm te gaan. Nu moest ze verplicht op de foto met Lot, en die gaat vanaf nu zeuren over schoen zetten.
Maar ja, ze moest wel, anders dan ehm, ehm, telde ze niet mee natuurlijk, of zoiets.
Principes heeft ze natuurlijk al lang niet meer, alles voor de poen.
pi_218950975
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:55 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Maximaal eenzaam zijn! ;-)
Er wordt genoeg gedronken met elkaar!
pi_218950980
Wat een schoolfoto gedoe 🤦‍♂️ bij hvk schijnt jayda niet op de foto te willen 🤷 vind ik raar.. kinderen schieten direct in poseer houding als ze een telefoon of camera zien 🤔 maar op school ineens niet?
En Judith is benieuwd of bob het lukt om met medaille op de foto te mogen 🤦‍♂️ tuurlijk lukt hem dat... hij heeft geleerd dwars te liggen bij nee 👍 vraag me vooral af waarom je de fotograaf en docent in die discussie wilt brengen 🤷
pi_218950983
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zie jij MB kamperen 😆
Je kunt tegenwoordig ook in een appartement zag ik!
pi_218950999
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wat een schoolfoto gedoe 🤦‍♂️ bij hvk schijnt jayda niet op de foto te willen 🤷 vind ik raar.. kinderen schieten direct in poseer houding als ze een telefoon of camera zien 🤔 maar op school ineens niet?
En Judith is benieuwd of bob het lukt om met medaille op de foto te mogen 🤦‍♂️ tuurlijk lukt hem dat... hij heeft geleerd dwars te liggen bij nee 👍 vraag me vooral af waarom je de fotograaf en docent in die discussie wilt brengen 🤷
Ik zou als fotograaf niet moeilijk doen als een kind met medaille op de foto wil.
pi_218951029
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:36 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ik zou als fotograaf niet moeilijk doen als een kind met medaille op de foto wil.
Misschien dat ze thuis met net zoveel dedain over de schoolfotograaf praat als Demammavan, die vindt dat de schoolfotograaf er niks van kan. En als je dat maar lekker vaak roept nemen de kinderen die antipathie vanzelf over.
pi_218951097
Oh oh oh die mond van Debbie als ze zegt dat er een andere rolstoel komt. Wat geniet ze daar toch van.
En dat hij niet in de auto past en ze concessies moeten doen... een go fund me/open tikkie voor een grotere auto? Mij verbaast niks meer namelijk bij haar.
pi_218951106
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:36 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Dat is het punt niet... als je op een school foto's moet maken van 100/200 kinderen en de helft neemt zijn haar hobby of andere lievelings mee kan het best wat extra tijd innemen. En moet er een foto met en een foto zonder genomen worden? Je kunt toch prima thuis een foto maken met?
Ik snap niet waarom je als ouder dit aan school voorschotel.. een fotograaf zal idd niet moeilijk doen..
pi_218951144
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:56 schreef Beertjeteddy het volgende:
Oh oh oh die mond van Debbie als ze zegt dat er een andere rolstoel komt. Wat geniet ze daar toch van.
En dat hij niet in de auto past en ze concessies moeten doen... een go fund me/open tikkie voor een grotere auto? Mij verbaast niks meer namelijk bij haar.
Ja, je ziet haar genieten!
pi_218951170
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:26 schreef Moondance het volgende:

[..]
Nou ik moet zeggen dat het me ook best pittig lijkt om in je eentje met vier kleine kinderen op vakantie te gaan. Dus in die zin snap ik wel dat als je die luxe hebt van ouders, vriendinnen en een oppas die bijspringen dat je daar gebruik van maakt. Ze zal vast met de familie naar de #homeawayfromhome gaan, met de fam naar Dubai of naar Iris.

Vind het wel opvallend dat ze inderdaad nog geen dag alleen met die kinderen lijkt te kunnen zijn. Wat mij betreft niks mis met een beetje hulp aannemen als je ineens alleenstaand met vier kinderen bent, maar vind het wel verbazingwekkend dat er bij MB echt op dagelijkse basis een heel ondersteuningsteam nodig is. Krijg zeker nu toch wel het idee dat Koen en Sjaak daar het hele gezin en huishouden draaiden en dat MB niet veel meer deed dan werken, (Hello Fresh) pasta's maken en maximaal met de kinderen knuffelen tijdens het op bed leggen. Ik vraag me dan ook af of het op de lange termijn haalbaar is om alleen op de boerderij te blijven wonen. Hoe groter je huis en tuin hoe meer onderhoud en klusjes er ook altijd zijn en vier kinderen is ook niet niks. Super lief dat ouders en besties nu allemaal bijspringen, maar het lijkt me toch dat dat in deze mate geen structurele oplossing kan zijn.
Helemaal eens met bovenstaande. Lijkt me ook niet handig als je van 'altijd hulp van iedereen' naar 'in je eentje met vier kinderen op vakantie' gaat. Nogal een overgang.
Maar een dagje echt alleen met haar kinderen heb ik nog niet echt gezien.
pi_218951177
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:16 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
En dan in de podcast zeggen dat je het heel lastig vindt om hulp te accepteren 🤡
Alsof al die mensen die haar assisteren geen hulp zijn, of zo.

Nou ja wie weet spiegelt ze het wel anders voor he? Maar op basis van wat ik zie heeft ze genoeg hulp zou je zeggen.
pi_218951181
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:56 schreef Beertjeteddy het volgende:
Dat zou toch bizar zijn...
maar het zou me niet direct verbazen en dat is eigenlijk ook erg.
pi_218951185
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:01 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja, je ziet haar genieten!
Ja vreselijk!
En ze krijgt echt alles voor elkaar ook he! Je ziet haar zo goed als nooit die rolstoel gebruiken. Krijgt nu al zo een mooi kussen.
Ik gebruik mijn rolstoel wekelijks en heb een simpele met een kussen die er standaard bij zat. Nou kan je zeggen dat ziet niet altijd even lekker.
Maar heb er nog nooit over nagedacht om te gaan zeuren bij de wmo dat ik wat anders wil. Ben al dankbaar dat ik zonder gezeur wat kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')