Die kijkt wel denk ikquote:Op zondag 5 oktober 2025 22:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Die volgt haar niet meer zegt ze. Maar ze hoopt natuurlijk dat hij stiekem kijkt.

Ik denk dat ie wel klaar is en dus niet kijkt, gewoon een onderbuikgevoel.quote:

En haar uitleg ook erbij, een hoop woorden maar ze zegt eigenlijk niks 🙃quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:20 schreef Harper het volgende:
JvP schermt sinds kort haar kinderen af. Had ze veel eerdere moeten doen maar beter laat dan nooit.
Maar wat is dan het plaatsen van een foto van twee kinderen met hartjes op hun gezicht (ergens in de afgelopen dagen)? De foto laat verder niks zien. Waarom kies je dan geen andere foto, of plaatst gewoon geen foto?

Gevoelsmatig zegt ze dat ze haar kinderen nu even niet laat zien tot de storm is gaan liggen. En daarna zullen ze gewoon weer in beeld komen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:28 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
En haar uitleg ook erbij, een hoop woorden maar ze zegt eigenlijk niks 🙃
Eigenlijk niks aan om haar of MB nog te volgen.

Inderdaad. Ze heeft veel van MB opgestoken in de loop der jarenquote:Op zondag 5 oktober 2025 22:28 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
En haar uitleg ook erbij, een hoop woorden maar ze zegt eigenlijk niks 🙃
Eigenlijk niks aan om haar of MB nog te volgen.

Ja dit denk ik ook. Vage uitleg. Tis maar net hoe de wind waait.quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Gevoelsmatig zegt ze dat ze haar kinderen nu even niet laat zien tot de storm is gaan liggen. En daarna zullen ze gewoon weer in beeld komen.

😳quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:56 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Ik krijg zo de kriebels van die vader dochter relatie.. sowieso hoe hij ook toen op dat festival met al die vriendinnen van mb vast had en was niet alleen zijn telefoon die ik zag

Ik denk dat ze naar Iris in Spanje gaat, gok ikquote:Op zondag 5 oktober 2025 23:53 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB zegt dat ze met haar kinderen op vakantie gaat. Vraag me af of ze dat 'alleen' gaat doen. Of zullen pa en ma meegaan? We zullen het zien.

Bizar dat ze zoveel geld heeft om naast het huis en alles ook nog weer op vakantie te kunnen met 4 kids.quote:Op maandag 6 oktober 2025 00:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat ze naar Iris in Spanje gaat, gok ik

Maar de regels volgen is niet autonoom he. Dat doet Judith pas als t in haar straatje pastquote:Op zondag 5 oktober 2025 22:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith... tja als ze een vriendin was zou ik haar aanraden toch eens wat meer de regels te volgen 🤷 ik ben geen arts dus geen idee verder maar ze is best eigenwijs met innemen van medicijnen... gaat steeds over haar eigen grenzen.. die vakantie was natuurlijk niet slim (en dan dat water avontuur al helemaal niet) en als ze antibiotica krijgt die niet met zuivel mag neemt ze deze gewoon creatief in met zuivel 🤷🤦♂️
Ik blijf het bijzonder vinden hoe ze alle regels probeert te omzeilen

De clubregels om kampioen te worden kent ze uit haar hoofd denk ik.quote:Op maandag 6 oktober 2025 06:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar de regels volgen is niet autonoom he. Dat doet Judith pas als t in haar straatje past

Ik vraag me af of zij überhaupt ooit een dag echt alleen is geweest met haar kinderen. Ik heb het idee van niet. Een vakantie alleen met haar kinderen kan ik me dan ook niet voorstellen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 23:53 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB zegt dat ze met haar kinderen op vakantie gaat. Vraag me af of ze dat 'alleen' gaat doen. Of zullen pa en ma meegaan? We zullen het zien.

Ik ook niet, ouders zullen wel meegaan, misschien nog allemaal besties.quote:Op maandag 6 oktober 2025 07:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zij überhaupt ooit een dag echt alleen is geweest met haar kinderen. Ik heb het idee van niet. Een vakantie alleen met haar kinderen kan ik me dan ook niet voorstellen.

Bizar? Nee. Ze heeft het gewoon goed voor elkaar. Qua financiën bedoel ik. Wat de rest betreft vraag ik me af of ze het echt zo leuk en goed heeft als ze laat zien.quote:Op maandag 6 oktober 2025 04:23 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Bizar dat ze zoveel geld heeft om naast het huis en alles ook nog weer op vakantie te kunnen met 4 kids.

En altijd het middelpunt willen zijn. Zo komt het tenminste over. Het is echt de grote MB show.quote:Op maandag 6 oktober 2025 07:17 schreef Hyacinth het volgende:
Ik zou echt doodmoe worden van die story’s van MB. Altijd maar overal moeten zijn, dat camerage*le gedoe, al die mensen continu om je heen. Pfffff

Hoeveel selfies en knuffel filmpjes heb je ook nodig? Het is allemaal nogal 13 in een dozijn.quote:Op maandag 6 oktober 2025 07:17 schreef Hyacinth het volgende:
Ik zou echt doodmoe worden van die story’s van MB. Altijd maar overal moeten zijn, dat camerage*le gedoe, al die mensen continu om je heen. Pfffff

Ik vreet mn schoen op als ze echt alleen een week met de kinderen gaat zijn 😅quote:Op zondag 5 oktober 2025 23:53 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

Dat weten we toch niet? Misschien hebben ze allemaal wel een flinke restschuld door de aankoop van de farm en de enorme verbouwingen?quote:Op maandag 6 oktober 2025 07:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bizar? Nee. Ze heeft het gewoon goed voor elkaar. Qua financiën bedoel ik. Wat de rest betreft vraag ik me af of ze het echt zo leuk en goed heeft als ze laat zien.

Lijkt me heerlijk als je dat kunt, gewoon de koffers inpakken en lekker naar de zon.quote:Op maandag 6 oktober 2025 04:23 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Bizar dat ze zoveel geld heeft om naast het huis en alles ook nog weer op vakantie te kunnen met 4 kids.

Dat zou kunnen. Ik bedoel meer dat ze op dit moment blijkbaar de middelen heeft om te leven zoals ze nu leeft, m.a.w. dat ze prima kan rondkomen. Daarbij kan ik me niet voorstellen dat zij alles financieel al hebben afgewikkeld en dan is er natuurlijk nog helemaal geen sprake van een restschuld.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat weten we toch niet? Misschien hebben ze allemaal wel een flinke restschuld door de aankoop van de farm en de enorme verbouwingen?

quote:Op maandag 6 oktober 2025 07:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bizar? Nee. Ze heeft het gewoon goed voor elkaar. Qua financiën bedoel ik. Wat de rest betreft vraag ik me af of ze het echt zo leuk en goed heeft als ze laat zien.
Nou ja, vakantie kunnen vieren is wel een indicator dat het niet slecht gaat, toch?quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat weten we toch niet? Misschien hebben ze allemaal wel een flinke restschuld door de aankoop van de farm en de enorme verbouwingen?

En de kinderen mogen spijbelen?quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als je dat kunt, gewoon de koffers inpakken en lekker naar de zon.

11 oktober: regio Zuid herfstvakantie, niet te snel oordelen misschien?quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:25 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
En de kinderen mogen spijbelen?

Ja dat gaf ze al eerder aan en volgens mij is Jayda ook al keer van school gewisseld. Zij moet eens kijken naar waar de behoeftes van haar kinderen liggen wat onderwijs betreft.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:31 schreef Clavis het volgende:
HvK heeft een hekel aan het schoolsysteem. Ik denk eerder dat haar dochter hulp en begeleiding nodig heeft. Dat staat los van het schoolsysteem.

Misschien kan Judith haar wat tips geven mbt Estivant!quote:Op maandag 6 oktober 2025 07:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zij überhaupt ooit een dag echt alleen is geweest met haar kinderen. Ik heb het idee van niet. Een vakantie alleen met haar kinderen kan ik me dan ook niet voorstellen.

Lijkt me voor de kinderen heerlijk! Wel een lichte twijfel of het iets voor MB is😉quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:47 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Misschien kan Judith haar wat tips geven mbt Estivant!

Ik zou ook echt ernstig twijfels hebben of ik dat zou kunnen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:15 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Wauw 3 tweelingen! Zou ze nog advies voor AM hebben..
Nee maar serieus, 3 tweelingen, ik had het oprecht niet overleefd denk ik.

Want je zal eens alleen met je kinderen op vakantie gaan, zonder au pair, ouders, vrienden of wat dan ook.quote:Op maandag 6 oktober 2025 00:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat ze naar Iris in Spanje gaat, gok ik

Maximaal eenzaam zijn! ;-)quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Lijkt me voor de kinderen heerlijk! Wel een lichte twijfel of het iets voor MB is😉

Ach vergeten, gelukkig oordelen we hier nooitquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:33 schreef Henrike het volgende:
[..]
11 oktober: regio Zuid herfstvakantie, niet te snel oordelen misschien?

Schijn kán bedriegen, maar heb idd niet het idee dat Michelle het financieel slecht heeft.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, vakantie kunnen vieren is wel een indicator dat het niet slecht gaat, toch?

Maar ze had t vanmorgen enorm druk he, zo druk dat dochter rond 9uur op school was...quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:12 schreef papierentas het volgende:
DBM slaat maar weer eens een rondje sporten over, want weer #ziekzwakmisselijkonderweg.

Juist. Zie het vaak zat, wel op vakantie want daar hebben we recht op, maar bij iets wat nodig is met een handje op staan bij een ander, want we hebben geen geld meer. Al denk ik dat zij dat wel op orde heeft op dat vlak.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Schijn kán bedriegen, maar heb idd niet het idee dat Michelle het financieel slecht heeft.
Wel lekker in de herfstvakantie ff weg (neem aan naar de zon).

Ik geef toe dat "misschien .....,"was niet aardig, excusesquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:00 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ach vergeten, gelukkig oordelen we hier nooit

Ja de hele middag ziek op bed, maar wel in een tuincentrum gelopen en een pompoen uit staan lepelen en fleurig mee op de foto staan. Overdrijven kan ze zo lekker.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar ze had t vanmorgen enorm druk he, zo druk dat dochter rond 9uur op school was...
Gisteren had ze al een storie dat ze de hele dag ziek was, dus dat ze niet naar de gym gaat zag niemand aankomen 🙈

Fideel!quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik geef toe dat "misschien .....,"was niet aardig, excuses

Nou ik moet zeggen dat het me ook best pittig lijkt om in je eentje met vier kleine kinderen op vakantie te gaan. Dus in die zin snap ik wel dat als je die luxe hebt van ouders, vriendinnen en een oppas die bijspringen dat je daar gebruik van maakt. Ze zal vast met de familie naar de #homeawayfromhome gaan, met de fam naar Dubai of naar Iris.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:55 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Want je zal eens alleen met je kinderen op vakantie gaan, zonder au pair, ouders, vrienden of wat dan ook.

Beetje snotteren en 2x hoesten noemt ze ziek.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:12 schreef papierentas het volgende:
DBM slaat maar weer eens een rondje sporten over, want weer #ziekzwakmisselijkonderweg.

Of een mogelijkheid om de groep bff’s uit te breiden door de andere ouders als de liefsten te zien.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:55 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maximaal eenzaam zijn! ;-)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |