abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218947620
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218947624
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:25 schreef Missinglink24 het volgende: Het commentaar op Sannekes boodschappen lijstje is gewoon verkapte fatshaming. Als een andere flu dit had gepost die slank was, was het niet zo boeiend geweest.
Maar wat is fatshaming dan precies? Ik ken de term natuurlijk, maar moet je het dan maar geweldig vinden? Ik vind het niet gezond hoe ze eruit ziet en hoe haar levensstijl is. Ik ben niet het type dat zegt: prima toch als zij dat wil?? Ik vind het gewoon niet prima. Zeker niet hoe ze beperkt wordt met het spelen met Mijan. En ik kan met de hand op mn hart zeggen dat ik ook commentaar op de boodschappen had gehad bij een slanke influencer.
pi_218947630
Oei ik was de laatste die reageerde,hoop dat ik het goed heb gedaan.😅
pi_218947698
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:25 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Oeh, vertel! Wat wordt haar nieuwe strategie, haar usp, haar leven?! :D
Mag niet hier (beter ook dat henrike er niet meer over hint 😉)
pi_218947712
Dit is echt onnodig. Graag fatsoenlijk op elkaar reageren.

[ Bericht 93% gewijzigd door Donna op 05-10-2025 21:31:31 ]
pi_218947722
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:35 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Maar wat is fatshaming dan precies? Ik ken de term natuurlijk, maar moet je het dan maar geweldig vinden? Ik vind het niet gezond hoe ze eruit ziet en hoe haar levensstijl is. Ik ben niet het type dat zegt: prima toch als zij dat wil?? Ik vind het gewoon niet prima. Zeker niet hoe ze beperkt wordt met het spelen met Mijan. En ik kan met de hand op mn hart zeggen dat ik ook commentaar op de boodschappen had gehad bij een slanke influencer.
Omdat het allemaal gaat om haar gewicht, zij koopt niet genoeg groente en fruit en daarom is ze dik, dat zou de mensen van het forum natuurlijk nooit gebeuren die doen het allemaal beter.
Fatshaming.
pi_218947723
Ik hoop voor Judith dat er toch echt ergens een stijgende lijn gaat komen.
pi_218947731
Iris opent Insta: zie MB en RW half naakt in een bubbelbad. Why?
pi_218947743
Over de verbouwing van Jannekes nieuwe huis, ik denk inderdaad ook dat zij er niet zo mee zitten om een tijd in een verbouwing te wonen, ze zullen zelf ook wel bedacht hebben dat 2,5 maand niet lukt. Zij is volgens mij wel redelijk bestand tegen een beetje chaos.
pi_218947747
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:47 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Inderdaad, dit duurt inmiddels al maanden en het is wel erg kwetsbaar allemaal zo.
pi_218947771
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:47 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Omdat het allemaal gaat om haar gewicht, zij koopt niet genoeg groente en fruit en daarom is ze dik, dat zou de mensen van het forum natuurlijk nooit gebeuren die doen het allemaal beter.
Fatshaming.
Een deel van dit forum vind zichzelf gewoon heel geweldig, heeft commentaar op iedereen en blijkbaar doen ze het allemaal zelf helemaal goed.
pi_218947778
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:48 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik krijg zo de kriebels van die vader dochter relatie.. sowieso hoe hij ook toen op dat festival met al die vriendinnen van mb vast had en was niet alleen zijn telefoon die ik zag
pi_218947816
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:56 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Ik krijg zo de kriebels van die vader dochter relatie.. sowieso hoe hij ook toen op dat festival met al die vriendinnen van mb vast had en was niet alleen zijn telefoon die ik zag
En ik denk dat; had je echt geen betere foto van jullie samen, why deze met die opvallende nippels 🙄

Mijn pa zou dit trouwens ook never nooit niet zo online willen (die van mij wil overigens helemaal niet online te vinden zijn)

[ Bericht 8% gewijzigd door Iris2.0 op 05-10-2025 21:05:50 (..) ]
pi_218947853
Muziekmama

Leuk om te volgen. Heeft 7 kids, waarvan 3x tweelingen. Gewoon lekker kneuterig
pi_218947859
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:47 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Nou idd, laat wel weer extra zien hoe kwetsbaar haar gezondheid is.

Er heerst van alles op t moment en dat i.c.m. haar gezondheid zal geen goede match zijn.
pi_218947862
quote:
Dus in een zwembad is iedereen halfnaakt? Tsja ik was van de zomer in een zwembad in Frankrijk daar droegen vrouwen burkas in het water, zie ik liever dit.
Ik zou ook een andere foto hebben gekozen, daar niet van maar heel schokkend is dit niet toch?
pi_218947866
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nou idd, laat wel weer extra zien hoe kwetsbaar haar gezondheid is.

Er heerst van alles op t moment en dat i.c.m. haar gezondheid zal geen goede match zijn.
Zou het niet door die trial komen? Hopelijk knapt ze op
pi_218947871
quote:
Ze had idd ook een andere foto kunnen kiezen 🙈.
Jonge vader heeft ze wel nog, maar natuurlijk een maximaal dankbare post 😅
pi_218947878
quote:
Vindt het zo'n eng kereltje, kan er niks aan doen.
pi_218947880
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:54 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Een deel van dit forum vind zichzelf gewoon heel geweldig, heeft commentaar op iedereen en blijkbaar doen ze het allemaal zelf helemaal goed.
Ik ben ook te zwaar, en heb daar moeite mee. Sanneke volgens mij niet zo en ik denk dat ze zelf wel weet dat te zwaar niet goed is.
Maar als zij zich er prettig bij voelt is het toch oké lijkt mij.
Aan iedereen mankeert wel wat.
pi_218947889
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze had idd ook een andere foto kunnen kiezen 🙈.
Jonge vader heeft ze wel nog, maar natuurlijk een maximaal dankbare post 😅
Ze heeft idd wel mooiere foto's van haar en haar vader gepost.
Vind het wel een lieve post , ze is gewoon dol op haar vader, mooi om te zien.
pi_218947930
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:06 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dus in een zwembad is iedereen halfnaakt? Tsja ik was van de zomer in een zwembad in Frankrijk daar droegen vrouwen burkas in het water, zie ik liever dit.
Ik zou ook een andere foto hebben gekozen, daar niet van maar heel schokkend is dit niet toch?
Opzich is het toch een feit dat iedereen in een zwembad halfnaakt is 🤔
pi_218947933
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:05 schreef AppelsEieren het volgende:
Muziekmama

Leuk om te volgen. Heeft 7 kids, waarvan 3x tweelingen. Gewoon lekker kneuterig
Wauw 3 tweelingen! Zou ze nog advies voor AM hebben..
Nee maar serieus, 3 tweelingen, ik had het oprecht niet overleefd denk ik.
pi_218947935
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik ben ook te zwaar, en heb daar moeite mee. Sanneke volgens mij niet zo en ik denk dat ze zelf wel weet dat te zwaar niet goed is.
Maar als zij zich er prettig bij voelt is het toch oké lijkt mij.
Aan iedereen mankeert wel wat.
Precies met je eens, ik ben ook te zwaar, eet ook niet altijd even gezond. Heeft zo zijn redenen helaas.
Ooh maar sorry zal niet meer offtopic gaan, mag namelijk niet. Ik ben weer weg.
pi_218947952
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:47 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Fatshaming.
Oke, aparte reactie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')