Iedereen snapt dat gezond eten handig is als je zou willen afvallen, zelfs Sanneke. Open deur.quote:
Op zondag 5 oktober 2025 21:05 schreef AppelsEieren het volgende:
En de oudste 'set' is 5. Gillend gek zou ik worden maar als je dat account ziet, hoe lekker relaxed zij is. Tatiana kan in de leer 🙈 HVK ook trouwensquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:15 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Wauw 3 tweelingen! Zou ze nog advies voor AM hebben..
Nee maar serieus, 3 tweelingen, ik had het oprecht niet overleefd denk ik.
Het gros van de mensen zal halfnaakt in het zwembad liggen, in Frankrijk is de zwemburka kennelijk heel populair 🤭.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:15 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Opzich is het toch een feit dat iedereen in een zwembad halfnaakt is 🤔
Ik zie het niet als halfnaakt, ik zie badkledingquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:15 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Opzich is het toch een feit dat iedereen in een zwembad halfnaakt is 🤔
Ach wie het niet wil lezen kan doorscrollen toch?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:15 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Precies met je eens, ik ben ook te zwaar, eet ook niet altijd even gezond. Heeft zo zijn redenen helaas.
Ooh maar sorry zal niet meer offtopic gaan, mag namelijk niet. Ik ben weer weg.
En shampoo was er ook niet in het hutje op de hei.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Goede reclame weer bij Debbie, geritsel, half donker en kinder gekwek op de achtergrond
O echt, zal nog eens kijken. Vind toch dat ze soms heel bijzonder uitkijktquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:32 schreef Groene_jasmijnthee het volgende:
Wat heeft Debbie een waanzinnige blik in haar ogen terwijl ze die adventkalender uitpakt...
Waarom, is het in het centrum? Ben zelf niet bekend met Ijmuiden.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:32 schreef Hyacinth het volgende:
Ik heb het huis van Janneke ook gezien. Leuke plek wel. Zal wel druk zijn voor de deur.
3 tweelingen onder de 5jaar? 😵💫 ik raak al overspannen bij het idee haha.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:27 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
En de oudste 'set' is 5. Gillend gek zou ik worden maar als je dat account ziet, hoe lekker relaxed zij is. Tatiana kan in de leer 🙈 HVK ook trouwens
Ik volg dit account nog niet en heb gelijk allerlei vragen 😅quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
3 tweelingen onder de 5jaar? 😵💫 ik raak al overspannen bij het idee haha.
Was na de 2e set toch gestopt denk ik😂.
Het oogt wel gemoedelijk
Ja centrumquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:35 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Waarom, is het in het centrum? Ben zelf niet bekend met Ijmuiden.
Ik krijg de indruk dat zij en haar artsen denken van van niet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zou het niet door die trial komen? Hopelijk knapt ze op
Kan ook 'gewoon' met de tijd van t jaar te maken hebben natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:48 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat zij en haar artsen denken van van niet.
Maar het is opvallend dat ze sinds ze met die medicijnen begonnen is (muv de eerste weken) non-stop aan het kwakkelen is.
Die volgt haar niet meer zegt ze. Maar ze hoopt natuurlijk dat hij stiekem kijkt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:27 schreef Henrike het volgende:
[..]
Beetje puber gedrag, stoer doen ( voor Koen) dat het haar niets doet en dat ze aandacht van mannen heeft.
Ja is echt een druk stuk daar, dichtbij veel faciliteiten en vind het daar redelijk onoverzichtelijk qua verkeer. Maar goed, wel een charmant huis als je er de goede dingen mee doet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:35 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Waarom, is het in het centrum? Ben zelf niet bekend met Ijmuiden.
Ik loop er zo af en toe. Benieuwd of ik haar een keer ga zien. Influencer in the wild 🤪quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:01 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ja is echt een druk stuk daar, dichtbij veel faciliteiten en vind het daar redelijk onoverzichtelijk qua verkeer. Maar goed, wel een charmant huis als je er de goede dingen mee doet.
Ja en sinds haar vakantie, maar goed als zexevrn een grens over is gegaan qua inspanning had het nu wel weer hersteld moeten zijnquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:48 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat zij en haar artsen denken van van niet.
Maar het is opvallend dat ze sinds ze met die medicijnen begonnen is (muv de eerste weken) non-stop aan het kwakkelen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |