abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218951224
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:21 schreef Vingerkeautje het volgende:
Zielig voor AM he...dat ze werd gedwongen om naar die Sinterklaasfilm te gaan. Nu moest ze verplicht op de foto met Lot, en die gaat vanaf nu zeuren over schoen zetten.
Maar ja, ze moest wel, anders dan ehm, ehm, telde ze niet mee natuurlijk, of zoiets.
Principes heeft ze natuurlijk al lang niet meer, alles voor de poen.
Ik wordt zo moe van dit soort geneuzel van haar en dan met dat infantiele vlaggetje continue in beeld. Leg het thuis weg, probleem opgelost.
pi_218951235
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:01 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja, je ziet haar genieten!
Ja sorry dat ik het zeg maar ik vind het echt misselijkmakend. Deze vrouw krijgt alles voor elkaar terwijl er mensen zijn die niks voor elkaar krijgen. Echt Debbie is schaamteloos. Zou mij niks verbazen als ze een andere auto ook voor elkaar krijgt dmv een go fund me ofzo. Bah.
pi_218951246
Het is met of zonder medaille. 2 foto's maken lijkt me nogal vreemd, was dat wat ze wilde dan?

Ben MB gaan volgen na de posts hier, maar die vrouw is toch compleet de weg kwijt? Wat een treurigheid zeg, niet te geloven!

Zijn er trouwens ook topics over bijvoorbeeld accounts als dat van laviesanne of luimesanita? Die delen ook onzin, maar zonder te doen alsof het interessant is. Vind ik persoonlijk veel leuker!
pi_218951250
Grrr... die Debbie. Ik gun zo'n rolstoel met goed kussen aan mensen die het echt nodig hebben. Er zijn genoeg mensen die zich alleen maar kunnen verplaatsen in een rolstoel omdat hun benen het door een ziekte of handicap niet meer doen. Die zijn afhankelijk van zo' n ding voor hun dagelijks functioneren. Dat gesmak met die mond ook. Dat doet ze niet als ze bijvoorbeeld die adventskalender laat zien.
pi_218951303
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:56 schreef Beertjeteddy het volgende:
Oh oh oh die mond van Debbie als ze zegt dat er een andere rolstoel komt. Wat geniet ze daar toch van.
En dat hij niet in de auto past en ze concessies moeten doen... een go fund me/open tikkie voor een grotere auto? Mij verbaast niks meer namelijk bij haar.
De concessie: kinderen thuislaten. Geen enkel probleem voor Debbie.

Positief: ik vind het fijn om te zien dat Debbie zo ontzettend geniet van het feit dat ze ‘ziek’ is. Mag ook weleens gezegd worden. Heerlijk dat ze zo blij kan worden van een nieuw kussen en dat de rolstoel niet in de auto past. Elke dag is een feestje voor haar🎉

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 06-10-2025 12:44:49 ]
Ik wil blijven.
pi_218951314
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:14 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja sorry dat ik het zeg maar ik vind het echt misselijkmakend. Deze vrouw krijgt alles voor elkaar terwijl er mensen zijn die niks voor elkaar krijgen. Echt Debbie is schaamteloos. Zou mij niks verbazen als ze een andere auto ook voor elkaar krijgt dmv een go fund me ofzo. Bah.
Misschien kan ze het leasecontract openbreken en een bus leasen.
Ik wil blijven.
pi_218951315
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:13 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik wordt zo moe van dit soort geneuzel van haar en dan met dat infantiele vlaggetje continue in beeld. Leg het thuis weg, probleem opgelost.
Het is verbazingwekkend hoe snel kinderen dingen kunnen vergeten 😅.

Hier hebben ze van een familielid een of ander temu speelgoed rotzooi ding gekregen. 2 dagen later lag het in het in de klikt, er heeft niemand meer naar gevraagd 🙈
pi_218951319
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:16 schreef lila01 het volgende:
Grrr... die Debbie. Ik gun zo'n rolstoel met goed kussen aan mensen die het echt nodig hebben. Er zijn genoeg mensen die zich alleen maar kunnen verplaatsen in een rolstoel omdat hun benen het door een ziekte of handicap niet meer doen. Die zijn afhankelijk van zo' n ding voor hun dagelijks functioneren. Dat gesmak met die mond ook. Dat doet ze niet als ze bijvoorbeeld die adventskalender laat zien.
En die grijns oh, oh, oh.... En dan er nog achteraan; je moet consessies doen? Waarvoor? Niet deelnemen aan de maatschappij, niet deelnemen aan de arbeidsmarkt. Je rol als moeder. Echt he. Ik heb bij haar ook geen toffifee voorbij zien komen. Zouden de samenwerkingspartners het ook wat doorkrijgen dat je je naam beter niet aan deze kan gaan verbinden?
pi_218951323
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Positief: ik vind het fijn om te zien dat Debbie zo ontzettend geniet van het feit dat ‘ziek’ is. Mag ook weleens gezegd worden. Heerlijk dat ze zo blij kan worden van een nieuw kussen en dat de rolstoel niet in de auto past. Elke dag is een feestje voor haar🎉
Andere concessie: iedere keer die rolstoel zo hard in de auto duwen dat er weer iets kapot gaat en ze zo een andere krijgt.
pi_218951351
Lotte moet ook nog ff een sneertje uitdelen, nadat een volger dit weekend een opmerking maakte dat ze niet hard werkt.
Tere ziel heeft die vrouw toch 🙈 #spreadthelove
pi_218951358
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Andere concessie: iedere keer die rolstoel zo hard in de auto duwen dat er weer iets kapot gaat en ze zo een andere krijgt.
Of Roy bepaalt de concessies: Debbie blijft thuis met haar gejank. Verandert voor hem vrij weinig, het wordt voor hem alleen maar gemakkelijker wanneer hij met 3 i.p.v. 4 kinderen op pad is.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 06-10-2025 12:42:26 ]
Ik wil blijven.
pi_218951364
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het is verbazingwekkend hoe snel kinderen dingen kunnen vergeten 😅.

Hier hebben ze van een familielid een of ander temu speelgoed rotzooi ding gekregen. 2 dagen later lag het in het in de klikt, er heeft niemand meer naar gevraagd 🙈
Precies, maar zij blijft het zelf expres voeden zodat ze erover kan zeuren in dr stories.
pi_218951381
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Lotte moet ook nog ff een sneertje uitdelen, nadat een volger dit weekend een opmerking maakte dat ze niet hard werkt.
Sneuneus. Een influencer werkt niet hard. Nou zie ik influencen sowieso niet als werk, dat terzijde. Niks mis mee om je geld te verdienen met weinig uren werken maar ga niet doen alsof je het druk hebt. En al helemaal niet als je de helft van de tijd ook nog zonder kinderen bent.
Ik wil blijven.
pi_218951399
Ik denk dat MB met haar ouders op vakantie gaat na de zon.
pi_218951413
Zou het echt bizar vinden als Debbie een auto kreeg... je ziet zeer regelmatig een go fund me langs komen voor een aangepaste auto/rolstoel bus voor een gezin met een gezinslid die echt afhankelijk is van de rolstoel. Debbie doet 99% van alles zonder rolstoel...
Zou toch bizar zijn dat een gezin met meervoudig gehandicapt kind die niets kan zonder rolstoel zelf een go fund me op moet zetten en Debbie die gewoon alles prima kan en af en toe in haar rolstoel kruipt voor aandacht gewoon een busje krijgt 🤔 net als al die andere dingen die ze aangevraagd heeft.. bizar! Schaamte voorbij
pi_218951420
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Positief: ik vind het fijn om te zien dat Debbie zo ontzettend geniet van het feit dat ‘ziek’ is. Mag ook weleens gezegd worden. Heerlijk dat ze zo blij kan worden van een nieuw kussen en dat de rolstoel niet in de auto past. Elke dag is een feestje voor haar🎉
Ik ga stuk 😂😂😂
pi_218951445
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien kan ze het leasecontract openbreken en een bus leasen.
Goed idee, met zo'n oprij plank die dan omhoog gaat. Lekker seniel achterin zitten in de rolstoel.
pi_218951452
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sneuneus. Een influencer werkt niet hard. Nou zie ik influencen sowieso niet als werk, dat terzijde. Niks mis mee om je geld te verdienen met weinig uren werken maar ga niet doen alsof je het druk hebt. En al helemaal niet als je de helft van de tijd ook nog zonder kinderen bent.
Nou precies. Ik werk wel hard, maar niet veel (maar 2 dagen per week). Maar mij zal je niet snel horen zeggen dat ik t druk heb.
Ben wel lekker bezig op de tijden dat ik de kinderen niet heb en soms lig ik met mijn luie reet op de bank. Gewoon omdat het kan haha. Nu bekken klachten dus lig nu meer dan me lief is, maar nu heb ik gewoon ff geen keuze
pi_218951460
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zou het echt bizar vinden als Debbie een auto kreeg... je ziet zeer regelmatig een go fund me langs komen voor een aangepaste auto/rolstoel bus voor een gezin met een gezinslid die echt afhankelijk is van de rolstoel. Debbie doet 99% van alles zonder rolstoel...
Zou toch bizar zijn dat een gezin met meervoudig gehandicapt kind die niets kan zonder rolstoel zelf een go fund me op moet zetten en Debbie die gewoon alles prima kan en af en toe in haar rolstoel kruipt voor aandacht gewoon een busje krijgt 🤔 net als al die andere dingen die ze aangevraagd heeft.. bizar! Schaamte voorbij
Van wie zou ze die auto dan krijgen? De WMO levert geen auto's 🙈
Ze zal dan toch zelf een andere moeten lease/kopen
pi_218951468
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die vrouw zou eens verplicht moeten meelopen in andere branches waar echt noeste arbeid wordt verricht dan pierenwaaien op instagram . Burn out verzekerd.
Zat ouders die 5 dagen per week keihard werken om hun hoofd boven water te houden. Wisseldiensten etc. En dit soort dames maar wakker liggen van onbenulligheid.
pi_218951476
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:44 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Goed idee, met zo'n oprij plank die dan omhoog gaat. Lekker seniel achterin zitten in de rolstoel.
En dan inderdaad vastgeklikt worden in de bus. Wel graag een doorzonbus. Ze moet goed zichtbaar zijn.
Ik wil blijven.
pi_218951477
A
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:16 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Het is met of zonder medaille. 2 foto's maken lijkt me nogal vreemd, was dat wat ze wilde dan?

Ben MB gaan volgen na de posts hier, maar die vrouw is toch compleet de weg kwijt? Wat een treurigheid zeg, niet te geloven!

Zijn er trouwens ook topics over bijvoorbeeld accounts als dat van laviesanne of luimesanita? Die delen ook onzin, maar zonder te doen alsof het interessant is. Vind ik persoonlijk veel leuker!
Alle influ's mogen hier besproken worden, dus ook de positieve :-)
pi_218951491
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nou precies. Ik werk wel hard, maar niet veel (maar 2 dagen per week). Maar mij zal je niet snel horen zeggen dat ik t druk heb.
Ben wel lekker bezig op de tijden dat ik de kinderen niet heb en soms lig ik met mijn luie reet op de bank. Gewoon omdat het kan haha. Nu bekken klachten dus lig nu meer dan me lief is, maar nu heb ik gewoon ff geen keuze
Jij mag (nu) liggen. Goede reden voor!
Ik wil blijven.
pi_218951507
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En dan inderdaad vastgeklikt worden in de bus. Wel graag een doorzonbus. Ze moet goed zichtbaar zijn.
Mooi opstapje naar de dagbesteding 3 dagen per week.
pi_218951516
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:51 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Mooi opstapje naar de dagbesteding 3 dagen per week.
🤣
Ik wil blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')