abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218955149
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:45 schreef Nieve het volgende:

[..]
Met interesse gelezen, dank!
En spot on zeg. Illustreert heel goed hoe ongelooflijk toxic social media kan zijn. Voor alle partijen.
Maakt me ook weer extra boos dat ouders hun kinderen hier vrijwillig aan blootstellen.

" For those with chronic illnesses who have spent a lifetime trying to get doctors and society to take them seriously, seeing people rewarded with views, follows and successful crowdfunding campaigns for faking their conditions can be infuriating. Janaway, the NHS psychiatrist, told VICE News that this can then lead to the formation of groups such as r/illnessfakers as a way for people to “take back control of their own narrative”.

En zo is t. Hoewel doxing en bedreiging etc natuurlijk veel te ver gaat.

Partners als Roy zouden dit ook moeten lezen...
Het is gewoon schrijnend om te zien hoe sommige " zieke " mensen alles voor elkaar krijgen terwijl mensen die ziek zijn soms niks voor elkaar krijgen. En ik blijf het echt ziekelijk vinden hoeveel mensen ik op die Redditpagina ook helemaal een lach op hun gezicht krijgen als ze over hun ziekte of hulpmiddelen praten. Voor mij zegt het persoonlijk genoeg over een bepaalde influencer die ik maar niet bij naam noem, maar wat jullie voldoende zegt.
pi_218955215
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:13 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nee er staat dat ze de indruk kreeg dat de psycholoog dat vermoedde.. bij een intake. Nu heeft zij altijd de indruk dat er iets aan de hand is.. dus er is wsl niet eens over gesproken. Of iets gezegd als dat het interview wordt meegenomen bij de onderzoeken naar adhd die zij wil. Geen psycholoog die bij een intake gaat zeggen dat hij denkt dat dit en dat het is. 🤣
Ingewikkeld hoor, zij denkt dat de psycholoog denkt 😂
pi_218955303
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:07 schreef Missinglink24 het volgende:
Volgens mij kookte Koen regelmatig, heeft hij genoeg kleding om nog jarenlang vooruit te kunnen en was hij vaak op pad met de kinderen/voetballen/schoolrun. Ook de avondspits met iedereen douchen en op bed leggen deed MB echt niet alleen.
Beetje gek om te zeggen dat KB geen huishouden draaiend zou kunnen houden. Hij is toch niet debiel en lui lijkt hij me ook niet. En ook niet druk met alle feestjes aflopen, alhoewel we dat niet zien want radiostilte, maar die indruk heb ik toch niet.
Het verschil is dat Koen niet van alles wat hij deed/doet foto's en filmpjes maakt. Volgens mij deed hij heel erg veel om de Michelle show draaiende te houden.
pi_218955345
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 20:17 schreef lila01 het volgende:
Reality FBI meldt dat MB Tim met wie ze stiekem zou hebben staan zoenen bij PSV ineens is gaan volgen op Insta.
Natuurlijk 😉
pi_218955420
MB

Juice deelt ook dat PSV Tim weg is bij Brugge. En Mies is hem gaan volgen.

To be continued 🙃
pi_218955462
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 21:36 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB

To be continued 🙃
Hij was er net 3 maanden!
pi_218955537
Dbm heeft weer meer zooi voor flip gekocht, omdat hij morgen naar het ziekenhuis moet. Hoeveel zooi heb je nodig?
  Moderator/colorchick maandag 6 oktober 2025 @ 21:52:13 #258
382129 crew  Donna
pi_218955544
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 21:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm heeft weer meer zooi voor flip gekocht, omdat hij morgen naar het ziekenhuis moet. Hoeveel zooi heb je nodig?
Ha! Ik ook! _O-
Of heeft ze weer een ander ziekenhuis gekozen omdat die bij haar woonplaats ineens weer niet goed genoeg is, tenzij het 'spoed' is. Dan gaat ze maar al te graag..
pi_218955566
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 19:43 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Welke samenwerkingspartners? Die heeft ze toch überhaupt allang niet meer.
Waterdrop 💦
pi_218955572
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:31 schreef Clavis het volgende:
HvK heeft een hekel aan het schoolsysteem. Ik denk eerder dat haar dochter hulp en begeleiding nodig heeft. Dat staat los van het schoolsysteem.
Ik denk dat Hvk ook wel wat opvoedlessen kan gebruiken.
pi_218955588
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 21:52 schreef Donna het volgende:

[..]
Ha! Ik ook! _O-
Of heeft ze weer een ander ziekenhuis gekozen omdat die bij haar woonplaats ineens weer niet goed genoeg is, tenzij het 'spoed' is. Dan gaat ze maar al te graag..
Als het voor botox is dan is het Amsterdam 😉
pi_218955620
Dbm, die kcal van het avondeten kloppen volgens mij ook niet. Gebakken patatjes friet, is zelfs uit de airfryer al bijna t dubbele.

Wat ik me ook afvroeg bij haar. Ze was toch al maanden bezig met in een kcal tekort eten. Waarom weegt ze dan nu pas alles af. Die is gewoon niet afgevallen omdat ze te veel in haar mond stopte.
  Moderator/colorchick maandag 6 oktober 2025 @ 22:03:30 #263
382129 crew  Donna
pi_218955624
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 21:59 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Krijgt flip botox?
pi_218955627
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 21:59 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Mijn zoon kreeg botox in Utrecht, wij zijn ook in Amsterdam geweest (niet voor botox, wel voor de darmen) maar vonden Utrecht fijner. (Niet dat wij daarvoor kozen, wij gingen waar artsen ons stuurden 🤭)
pi_218955638
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:03 schreef Donna het volgende:

[..]
Krijgt flip botox?
Yep, door zijn moeder in geuren en kleuren online gezet.
  Moderator/colorchick maandag 6 oktober 2025 @ 22:05:52 #266
382129 crew  Donna
pi_218955644
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:05 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Yep, door zijn moeder in geuren en kleuren online gezet.
Ik volg haar niet. Daarom vraag ik het. :)
Al die negatieve ellende is niet mijn ding.

Helaas. Dan ga ik haar niet spotten haha.
pi_218955734
Rosanne van Hemert over haar “makeuploze” foto ik zie een hele dikke plamuurlaag aan make up maar ok.
pi_218955811
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:03 schreef Donna het volgende:

[..]
Krijgt flip botox?
Botox in de anus... echt iets waar hij blij mee is als hij 14 is dat het online staat met zijn foto's erbij 👍
pi_218955836
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 21:36 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB

To be continued 🙃
Op X reageert iemand op het nieuws van zijn ontslag dat het privé ook niet zo lekker met hem gaat. Toeval bestaat niet...
Zouden de juicekanalen dan toch gelijk hebben gehad?
pi_218955865
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:24 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik verbaas me erover dat de jongste met een vork voor volwassenen eet. Straks prikt hij in zn oog🙁
Ja, maar die gaat ook alleen van de trap, staat op een kast, ligt in een hoog bed. Dat dat allemaal goed gaat daar.
pi_218955893
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:17 schreef Zonderschijn het volgende:
Rosanne van Hemert over haar “makeuploze” foto ik zie een hele dikke plamuurlaag aan make up maar ok.
Ik dacht al dat ik naar de opticien moest gaan, want ik zag t ook🙈
pi_218955900
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Botox in de anus... echt iets waar hij blij mee is als hij 14 is dat het online staat met zijn foto's erbij 👍
Maar bedoelt dbm met 'de slaap dokter' diegene die de botox zet?
Want ze had t er toch steeds over dat ze naar de slaap dokter moest met een van de kinderen?
pi_218955903
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 13:10 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Die typetjes doet ze ook steeds minder vaak en wat ze doet is afgezaagd. Die truttige dame en student typetjes vind ik zo saai. Zelfs voor Baukje en invaljuffie heeft ze geen fatsoenlijke inspiratie meer. Vond haar een paar jaar geleden nog leuk en grappig, nu is het het grote geld wat daar de klok slaat.
Zo af en toe is ze echt geweldig. Tiny in de kraamzorg en Baukje vind ik vaak leuk. Precilla ook trouwens. Invaljuffie en Anne-Claire of zoiets vind ik minder.
pi_218955913
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 19:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hvk zet nog even wat blote jongetjes op de gram voor de fans...
Zagen jullie op de slaapkamer ook dat statief met scherm? Iets om opnames te maken volgens mij
pi_218955921
O
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 19:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤔 Waarom staan er film lampen in de slaapkamer van de tweeling bij hvk?
nhaha ik was mosterd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')