Slaap doctor is de anesthesist...quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar bedoelt dbm met 'de slaap dokter' diegene die de botox zet?
Want ze had t er toch steeds over dat ze naar de slaap dokter moest met een van de kinderen?

Ik vond t verwarrend, want ze schreef toen alleen over die slaap dokter en toen dacht ik (naïef misschien haha) dat een van die kinderen ook nog slaapproblemen had 😅.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Slaap doctor is de anesthesist...
Botox word onder narcose gezet

We hebben hetvhier altijd gezegd, Debbie is fake ziek. Dat gezicht wat ze trekt als ze over haar ziekte praat, steeds nieuwe artsen, meer diagnoses.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:08 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Het is gewoon schrijnend om te zien hoe sommige " zieke " mensen alles voor elkaar krijgen terwijl mensen die ziek zijn soms niks voor elkaar krijgen. En ik blijf het echt ziekelijk vinden hoeveel mensen ik op die Redditpagina ook helemaal een lach op hun gezicht krijgen als ze over hun ziekte of hulpmiddelen praten. Voor mij zegt het persoonlijk genoeg over een bepaalde influencer die ik maar niet bij naam noem, maar wat jullie voldoende zegt.

😂 ik dacht het eerst ook maar ze gingen langs de slaap dokter om te overleggen en flap had besloten om geen verdoving te willen voor het narcose infuus... toen dacht ik 🤔 voor slaap probleem hoef je niet onder narcose toch?quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vond t verwarrend, want ze schreef toen alleen over die slaap dokter en toen dacht ik (naïef misschien haha) dat een van die kinderen ook nog slaapproblemen had 😅.

Ik ben bij haar gaan kijken sinds taaktober maar tot nu toe ook alleen maar klusjes gezien die hier standaard zijn (gootsteen schoonmaken) of even tussendoor worden gedaan (oven, kastje opruimen).quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind taaktober tegenvallen, dit zijn toch klusjes die je tussendoor doet? Een spiegel poetsen, keukenkastje uitruimen, snijplank schoonmaken.
En ze had toch zo'n handig (goor) potje met taaktober taken? Zie je ook niks meer van terug.

Ik vind vooral het contrast groot, mb in het grote huis en zij in cp.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:51 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP: steeds als ik haar stories zie vraag ik me af of zij nou echt blij is met de keuze die ze drie jaar terug maakte, of ze nog steeds vindt dat dat de juiste keuze was. Daarmee wil ik niet zeggen dat je in een relatie, in haar geval haar huwelijk, moet blijven zitten als dat niet meer goed is maar steeds die veranderingen van huis voor haar kinderen. En natuurlijk had het ook allemaal goed kunnen gaan maar dat is niet zo. En dan zit je in CP, zonder eigen spullen, zonder wasmachine.

Botox in Amsterdam vertelde ze laatst, in zijn anus. Sneu dat ze dit allemaal online slingertquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ha! Ik ook!
Of heeft ze weer een ander ziekenhuis gekozen omdat die bij haar woonplaats ineens weer niet goed genoeg is, tenzij het 'spoed' is. Dan gaat ze maar al te graag..

Ik vraag me af hoe lang ze in dat vakantiehuisje blijft zittenquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:51 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP: steeds als ik haar stories zie vraag ik me af of zij nou echt blij is met de keuze die ze drie jaar terug maakte, of ze nog steeds vindt dat dat de juiste keuze was. Daarmee wil ik niet zeggen dat je in een relatie, in haar geval haar huwelijk, moet blijven zitten als dat niet meer goed is maar steeds die veranderingen van huis voor haar kinderen. En natuurlijk had het ook allemaal goed kunnen gaan maar dat is niet zo. En dan zit je in CP, zonder eigen spullen, zonder wasmachine.

Pastaatje voor de liefdes. Receptenboekje komtquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 00:17 schreef slowie het volgende:
Volgens mij volgt mb hem allang? Zelfs jvp en kb volgens hem..
Ik had 't idee dat mb eigenlijk altijd kookt, in ieder geval in 't oude huis. Zaten jvp en kb al op de bank, terwijl mb nog in de keuken stond. Tenzij ze alledrie moe waren, dan werd er besteld.

Zoals grammatica, spelling, boeken schrijven 🙈.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 05:51 schreef Miepje77 het volgende:
AM is echt niet slim. Gelukkig is ze goed in andere dingen. Ze kan niet rekenen, omdat ze niet kan schatten. En ze weet niet wat referentiematen zijn. Ik zeg niks.

Die achter de grote boze reus aan trippelt als zij haarreuzenstappen stampt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 06:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zoals grammatica, spelling, boeken schrijven 🙈.
Ik zou ook error krijgen van dit soort sommen overigens, maar goed ik weet wel wat referentiewaarden zijn. En lekker lullig ook: Maarten is een dwerg 🤷♀️

Eens. Sinds zij gescheiden is hebben haar kinderen, behalve op de boerderij, nog geen eigen plek gehad. Maar we weten allemaal dat dat niet lang heeft geduurd. Er zal inderdaad een reden zijn dat MB in de boerderij zit en de anderen niet. Ik vermoed de kosten, dat MB die wel alleen kan dragen en K en J niet. Of ze willen niet, dat kan ook.quote:Op maandag 6 oktober 2025 23:20 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vind vooral het contrast groot, mb in het grote huis en zij in cp.
Het zal wel een reden hebben, de woningnood is groot, maar vind het wel erg sneu voor vooral de jongens.

Waarschijnlijk totdat ze is uitgekocht door Michelle en een nieuw huis heeft gevonden.quote:Op maandag 6 oktober 2025 23:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang ze in dat vakantiehuisje blijft zitten

Dat kan nog wel een ingewikkeld verhaal worden. Tenzij er niks uit te kopen valt. Maar goed, J zal uiteindelijk wel naar een eigen huis verhuizen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 07:14 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk totdat ze is uitgekocht door Michelle en een nieuw huis heeft gevonden.

Ik vind het ook een beetje teleurstellend. Ik volg graag amber girelle. Haha. Die doet het goed en het voelt altijd een namaak van haar .quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben bij haar gaan kijken sinds taaktober maar tot nu toe ook alleen maar klusjes gezien die hier standaard zijn (gootsteen schoonmaken) of even tussendoor worden gedaan (oven, kastje opruimen).
 niet een snijplank schoonmaken of een kast met 6 dingen erin opruimen.
 niet een snijplank schoonmaken of een kast met 6 dingen erin opruimen.

Hoeveel valt er uit te kopen is de vraag. Ligt aan taxatie. Maar zal weinig afbetaald zijn toch in die korte tijd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 07:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat kan nog wel een ingewikkeld verhaal worden. Tenzij er niks uit te kopen valt. Maar goed, J zal uiteindelijk wel naar een eigen huis verhuizen.

Maar misschien hebben ze/heeft J (veel) geld ingelegd, en dat wil(len) ze natuurlijk terug.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 07:57 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Hoeveel valt er uit te kopen is de vraag. Ligt aan taxatie. Maar zal weinig afbetaald zijn toch in die korte tijd.

O my, ik heb dyscalculie dus rekenen is een drama voor mij, maar zelfs ik vind de antwoorden en redenaties van AM triest.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 05:51 schreef Miepje77 het volgende:
AM is echt niet slim. Gelukkig is ze goed in andere dingen. Ze kan niet rekenen, omdat ze niet kan schatten. En ze weet niet wat referentiematen zijn. Ik zeg niks.

Het zit haar wel weer hoog 🫣quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Friesland ligt tegenwoordig in België 🤔 heel mijn topo door de kluts

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |