En iets uitgebreider:quote:Verstappen begrijpt dat het voor de buitenstaander leek alsof Norris nog ver voor hem reed. 'Als je in die laatste sector aankomt, en er rijdt een auto twee of drie seconden voor je, dan verlies je gewoon tijd. Dat is gewoon zo', maakt de Limburger duidelijk. 'Je verliest gewoon downforce bij het aanremmen, en dat is ook precies wat gebeurde. Ik heb het hele weekend nog nooit de voorkant verloren daar, en je remt gewoon op hetzelfde punt aan. De auto blokkeerde voor en dat is jammer.'
quote:"In Q3 zoekt iedereen z'n eigen gaatje op het hele circuit omdat je totaal geen auto voor je wil hebben. Daarom dat iedereen minimaal zeven of acht seconden van elkaar rijdt. Als je dan in die laatste sector aankomt, verlies je gewoon tijd als een auto twee of drie seconden voor je rijdt. Je verliest downforce met aanremmen. Dat is precies wat er gebeurde. Ik heb het hele weekend daar nog nooit de voorkant verloren. Je remt gewoon op hetzelfde punt aan en hij blokkeert gewoon voor."
Dat zou een kanontijd zijn geweest ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:33 schreef Starflyer het volgende:
Pole was goed mogelijk geweest.
Max zat 0.2s onder de tijd van Russell voor de chicane.
https://x.com/RBR_Daily/s(...)fSya-SYKW5P00JA&s=19
Tweets plaatsen lukt niet
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:33 schreef Starflyer het volgende:
Pole was goed mogelijk geweest.
Max zat 0.2s onder de tijd van Russell voor de chicane.
https://x.com/RBR_Daily/s(...)fSya-SYKW5P00JA&s=19
Tweets plaatsen lukt niet
Ik snap wel dat die tweet verdwenen is. Max zat onder zijn deltatijd en had dus een serieuze kans op pole gehad. Verschil zou evenwel klein zijn geweestquote:
Dat kun je helemaal niet beoordelen o.b.v. de beelden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:57 schreef -XOR- het volgende:
Maxie moet niet zo zeuren. Het viel allemaal wel mee.
Ja, dat was van einde q1 na de blow up van Gasly.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
Hülkenberg, Bortoleto en Tsunoda moeten naar de stewards vanwege het mogelijk te snel rijden onder een gele vlag
Gaan nog straffen volgen denk ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
Hülkenberg, Bortoleto en Tsunoda moeten naar de stewards vanwege het mogelijk te snel rijden onder een gele vlag
Alle drie no further actionquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan nog straffen volgen denk ik.
Sow. Eerlijk gezegd niet verwacht.quote:
alle drie genoeg snelheid teruggenomen voor de gele vlagquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sow. Eerlijk gezegd niet verwacht.
tip van mijn zijde: het vraagteken en alles er achter weg halenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:54 schreef Starflyer het volgende:
Beide Williams coureurs gediskwalificeerd. Moeten achteraan starten.
https://x.com/WilliamsRac(...)sLTT1guTM6m9PBQ&s=19
En ook deze tweet lukt me niet om te plaatsen. @:Danny doe er eens wat aan. Gebeurt ne veel te vaak
Helaas, ook dat werkt niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tip van mijn zijde: het vraagteken en alles er achter weg halen
George zet zichzelf in een heerlijke onderhandelingspositie met zoveel beestachtige resultatenquote:
Toto wil de optie voor de komst van Max open houdenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
George zet zichzelf in een heerlijke onderhandelingspositie met zoveel beestachtige resultaten
Wat een performance die gast dit seizoen.
Het was Olav z'n feestje en niemand mocht daar aan komen. Duo-presentatie werd opzettelijk door Olav gedwarsboomd, daarom moest Plooij in de pitstraat gaan rondlopen. Kom niet aan Olav z'n feestje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:31 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik vond Mol altijd meer oke door zijn enthousiasme al miste hij de helft dan die 2 van Viaplay en Albers die altijd een hele grote mond heeft maar zelf gewoon niet goed genoeg was.
Het is jammer dat het in real life best wel een zak is. Hoog weet je wel wie ik ben gehalte.
4x WK als optie hebben is altijd goed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toto wil de optie voor de komst van Max open houden
Ik hoor steeds die stem van Toto in Lollipop.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Darth Toto?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik hoor steeds die stem van Toto in Lollipop.
Ik vind Albers beter te pruimen dan ik had verwacht, Indy Dontje ... als je het dan hebt over iemand die niks toevoegd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het was Olav z'n feestje en niemand mocht daar aan komen. Duo-presentatie werd opzettelijk door Olav gedwarsboomd, daarom moest Plooij in de pitstraat gaan rondlopen. Kom niet aan Olav z'n feestje.
Christijan Albers is ergens ook een zielige pandjesbaas en tevens betrokken bij nogal wat juridische kwesties. Snap ook niet waarom hij door Viaplay is uitgenodigd, zijn toevoeging is matig.
Ik luister wel eens de F1 podcast van de Telegraaf. Daar zit Albers dus in. Wat een zelfingenomen kwal van een vent.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik vind Albers beter te pruimen dan ik had verwacht, Indy Dontje ... als je het dan hebt over iemand die niks toevoegd.
Ik heb Mol in het echt mogen ontmoeten toen ik wat freelance werk zo'n 10 jaar terug deed bij Spa. Het is een eikel, totaal arrogant en voelt zich beter als anderen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het was Olav z'n feestje en niemand mocht daar aan komen. Duo-presentatie werd opzettelijk door Olav gedwarsboomd, daarom moest Plooij in de pitstraat gaan rondlopen. Kom niet aan Olav z'n feestje.
Christijan Albers is ergens ook een zielige pandjesbaas en tevens betrokken bij nogal wat juridische kwesties. Snap ook niet waarom hij door Viaplay is uitgenodigd, zijn toevoeging is matig.
Die blijft Bij Red bull.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof hij dat probeert te verbergenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:40 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik heb Mol in het echt mogen ontmoeten toen ik wat freelance werk zo'n 10 jaar terug deed bij Spa. Het is een eikel, totaal arrogant en voelt zich beter als anderen.
Als je het hebt over het paard getilde ventjesquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik vind Albers beter te pruimen dan ik had verwacht, Indy Dontje ... als je het dan hebt over iemand die niks toevoegd.
Christijan "Pendaal" Albers.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik luister wel eens de F1 podcast van de Telegraaf. Daar zit Albers dus in. Wat een zelfingenomen kwal van een vent.
Toen hij zelf de f1 in ging / wilde had hij eens een interview op npo1, zat hij de hele tijd in de 3de persoon te pratenquote:
"Tankslang" is ook een leuke bijnaam.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Toen hij zelf de f1 in ging / wilde had hij eens een interview op npo1, zat hij de hele tijd in de 3de persoon te praten
Dat doen er wel meerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Toen hij zelf de f1 in ging / wilde had hij eens een interview op npo1, zat hij de hele tijd in de 3de persoon te praten
oh? heb je voorbeelden?quote:
Russellquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:58 schreef pmponer het volgende:
[..]
oh? heb je voorbeelden?
Maar goed in het wereldje waar je vooral geld moet meenemen en aan sponsoring nooit te kort hebt zal het wel handig zijn ofzo
50 procent net als het winnen van het WDCquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:06 schreef Vliegbaard het volgende:
Maar wat denken we: hoe groot is de kans dat Max na 3 bochten P1 rijdt?
Bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimey.quote:
1. Russellquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De start wordt wel chaos denk ik.
Max weet dit ook wel. Die zal zijn kans pakken zodra het kan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het blijft wel George Russell, die zal zoals altijd al het risico nemen voor een overwinning. Max moet heel blijven en dat is een flinke opgave met zo'n Russell naast je.
Maar er is een kans.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:17 schreef pmponer het volgende:
zou mooi zijn, als het nat begint
SUNDAY, OCTOBER 5 – RACE
Conditions: Partly cloudy. Slight chance of showers for the Race. Light southerly breeze. Race start: 30°C
Maximum temperature expected: 33 Celsius
Minimum temperature expected: 27 Celsius
Chance of rain: 20%
Maar 20% is wel een erg kleine kans.
Russel staat er een beetje bekend om een brokkenpiloot te zijn bij dit soort starts. Ik zou wat voorzichtig zijn als ik Max was met Russel vlakbij. Russel kan hij on track wel aan, hoeft niet per se meteen bijde start.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:06 schreef Vliegbaard het volgende:
Maar wat denken we: hoe groot is de kans dat Max na 3 bochten P1 rijdt?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:03 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Russel staat er een beetje bekend om een brokkenpiloot te zijn bij dit soort starts.
Wat? Russel is vaak betrokken bij start crashes als hij vooraan staat. Als je een beetje F1 volgt zou je dat toch moeten weten. Hij ziet gewoon niet wat er om hem heen gebeurd.quote:
Hamilton, Verstappen en Norris ook, dat is niet bijzonder uniek ofzoquote:Op zondag 5 oktober 2025 09:08 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wat? Russel is vaak betrokken bij start crashes als hij vooraan staat. Als je een beetje F1 volgt zou je dat toch moeten weten. Hij ziet gewoon niet wat er om hem heen gebeurd.
Laten we hem gewoon Jack noemenquote:Op zondag 5 oktober 2025 09:12 schreef heywoodu het volgende:
Even tussendoor hoor, maar kunnen we niet gewoon met z'n allen besluiten om de knop met een 'L' erop toch echt even twee keer in te drukken als we het over Russell hebben?
Het regent daar tijdens de F1 Academy hoofdrace.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
op dit stratencircuit ligt weinig rubber, maar wel nogal veel vuil.
De Porsches en de F1 Academy rijden nog voor de start, hopelijk helpt dat ietsje.
Bohquote:Op zondag 5 oktober 2025 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het regent daar tijdens de F1 Academy hoofdrace.
Klinkt als een vrij boude uitspraak dit. Heb je hier voorbeelden van?quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:08 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wat? Russel is vaak betrokken bij start crashes als hij vooraan staat.
Het mag een brokkenpiloot zijn soms, maar om dan "L" iedere keer erbij te zetten lijkt me ook wat overdreven.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:12 schreef heywoodu het volgende:
Even tussendoor hoor, maar kunnen we niet gewoon met z'n allen besluiten om de knop met een 'L' erop toch echt even twee keer in te drukken als we het over Russell hebben?
Dan is hij dus voor dit jaar vast klaarquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:13 schreef Twieki het volgende:
Russell is sinds 2019 elk Singapore-weekend gecrasht, inclusief dit jaar al.
2x L? En dan nog een U ertussen, of hoeft dat niet?quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:12 schreef heywoodu het volgende:
Nou dan heeft die zijn crash van dit jaar tenminste al gehadquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:13 schreef Twieki het volgende:
Russell is sinds 2019 elk Singapore-weekend gecrasht, inclusief dit jaar al.
Als tijdens de race maar regent.quote:
Hij laat af en toe mooie dingen zien, maar een race (nagenoeg) foutloos uitrijden als het erom gaat heeft hij nog steeds wel moeite mee.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou dan heeft die zijn crash van dit jaar tenminste al gehad
Ik ookquote:Op zondag 5 oktober 2025 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt zo'n voorgevoel dat we niet de complete top 6 de tweede ronde gaan zien halen.
Piastri, Kimi en Norris overleven het niet, maar dat is meer een wens om het wk nog leuk te maken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt zo'n voorgevoel dat we niet de complete top 6 de tweede ronde gaan zien halen.
Dat zou het fijnst zijnquote:Op zondag 5 oktober 2025 12:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Piastri, Kimi en Norris overleven het niet, maar dat is meer een wens om het wk nog leuk te maken.
Kimi kan een doltrieste actie doen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou het fijnst zijn
Maar dit voelt echt als een hele cruciale race in het kampioenschap om meerdere redenen, en dan heb je die gevaarlijke Mercedessen ook nog in de mix.
Max weet ook wel hoe Russell is, die pakt hem wel op een moment als hij het niet verwacht.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kimi kan een doltrieste actie doen.
Vooral Norris en Piastri zullen voorzichtig doen vanwege het wk.
Ik zie Max ook nog wel uitvallen als ie probeert Russell in te halen.
Hij is mega consistent dit seizoen naar mijn beleving. Weinig fouten.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij laat af en toe mooie dingen zien, maar een race (nagenoeg) foutloos uitrijden als het erom gaat heeft hij nog steeds wel moeite mee.
+Lquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Max heeft flink aan zelfpromotie gedaan vorige maand, hopelijk gooit hij dat niet ten grabbel door Russel ervanaf te tetsen want de Engelse messen zijn geslepen, die hebben lijdzaam moeten toezien hoe zijn populariteit weer wat verder steeg. Geen zin in weer weken lang gejengel over hoe gevaarlijk Verstappen is en slecht voor de sport.
Maar ziet er niet nat genoeg uit voor inters.quote:
Ik zie een natte vlonderquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:27 schreef SiGNe het volgende:
Gaan we een natte race krijgen vandaag?
Dat zou goed nieuws zijn voor Stroll.. oh en voor Max ook
Ja maar dat is te weinig voor inters denk ik maar misschien dat er tijdens de race ook nog wat aan komtquote:
Spann0ndquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja maar dat is te weinig voor inters denk ik maar misschien dat er tijdens de race ook nog wat aan komt
Sowieso de beste Brit.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is mega consistent dit seizoen naar mijn beleving. Weinig fouten.
Max is er dan al voorbij, gelukkigquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:32 schreef vosss het volgende:
Norris verremd zich compleet in bocht 1 en kegelt er een paar inclusief Max uit.
Max weet dat hiermee zijn kans op die 5de titel verkeken is en stopt per direct en gaat GT wagens rijden en wordt daar de komende 10 jaar wereldkampioen.
Lijkt alweer zo goed als droogquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:27 schreef SiGNe het volgende:
Gaan we een natte race krijgen vandaag?
Dat zou goed nieuws zijn voor Stroll.. oh en voor Max ook
Ik denk eerder Kimi dan Norris voor zo'n actie.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:32 schreef vosss het volgende:
Norris verremd zich compleet in bocht 1 en kegelt er een paar inclusief Max uit.
Max weet dat hiermee zijn kans op die 5de titel verkeken is en stopt per direct en gaat GT wagens rijden en wordt daar de komende 10 jaar wereldkampioen.
Niks gek.quote:
quote:
Klopt. Waarom is datquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:47 schreef SiGNe het volgende:
Max draagt geloof ik geen koelingvest tijdens de race, moet extra gewicht meenemen.
Max is een koele kikker :-)quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:47 schreef SiGNe het volgende:
Max draagt geloof ik geen koelingvest tijdens de race, moet extra gewicht meenemen.
omdat hij het niet prettig vindt om mee te rijdenquote:
hij is ook tegen de regelwijziging dat de vesten verplicht gaan worden ipv een keuzequote:Op zondag 5 oktober 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat hij het niet prettig vindt om mee te rijden
Als je geen koelvest draagt dan extra 5 kilo in de auto.quote:
0,5. 5 is wel veel voor een koelvestquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je geen koelvest draagt dan extra 5 kilo in de auto.
Dan weet ik nu wie van de top 6 de eerste ronde niet gaan overleven.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:49 schreef SiGNe het volgende:
de grote Zak zegt dat McLaren voor de overwinning gaat..
4 liter jerrytank met koelvloeistofquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
0,5. 5 is wel veel voor een koelvest
Ik denk eerder podium als ze de start overleven.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:49 schreef SiGNe het volgende:
de grote Zak zegt dat McLaren voor de overwinning gaat..
ik zie niet dat erquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik bedoel uiteraard: waarom vind @:signe dat
Norris en Piastriquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan weet ik nu wie van de top 6 de eerste ronde niet gaan overleven.
bla bla zakquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
"Free to race"
"They know the rules"
Kies 1.
Ohh. Dat het gewoon gesloten was. En hoorde eerder een halve kilo extra als je geen vest nam.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
4 liter jerrytank met koelvloeistof
Norris voorlaten.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
"Free to race"
"They know the rules"
Kies 1.
Zouden de regels zijn, er is een warschuing voor de warmte afgegeven en dus moeten de rijders een koelvast dragen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik bedoel uiteraard: waarom vind @:signe dat
PIquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie niet dat erbij staat
gewoon een vermelding zonder waardeoordeel
I like both my drivers, Lando and what's his name again?quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
"Free to race"
"They know the rules"
Kies 1.
that other guyquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
I like both my drivers, Lando and what's his name again?
die veranderen mensen amperquote:
Ja, dat weet ik. Maar waarom vind jij dat 'schokkend'?quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zouden de regels zijn, er is een warschuing voor de warmte afgegeven en dus moeten de rijders een koelvast dragen.
Degenen die geen koelvest willen dragen zouden dan een gewichtsvoordeel hebben en dus moeten die extra gewicht meenemen.
Voordeel van dat extra gewicht kan wel zijn dat je dat kan plaatsen in de wagen waar je wil.. of onder de stoel, lager zwaartepunt.
doe eens troggle andere users dan zie je dat het de standaard PI isquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar waarom vind jij dat 'schokkend'?
Oh, niet gehoordquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Hello darkness my old friend".
Rus ging vorig jaar dan ook bijna knockiequote:
Schokkend? Ik heb er geen mening over, vertelde alleen dat Max geen vest draagt en gewicht mee moet nemen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar waarom vind jij dat 'schokkend'?
je PIquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Schokkend? Ik heb er geen mening over, vertelde alleen dat Max geen vest draagt en gewicht mee moet nemen.
Dat is ook logisch verder, als anderen extra gewicht mee moeten nemen dan moet max dat ook
Het kan iedere keer een baku of monza race zijnquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb zin in een Papaya fuck up vanmiddag.
blijkbaar weet ze je standaard PI nietquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Schokkend? Ik heb er geen mening over, vertelde alleen dat Max geen vest draagt en gewicht mee moet nemen.
Dat is ook logisch verder, als anderen extra gewicht mee moeten nemen dan moet max dat ook
Het kan iddquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het kan iedere keer een baku of monza race zijn
Ze ziet een aparte PI bij een post en vraagt waarom. Lijkt me niets mis mee.quote:
quote:
PI? ik ben slecht in afkortingenquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar weet ze je standaard PI niet
Ik vind het al een ontdekking dat er mensen zijn die daar uberhaupt (puntjes denk je er zelf maar bij) op letten...quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze ziet een aparte PI bij een post en vraagt waarom. Lijkt ne niets mis mee.
je standaard verbaasde/geschokte emojiquote:
Het is überhaupt met puntjesquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het al een ontdekking dat er mensen zijn die daar uberhaupt (puntjes denk je er zelf maar bij) op letten...
Al besprokenquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max op softs is wel gedurfd.
Penitentiaire Inrichtingquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
PI? ik ben slecht in afkortingen
Ik vind het vaag dat ze denkt dat ik het schokkend vind terwijl ik alleen een weetje postte waarbij ik verder geen mening postte.
Denk het niet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vroege SC dus niet ongunstig voor Max.
En hopelijk kan hij aanvallen op Russell.
quote:
regen en een superstart willenquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max op softs is wel gedurfd.
Oh die.. ja, ooit ingestled omdat ik 't grappig vond.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
je [ afbeelding ] als icoontje voor je post. (Post-Icon)
Zeker weten. Al heeft hij ook geen last van interne concurrentie en geen druk. Maar ja alsnog een feit. Hij doet het heerlijk.quote:
Denk dat VER en RUS gewoon blijven waar ze starten, de drama is erachter.quote:
ik denk dat Max er voor gaatquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat VER en RUS gewoon blijven waar ze starten, de drama is erachter.
niets mis mee. sommige mensen denken ineens dingen er door te zien die er niet zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh die.. ja, ooit ingestled omdat ik 't grappig vond.
Staat genoteerdquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat VER en RUS gewoon blijven waar ze starten, de drama is erachter.
Als het blijft regenen is Max toch koning. Dan krijgen we net zo'n masterclass als in Brazilie vorig jaar, mits het weer niet afgelast word oid.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou het fijnst zijn
Maar dit voelt echt als een hele cruciale race in het kampioenschap om meerdere redenen, en dan heb je die gevaarlijke Mercedessen ook nog in de mix.
dacht dat je jonger wasquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:02 schreef Nattekat het volgende:
115 jaar oud. Nou, poehpoeh. Te veel Amerikanen.
Vochtig.quote:
ouwe zakquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:02 schreef Nattekat het volgende:
115 jaar oud. Nou, poehpoeh. Te veel Amerikanen.
Ze kennen de Max factor nog steeds niet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV: Max moet de eerste ronde George voorbij, anders is het gespeeld en heeft Max een groot probleem voor de rest van de race.
Zit wat in, maar er kan sowieso veel gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV: Max moet de eerste ronde George voorbij, anders is het gespeeld en heeft Max een groot probleem voor de rest van de race.
it aint over till the fat lady singsquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zit wat in, maar er kan sowieso veel gebeuren natuurlijk.
Jouw post is toch ook super man ?quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets mis mee. sommige mensen denken ineens dingen er door te zien die er niet zijn.
laten we maar ontopic gaan voor de mods hier gaan klagen
neequote:
Moet ie wel binnen de seconde blijven.quote:
Maximaal 15 gram.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:06 schreef Mano_ het volgende:
Ja doe maar een gehaktballetje voor de vleugel van Norris
Krijg er trek vanquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:05 schreef greysbones het volgende:
norris wing end plate hangt los
meatballll
Limburger gespot?quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:06 schreef Sabata het volgende:
Oef, tot zonet nog een stroomstoring, maar nu werkt alles weer. Twee minuten gemist zie ik.
tja..dat zit ie nu al dus niet meerquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Moet ie wel binnen de seconde blijven.
of nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |