Spann0ndquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja maar dat is te weinig voor inters denk ik maar misschien dat er tijdens de race ook nog wat aan komt
Sowieso de beste Brit.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is mega consistent dit seizoen naar mijn beleving. Weinig fouten.
Max is er dan al voorbij, gelukkigquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:32 schreef vosss het volgende:
Norris verremd zich compleet in bocht 1 en kegelt er een paar inclusief Max uit.
Max weet dat hiermee zijn kans op die 5de titel verkeken is en stopt per direct en gaat GT wagens rijden en wordt daar de komende 10 jaar wereldkampioen.
Lijkt alweer zo goed als droogquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:27 schreef SiGNe het volgende:
Gaan we een natte race krijgen vandaag?
Dat zou goed nieuws zijn voor Stroll.. oh en voor Max ook
Ik denk eerder Kimi dan Norris voor zo'n actie.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:32 schreef vosss het volgende:
Norris verremd zich compleet in bocht 1 en kegelt er een paar inclusief Max uit.
Max weet dat hiermee zijn kans op die 5de titel verkeken is en stopt per direct en gaat GT wagens rijden en wordt daar de komende 10 jaar wereldkampioen.
Niks gek.quote:
quote:
Klopt. Waarom is datquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:47 schreef SiGNe het volgende:
Max draagt geloof ik geen koelingvest tijdens de race, moet extra gewicht meenemen.
Max is een koele kikker :-)quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:47 schreef SiGNe het volgende:
Max draagt geloof ik geen koelingvest tijdens de race, moet extra gewicht meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |