1. Russellquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De start wordt wel chaos denk ik.
Max weet dit ook wel. Die zal zijn kans pakken zodra het kan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het blijft wel George Russell, die zal zoals altijd al het risico nemen voor een overwinning. Max moet heel blijven en dat is een flinke opgave met zo'n Russell naast je.
Maar er is een kans.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:17 schreef pmponer het volgende:
zou mooi zijn, als het nat begint
SUNDAY, OCTOBER 5 – RACE
Conditions: Partly cloudy. Slight chance of showers for the Race. Light southerly breeze. Race start: 30°C
Maximum temperature expected: 33 Celsius
Minimum temperature expected: 27 Celsius
Chance of rain: 20%
Maar 20% is wel een erg kleine kans.
Russel staat er een beetje bekend om een brokkenpiloot te zijn bij dit soort starts. Ik zou wat voorzichtig zijn als ik Max was met Russel vlakbij. Russel kan hij on track wel aan, hoeft niet per se meteen bijde start.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:06 schreef Vliegbaard het volgende:
Maar wat denken we: hoe groot is de kans dat Max na 3 bochten P1 rijdt?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:03 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Russel staat er een beetje bekend om een brokkenpiloot te zijn bij dit soort starts.
Wat? Russel is vaak betrokken bij start crashes als hij vooraan staat. Als je een beetje F1 volgt zou je dat toch moeten weten. Hij ziet gewoon niet wat er om hem heen gebeurd.quote:
Hamilton, Verstappen en Norris ook, dat is niet bijzonder uniek ofzoquote:Op zondag 5 oktober 2025 09:08 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wat? Russel is vaak betrokken bij start crashes als hij vooraan staat. Als je een beetje F1 volgt zou je dat toch moeten weten. Hij ziet gewoon niet wat er om hem heen gebeurd.
Laten we hem gewoon Jack noemenquote:Op zondag 5 oktober 2025 09:12 schreef heywoodu het volgende:
Even tussendoor hoor, maar kunnen we niet gewoon met z'n allen besluiten om de knop met een 'L' erop toch echt even twee keer in te drukken als we het over Russell hebben?
Het regent daar tijdens de F1 Academy hoofdrace.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
op dit stratencircuit ligt weinig rubber, maar wel nogal veel vuil.
De Porsches en de F1 Academy rijden nog voor de start, hopelijk helpt dat ietsje.
Bohquote:Op zondag 5 oktober 2025 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het regent daar tijdens de F1 Academy hoofdrace.
Klinkt als een vrij boude uitspraak dit. Heb je hier voorbeelden van?quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:08 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wat? Russel is vaak betrokken bij start crashes als hij vooraan staat.
Het mag een brokkenpiloot zijn soms, maar om dan "L" iedere keer erbij te zetten lijkt me ook wat overdreven.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:12 schreef heywoodu het volgende:
Even tussendoor hoor, maar kunnen we niet gewoon met z'n allen besluiten om de knop met een 'L' erop toch echt even twee keer in te drukken als we het over Russell hebben?
Dan is hij dus voor dit jaar vast klaarquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:13 schreef Twieki het volgende:
Russell is sinds 2019 elk Singapore-weekend gecrasht, inclusief dit jaar al.
2x L? En dan nog een U ertussen, of hoeft dat niet?quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:12 schreef heywoodu het volgende:
Nou dan heeft die zijn crash van dit jaar tenminste al gehadquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:13 schreef Twieki het volgende:
Russell is sinds 2019 elk Singapore-weekend gecrasht, inclusief dit jaar al.
Als tijdens de race maar regent.quote:
Hij laat af en toe mooie dingen zien, maar een race (nagenoeg) foutloos uitrijden als het erom gaat heeft hij nog steeds wel moeite mee.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou dan heeft die zijn crash van dit jaar tenminste al gehad
Ik ookquote:Op zondag 5 oktober 2025 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt zo'n voorgevoel dat we niet de complete top 6 de tweede ronde gaan zien halen.
Piastri, Kimi en Norris overleven het niet, maar dat is meer een wens om het wk nog leuk te maken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt zo'n voorgevoel dat we niet de complete top 6 de tweede ronde gaan zien halen.
Dat zou het fijnst zijnquote:Op zondag 5 oktober 2025 12:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Piastri, Kimi en Norris overleven het niet, maar dat is meer een wens om het wk nog leuk te maken.
Kimi kan een doltrieste actie doen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou het fijnst zijn
Maar dit voelt echt als een hele cruciale race in het kampioenschap om meerdere redenen, en dan heb je die gevaarlijke Mercedessen ook nog in de mix.
Max weet ook wel hoe Russell is, die pakt hem wel op een moment als hij het niet verwacht.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kimi kan een doltrieste actie doen.
Vooral Norris en Piastri zullen voorzichtig doen vanwege het wk.
Ik zie Max ook nog wel uitvallen als ie probeert Russell in te halen.
Hij is mega consistent dit seizoen naar mijn beleving. Weinig fouten.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij laat af en toe mooie dingen zien, maar een race (nagenoeg) foutloos uitrijden als het erom gaat heeft hij nog steeds wel moeite mee.
+Lquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Max heeft flink aan zelfpromotie gedaan vorige maand, hopelijk gooit hij dat niet ten grabbel door Russel ervanaf te tetsen want de Engelse messen zijn geslepen, die hebben lijdzaam moeten toezien hoe zijn populariteit weer wat verder steeg. Geen zin in weer weken lang gejengel over hoe gevaarlijk Verstappen is en slecht voor de sport.
Maar ziet er niet nat genoeg uit voor inters.quote:
Ik zie een natte vlonderquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:27 schreef SiGNe het volgende:
Gaan we een natte race krijgen vandaag?
Dat zou goed nieuws zijn voor Stroll.. oh en voor Max ook
Ja maar dat is te weinig voor inters denk ik maar misschien dat er tijdens de race ook nog wat aan komtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |