Het was Olav z'n feestje en niemand mocht daar aan komen. Duo-presentatie werd opzettelijk door Olav gedwarsboomd, daarom moest Plooij in de pitstraat gaan rondlopen. Kom niet aan Olav z'n feestje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:31 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik vond Mol altijd meer oke door zijn enthousiasme al miste hij de helft dan die 2 van Viaplay en Albers die altijd een hele grote mond heeft maar zelf gewoon niet goed genoeg was.
Het is jammer dat het in real life best wel een zak is. Hoog weet je wel wie ik ben gehalte.
4x WK als optie hebben is altijd goed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toto wil de optie voor de komst van Max open houden
Ik hoor steeds die stem van Toto in Lollipop.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Darth Toto?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik hoor steeds die stem van Toto in Lollipop.
Ik vind Albers beter te pruimen dan ik had verwacht, Indy Dontje ... als je het dan hebt over iemand die niks toevoegd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het was Olav z'n feestje en niemand mocht daar aan komen. Duo-presentatie werd opzettelijk door Olav gedwarsboomd, daarom moest Plooij in de pitstraat gaan rondlopen. Kom niet aan Olav z'n feestje.
Christijan Albers is ergens ook een zielige pandjesbaas en tevens betrokken bij nogal wat juridische kwesties. Snap ook niet waarom hij door Viaplay is uitgenodigd, zijn toevoeging is matig.
Ik luister wel eens de F1 podcast van de Telegraaf. Daar zit Albers dus in. Wat een zelfingenomen kwal van een vent.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik vind Albers beter te pruimen dan ik had verwacht, Indy Dontje ... als je het dan hebt over iemand die niks toevoegd.
Ik heb Mol in het echt mogen ontmoeten toen ik wat freelance werk zo'n 10 jaar terug deed bij Spa. Het is een eikel, totaal arrogant en voelt zich beter als anderen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het was Olav z'n feestje en niemand mocht daar aan komen. Duo-presentatie werd opzettelijk door Olav gedwarsboomd, daarom moest Plooij in de pitstraat gaan rondlopen. Kom niet aan Olav z'n feestje.
Christijan Albers is ergens ook een zielige pandjesbaas en tevens betrokken bij nogal wat juridische kwesties. Snap ook niet waarom hij door Viaplay is uitgenodigd, zijn toevoeging is matig.
Die blijft Bij Red bull.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof hij dat probeert te verbergenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:40 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik heb Mol in het echt mogen ontmoeten toen ik wat freelance werk zo'n 10 jaar terug deed bij Spa. Het is een eikel, totaal arrogant en voelt zich beter als anderen.
Als je het hebt over het paard getilde ventjesquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik vind Albers beter te pruimen dan ik had verwacht, Indy Dontje ... als je het dan hebt over iemand die niks toevoegd.
Christijan "Pendaal" Albers.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik luister wel eens de F1 podcast van de Telegraaf. Daar zit Albers dus in. Wat een zelfingenomen kwal van een vent.
Toen hij zelf de f1 in ging / wilde had hij eens een interview op npo1, zat hij de hele tijd in de 3de persoon te pratenquote:
"Tankslang" is ook een leuke bijnaam.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Toen hij zelf de f1 in ging / wilde had hij eens een interview op npo1, zat hij de hele tijd in de 3de persoon te praten
Dat doen er wel meerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Toen hij zelf de f1 in ging / wilde had hij eens een interview op npo1, zat hij de hele tijd in de 3de persoon te praten
oh? heb je voorbeelden?quote:
Russellquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:58 schreef pmponer het volgende:
[..]
oh? heb je voorbeelden?
Maar goed in het wereldje waar je vooral geld moet meenemen en aan sponsoring nooit te kort hebt zal het wel handig zijn ofzo
50 procent net als het winnen van het WDCquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:06 schreef Vliegbaard het volgende:
Maar wat denken we: hoe groot is de kans dat Max na 3 bochten P1 rijdt?
Bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimey.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |