En iets uitgebreider:quote:Verstappen begrijpt dat het voor de buitenstaander leek alsof Norris nog ver voor hem reed. 'Als je in die laatste sector aankomt, en er rijdt een auto twee of drie seconden voor je, dan verlies je gewoon tijd. Dat is gewoon zo', maakt de Limburger duidelijk. 'Je verliest gewoon downforce bij het aanremmen, en dat is ook precies wat gebeurde. Ik heb het hele weekend nog nooit de voorkant verloren daar, en je remt gewoon op hetzelfde punt aan. De auto blokkeerde voor en dat is jammer.'
quote:"In Q3 zoekt iedereen z'n eigen gaatje op het hele circuit omdat je totaal geen auto voor je wil hebben. Daarom dat iedereen minimaal zeven of acht seconden van elkaar rijdt. Als je dan in die laatste sector aankomt, verlies je gewoon tijd als een auto twee of drie seconden voor je rijdt. Je verliest downforce met aanremmen. Dat is precies wat er gebeurde. Ik heb het hele weekend daar nog nooit de voorkant verloren. Je remt gewoon op hetzelfde punt aan en hij blokkeert gewoon voor."
Dat zou een kanontijd zijn geweest ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:33 schreef Starflyer het volgende:
Pole was goed mogelijk geweest.
Max zat 0.2s onder de tijd van Russell voor de chicane.
https://x.com/RBR_Daily/s(...)fSya-SYKW5P00JA&s=19
Tweets plaatsen lukt niet
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:33 schreef Starflyer het volgende:
Pole was goed mogelijk geweest.
Max zat 0.2s onder de tijd van Russell voor de chicane.
https://x.com/RBR_Daily/s(...)fSya-SYKW5P00JA&s=19
Tweets plaatsen lukt niet
Ik snap wel dat die tweet verdwenen is. Max zat onder zijn deltatijd en had dus een serieuze kans op pole gehad. Verschil zou evenwel klein zijn geweestquote:
Dat kun je helemaal niet beoordelen o.b.v. de beelden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:57 schreef -XOR- het volgende:
Maxie moet niet zo zeuren. Het viel allemaal wel mee.
Ja, dat was van einde q1 na de blow up van Gasly.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
Hülkenberg, Bortoleto en Tsunoda moeten naar de stewards vanwege het mogelijk te snel rijden onder een gele vlag
Gaan nog straffen volgen denk ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
Hülkenberg, Bortoleto en Tsunoda moeten naar de stewards vanwege het mogelijk te snel rijden onder een gele vlag
Alle drie no further actionquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan nog straffen volgen denk ik.
Sow. Eerlijk gezegd niet verwacht.quote:
alle drie genoeg snelheid teruggenomen voor de gele vlagquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sow. Eerlijk gezegd niet verwacht.
tip van mijn zijde: het vraagteken en alles er achter weg halenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:54 schreef Starflyer het volgende:
Beide Williams coureurs gediskwalificeerd. Moeten achteraan starten.
https://x.com/WilliamsRac(...)sLTT1guTM6m9PBQ&s=19
En ook deze tweet lukt me niet om te plaatsen. @:Danny doe er eens wat aan. Gebeurt ne veel te vaak
Helaas, ook dat werkt niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tip van mijn zijde: het vraagteken en alles er achter weg halen
George zet zichzelf in een heerlijke onderhandelingspositie met zoveel beestachtige resultatenquote:
Toto wil de optie voor de komst van Max open houdenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
George zet zichzelf in een heerlijke onderhandelingspositie met zoveel beestachtige resultaten
Wat een performance die gast dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |