Sowieso de beste Brit.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is mega consistent dit seizoen naar mijn beleving. Weinig fouten.
Max is er dan al voorbij, gelukkigquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:32 schreef vosss het volgende:
Norris verremd zich compleet in bocht 1 en kegelt er een paar inclusief Max uit.
Max weet dat hiermee zijn kans op die 5de titel verkeken is en stopt per direct en gaat GT wagens rijden en wordt daar de komende 10 jaar wereldkampioen.
Lijkt alweer zo goed als droogquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:27 schreef SiGNe het volgende:
Gaan we een natte race krijgen vandaag?
Dat zou goed nieuws zijn voor Stroll.. oh en voor Max ook
Ik denk eerder Kimi dan Norris voor zo'n actie.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:32 schreef vosss het volgende:
Norris verremd zich compleet in bocht 1 en kegelt er een paar inclusief Max uit.
Max weet dat hiermee zijn kans op die 5de titel verkeken is en stopt per direct en gaat GT wagens rijden en wordt daar de komende 10 jaar wereldkampioen.
Niks gek.quote:
quote:
Klopt. Waarom is datquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:47 schreef SiGNe het volgende:
Max draagt geloof ik geen koelingvest tijdens de race, moet extra gewicht meenemen.
Max is een koele kikker :-)quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:47 schreef SiGNe het volgende:
Max draagt geloof ik geen koelingvest tijdens de race, moet extra gewicht meenemen.
omdat hij het niet prettig vindt om mee te rijdenquote:
hij is ook tegen de regelwijziging dat de vesten verplicht gaan worden ipv een keuzequote:Op zondag 5 oktober 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat hij het niet prettig vindt om mee te rijden
Als je geen koelvest draagt dan extra 5 kilo in de auto.quote:
0,5. 5 is wel veel voor een koelvestquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je geen koelvest draagt dan extra 5 kilo in de auto.
Dan weet ik nu wie van de top 6 de eerste ronde niet gaan overleven.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:49 schreef SiGNe het volgende:
de grote Zak zegt dat McLaren voor de overwinning gaat..
4 liter jerrytank met koelvloeistofquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
0,5. 5 is wel veel voor een koelvest
Ik denk eerder podium als ze de start overleven.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:49 schreef SiGNe het volgende:
de grote Zak zegt dat McLaren voor de overwinning gaat..
ik zie niet dat erquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik bedoel uiteraard: waarom vind @:signe dat
Norris en Piastriquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan weet ik nu wie van de top 6 de eerste ronde niet gaan overleven.
bla bla zakquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
"Free to race"
"They know the rules"
Kies 1.
Ohh. Dat het gewoon gesloten was. En hoorde eerder een halve kilo extra als je geen vest nam.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
4 liter jerrytank met koelvloeistof
Norris voorlaten.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
"Free to race"
"They know the rules"
Kies 1.
Zouden de regels zijn, er is een warschuing voor de warmte afgegeven en dus moeten de rijders een koelvast dragen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik bedoel uiteraard: waarom vind @:signe dat
PIquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie niet dat erbij staat
gewoon een vermelding zonder waardeoordeel
I like both my drivers, Lando and what's his name again?quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
"Free to race"
"They know the rules"
Kies 1.
that other guyquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
I like both my drivers, Lando and what's his name again?
die veranderen mensen amperquote:
Ja, dat weet ik. Maar waarom vind jij dat 'schokkend'?quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zouden de regels zijn, er is een warschuing voor de warmte afgegeven en dus moeten de rijders een koelvast dragen.
Degenen die geen koelvest willen dragen zouden dan een gewichtsvoordeel hebben en dus moeten die extra gewicht meenemen.
Voordeel van dat extra gewicht kan wel zijn dat je dat kan plaatsen in de wagen waar je wil.. of onder de stoel, lager zwaartepunt.
doe eens troggle andere users dan zie je dat het de standaard PI isquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar waarom vind jij dat 'schokkend'?
Oh, niet gehoordquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Hello darkness my old friend".
Rus ging vorig jaar dan ook bijna knockiequote:
Schokkend? Ik heb er geen mening over, vertelde alleen dat Max geen vest draagt en gewicht mee moet nemen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar waarom vind jij dat 'schokkend'?
je PIquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Schokkend? Ik heb er geen mening over, vertelde alleen dat Max geen vest draagt en gewicht mee moet nemen.
Dat is ook logisch verder, als anderen extra gewicht mee moeten nemen dan moet max dat ook
Het kan iedere keer een baku of monza race zijnquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb zin in een Papaya fuck up vanmiddag.
blijkbaar weet ze je standaard PI nietquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Schokkend? Ik heb er geen mening over, vertelde alleen dat Max geen vest draagt en gewicht mee moet nemen.
Dat is ook logisch verder, als anderen extra gewicht mee moeten nemen dan moet max dat ook
Het kan iddquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het kan iedere keer een baku of monza race zijn
Ze ziet een aparte PI bij een post en vraagt waarom. Lijkt me niets mis mee.quote:
quote:
PI? ik ben slecht in afkortingenquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar weet ze je standaard PI niet
Ik vind het al een ontdekking dat er mensen zijn die daar uberhaupt (puntjes denk je er zelf maar bij) op letten...quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze ziet een aparte PI bij een post en vraagt waarom. Lijkt ne niets mis mee.
je standaard verbaasde/geschokte emojiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |