Rus ging vorig jaar dan ook bijna knockiequote:
Schokkend? Ik heb er geen mening over, vertelde alleen dat Max geen vest draagt en gewicht mee moet nemen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar waarom vind jij dat 'schokkend'?
je PIquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Schokkend? Ik heb er geen mening over, vertelde alleen dat Max geen vest draagt en gewicht mee moet nemen.
Dat is ook logisch verder, als anderen extra gewicht mee moeten nemen dan moet max dat ook
Het kan iedere keer een baku of monza race zijnquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb zin in een Papaya fuck up vanmiddag.
blijkbaar weet ze je standaard PI nietquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Schokkend? Ik heb er geen mening over, vertelde alleen dat Max geen vest draagt en gewicht mee moet nemen.
Dat is ook logisch verder, als anderen extra gewicht mee moeten nemen dan moet max dat ook
Het kan iddquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het kan iedere keer een baku of monza race zijn
Ze ziet een aparte PI bij een post en vraagt waarom. Lijkt me niets mis mee.quote:
quote:
PI? ik ben slecht in afkortingenquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar weet ze je standaard PI niet
Ik vind het al een ontdekking dat er mensen zijn die daar uberhaupt (puntjes denk je er zelf maar bij) op letten...quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze ziet een aparte PI bij een post en vraagt waarom. Lijkt ne niets mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |