je standaard verbaasde/geschokte emojiquote:
Het is überhaupt met puntjesquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het al een ontdekking dat er mensen zijn die daar uberhaupt (puntjes denk je er zelf maar bij) op letten...
Al besprokenquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max op softs is wel gedurfd.
Penitentiaire Inrichtingquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
PI? ik ben slecht in afkortingen
Ik vind het vaag dat ze denkt dat ik het schokkend vind terwijl ik alleen een weetje postte waarbij ik verder geen mening postte.
Denk het niet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vroege SC dus niet ongunstig voor Max.
En hopelijk kan hij aanvallen op Russell.
quote:
regen en een superstart willenquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max op softs is wel gedurfd.
Oh die.. ja, ooit ingestled omdat ik 't grappig vond.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
je [ afbeelding ] als icoontje voor je post. (Post-Icon)
Zeker weten. Al heeft hij ook geen last van interne concurrentie en geen druk. Maar ja alsnog een feit. Hij doet het heerlijk.quote:
Denk dat VER en RUS gewoon blijven waar ze starten, de drama is erachter.quote:
ik denk dat Max er voor gaatquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat VER en RUS gewoon blijven waar ze starten, de drama is erachter.
niets mis mee. sommige mensen denken ineens dingen er door te zien die er niet zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh die.. ja, ooit ingestled omdat ik 't grappig vond.
Staat genoteerdquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat VER en RUS gewoon blijven waar ze starten, de drama is erachter.
Als het blijft regenen is Max toch koning. Dan krijgen we net zo'n masterclass als in Brazilie vorig jaar, mits het weer niet afgelast word oid.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou het fijnst zijn
Maar dit voelt echt als een hele cruciale race in het kampioenschap om meerdere redenen, en dan heb je die gevaarlijke Mercedessen ook nog in de mix.
dacht dat je jonger wasquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:02 schreef Nattekat het volgende:
115 jaar oud. Nou, poehpoeh. Te veel Amerikanen.
Vochtig.quote:
ouwe zakquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:02 schreef Nattekat het volgende:
115 jaar oud. Nou, poehpoeh. Te veel Amerikanen.
Ze kennen de Max factor nog steeds niet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV: Max moet de eerste ronde George voorbij, anders is het gespeeld en heeft Max een groot probleem voor de rest van de race.
Zit wat in, maar er kan sowieso veel gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV: Max moet de eerste ronde George voorbij, anders is het gespeeld en heeft Max een groot probleem voor de rest van de race.
it aint over till the fat lady singsquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zit wat in, maar er kan sowieso veel gebeuren natuurlijk.
Jouw post is toch ook super man ?quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets mis mee. sommige mensen denken ineens dingen er door te zien die er niet zijn.
laten we maar ontopic gaan voor de mods hier gaan klagen
neequote:
Moet ie wel binnen de seconde blijven.quote:
Maximaal 15 gram.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:06 schreef Mano_ het volgende:
Ja doe maar een gehaktballetje voor de vleugel van Norris
Krijg er trek vanquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:05 schreef greysbones het volgende:
norris wing end plate hangt los
meatballll
Limburger gespot?quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:06 schreef Sabata het volgende:
Oef, tot zonet nog een stroomstoring, maar nu werkt alles weer. Twee minuten gemist zie ik.
tja..dat zit ie nu al dus niet meerquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Moet ie wel binnen de seconde blijven.
of nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |