je standaard verbaasde/geschokte emojiquote:
Het is überhaupt met puntjesquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het al een ontdekking dat er mensen zijn die daar uberhaupt (puntjes denk je er zelf maar bij) op letten...
Al besprokenquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max op softs is wel gedurfd.
Penitentiaire Inrichtingquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
PI? ik ben slecht in afkortingen
Ik vind het vaag dat ze denkt dat ik het schokkend vind terwijl ik alleen een weetje postte waarbij ik verder geen mening postte.
Denk het niet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vroege SC dus niet ongunstig voor Max.
En hopelijk kan hij aanvallen op Russell.
quote:
regen en een superstart willenquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max op softs is wel gedurfd.
Oh die.. ja, ooit ingestled omdat ik 't grappig vond.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
je [ afbeelding ] als icoontje voor je post. (Post-Icon)
Zeker weten. Al heeft hij ook geen last van interne concurrentie en geen druk. Maar ja alsnog een feit. Hij doet het heerlijk.quote:
Denk dat VER en RUS gewoon blijven waar ze starten, de drama is erachter.quote:
ik denk dat Max er voor gaatquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat VER en RUS gewoon blijven waar ze starten, de drama is erachter.
niets mis mee. sommige mensen denken ineens dingen er door te zien die er niet zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh die.. ja, ooit ingestled omdat ik 't grappig vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |