quote:None of his former friends believed that the "ANTI-ICE" inscription could reflect a sincere political conviction. Sincerity was anathema to who Jahn was -- his humor was deeply ironic, often offensive and aggressive to the point of alienation.
"He was most certainly an edgelord, an irony guy," one friend said. (Edgelord is online-speak for someone who likes to espouse edgy, nihilistic views). Asked about the inscription on the bullet, the friend said: "Josh was an edgelord who wanted someone to get blamed. I think he tried his best to write something goofy ... to rile people up."
quote:Another friend showed me a Facebook post describing how Jahn had flooded his friends' comment sections with rape jokes -- "playful shock humor," the friend said.
quote:That said, one friend recalled that when Trump first came to power, Jahn "was not a fan" -- though he had contempt for mainstream politicians in general. His friends say he had more of a libertarian bent, with one recalling an interest in the libertarian figure Ron Paul.
Maar goed Trump, Vance, Patel en de hele MAGA-aanhang hebben hun (voorbarige) conclusie natuurlijk alweer getrokken want er staat 'ANTI-ICE' op munitie!quote:"He was never really into politics, especially not politicians," said another friend, who had known Jahn since age 8. "He was into politics only in the 4chan sense -- contrarian, provocative, boundary-pushing for laughs, not conviction."
Het is zo’n verbinder hè, die Trump.quote:Op donderdag 25 september 2025 05:51 schreef Kijkertje het volgende:
The ICE Shooter’s Politics
Joshua Jahn's friends speak
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar goed Trump, Vance, Patel en de hele MAGA-aanhang hebben hun (voorbarige) conclusie natuurlijk alweer getrokken want er staat 'ANTI-ICE' op munitie!![]()
[ afbeelding ]
![]()
Rubio, RFK Jr, Gabbard zaten eerst allemaal in de democratische hoek. Vance wilde eerder zelfs voor Hilary Clinton stemmen om maar niet op Trump te hoeven stemmen.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Is er een echte verandering van ideologie? Toegegeven ik heb voor de verkiezing van 2024 weinig meegekregen van JD Vance zijn ideologie.
Wat mensen afschrikt van Trump is zijn retoriek en zijn onorthodoxe manier van politiek voeren niet zozeer zijn werkelijke beleid.
De grap is, hoog testosteron kan juist zorgen voor stemmingswisselingen en vergeetachtigheid. Dus het lichtende voorbeeld Stephen Miller is volgens die logica iemand met hoog testosteron. Lijkt me niet iets om naar op te kijken.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je kan wel stellen dat het veelvuldige gebruik van nazi vergelijkingen ervoor heeft gezorgd dat de term nazi of Hitler niet meer zo hard aankomt. Meestal word het geroepen door niet al te snuggere mensen die laag in de testosteron zitten en in een emotionele reflex schieten zodra er milde kritiek komt op hun wereldbeeld.
Sommige mensen genezen er van zoals JD Vance, de andere gaan dieper de rabbithole in zoals jij.
Hebben we eigenlijk wel foto's gezien van deze teksten op munitie. En zijn deze net zo gephotoshopt als de ms13 tatoeage?quote:Op donderdag 25 september 2025 05:51 schreef Kijkertje het volgende:
The ICE Shooter’s Politics
Joshua Jahn's friends speak
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar goed Trump, Vance, Patel en de hele MAGA-aanhang hebben hun (voorbarige) conclusie natuurlijk alweer getrokken want er staat 'ANTI-ICE' op munitie!![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dit iddquote:Op donderdag 25 september 2025 07:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk wel foto's gezien van deze teksten op munitie. En zijn deze net zo gephotoshopt als de ms13 tatoeage?
Kun je je voorstellen, de media, de FOX News achors, Twitter etc. zouden wekenlang hierover doorgezanikt hebben dat Biden zo dement zou zijn. Bij Trump? "Ach, zo is hij, maar misschien is hij ook wel deme - oh, kijk daar is het volgende schandaal alweer!"quote:Op woensdag 24 september 2025 13:37 schreef Gehenna het volgende:
Deze nog even gemist
https://ground.news/artic(...)odia-with-azerbaijan
[..]
Gvd
quote:Op donderdag 25 september 2025 07:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk wel foto's gezien van deze teksten op munitie. En zijn deze net zo gephotoshopt als de ms13 tatoeage?
Ook lekker dat een directeur van de FBI ongeverifieerde foto's van "bewijs" uit een lopend onderzoek deelt.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zijn dat wel kogels die in het vuurwapen past waarmee deze aanslag gepleegd is.
Dat is de modus operandus alles om het goed geïndoctrineerde maga publiek maar te laten denken dat ze van de hoed en de rand weten..quote:Op donderdag 25 september 2025 09:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook lekker dat een directeur van de FBI ongeverifieerde foto's van "bewijs" uit een lopend onderzoek deelt.
Vance heeft een heel groot bedrag gekregen, voor bepaalde types is dat een perfecte reden om dan maar van mening te veranderen.quote:Op donderdag 25 september 2025 06:58 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Rubio, RFK Jr, Gabbard zaten eerst allemaal in de democratische hoek. Vance wilde eerder zelfs voor Hilary Clinton stemmen om maar niet op Trump te hoeven stemmen.
Dat heeft naar mijn idee weinig met beleid te maken, maar meer met op elke manier die mogelijk is macht willen hebben.
Het staat MSNBC, CNN, ABC, WaPo, NYT, Buzzfeed etc etc vrij om het hier wekenlang over te hebben. Je hebt zelfs de mogelijkheid om op dagelijkse basis je gal hier over uit te spuwen op dit forum. Maak er gebruik van zou ik zeggen.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:40 schreef cynicus het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen, de media, de FOX News achors, Twitter etc. zouden wekenlang hierover doorgezanikt hebben dat Biden zo dement zou zijn. Bij Trump? "Ach, zo is hij, maar misschien is hij ook wel deme - oh, kijk daar is het volgende schandaal alweer!"
Hij is sowieso een “sexual matador”.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:03 schreef beefkeek het volgende:
[..]
De grap is, hoog testosteron kan juist zorgen voor stemmingswisselingen en vergeetachtigheid. Dus het lichtende voorbeeld Stephen Miller is volgens die logica iemand met hoog testosteron. Lijkt me niet iets om naar op te kijken.
Ik moest even een beetje overgeven in m'n mond. Nu ben ik weer wat testosteron kwijtquote:Op donderdag 25 september 2025 10:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij is sowieso een “sexual matador”.
[ x ]
Lmao!!!
Een paar squats met wat gewicht op de stang en je hebt het zo weer terug.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:31 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik moest even een beetje overgeven in m'n mond. Nu ben ik weer wat testosteron kwijt
Keiharde propaganda en dat met drie keer covermodel van Mein Kampf Magazine.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:31 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik moest even een beetje overgeven in m'n mond. Nu ben ik weer wat testosteron kwijt
Dat is ook wel een risico, straks druk ik teveel gewicht en ben ik ineens fan van Andrew Tate. Het is moeilijk op de lijn te opereren.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een paar squats met wat gewicht op de stang en je hebt het zo weer terug.
Ik denk dat Patel een van de eersten, zo niet dé eerste, is die moet wieberen uit de Trump-cirkel.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook lekker dat een directeur van de FBI ongeverifieerde foto's van "bewijs" uit een lopend onderzoek deelt.
Misschien word je wel de nieuwe Tate, ook niet slecht toch? Dure sportwagens rijden, sigaren roken en in een loods wonen in Roemenië. Je kan het slechter treffen.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:37 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat is ook wel een risico, straks druk ik teveel gewicht en ben ik ineens fan van Andrew Tate. Het is moeilijk op de lijn te opereren.
quote:Op donderdag 25 september 2025 10:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Misschien word je wel de nieuwe Tate, ook niet slecht toch? Dure sportwagens rijden, sigaren roken en in een loods wonen in Roemenië. Je kan het slechter treffen.
Ik ben niet zo goed in pooier spelen, dus ik zal een slechte Tate zijn. Dat arrestatiebevel is ook een beetje een smet. Ik denk dat ik maar accepteer dat mijn testosteron niet voldoende is om volwaardig MAGA lid te wordenquote:Op donderdag 25 september 2025 10:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Misschien word je wel de nieuwe Tate, ook niet slecht toch? Dure sportwagens rijden, sigaren roken en in een loods wonen in Roemenië. Je kan het slechter treffen.
Jij hebt waarschijnlijk wel minder haaruitval en nog geen terugwijkende haargrens zoals Tate.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:47 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in pooier spelen, dus ik zal een slechte Tate zijn. Dat arrestatiebevel is ook een beetje een smet. Ik denk dat ik maar accepteer dat mijn testosteron niet voldoende is om volwaardig MAGA lid te worden
Ja dat is wel een dingetje hè, nou dan laat je het pooier spelen achterwege en dan ga je wat anders doen. Misschien kun je speeches schrijven ala de sexual matador, kun je nog wat bij snabbelen op Fox.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:47 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in pooier spelen, dus ik zal een slechte Tate zijn. Dat arrestatiebevel is ook een beetje een smet. Ik denk dat ik maar accepteer dat mijn testosteron niet voldoende is om volwaardig MAGA lid te worden
Goed idee, mag ik jou interviewen, als fan van de matador?quote:Op donderdag 25 september 2025 10:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja dat is wel een dingetje hè, nou dan laat je het pooier spelen achterwege en dan ga je wat anders doen. Misschien kun je speeches schrijven ala de sexual matador, kun je nog wat bij snabbelen op Fox.
Miller moet je een regenboog op z'n voorhoofd tekenen of graveren.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:54 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Goed idee, mag ik jou interviewen, als fan van de matador?
Zou Stephen Miller er een hekel aan hebben om sexual matador genoemd te worden? Een matador is over 't algemeen geen witte Amerikaan. Verwarrend dit.
Daar heb ik dan weer teveel testosteron voor om een interview te geven over mijn vermeende adoratie voor een man. Dan moet je wel iets buitengewoons hebben gedaan buiten speeches schrijven en je vrouw een goede beurt geven.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:54 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Goed idee, mag ik jou interviewen, als fan van de matador?
Zou Stephen Miller er een hekel aan hebben om sexual matador genoemd te worden? Een matador is over 't algemeen geen witte Amerikaan. Verwarrend dit.
Tim Pool is zo iemand die zijn gebrek aan testosteron probeert te verbergen door zo hard mogelijk te schreeuwen. Beetje zoals Vancequote:Op donderdag 25 september 2025 11:21 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lzmi74o4dc2k
MAGA!
Je ziet het ook in dit topic, iedereen danst naar de pijpen van de Trump-show.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:12 schreef aquawoman het volgende:
Het team achter Trump is wel geniaal wat betreft afleiding.
Je hoort veel te weinig over de dalende job numbers, de stijgende inflatie, de boeren die failliet gaan, de epstein files en Homan die op tape een zak met geld aanneemt en veel te veel over een kapotte roltrap en gejank om een Nobelprijs.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 25 september 2025 11:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je ziet het ook in dit topic, iedereen danst naar de pijpen van de Trump-show.
quote:Op donderdag 25 september 2025 09:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zijn dat wel kogels die in het vuurwapen past waarmee deze aanslag gepleegd is.
Dus zou overeenkomen, er was een Mauser gevonden toch?quote:The image shows a 5-round stripper clip loaded with rifle cartridges, likely 7.92×57mm Mauser (also known as 8mm Mauser) rounds. These were commonly used with bolt-action rifles like the German Karabiner 98k (K98k) during World War II.
Key features indicating this:
5-round clip: Standard for many Mauser-style rifles.
Rimless bottlenecked cartridges: Characteristic of the 7.92×57mm Mauser.
Metal stripper clip: Used to quickly load internal box magazines.
This type of clip is inserted into the rifle’s action, and the cartridges are pressed down into the magazine, after which the clip is discarded.
Beetje rare vergelijking toch? Trump sprak voor een gigantische menigte die nooit 100% te controleren is. En er is notabene geprobeerd om hem dood te schieten vorig jaar. Dus dat kogelwerende glas is gewoon nodig helaas.quote:
magaliegica:quote:Op donderdag 25 september 2025 12:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Dus zou overeenkomen, er was een Mauser gevonden toch?
Either way: het was een WOII larper
Waarom zijn andere wereldleiders niet bang doodgeschoten te worden?quote:Op donderdag 25 september 2025 13:41 schreef archito het volgende:
[..]
Beetje rare vergelijking toch? Trump sprak voor een gigantische menigte die nooit 100% te controleren is. En er is notabene geprobeerd om hem dood te schieten vorig jaar. Dus dat kogelwerende glas is gewoon nodig helaas.
De onderste is een dictator die in een compleet geënsceneerde setting zit waarbij iedereen waarschijnlijk grondig gecontroleerd is.
Omdat die andere wereldleider een controlestaat heeft gecreeërd. Trump zou dat misschien ook best willen, maar hij weet heel goed dat dat nog niet het geval is. Zijn angst is niet onterecht, gezien de aanslag op hem in de campagne en de moord op Kirk.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom zijn andere wereldleiders niet bang doodgeschoten te worden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een leider die ten dienste staat van het volk zal niet snel vermoord worden door zijn eigen volk.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:31 schreef archito het volgende:
[..]
Omdat die andere wereldleider een controlestaat heeft gecreeërd. Trump zou dat misschien ook best willen, maar hij weet heel goed dat dat nog niet het geval is. Zijn angst is niet onterecht, gezien de aanslag op hem in de campagne en de moord op Kirk.
Leg dat de Oeigoeren eens uit.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een leider die ten dienste staat van het volk zal niet snel vermoord worden door zijn eigen volk.
Die zijn uit op het vermoorden van Xi Jinping? Lijkt me sterk. Ben in Xinjiang geweest en het zijn uiterst aardige en vredelievende mensen die blij zijn bij China te horen.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leg dat de Oeigoeren eens uit.
Nee, ik heb het over je zwakzinnige geneuzel dat Xi een of andere benevolent dictator zou zijn. Het is een dictator zoals alle andere en de Oeigoeren hebben daar nog het meest onder te lijden.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die zijn uit op het vermoorden van Xi Jinping? Lijkt me sterk. Ben in Xinjiang geweest en het zijn uiterst aardige en vredelievende mensen die blij zijn bij China te horen.
Sounds legit.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die zijn uit op het vermoorden van Xi Jinping? Lijkt me sterk. Ben in Xinjiang geweest en het zijn uiterst aardige en vredelievende mensen die blij zijn bij China te horen.
Onder te lijden? In welk opzicht? Die zogenaamde kampen waar mensen te pas en te onpas in worden gezet en vermoord, maar waar de CIA helaas geen bewijs van heeft kunnen vinden?quote:Op donderdag 25 september 2025 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over je zwakzinnige geneuzel dat Xi een of andere benevolent dictator zou zijn. Het is een dictator zoals alle andere en de Oeigoeren hebben daar nog het meest onder te lijden.
Zie hier onderdrukte Oeigoeren. "we have historically always been a part of China" moest hij verplicht zeggen, want anders moet hij weer verplicht skateboarden van Xi!!!quote:
Omdat ze in China niet op elke hoek van de straat een wapenwinkel hebben waar iedere randdebiel binnen een halfuurtje een AR-15 kan bemachtigen.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom zijn andere wereldleiders niet bang doodgeschoten te worden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdens Mardi Gras schiet je toch kralenkettingen?quote:Op donderdag 25 september 2025 14:58 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Omdat ze in China niet op elke hoek van de straat een wapenwinkel hebben waar iedere randdebiel binnen een halfuurtje een AR-15 kan bemachtigen.
Je weet wel, die doodsmachines waren noodzakelijk om geile varkens af te schieten in hartje New Orleans, volgens Bill Cassidy
quote:Op donderdag 25 september 2025 14:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onder te lijden? In welk opzicht? Die zogenaamde kampen waar mensen te pas en te onpas in worden gezet en vermoord, maar waar de CIA helaas geen bewijs van heeft kunnen vinden?
Niemand hier gaat in je propaganda trappen.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zie hier onderdrukte Oeigoeren. "we have historically always been a part of China" moest hij verplicht zeggen, want anders moet hij weer verplicht skateboarden van Xi!!!
Bekijk deze YouTube-video
Ga even lekker in BNW rondhangen anders.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onder te lijden? In welk opzicht? Die zogenaamde kampen waar mensen te pas en te onpas in worden gezet en vermoord, maar waar de CIA helaas geen bewijs van heeft kunnen vinden?
Ook naar mannen? iewww, woke!quote:Op donderdag 25 september 2025 14:59 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Tijdens Mardi Gras schiet je toch kralenkettingen?
Volgens mij snap je je eigen linkse idealen niet helemaal. De enige kant die je hoeft te kiezen is die van vrijheid en welzijn voor iedereen, dat je dat niet bij het kapitalisme of het Westen gaat vinden maakt niet dat je dan maar de vijanden van het Westen moet vereren. Autoritaire regimes zijn altijd fout, linksom of rechtsom.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat Trump zelf ook de autopen gebruikt.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:48 schreef Gunner het volgende:
Zucht die hele autopen-kruistocht van Trump begint wel een beetje triest te worden.
Dan weet ik de respons al "Ja maar de cogniteve staat van Biden staat daarmee ter discussie"quote:Op donderdag 25 september 2025 16:35 schreef V. het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat Trump zelf ook de autopen gebruikt.
Dan bied ik over met 1500% prijsverlaging van medicijnen, 300 miljoen Amerikaanse drugsdoden en "President Japan".quote:Op donderdag 25 september 2025 16:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dan weet ik de respons al "Ja maar de cogniteve staat van Biden staat daarmee ter discussie"
Ik roep maar iets over de oorlog tussen Cambodja en armenie.
Oh gaan ze Venezuela democratie en vrijheid brengen?quote:Op donderdag 25 september 2025 16:10 schreef Perrin het volgende:
Hij heet niet voor niets de Secretary of War.
[ x ]
De oorlog tussen Ghana en Paraguay stoppen, denk ik.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:16 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Oh gaan ze Venezuela democratie en vrijheid brengen?
Ja, zo kun je je zin ook doordrukken natuurlijk.quote:White House budget office threatens mass firings if government shuts down
The White House budget office is telling federal agencies to prepare plans for mass firings in the event of a government shutdown – an apparent threat by the Trump administration amid a standoff with congressional Democrats over federal funding.
The directive, outlined in an Office of Management and Budget memo to agencies and obtained by CNN, represents a sharp break from the government’s handling of past shutdown scenarios.
In the memo, OMB directs agencies to identify programs whose funds will lapse if Congress fails to meet the September 30 funding deadline and that have no alternative source of funding. Those programs should then be targeted for sweeping reductions in force that could permanently eliminate jobs that are deemed “not consistent” with President Donald Trump’s priorities.
Dat was met Doge al een succesquote:Op donderdag 25 september 2025 17:58 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja, zo kun je je zin ook doordrukken natuurlijk.
Wel een gejojo met al die lui die bij de overheid werk(t)en, want dit was van een dag of 2 geleden;quote:Op donderdag 25 september 2025 17:58 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja, zo kun je je zin ook doordrukken natuurlijk.
https://apnews.com/articl(...)bf5816ec2fd491d79b78quote:Trump administration rehires hundreds of federal employees laid off by DOGE
MIAMI (AP) — Hundreds of federal employees who lost their jobs in Elon Musk’s cost-cutting blitz are being asked to return to work.
The General Services Administration has given the employees — who managed government workspaces — until the end of the week to accept or decline reinstatement, according to an internal memo obtained by The Associated Press. Those who accept must report for duty on Oct. 6 after what amounts to a seven-month paid vacation, during which time the GSA in some cases racked up high costs — passed along to taxpayers — to stay in dozens of properties whose leases it had slated for termination or were allowed to expire.
“Ultimately, the outcome was the agency was left broken and understaffed,” said Chad Becker, a former GSA real estate official. “They didn’t have the people they needed to carry out basic functions.”
Nintendo en Pokemon Company zijn niet zo van ‘t gebruik van hun beelden, lijkt me hilarisch als ze het Witte Huis aanklagenquote:
I've heard that a certain person called "Fuckface" is waging a horrible horrible war in the commonwealth. A war that started under Sleepy Joe's administration. Sad! Under the sleepy eyes of Biden, top secret weapons like the "fat man" have been shipped to this awul place causing many many deaths. Horrible!quote:Op donderdag 25 september 2025 17:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De oorlog tussen Ghana en Paraguay stoppen, denk ik.
Dit besluit richt niet zo veel schade aan. Mogelijk het beste besluit van Trump tot nu toe.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)utomatische-pen.html
Wat ontzettend kinderachtig en sneu![]()
Maar goed, iets beters is van Trump uiteraard niet te verwachten
Ok....quote:Op donderdag 25 september 2025 20:03 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dit besluit richt niet zo veel schade aan. Mogelijk het beste besluit van Trump tot nu toe.
[ Removed by moderator ]quote:Op donderdag 25 september 2025 19:45 schreef Salina het volgende:
Verzoenende GOAT genot. President van heel Amerika.
Trump threatens violence from his supporters: “The radical left is causing the problems. It's gonna get worse, and it's gonna go back on them. Bad things happen when they play these games. I'll give you a little clue, the right is a lot tougher than the left. They better not get them energized.”
Trump warns 'radical left' Democrats' 'games' could backfire after ICE Dallas attack: 'Won't take it anymore'quote:
Zou inmiddels toch serieus na gaan denken over een functie elders als ik een Amerikaan was, buiten de VS welteverstaan want de uitspraken van die corrupte gek worden met de dag gevaarlijker.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Trump warns 'radical left' Democrats' 'games' could backfire after ICE Dallas attack: 'Won't take it anymore'
Verzoeningsgenot.![]()
The fuck is this?quote:
Censuur!quote:
Zooo vredelievendquote:Op donderdag 25 september 2025 21:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Trump warns 'radical left' Democrats' 'games' could backfire after ICE Dallas attack: 'Won't take it anymore'
Verzoeningsgenot.![]()
Magaquote:
ⓘ This user is suspected to be a part of a terrorist organization called Antifa. Please report any suspicious behavior.quote:
Nieuwerwetsch gedoequote:Op vrijdag 26 september 2025 00:13 schreef capricia het volgende:
[..]
ⓘ This user is suspected to be a part of a terrorist organization called Antifa. Please report any suspicious behavior.
Zoals ik al zei: dit gaat leuk wordenquote:"My family and I have known for years that there are costs for standing up to Donald Trump, but we couldn't imagine ourselves living any other way. We will not live on our knees and you shouldn't either," Comey said in the video.
"Somebody that I love dearly recently said that fear is the tool of a tyrant and she is right," Comey said, referring to a statement his daughter, Maurene Comey, made in a farewell email to her colleagues after being fired from the U.S. Attorney's Office for the Southern District of New York this summer. "But I am not afraid, and I hope you are not either. I hope instead you are engaged, you are paying attention and you will vote like your beloved country depends upon it, which it does."
"My heart is broken for the Department of Justice. I have great confidence in the federal judicial system and I am innocent, so let's have a trial, and keep the faith," Comey said in the brief video posted to his Instagram account.
De aanklacht is getekend door Lindsey Halligan ...quote:In a Substack Live interview, former U.S. Attorney Harry Litman warned that pressing ahead against Comey "could be career-ending."
"Whoever's signature is on the bottom of an indictment -- if they somehow force one through -- is going to be subject to really serious professional sanctions," Litman said.
Comey's attorney Patrick Fitzgerald released a short statement on behalf of his client.
"Jim Comey denies the charges filed today in their entirety," Fitzgerald wrote. "We look forward to vindicating him in the courtroom"
Comey expanded upon those words on social media.
Gokje: ze moeten allemaal loyaliteit zweren aan de president, anders worden ze ontslagen.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:10 schreef Perrin het volgende:
Hij heet niet voor niets de Secretary of War.
[ x ]
Precies, allemaal een spreekbeurt geven waarin ze uitleggen alleen gehoorzaam te zijn aan God-Keizer Trump en waarin ze uitleggen waarom Hegseth de beste Secretary of War ooit is.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:48 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Gokje: ze moeten allemaal loyaliteit zweren aan de president, anders worden ze ontslagen.
Dan zou je ook army en air force enzo verwachten, dit is alleen marine (als ik me ‘t bericht goed herinner). Ik denk vrede brengen aan Venezuela.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:48 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Gokje: ze moeten allemaal loyaliteit zweren aan de president, anders worden ze ontslagen.
quote:The proven oil reserves in Venezuela are recognized as the largest in the world, totaling 300 billion barrels (4.8×1010 m3) as of 1 January 2014. The 2019 edition of the BP Statistical Review of World Energy reports the total proved reserves of 303.3 billion barrels for Venezuela (slightly more than Saudi Arabia's 297.7 billion barrels).
Zo’n indictment heeft toch de handtekening van een rechter nodig?quote:Op vrijdag 26 september 2025 04:14 schreef Kijkertje het volgende:
Reactie Comey op de aanklacht tegen hem:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lzp67sw2os2o
[ afbeelding ]
[..]
Zoals ik al zei: dit gaat leuk worden![]()
Comey prosecutors, beware: "This could be career-ending"
James Comey was reportedly just indicted: Ex-U.S. Attorney Harry Litman breaks down the peril -- for his prosecutors.
[..]
De aanklacht is getekend door Lindsey Halligan ...
[ afbeelding ]
Ze worden uitgenodigd om naar een marinebasis te komen, maar volgens mij gaat het ook om de landmacht en luchtmacht. Je hebt in de marine geen generaals.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:47 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dan zou je ook army en air force enzo verwachten, dit is alleen marine (als ik me ‘t bericht goed herinner). Ik denk vrede brengen aan Venezuela.
Ook wel logisch, zwart goud in overvloed daar:
[..]
Hou het plebs bezig met een cultuuroorlog terwijl wij het land leegrovenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:12 schreef aquawoman het volgende:
Het team achter Trump is wel geniaal wat betreft afleiding.
Je hoort veel te weinig over de dalende job numbers, de stijgende inflatie, de boeren die failliet gaan, de epstein files en Homan die op tape een zak met geld aanneemt en veel te veel over een kapotte roltrap en gejank om een Nobelprijs.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:17 schreef cynicus het volgende:
[..]
Hou het plebs bezig met een cultuuroorlog terwijl wij het land leegroven
Dat is een heel stuk logischer dan ik 't had begrepen, dank je welquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:13 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze worden uitgenodigd om naar een marinebasis te komen, maar volgens mij gaat het ook om de landmacht en luchtmacht. Je hebt in de marine geen generaals.
Ik luisterde gisteren naar een podcast over hoe Dark Triad Personality* onze cultuur en sociale systemen beinvloeden, waarom veel oude (en nieuwe) "beschavingen" uiteindelijk imploderen en hoe je dat kan voorkomen.quote:
Idd. Laat het gewone volk lekker onderling bekvechten over onbelangrijke zaken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:57 schreef cynicus het volgende:
[..]
Ik luisterde gisteren naar een podcast over hoe Dark Triad Personality* onze cultuur en sociale systemen beinvloeden, waarom veel oude (en nieuwe) "beschavingen" uiteindelijk imploderen en hoe je dat kan voorkomen.
Het sluit naadloos aan op deze situatie waarin miljardairs o.a. de media (kranten, televisie en sociale media) beheersen en daarmee het narratief bepalen onderwijl ze steeds meer rijkdom naar zich toe trekken (en de rest dus steeds minder heeft).
https://natehagens.substa(...)of-societal-collapse
* Phychopathie, narsicme en Machiavellisme gecombineerd in één persoon. Dit zijn negatieve karaktereigenschappen, vandaar 'Dark'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |