quote:None of his former friends believed that the "ANTI-ICE" inscription could reflect a sincere political conviction. Sincerity was anathema to who Jahn was -- his humor was deeply ironic, often offensive and aggressive to the point of alienation.
"He was most certainly an edgelord, an irony guy," one friend said. (Edgelord is online-speak for someone who likes to espouse edgy, nihilistic views). Asked about the inscription on the bullet, the friend said: "Josh was an edgelord who wanted someone to get blamed. I think he tried his best to write something goofy ... to rile people up."
quote:Another friend showed me a Facebook post describing how Jahn had flooded his friends' comment sections with rape jokes -- "playful shock humor," the friend said.
quote:That said, one friend recalled that when Trump first came to power, Jahn "was not a fan" -- though he had contempt for mainstream politicians in general. His friends say he had more of a libertarian bent, with one recalling an interest in the libertarian figure Ron Paul.
Maar goed Trump, Vance, Patel en de hele MAGA-aanhang hebben hun (voorbarige) conclusie natuurlijk alweer getrokken want er staat 'ANTI-ICE' op munitie!quote:"He was never really into politics, especially not politicians," said another friend, who had known Jahn since age 8. "He was into politics only in the 4chan sense -- contrarian, provocative, boundary-pushing for laughs, not conviction."
Het is zo’n verbinder hè, die Trump.quote:Op donderdag 25 september 2025 05:51 schreef Kijkertje het volgende:
The ICE Shooter’s Politics
Joshua Jahn's friends speak
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar goed Trump, Vance, Patel en de hele MAGA-aanhang hebben hun (voorbarige) conclusie natuurlijk alweer getrokken want er staat 'ANTI-ICE' op munitie!![]()
[ afbeelding ]
![]()
Rubio, RFK Jr, Gabbard zaten eerst allemaal in de democratische hoek. Vance wilde eerder zelfs voor Hilary Clinton stemmen om maar niet op Trump te hoeven stemmen.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Is er een echte verandering van ideologie? Toegegeven ik heb voor de verkiezing van 2024 weinig meegekregen van JD Vance zijn ideologie.
Wat mensen afschrikt van Trump is zijn retoriek en zijn onorthodoxe manier van politiek voeren niet zozeer zijn werkelijke beleid.
De grap is, hoog testosteron kan juist zorgen voor stemmingswisselingen en vergeetachtigheid. Dus het lichtende voorbeeld Stephen Miller is volgens die logica iemand met hoog testosteron. Lijkt me niet iets om naar op te kijken.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je kan wel stellen dat het veelvuldige gebruik van nazi vergelijkingen ervoor heeft gezorgd dat de term nazi of Hitler niet meer zo hard aankomt. Meestal word het geroepen door niet al te snuggere mensen die laag in de testosteron zitten en in een emotionele reflex schieten zodra er milde kritiek komt op hun wereldbeeld.
Sommige mensen genezen er van zoals JD Vance, de andere gaan dieper de rabbithole in zoals jij.
Hebben we eigenlijk wel foto's gezien van deze teksten op munitie. En zijn deze net zo gephotoshopt als de ms13 tatoeage?quote:Op donderdag 25 september 2025 05:51 schreef Kijkertje het volgende:
The ICE Shooter’s Politics
Joshua Jahn's friends speak
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar goed Trump, Vance, Patel en de hele MAGA-aanhang hebben hun (voorbarige) conclusie natuurlijk alweer getrokken want er staat 'ANTI-ICE' op munitie!![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dit iddquote:Op donderdag 25 september 2025 07:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk wel foto's gezien van deze teksten op munitie. En zijn deze net zo gephotoshopt als de ms13 tatoeage?
Kun je je voorstellen, de media, de FOX News achors, Twitter etc. zouden wekenlang hierover doorgezanikt hebben dat Biden zo dement zou zijn. Bij Trump? "Ach, zo is hij, maar misschien is hij ook wel deme - oh, kijk daar is het volgende schandaal alweer!"quote:Op woensdag 24 september 2025 13:37 schreef Gehenna het volgende:
Deze nog even gemist
https://ground.news/artic(...)odia-with-azerbaijan
[..]
Gvd
quote:Op donderdag 25 september 2025 07:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk wel foto's gezien van deze teksten op munitie. En zijn deze net zo gephotoshopt als de ms13 tatoeage?
Ook lekker dat een directeur van de FBI ongeverifieerde foto's van "bewijs" uit een lopend onderzoek deelt.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zijn dat wel kogels die in het vuurwapen past waarmee deze aanslag gepleegd is.
Dat is de modus operandus alles om het goed geïndoctrineerde maga publiek maar te laten denken dat ze van de hoed en de rand weten..quote:Op donderdag 25 september 2025 09:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook lekker dat een directeur van de FBI ongeverifieerde foto's van "bewijs" uit een lopend onderzoek deelt.
Vance heeft een heel groot bedrag gekregen, voor bepaalde types is dat een perfecte reden om dan maar van mening te veranderen.quote:Op donderdag 25 september 2025 06:58 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Rubio, RFK Jr, Gabbard zaten eerst allemaal in de democratische hoek. Vance wilde eerder zelfs voor Hilary Clinton stemmen om maar niet op Trump te hoeven stemmen.
Dat heeft naar mijn idee weinig met beleid te maken, maar meer met op elke manier die mogelijk is macht willen hebben.
Het staat MSNBC, CNN, ABC, WaPo, NYT, Buzzfeed etc etc vrij om het hier wekenlang over te hebben. Je hebt zelfs de mogelijkheid om op dagelijkse basis je gal hier over uit te spuwen op dit forum. Maak er gebruik van zou ik zeggen.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:40 schreef cynicus het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen, de media, de FOX News achors, Twitter etc. zouden wekenlang hierover doorgezanikt hebben dat Biden zo dement zou zijn. Bij Trump? "Ach, zo is hij, maar misschien is hij ook wel deme - oh, kijk daar is het volgende schandaal alweer!"
Hij is sowieso een “sexual matador”.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:03 schreef beefkeek het volgende:
[..]
De grap is, hoog testosteron kan juist zorgen voor stemmingswisselingen en vergeetachtigheid. Dus het lichtende voorbeeld Stephen Miller is volgens die logica iemand met hoog testosteron. Lijkt me niet iets om naar op te kijken.
Ik moest even een beetje overgeven in m'n mond. Nu ben ik weer wat testosteron kwijtquote:Op donderdag 25 september 2025 10:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij is sowieso een “sexual matador”.
[ x ]
Lmao!!!
Een paar squats met wat gewicht op de stang en je hebt het zo weer terug.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:31 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik moest even een beetje overgeven in m'n mond. Nu ben ik weer wat testosteron kwijt
Keiharde propaganda en dat met drie keer covermodel van Mein Kampf Magazine.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:31 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik moest even een beetje overgeven in m'n mond. Nu ben ik weer wat testosteron kwijt
Dat is ook wel een risico, straks druk ik teveel gewicht en ben ik ineens fan van Andrew Tate. Het is moeilijk op de lijn te opereren.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een paar squats met wat gewicht op de stang en je hebt het zo weer terug.
Ik denk dat Patel een van de eersten, zo niet dé eerste, is die moet wieberen uit de Trump-cirkel.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook lekker dat een directeur van de FBI ongeverifieerde foto's van "bewijs" uit een lopend onderzoek deelt.
Misschien word je wel de nieuwe Tate, ook niet slecht toch? Dure sportwagens rijden, sigaren roken en in een loods wonen in Roemenië. Je kan het slechter treffen.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:37 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat is ook wel een risico, straks druk ik teveel gewicht en ben ik ineens fan van Andrew Tate. Het is moeilijk op de lijn te opereren.
quote:Op donderdag 25 september 2025 10:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Misschien word je wel de nieuwe Tate, ook niet slecht toch? Dure sportwagens rijden, sigaren roken en in een loods wonen in Roemenië. Je kan het slechter treffen.
Ik ben niet zo goed in pooier spelen, dus ik zal een slechte Tate zijn. Dat arrestatiebevel is ook een beetje een smet. Ik denk dat ik maar accepteer dat mijn testosteron niet voldoende is om volwaardig MAGA lid te wordenquote:Op donderdag 25 september 2025 10:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Misschien word je wel de nieuwe Tate, ook niet slecht toch? Dure sportwagens rijden, sigaren roken en in een loods wonen in Roemenië. Je kan het slechter treffen.
Jij hebt waarschijnlijk wel minder haaruitval en nog geen terugwijkende haargrens zoals Tate.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:47 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in pooier spelen, dus ik zal een slechte Tate zijn. Dat arrestatiebevel is ook een beetje een smet. Ik denk dat ik maar accepteer dat mijn testosteron niet voldoende is om volwaardig MAGA lid te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |