Ja dat is wel een dingetje hè, nou dan laat je het pooier spelen achterwege en dan ga je wat anders doen. Misschien kun je speeches schrijven ala de sexual matador, kun je nog wat bij snabbelen op Fox.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:47 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in pooier spelen, dus ik zal een slechte Tate zijn. Dat arrestatiebevel is ook een beetje een smet. Ik denk dat ik maar accepteer dat mijn testosteron niet voldoende is om volwaardig MAGA lid te worden
Goed idee, mag ik jou interviewen, als fan van de matador?quote:Op donderdag 25 september 2025 10:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja dat is wel een dingetje hè, nou dan laat je het pooier spelen achterwege en dan ga je wat anders doen. Misschien kun je speeches schrijven ala de sexual matador, kun je nog wat bij snabbelen op Fox.
Miller moet je een regenboog op z'n voorhoofd tekenen of graveren.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:54 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Goed idee, mag ik jou interviewen, als fan van de matador?
Zou Stephen Miller er een hekel aan hebben om sexual matador genoemd te worden? Een matador is over 't algemeen geen witte Amerikaan. Verwarrend dit.
Daar heb ik dan weer teveel testosteron voor om een interview te geven over mijn vermeende adoratie voor een man. Dan moet je wel iets buitengewoons hebben gedaan buiten speeches schrijven en je vrouw een goede beurt geven.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:54 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Goed idee, mag ik jou interviewen, als fan van de matador?
Zou Stephen Miller er een hekel aan hebben om sexual matador genoemd te worden? Een matador is over 't algemeen geen witte Amerikaan. Verwarrend dit.
Tim Pool is zo iemand die zijn gebrek aan testosteron probeert te verbergen door zo hard mogelijk te schreeuwen. Beetje zoals Vancequote:Op donderdag 25 september 2025 11:21 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lzmi74o4dc2k
MAGA!
Je ziet het ook in dit topic, iedereen danst naar de pijpen van de Trump-show.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:12 schreef aquawoman het volgende:
Het team achter Trump is wel geniaal wat betreft afleiding.
Je hoort veel te weinig over de dalende job numbers, de stijgende inflatie, de boeren die failliet gaan, de epstein files en Homan die op tape een zak met geld aanneemt en veel te veel over een kapotte roltrap en gejank om een Nobelprijs.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 25 september 2025 11:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je ziet het ook in dit topic, iedereen danst naar de pijpen van de Trump-show.
quote:Op donderdag 25 september 2025 09:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zijn dat wel kogels die in het vuurwapen past waarmee deze aanslag gepleegd is.
Dus zou overeenkomen, er was een Mauser gevonden toch?quote:The image shows a 5-round stripper clip loaded with rifle cartridges, likely 7.92×57mm Mauser (also known as 8mm Mauser) rounds. These were commonly used with bolt-action rifles like the German Karabiner 98k (K98k) during World War II.
Key features indicating this:
5-round clip: Standard for many Mauser-style rifles.
Rimless bottlenecked cartridges: Characteristic of the 7.92×57mm Mauser.
Metal stripper clip: Used to quickly load internal box magazines.
This type of clip is inserted into the rifle’s action, and the cartridges are pressed down into the magazine, after which the clip is discarded.
Beetje rare vergelijking toch? Trump sprak voor een gigantische menigte die nooit 100% te controleren is. En er is notabene geprobeerd om hem dood te schieten vorig jaar. Dus dat kogelwerende glas is gewoon nodig helaas.quote:
magaliegica:quote:Op donderdag 25 september 2025 12:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Dus zou overeenkomen, er was een Mauser gevonden toch?
Either way: het was een WOII larper
Waarom zijn andere wereldleiders niet bang doodgeschoten te worden?quote:Op donderdag 25 september 2025 13:41 schreef archito het volgende:
[..]
Beetje rare vergelijking toch? Trump sprak voor een gigantische menigte die nooit 100% te controleren is. En er is notabene geprobeerd om hem dood te schieten vorig jaar. Dus dat kogelwerende glas is gewoon nodig helaas.
De onderste is een dictator die in een compleet geënsceneerde setting zit waarbij iedereen waarschijnlijk grondig gecontroleerd is.
Omdat die andere wereldleider een controlestaat heeft gecreeërd. Trump zou dat misschien ook best willen, maar hij weet heel goed dat dat nog niet het geval is. Zijn angst is niet onterecht, gezien de aanslag op hem in de campagne en de moord op Kirk.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom zijn andere wereldleiders niet bang doodgeschoten te worden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een leider die ten dienste staat van het volk zal niet snel vermoord worden door zijn eigen volk.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:31 schreef archito het volgende:
[..]
Omdat die andere wereldleider een controlestaat heeft gecreeërd. Trump zou dat misschien ook best willen, maar hij weet heel goed dat dat nog niet het geval is. Zijn angst is niet onterecht, gezien de aanslag op hem in de campagne en de moord op Kirk.
Leg dat de Oeigoeren eens uit.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een leider die ten dienste staat van het volk zal niet snel vermoord worden door zijn eigen volk.
Die zijn uit op het vermoorden van Xi Jinping? Lijkt me sterk. Ben in Xinjiang geweest en het zijn uiterst aardige en vredelievende mensen die blij zijn bij China te horen.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leg dat de Oeigoeren eens uit.
Nee, ik heb het over je zwakzinnige geneuzel dat Xi een of andere benevolent dictator zou zijn. Het is een dictator zoals alle andere en de Oeigoeren hebben daar nog het meest onder te lijden.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die zijn uit op het vermoorden van Xi Jinping? Lijkt me sterk. Ben in Xinjiang geweest en het zijn uiterst aardige en vredelievende mensen die blij zijn bij China te horen.
Sounds legit.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die zijn uit op het vermoorden van Xi Jinping? Lijkt me sterk. Ben in Xinjiang geweest en het zijn uiterst aardige en vredelievende mensen die blij zijn bij China te horen.
Onder te lijden? In welk opzicht? Die zogenaamde kampen waar mensen te pas en te onpas in worden gezet en vermoord, maar waar de CIA helaas geen bewijs van heeft kunnen vinden?quote:Op donderdag 25 september 2025 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over je zwakzinnige geneuzel dat Xi een of andere benevolent dictator zou zijn. Het is een dictator zoals alle andere en de Oeigoeren hebben daar nog het meest onder te lijden.
Zie hier onderdrukte Oeigoeren. "we have historically always been a part of China" moest hij verplicht zeggen, want anders moet hij weer verplicht skateboarden van Xi!!!quote:
Omdat ze in China niet op elke hoek van de straat een wapenwinkel hebben waar iedere randdebiel binnen een halfuurtje een AR-15 kan bemachtigen.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom zijn andere wereldleiders niet bang doodgeschoten te worden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdens Mardi Gras schiet je toch kralenkettingen?quote:Op donderdag 25 september 2025 14:58 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Omdat ze in China niet op elke hoek van de straat een wapenwinkel hebben waar iedere randdebiel binnen een halfuurtje een AR-15 kan bemachtigen.
Je weet wel, die doodsmachines waren noodzakelijk om geile varkens af te schieten in hartje New Orleans, volgens Bill Cassidy
quote:Op donderdag 25 september 2025 14:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onder te lijden? In welk opzicht? Die zogenaamde kampen waar mensen te pas en te onpas in worden gezet en vermoord, maar waar de CIA helaas geen bewijs van heeft kunnen vinden?
Niemand hier gaat in je propaganda trappen.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zie hier onderdrukte Oeigoeren. "we have historically always been a part of China" moest hij verplicht zeggen, want anders moet hij weer verplicht skateboarden van Xi!!!
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |