Zou inmiddels toch serieus na gaan denken over een functie elders als ik een Amerikaan was, buiten de VS welteverstaan want de uitspraken van die corrupte gek worden met de dag gevaarlijker.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Trump warns 'radical left' Democrats' 'games' could backfire after ICE Dallas attack: 'Won't take it anymore'
Verzoeningsgenot.![]()
The fuck is this?quote:
Censuur!quote:
Zooo vredelievendquote:Op donderdag 25 september 2025 21:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Trump warns 'radical left' Democrats' 'games' could backfire after ICE Dallas attack: 'Won't take it anymore'
Verzoeningsgenot.![]()
Magaquote:
ⓘ This user is suspected to be a part of a terrorist organization called Antifa. Please report any suspicious behavior.quote:
Nieuwerwetsch gedoequote:Op vrijdag 26 september 2025 00:13 schreef capricia het volgende:
[..]
ⓘ This user is suspected to be a part of a terrorist organization called Antifa. Please report any suspicious behavior.
Zoals ik al zei: dit gaat leuk wordenquote:"My family and I have known for years that there are costs for standing up to Donald Trump, but we couldn't imagine ourselves living any other way. We will not live on our knees and you shouldn't either," Comey said in the video.
"Somebody that I love dearly recently said that fear is the tool of a tyrant and she is right," Comey said, referring to a statement his daughter, Maurene Comey, made in a farewell email to her colleagues after being fired from the U.S. Attorney's Office for the Southern District of New York this summer. "But I am not afraid, and I hope you are not either. I hope instead you are engaged, you are paying attention and you will vote like your beloved country depends upon it, which it does."
"My heart is broken for the Department of Justice. I have great confidence in the federal judicial system and I am innocent, so let's have a trial, and keep the faith," Comey said in the brief video posted to his Instagram account.
De aanklacht is getekend door Lindsey Halligan ...quote:In a Substack Live interview, former U.S. Attorney Harry Litman warned that pressing ahead against Comey "could be career-ending."
"Whoever's signature is on the bottom of an indictment -- if they somehow force one through -- is going to be subject to really serious professional sanctions," Litman said.
Comey's attorney Patrick Fitzgerald released a short statement on behalf of his client.
"Jim Comey denies the charges filed today in their entirety," Fitzgerald wrote. "We look forward to vindicating him in the courtroom"
Comey expanded upon those words on social media.
Gokje: ze moeten allemaal loyaliteit zweren aan de president, anders worden ze ontslagen.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:10 schreef Perrin het volgende:
Hij heet niet voor niets de Secretary of War.
[ x ]
Precies, allemaal een spreekbeurt geven waarin ze uitleggen alleen gehoorzaam te zijn aan God-Keizer Trump en waarin ze uitleggen waarom Hegseth de beste Secretary of War ooit is.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:48 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Gokje: ze moeten allemaal loyaliteit zweren aan de president, anders worden ze ontslagen.
Dan zou je ook army en air force enzo verwachten, dit is alleen marine (als ik me ‘t bericht goed herinner). Ik denk vrede brengen aan Venezuela.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:48 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Gokje: ze moeten allemaal loyaliteit zweren aan de president, anders worden ze ontslagen.
quote:The proven oil reserves in Venezuela are recognized as the largest in the world, totaling 300 billion barrels (4.8×1010 m3) as of 1 January 2014. The 2019 edition of the BP Statistical Review of World Energy reports the total proved reserves of 303.3 billion barrels for Venezuela (slightly more than Saudi Arabia's 297.7 billion barrels).
Zo’n indictment heeft toch de handtekening van een rechter nodig?quote:Op vrijdag 26 september 2025 04:14 schreef Kijkertje het volgende:
Reactie Comey op de aanklacht tegen hem:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lzp67sw2os2o
[ afbeelding ]
[..]
Zoals ik al zei: dit gaat leuk worden![]()
Comey prosecutors, beware: "This could be career-ending"
James Comey was reportedly just indicted: Ex-U.S. Attorney Harry Litman breaks down the peril -- for his prosecutors.
[..]
De aanklacht is getekend door Lindsey Halligan ...
[ afbeelding ]
Ze worden uitgenodigd om naar een marinebasis te komen, maar volgens mij gaat het ook om de landmacht en luchtmacht. Je hebt in de marine geen generaals.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:47 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dan zou je ook army en air force enzo verwachten, dit is alleen marine (als ik me ‘t bericht goed herinner). Ik denk vrede brengen aan Venezuela.
Ook wel logisch, zwart goud in overvloed daar:
[..]
Hou het plebs bezig met een cultuuroorlog terwijl wij het land leegrovenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:12 schreef aquawoman het volgende:
Het team achter Trump is wel geniaal wat betreft afleiding.
Je hoort veel te weinig over de dalende job numbers, de stijgende inflatie, de boeren die failliet gaan, de epstein files en Homan die op tape een zak met geld aanneemt en veel te veel over een kapotte roltrap en gejank om een Nobelprijs.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:17 schreef cynicus het volgende:
[..]
Hou het plebs bezig met een cultuuroorlog terwijl wij het land leegroven
Dat is een heel stuk logischer dan ik 't had begrepen, dank je welquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:13 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze worden uitgenodigd om naar een marinebasis te komen, maar volgens mij gaat het ook om de landmacht en luchtmacht. Je hebt in de marine geen generaals.
Ik luisterde gisteren naar een podcast over hoe Dark Triad Personality* onze cultuur en sociale systemen beinvloeden, waarom veel oude (en nieuwe) "beschavingen" uiteindelijk imploderen en hoe je dat kan voorkomen.quote:
Idd. Laat het gewone volk lekker onderling bekvechten over onbelangrijke zaken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:57 schreef cynicus het volgende:
[..]
Ik luisterde gisteren naar een podcast over hoe Dark Triad Personality* onze cultuur en sociale systemen beinvloeden, waarom veel oude (en nieuwe) "beschavingen" uiteindelijk imploderen en hoe je dat kan voorkomen.
Het sluit naadloos aan op deze situatie waarin miljardairs o.a. de media (kranten, televisie en sociale media) beheersen en daarmee het narratief bepalen onderwijl ze steeds meer rijkdom naar zich toe trekken (en de rest dus steeds minder heeft).
https://natehagens.substa(...)of-societal-collapse
* Phychopathie, narsicme en Machiavellisme gecombineerd in één persoon. Dit zijn negatieve karaktereigenschappen, vandaar 'Dark'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |