abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218724058
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218724064
Oeps sorry @SterreKaatje, ik dacht dat ik de laatste was en een nieuwe moest openen.
pi_218724067
Oef deze dame zit echt in me irritatie nu..
Als je echt zo stoer bent.. blokkeer je me niet..

Elk normaal mens, doorziet deze dame.. wat een leugenaar
pi_218724083
Zo, de tokkie mama gaat even helemaal los 🫣😂😂
pi_218724087
Dbm:
"Je praat je kinderen trauma aan" ik ben WOEST!

Ik weet hoe die trieste kutwijven over mij denken en hoe tering geobsedeerd ze zijn met mij. Heel rot voor ze en alles.

Maar echt flikker op. Dit zeg je niet tegen iemand. Hoe kun je zo'n haat hebben aan mij terwijl je mij niet kent?
pi_218724106
Als ik echt anoniem wou zijn hè, dan had ik toch niet met me eigen naam gereageerd? met me foto?
Obses door haar? Waarom haha heb wel wat beters te doen. Ze viel bij mij vandaag door de mand dat is alles..
pi_218724115
Moppie... aangezien je misschien nu mensen op jou threads krijgt en ze je daar zelf niet kunnen swifferen misschien zelf een post maken met de feiten? Dat kim bijna hetzelfde verhaal had als die andere moeder inclusief het "bel 112" en dat het eruit floepte voor het nodig was de text was bijna copypaste... en dat ze wel vaker iets zegt dat niet waar is.. dat ze boos kan zijn omdat ze gewezen word op haar kinderen trauma aanpraten maar ze voor een snotneus al bij de hap zit... en dat iedereen al weet dat ze niet naar die wedstrijd gaat omdat ze zelden traint en vast weer een ziek kind heeft
pi_218724147
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moppie... aangezien je misschien nu mensen op jou threads krijgt en ze je daar zelf niet kunnen swifferen misschien zelf een post maken met de feiten? Dat kim bijna hetzelfde verhaal had als die andere moeder inclusief het "bel 112" en dat het eruit floepte voor het nodig was de text was bijna copypaste... en dat ze wel vaker iets zegt dat niet waar is.. dat ze boos kan zijn omdat ze gewezen word op haar kinderen trauma aanpraten maar ze voor een snotneus al bij de hap zit... en dat iedereen al weet dat ze niet naar die wedstrijd gaat omdat ze zelden traint en vast weer een ziek kind heeft
Me account is privé.. doe er ook weinig mee staan wat foto’s bij meer niet
Ik maak me niet druk om deze hysterische tokkie.. sta ook achter mijn woorden en blijf erbij..
weet je waarom ze zo schreeuwt omdat ze betrapt is
Alleen mensen die betrapt worden reageren als gekken
pi_218724152
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm:

Ik weet hoe die trieste kutwijven over mij denken en hoe tering geobsedeerd ze zijn met mij. Heel rot voor ze en alles.

Maar echt flikker op. Dit zeg je niet tegen iemand. Hoe kun je zo'n haat hebben aan mij terwijl je mij niet kent?
Lekker ordinair weer.
pi_218724164
Moet wel zeggen dat hoe ze reageert voor mij wel bewijs is dat ze heftig door de mand is gevallen 🤔 wat ik eigenlijk ook heftig vind.. ze beweert die andere flu niet te kennen maar volgt haar wel... dus dat is sowieso al een leugen
*en ja ik ben onderweg maar moet even ergens op wachten en mijn nieuwsgierigheid won*
pi_218724168
Hey Kim! Als je hier meeleest, wees ff een echte vrouw en ga de discussie met me aan.. ipv sneu iemand blokkeren en zieltjes winnen.. je bent betrapt maar wees een vrouw, je had ook kunnen zeggen ik heb het verkeerd geformuleerd maar neee je moest gelijk in verdediging dat betekent betrapt!
pi_218724176
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moet wel zeggen dat hoe ze reageert voor mij wel bewijs is dat ze heftig door de mand is gevallen 🤔 wat ik eigenlijk ook heftig vind.. ze beweert die andere flu niet te kennen maar volgt haar wel... dus dat is sowieso al een leugen
*en ja ik ben onderweg maar moet even ergens op wachten en mijn nieuwsgierigheid won*
Precies dit
pi_218724179
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:51 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik maak me niet druk om deze hysterische tokkie.. sta ook achter mijn woorden en blijf erbij..
Haha ja dat zeg ik... enorm door de mand gevallen... straks weer allemaal mensen die achossie zeggen
pi_218724237
Nou moppie, ze gaat op insta nog even verder 😆
pi_218724260
quote:
Dbm:

Nou.. iedere scheet, ergernis over haar man, ruzie of gebroken met familie, koekje-door-het-mondje en nieuwe sok wordt gedeeld.
We weten haar woonplaats, waar ze de wedstrijd gaat doen (nouja..), wat haar echte naam is (want trots de inschrijving voor de wedstrijd gedeeld), wat de namen van flipflap en flop is, wat ze mankeren, wanneer ze naar de HAP/HA/ziekenhuis gaat, welke trauma’s en diagnoses ze heeft of denkt te hebben, welke behandelingen er worden gedaan, hoe fucking boos ze op alles en iedereen is en dat het nooit haar schuld is.
Etcetera.

Dus ja, als je zoveel deelt (en dan gaan we er maar van uit dat het echt waar is), dan ‘kennen’ mensen je. Door wat je deelt, ook al hebben ze je nog nooit in het echt gezien.

Dus DBM, misschien is het slim om je account op privé te zetten en je zielenroerselen alleen te delen met mensen die je persoonlijk kent. Ook fijn voor de privacy van je kinderen.

En dat is een advies van vrouw tot vrouw, voor je daar weer over tekeer gaat.
pi_218724262
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Haha ja dat zeg ik... enorm door de mand gevallen... straks weer allemaal mensen die achossie zeggen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218724273
Ik ben toch nieuwsgierig geworden hoe noemt ze zich op instagram ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218724278
Ik heb geen threads wat is er precies gebeurt dan met dbm? Zie wel wat op mollygram staan over dat haar zoontje bijna gestikt is?
pi_218724299
En een van haar matties reageert met ‘
Helaas er zijn meer toxische mensen dan normale. Gif spugen is misschien het enige waar zij blij kan worden. Misschien is dat zelfs hun enige vorm van “geluk” in hun leven. En misschien hebben zij zelf trauma’s, waardoor ze zich zo gedragen’

Wat triest als dat je wereldbeeld is. De mensen waar je mee omgaat/mee in aanraking komt/je dit jezelf hebt aangepraat.
pi_218724305
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:03 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik ben toch nieuwsgierig geworden hoe noemt ze zich op instagram ?
De.blije.mama 🫣
pi_218724326
Wow, wat een tokkie. Ik verbaas me echt iedere keer weer over alle vuiligheid en drek die uit haar mond komt. En roeptoeteren dat mensen haar al vaker beschuldigd hebben over dingen. Tja misschien moet je je dan eens gaan afvragen of er niet een kern van waarheid in zit. En als je geen zin hebt om op leugens te worden betrapt misschien gewoon een paar of al je social media accounts opheffen, als je niet kunt zorgen voor 1 sluitend verhaal.
pi_218724379
Ik maak me niet druk, zij en haar tokkie leger komen maar.. ik heb alleen maar feiten gezegd.. wat zij doet is gewoon triest.. ook omdat ik er niet op kan reageren.. maar pech! Heb gezegd wat ik wou jammer dan.. dan breekt haar hart maar, kan ze de hap weer bellen
pi_218724380
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik heb geen threads wat is er precies gebeurt dan met dbm? Zie wel wat op mollygram staan over dat haar zoontje bijna gestikt is?
Lang verhaal kort (sta hier nog wel even 😭) huisje in het dorp had gisteren bericht geplaatst dat ze zich rot geschrokken is want haar jonge kind was bijna gestikt.. kind liep blauw aan en terwijl ze op de rug begon te slaan riep ze in paniek naar partner dat hij 112 moest bellen maar net toen hij dat wilde doen kwam het stukje eten eruit... dbm een uurtje of wat later... precies hetzelfde verhaal maar dan met flip..
Enige verschil.. op insta was haar man wel al in contact met 112 en threads nog niet (of andersom) en toen moesten ze naar de hap en vandaag mocht flip thuis blijven...
En nu is ze heel erg aan het flippen omdat ze betrapt is op een leugen
pi_218724381
Waarom zit Am zelf niet op een paard? Omdat ze de fotograaf is? Met hasr telefoon? Sneu
Ik denk dat ze gewoon gevraagd hebben wie er mee wilde, want sam is toch ook gewoon naar school/werk.
Ze doet er zo gewichtig over maar steld geen reet voor
pi_218724389
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
De.blije.mama 🫣
dank je maar is dat die vrouw die zat te liegen over haar kind die stikte , Debbie?
pi_218724393
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:12 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik maak me niet druk, zij en haar tokkie leger komen maar.. ik heb alleen maar feiten gezegd.. wat zij doet is gewoon triest.. ook omdat ik er niet op kan reageren.. maar pech! Heb gezegd wat ik wou jammer dan.. dan breekt haar hart maar, kan ze de hap weer bellen
Ze wilt thee met je drinken om te praten waarom je zo ongelukkig bent 😂🤣😂
pi_218724398
Ik vraag me dan af hoe de sfeer thuis. Ze opent Treads ziet de post staan en dan. Ze spuwt vuur op de socials, zal ze dat ook delen met dr man? Die moet toch ook merken dat ze opeens enorm kwaad is en alleen maar bezig op dr telefoon?
pi_218724399
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Welke moeder had hetzelfde verhaal? Waar kan ik dat zien?
pi_218724410
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
dank je maar is dat die vrouw die zat te liegen over haar kind die stikte , Debbie?
Die liegt ook maar dit keer is alle eer voor de blije mama
pi_218724432
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:15 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vraag me dan af hoe de sfeer thuis. Ze opent Treads ziet de post staan en dan. Ze spuwt vuur op de socials, zal ze dat ook delen met dr man? Die moet toch ook merken dat ze opeens enorm kwaad is en alleen maar bezig op dr telefoon?
Het is 6 uur neem aan dat die kinderen nog rond lopen... loopt ze dan met al die prachtige woorden te schreeuwen in de woonkamer?
pi_218724433
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
HAHAHA wat 😂
pi_218724436
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:15 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Welke moeder had hetzelfde verhaal? Waar kan ik dat zien?
Huisje in het dorp
pi_218724438
Ik wil wel graag koekjes erbij, dat mag ze niet 😂😂
pi_218724451
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:18 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
HAHAHA wat 😂
Ja snap hem ook niet zo goed... ze blokkeert je en wilt je daarna uitnodigen voor thee 🤔 ze vraagt zich ook af waarom je niet verder in gesprek gaat 😅 moet echt op mijn handen zitten... die is niet goed hoor
pi_218724452
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂 weer een leugen, want ze stopt iedereen die het niet met haar eens is in de blokkendoos
pi_218724453
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
hahaha
pi_218724477
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik wilde het net zeggen, debby liegt vooral over zichzelf.
pi_218724479
Willen jullie ook Debbie zien floaten 🫣 zie tiktok
pi_218724481
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
😂 weer een leugen, want ze stopt iedereen die het niet met haar eens is in de blokkendoos
haha dit is ook nog eens dom. Want door het forum te noemen (al dan niet bij naam maar 1+1 is 2 he) kunnen mensen deze conversatie ook volgen.
Moet ze morgen weer op karakter want door de MAND vallen doet pijn hoor!! 8-)
pi_218724514
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
They all float down here🤡
pi_218724522
Halleluja. Kan dit op Insta/Threads verder uitgevochten worden aub?
pi_218724541
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:12 schreef Moppie1982 het volgende:
Wat ze ook zegt over een bakkie thee en het gesprek aangaan, nou beste Kim, dat heb ik gedaan. Ons gesprek begon heel normaal van moeder tot moeder, je deed poeslief, en ineens was ik geblokkeerd. Wat versta jij onder een gesprek voeren? Kijk jezelf eens heel eerlijk in de spiegel aan en ga werken aan je eigen trauma’s, want op deze manier werk je trauma’s bij je kinderen in de hand. En ja, de waarheid is soms hard en kut (goh, verlaag ik me toch nog even naar jouw taalniveau), maar DOE er iets aan in plaats van van je afslaan.
pi_218724545
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja snap hem ook niet zo goed... ze blokkeert je en wilt je daarna uitnodigen voor thee 🤔 ze vraagt zich ook af waarom je niet verder in gesprek gaat 😅 moet echt
op mijn handen zitten... die is niet goed hoor
Jeetje wat een mens… ze zal niet toegeven dat ze geblokkeerd heeft 😂

Kan iemand hier niet haar even bokken.. die is niet goed hoor
pi_218724548
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zeker wel... die mensen hebben bewust de familie gevraagd en weten wat annemarie doet.. het is niet dat ze het enkel nu doet dit is wat ze altijd doet 🤷 of je het leuk vind of niet is niet relevant.. in dit geval heeft die familie van de overledene er geen problemen mee dus waarom zouden wij dat wel hebben?
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:41 schreef Pumba2024 het volgende:

[..]
Hoe weet je dit ? Heb je de familie gesproken ?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
pi_218724563
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:51 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Dit, precies dit. Enorm om zich heen gaan slaan om de aandacht maar af te leiden. Wat een ongelofelijke Tokkie (met hoofdletter T) is het toch met haar gevloek.
pi_218724586
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:33 schreef Dikkiedik1966 het volgende:

[..]
Dit, precies dit. Enorm om zich heen gaan slaan om de aandacht maar af te leiden. Wat een ongelofelijke Tokkie (met hoofdletter T) is het toch met haar gevloek.
Precies en nu stoer willen zeggen, ze reageert niet meer alsof zij nu de stoere grote mevrouw is.. alleen ze blokkeerde me anders was ik echt wel die discussie aangegaan met haar hoor!
Nu doet zij alsof ze heel wat is, met haar gescheld enzo..
pi_218724657
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wil ik dat? 🤔🤭😅
pi_218724666
Leuk ook dat Minibelle deelt waar Belle op kamp gaat en dat er dus 6 meiden alleen in een huisje zitten☹️
pi_218724685
De meeste influencers hebben niet door hoeveel informatie, zij doorspelen aan vieze mannetjes echt
Je kan een smiley op hun hoofd plakken maar als je alle kwetsbare info deelt

Hè flip, was jij bijna gestikt ach jongen, hier heb ik een lekker snoepje loop je ff mee
pi_218724731
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:43 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Wil ik dat? 🤔🤭😅
😆
pi_218724817
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:43 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Wil ik dat? 🤔🤭😅
nee _O- _O- _O-
pi_218724875
quote:
Dbm:

Ze is woest.. tsja de waarheid doet altijd pijn he?
Wat een asociale tokkie is het ook.
pi_218724928
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik heb ook geen threads maar je kunt hier gewoon bij het vergrootglas een naam intikken en dan kiezen voor ‘doorgaan in browser’. En dan kun je de posts-tab kiezen of de ‘antwoorden’.

https://www.threads.com/@de.blije.mama
pi_218724940
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik heb ook geen threads maar je kunt hier gewoon bij het vergrootglas een naam intikken en dan kiezen voor ‘doorgaan in browser’. En dan kun je de posts-tab kiezen of de ‘antwoorden’.

https://www.threads.com/@:de.blije.mama
De antwoorden kan ik nooit lezen. Dan moet ik inloggen. Maar dat zou wel moeten kunnen begrijp ik?
pi_218724946
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
De antwoorden kan ik nooit lezen. Dan moet ik inloggen. Maar dat zou wel moeten kunnen begrijp ik?
Ja ik doe het ook op die manier
pi_218724958
Die verbouwing bij Minibelle die na 4 jaar nog niet af is!!!!! Kan je dan je verzekering niet activeren? Dat is toch absurd. Zeker met dat enge balkon
pi_218724983
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Op het bericht klikken, dan zie je de antwoorden daar onder. Soms moet je in die antwoorden wéér op een bericht klikken als je ziet dat er antwoorden zijn.

Leuker kan ik het niet maken..
pi_218725017

[ Bericht 100% gewijzigd door Holaa op 09-09-2025 19:36:04 (Laat ook maar) ]
pi_218725098
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:27 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Op het bericht klikken, dan zie je de antwoorden daar onder. Soms moet je in die antwoorden wéér op een bericht klikken als je ziet dat er antwoorden zijn.

Leuker kan ik het niet maken..
Ik krijg dan de melding dat ik in moet loggen 😅
pi_218725122
Paniekaanval in 3,2,1 voor de boze mama
pi_218725163
Wat is dat toch met fluflu's, dat ze denken dat het een goed idee is om andere mensen/kinderen te filmen en op insta te zetten? Nu J en V weer in dat hotel. Mensen in het zwembad, kinderen in de mini disco.
pi_218725361
Wat mij opvalt is dat dbm nooit last heeft van haar dyslexie als het scheldwoorden betreft. Is dit kenmerkend voor de stoornis of gewoon toeval?
pi_218725412
[..]
Ik krijg dan de melding dat ik in moet loggen 😅
[/quote]
Ik ook, maar als ik op de tekst van het bericht tik krijg ik wel de antwoorden.
pi_218725626
De Juicechannels gaan weer helemaal los over de Bollens. Ik pak de popcorn er weer even bij .
pi_218725648
Grappig HVK had aantal weken geleden al wat foto’s van kinderen geplaatst op het vakantiepark van de molenwaard (als je goed opgelet hebt herkende je het)…. Ze zouden niet op vakantie gaan toch? Maar nu plaatst ze weer een foto met de tekst erbij dat er weer heen gegaan word met een schoolreisje…. Maar nee ze is zo zielig altijd en kan zogenaamd niet op vakantie 😂😂😂
pi_218725652
Trouwens al even niet meer geschreven. Jullie gaan zo enorm hard hier, ik kan het allemaal niet meer bijhouden joh hahaha 😂
pi_218725657
Gelukkig geen uitvaartposts meer van Annemarie. Fijn dat ze mee konden werken aan een laatste groet. Hoe dan ook klinkt het als een verdrietige situatie voor de nabestaanden.
pi_218725679
Debbie had weer genoeg energie om kaarsen te maken vandaag 🫣
pi_218725692
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

https://www.threads.com/@:de.blije.mama
Oh dank je wel!
pi_218725790
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie had weer genoeg energie om kaarsen te maken vandaag 🫣
Op dinsdag heeft ze de kinderen niet dus heeft ze energie😉
pi_218725798
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat is dat toch met fluflu's, dat ze denken dat het een goed idee is om andere mensen/kinderen te filmen en op insta te zetten? Nu J en V weer in dat hotel. Mensen in het zwembad, kinderen in de mini disco.
Wie zijn J en V?
pi_218725838
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:44 schreef Odonata het volgende:

[..]
Wie zijn J en V?
Joost en Viora? Insta @Bemoreunicorn.nl
pi_218725845
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:44 schreef Odonata het volgende:

[..]
Wie zijn J en V?
Joost en Viora (bemoreunicorn.nl op insta)
pi_218725906
Judith ligt er ook lang af. Ligt ( deels) aan dr karakter maar wat meer vangnet zou toch wel erg fijn/ handig zijn in dit geval.
pi_218725945
Dbm had vroeger nog geen lipoedeem?
pi_218725946
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:30 schreef Tarantelle het volgende:
Gelukkig geen uitvaartposts meer van Annemarie. Fijn dat ze mee konden werken aan een laatste groet. Hoe dan ook klinkt het als een verdrietige situatie voor de nabestaanden.
Ik hoopte dat dit inderdaad zo was, maar helaas, ik zie zelfs een story van de stoet met de kist… 😢 En daarna nog maar eens een herinneringsfilmpje…
pi_218725970
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:57 schreef Lalaland79 het volgende:
Judith ligt er ook lang af. Ligt ( deels) aan dr karakter maar wat meer vangnet zou toch wel erg fijn/ handig zijn in dit geval.
Ik heb het idee dat dit allemaal vooral van de vakantie is die veel te veel was. Ze zegt zelf dat het voornamelijk de urineweginfectie is (of tenminste, dat haal ik eruit?) maar mijn gevoel is toch anders. Ze heeft zichzelf in ieder geval flink overschat, lijkt me.
pi_218726009
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:01 schreef Miepje77 het volgende:
Dbm had vroeger nog geen lipoedeem?
Wat een verschil! 😯
pi_218726019
Ik ben benieuwd of de ex-poly nog iets plaatst vandaag na de juice die naarbuiten is gekomen.
pi_218726058
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:06 schreef lila01 het volgende:
Ik ben benieuwd of de ex-poly nog iets plaatst vandaag na de juice die naarbuiten is gekomen.
Ik denk dat ze zich even koest houden.
pi_218726151
Bij DMB: Zit ook best verschil tussen Instagram en Threads wat zij plaatst. Ik zie iemand die heel onzeker is, schreeuwt om aandacht en gezien worden. Het is ergens best sneu. Al heb ik hier geen medelijden mee, als je zo tekeer gaat tegen alles en iedereen.
pi_218726183
DBM zij is echt goed hoor. Heeft mij laatste de huid volgescholden en geblokkeerd nadat ik haar aansprak op misbruik van de hap ( ze wilde toen slaappillen op vakantie na 1 nacht niet slapen).

Hele domme asociale vrouw. Ik denk oprecht dat zij tegen zichzelf beschermd moet worden.
pi_218726260
Ben ik de enige die vind dat AM erg ver gaat door de aandacht zo op zichzelf te vestigen rondom de begrafenis van een rij instructrice?

Ongetwijfeld een verdrietige situatie maar dat ze dit zo uitgebreid filmt kan ik niet begrijpen. Er mag toch ook nog wel iets in je leven zijn wat niet met je 90 duizend volgers hoeft te worden gedeeld.
pi_218726273
Wat hvk betreft. Park molenwaard is op fiets afstand van haar eigen woonplaats. Je kan daar voor een paar euro met de kinderen naar de binnen speeltuin en het restaurant en terrein zijn vrij toegankelijk
pi_218726304
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ben ik de enige die vind dat AM erg ver gaat door de aandacht zo op zichzelf te vestigen rondom de begrafenis van een rij instructrice?

Ongetwijfeld een verdrietige situatie maar dat ze dit zo uitgebreid filmt kan ik niet begrijpen. Er mag toch ook nog wel iets in je leven zijn wat niet met je 90 duizend volgers hoeft te worden gedeeld.
Nee hoor, als je terugleest dan vind (bijna) iedereen dit ook
pi_218726316
quote:

Je leest pas sinds een uurtje mee? 😁
Het is al uitgebreid besproken dat ze het al dagen flink heeft uitgemolken in haar stories.
Iemand zei dat ze door de familie van de overledene waren uitgenodigd. En dat ze wisten hoe AM is.

Maar ik vraag me af of ze zich in deze moeilijke periode hebben gesluierd wát ze allemaal heeft gepost. En de aankomst van de rouwstoet live op haar kanaal heeft gezet.

Schaamteloos.
pi_218726317
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:01 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik hoopte dat dit inderdaad zo was, maar helaas, ik zie zelfs een story van de stoet met de kist… 😢 En daarna nog maar eens een herinneringsfilmpje…
Echt wat misplaatst!!!
pi_218726326
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:39 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Echt wat misplaatst!!!
En er zal nog wel over nagepraat/gepost gaan worden.
pi_218726328
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat ze zich even koest houden.
Jacq wel, Michelle niet.
pi_218726373
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En er zal nog wel over nagepraat/gepost gaan worden.
En daarnadie eet stories war bizar dit
pi_218726424
Oh excuses, ik was er even een paar dagen niet en heb alleen dit topic gelezen.

Ik zal eens even terug gaan lezen wat er over de bollen rel geschreven wordt
pi_218726428
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:41 schreef lila01 het volgende:

[..]
Jacq wel, Michelle niet.
Ik zag het net.
pi_218726475
quote:

[..]
Jacq wel, Michelle niet.
💯
pi_218726482
Hoe durf je terwijl de rouwstoet met de kist langskomt te gaan staan filmen!
Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd.
Bewijs iemand de laatste eer, toon respect. Hoe je dat doet maakt niet uit, maar dat doe je niet door te gaan filmen en het vervolgens op je insta te posten!!!!

Am had al afgedaan voor mij, maar dit is alle grenzen van fatsoen, normen en waarden over.
pi_218726506
Mies

The show must go on!

Wat is het toch allemaal nep. Ma Walk ook vol in bedrijf om plaatjes te maken.
pi_218726545
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:58 schreef Lodelie het volgende:
Bewijs iemand de laatste eer, toon respect. Hoe je dat doet maakt niet uit, maar dat doe je niet door te gaan filmen en het vervolgens op je insta te posten!!!!

Am had al afgedaan voor mij, maar dit is alle grenzen van fatsoen, normen en waarden over.
En als je dat filmen dan nog doet voor de familie, dat zou ik me nog een béétje kunnen voorstellen. Voor later.
Maar het posten voor háár volgers.. om te kotsen.
Alsof het een carnavalsoptocht in het dorp was ofzo.
pi_218726559
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:58 schreef Lodelie het volgende:

Echt idioot gewoon.
Nog nooit ook maar 1 woord gerept door AM over deze instructrice maar haar uitvaart moet breed uitgemeten worden.
pi_218726568
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:07 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En als je dat filmen dan nog doet voor de familie, dat zou ik me nog een béétje kunnen voorstellen. Voor later.
Maar het posten voor háár volgers.. om te kotsen.
Alsof het een carnavalsoptocht in het dorp was ofzo.
Je verwoord het precies goed. Zo voelt het. Alsof het een carnavals optocht is. Dit is privacy. Het kan gewoon niet wat ze doet.
pi_218726601
Wat de bollens betreft. Ik twijfel op de juice waar is. Waar ik niet over twijfel is dat de bom is gebarsten tussen j en mb. Want is dit niet gewoon een ordinaire bitch fight die wordt uitgevochten tussen “bff’s mb” en “bff’s jvp”.

Smerig modder gooien.

Koen lijkt zich te distantiëren. Ik heb bij hem een beeld van een zielige gebroken man, die helemaal alleen op een armzalige camping zit. Nergens op gebaseerd, dit is mijn fantasie die op hol slaat
pi_218726648
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:32 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wat hvk betreft. Park molenwaard is op fiets afstand van haar eigen woonplaats. Je kan daar voor een paar euro met de kinderen naar de binnen speeltuin en het restaurant en terrein zijn vrij toegankelijk
Alsnog geloof ik niet dat zij NIET op vakantie is geweest. 😉
pi_218726664
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:14 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wat de bollens betreft. Ik twijfel op de juice waar is. Waar ik niet over twijfel is dat de bom is gebarsten tussen j en mb. Want is dit niet gewoon een ordinaire bitch fight die wordt uitgevochten tussen “bff’s mb” en “bff’s jvp”.

Smerig modder gooien.

Koen lijkt zich te distantiëren. Ik heb bij hem een beeld van een zielige gebroken man, die helemaal alleen op een armzalige camping zit. Nergens op gebaseerd, dit is mijn fantasie die op hol slaat
De bff’s van M waren ook de bff’s van J. Ik vraag me af of J zelf vrienden had.
pi_218726685
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:02 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies

The show must go on!

Wat is het toch allemaal nep. Ma Walk ook vol in bedrijf om plaatjes te maken.
Wat zit ze toch aan die baby te sjorren in dat filmpje
pi_218726689
Judith moet ook nog wel even zeggen dat het schoolsysteem eigenlijk niks voor haar is
pi_218726731
Mathilde is getrouwd! Is deze nieuwe man nou de voormalig buurman?
pi_218726762
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:30 schreef Kipmetboontjes het volgende:
Dat vroeg ik me ook af. Hij had toch ook een jong kindje toen hij met Mathilde ging? Bij de bruiloft zie ik 1 kindje.
pi_218726763
Wat ik hier lees aan juice klinkt meer als ordinair modder gooien naar Jacqueline.

DBM, wat een soap. Als je zo hard moet schelden om je punt te maken dan klinkt het meer alsof je de ander gewoon wilt overschaduwen i.p.v. dat je inhoudelijk verteld hoe t zit. Maakt je niet geloofwaardiger wat mij betreft.

En Judith ligt er weer(of nog steeds? Ik luister niet naar haar stories over t algemeen) vanaf en nog even benoemen dat het schoolsysteem niet in haar straatje past (wat niks zegt over t straatje van Bob, maar daar hoor je haar niet over)
pi_218726766
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:30 schreef Kipmetboontjes het volgende:
Mathilde staat op prive en mag dus niet besproken worden.
pi_218726848
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:23 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En te praten, praten, praten. Zucht.
pi_218726854
DBM is toch ook altijd zo vol van zichzelf, ze vindt zichzelf cool en badass 🤪
pi_218726874
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:50 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
En te praten, praten, praten. Zucht.
Zij lijkt me heel vermoeiend om mee om te gaan
pi_218727049
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Sterope op 09-09-2025 23:39:34 (.) ]
pi_218727095
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:32 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Dat is een uur fietsen.. Hvk woont in Sliedrecht.
pi_218727157
Poly

Hoe zit M daar met haar been? Badjas open. In de Ot en Sien reclame. Zij spoort echt niet hoor.
pi_218727246
En dan eindigt Annemarie ook nog met een zalvend 'het is goed zo'. Nee, dat is het helemaal niet, dom mens.
pi_218727265
Wel indrukwekkend, heel mooi zo de stoet en die koetsen.
pi_218727316
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 00:58 schreef Shuri het volgende:
En dan eindigt Annemarie ook nog met een zalvend 'het is goed zo'. Nee, dat is het helemaal niet, dom mens.
"Het is goed zo". Dat is toch helemaal niet aan Annemarie om te zeggen. Wat een vreemde opmerking om te maken als je geen naaste/beste vriendin/direct betrokkene bent.
pi_218727395
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mathilde staat op prive en mag dus niet besproken worden.
Het staat allemaal op openbare pagina van fotograaf en videograaf. Mag dus wel besproken worden
pi_218727443
De laatste post van MB die ze plaatste net na haar weekend Reims kan ook op beduidend minder hartjes rekenen van de bekende fluflu collega’s. Ik denk dat die ook afhaken nu steeds meer andere geluiden de wereld in worden geslingerd. Niet goed voor hun zorgvuldig opgebouwde imago natuurlijk.
pi_218727597
MB: dat je echte BFF al voor de zoveelste keer langskomt die week met 2-3 kids als steun.
Dat MB dan je newborn pakt, de camera opstelt en vijfkwartier in een uur begint te lullen, camerabewust is, en aan je kind zit te sjorren.
Ik zou daar echt de grens trekken bij een vriendin.

En weer een dag met hulp van moeders en vriendin. Ineens niet zo handig parttime solo mom zijn met 4 kids en er moeten er 3 naar school en 2 naar voetbal. En waar is de steun-en-toeverlaat nanny/collega/bff?
pi_218727599
quote:

[..]
Nou echt. Doe even rustig met zo’n klein babietje.
pi_218727634
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 23:01 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zij lijkt me heel vermoeiend om mee om te gaan
Tsja, blijkbaar vinden de echte bff’s dat niet? Anders zouden ze er wel niet steeds zijn toch?
pi_218727646
quote:

[..]
Nou idd, ze lijkt ook amper oog te hebben voor de baby zelf, het is meer een soort accessoire voor MB. En een soort verkapte therapie zoals ze het zelf noemde in een andere story 😱
pi_218727647
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:09 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Echt idioot gewoon.
Nog nooit ook maar 1 woord gerept door AM over deze instructrice maar haar uitvaart moet breed uitgemeten worden.
Schijnbaar had ze wel een band met haar en vooral Jet had een speciale band met haar
pi_218727676
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 07:32 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Schijnbaar had ze wel een band met haar en vooral Jet had een speciale band met haar
Als AM echt een band met haar heeft, had ze beter zonder mascara en zonder filmende telefoon in haar hand een dagje offline kunnen gaan en zich onderdompelen in de stoet van de uitvaart en even goed verdrietig kunnen zijn en stil te staan bij het afscheid. Ze lijkt wel een uitvaartplanner met haar 'heeft iedereeen een zweep?' en alle 'onderdelen' bij elkaar zoeken van alle outfits.
pi_218727713
quote:

[..]
Dat zegt AM idd.
pi_218727769
Duimen voor Sanneke vandaag! Geen idee waarvoor maar we mochten op woensdag voor haar duimen.
pi_218727772
Even terug op De boze moeder, wat zij gisteren deed mijn gewoon even met foto en al op haar insta gooien.. mag dat eigenlijk
Niet dat het mijn boeit.. maar deze troel is echt een ongelofelijke stoere dame.. dus ben benieuwd

Ze heeft trouwens nog mee commentaar gehad, diegene staat ook met foto en al erop..

Kan ze schelden hè die meid

Ik heb dus niets van de kist etc bij Am gezien 🤷🏻♀
pi_218727796
quote:

[..]
Jacq wel, Michelle niet.
Misschien omdat de waarheid van jvp nu boven water komt? Ik kan mij niet voorstellen dat mb jvp zo hard zou laten vallen als ze in liefde uit elkaar zijn gegaan.
Zo radicaal beide het huis uit, geen plaatjes meer met de kinderen. Dat was ineens over.
Ik denk nog steeds dat kb en jvp Michelle uit de poot hebben gezet. En ik kan me in dat geval goed voorstellen dat mb zulke beslissingen heeft genomen.
Zij heeft jvp binnen gehaald en die gaat er waarschijnlijk nu met haar man van door.
pi_218727816
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 23:44 schreef ElizaR het volgende:

[..]
Dat is een uur fietsen.. Hvk woont in Sliedrecht.
De avonturen boerderij ja. Maar het vakantie park zelf niet, dat is vanaf haar maximaal een halfuurtje fietsen. Zeker met de elektrische bakfiets.
pi_218727885
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:52 schreef opwegnaar het volgende:
En nog steeds zo cray cray, al jaren. (Haar woorden, ik vind het een infantiele uitdrukking)

[ Bericht 3% gewijzigd door Huisopdehoek op 10-09-2025 08:40:47 ]
pi_218727889
Steken jullie ook allemaal een kaarsje aan voor Debbie? Wat zal ze het zwaar hebben met de kinderen deels thuis vandaag. #thoughtsandprayer
pi_218727919
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:52 schreef opwegnaar het volgende:
Dat badass ook. Als er 1 tere ziel is dan is zij het.
Maar die meepraters helpen ook echt niet. Van de week met: hang je cape maar even op.
Serieus, hoe vind je dat van toepassing op de boze mama.
pi_218727923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 08:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
Steken jullie ook allemaal een kaarsje aan voor Debbie? Wat zal ze het zwaar hebben met de kinderen deels thuis vandaag. #thoughtsandprayer
Moet dat zo’n zelfgefrobelde zijn?
pi_218727971
quote:
Toen ze gisteren begon over dat ze weer kaarsen had gemaakt en dat het prijzig was om te maken dacht ik even... die gaat ze willen verkopen 🤔
Overigens hebben we voor een economie project van mijn dochter ook een keer bij temu allemaal kaars maak spullen aangeschaft... en was in totaal ¤50 kwijt voor mallen, smeltpannen, wax, lonten enzovoort... dus duur vind ik het niet omdat we nu enkel de wax en lonten nog zouden hoeven kopen.. de rest kan je hergebruiken 🤷
pi_218727974
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 08:40 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dat badass ook. Als er 1 tere ziel is dan is zij het.
Maar die meepraters helpen ook echt niet. Van de week met: hang je cape maar even op.
Serieus, hoe vind je dat van toepassing op de boze mama.
Een lik voor een lik en ze ‘moeten’ bij elkaar reageren.

En ze zegt dat ze mensen heeft geblokkeerd en gerapporteerd.

Ik heb niet het idee dat er iéts mee gedaan wordt. Ik heb veel erge dingen gerapporteerd (bijvoorbeeld over asielzoekers en g*skamers en zuiveringen enzo) en die werden niet verwijderd ‘want niet in strijd met de richtlijnen’.
pi_218727980
AM die nog even afsluit met ' het was ondanks alles een mooie dag, het is goed zo'.
Hm, een jonge vrouw die in de bloei van haar leven overlijdt...dan zeg je toch niet 'het is goed zo'?

(Sorry, dit is een beetje spijkers op laag water zoeken...maar ze had kunnen stoppen na het woordje dag).
pi_218728007
De opmerkingen van AM samenvattend over de dag van de uitvaart “het is goed zo”.
Compleet stijlloos. Het betreft een jonge vrouw van 38 jaar. AM had een zakelijke relatie met haar want: manege juf.

Ik ga steeds meer geloven dat ze zich echt van geen kwaad bewust is en ze dus echt zo wereldvreemd is en niet door heeft hoe ongepast het is het wat ze doet
pi_218728049
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 08:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Weet je hoe duur dat is? Mag wat kosten in huize Lether.
pi_218728086
Bij AM ben ik over alle verbazing heen.... vind het alleen nog maar een sneue bedoening..... een uitvaart van je rij instructrice zo opeisen terwijl je je eigen ouders weg moffelt alsof ze nooit bestaan hebben.... dat zegt zoveel over haar karakter....
pi_218728099
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 08:53 schreef Kletsdoos165 het volgende:
De opmerkingen van AM samenvattend over de dag van de uitvaart “het is goed zo”.
Compleet stijlloos. Het betreft een jonge vrouw van 38 jaar. AM had een zakelijke relatie met haar want: manege juf.

Ik ga steeds meer geloven dat ze zich echt van geen kwaad bewust is en ze dus echt zo wereldvreemd is en niet door heeft hoe ongepast het is het wat ze doet
ze krijgt volgens mij best wel wat reacties van volgers, positief maar ook negatief. De negatieve blokkeert ze zonder zelfreflectie dus het is een bewuste keuze van haar om dingen te doen zoals ze ze doet. Elk normaal mens zou op een gegeven moment zich afvragen of het nog wel oke is allemaal .
pi_218728128
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 08:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
😂 van temu mag ook
pi_218728148
WTF. Jong mens overleden en dan zeggen 'Het is goed zo'. Dan heb je ze even niet allemaal op een rijtje hoor.
pi_218728210
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Idd niet oke om anderen te filmen en op internet te plaatsen.

Wat betreft de gesponsorde vakanties van J&V, lekker toch. Ik gun het ze wel na al die ellende. En wees eerlijk, wie slaat er nou geen gratis vakantie af? Ze maken altijd prachtige content dus ik snap Sunweb wel.
pi_218728231
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 00:06 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Poly

Hoe zit M daar met haar been? Badjas open. In de Ot en Sien reclame. Zij spoort echt niet hoor.
Een vieze badjas, ook nog eens. Tot zo ver de klasse van MB om mooie betaalde filmpjes te maken. Die open badjas post sloeg volledig de plank mis.
Misschien wil ze nu een nieuwe doelgroep aanspreken, de vrijgezelle papa's die kinderkleding kopen hahahaha.
pi_218728251
quote:
Ben benieuwd hoe vaak de thermometer tevoorschijn gaat komen...
pi_218728391
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 09:26 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Idd niet oke om anderen te filmen en op internet te plaatsen.

Wat betreft de gesponsorde vakanties van J&V, lekker toch. Ik gun het ze wel na al die ellende. En wees eerlijk, wie slaat er nou geen gratis vakantie af? Ze maken altijd prachtige content dus ik snap Sunweb wel.
J&V zijn niet anders, beter of meer omdat zij ziek is geweest. Zij zetten net zo goed hun kinderen in als de anderen die hier besproken worden. Behalve wanneer ze een vakantie zelf betaald hebben, dan zie je ze niet. En terecht hoor maar het bij J en V een soort van goedpraten omdat ze ziek is geweest? Nee sorry, dat doe ik niet.
pi_218728397
quote:
Ik steek dan een kaarsje aan voor de kinderen.
pi_218728634
En AM gaat lekker nog even door over haar volle hoofd....

Wat hangt er voor een gigatablet aan de muur bij Bzzonder?
Pictogrammen om je kinderen te helpen bij wat er ´s ochtends gedaan moet worden is tot daaraan toe, maar dit is next level hoor.
pi_218728639
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 09:28 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Een vieze badjas, ook nog eens. Tot zo ver de klasse van MB om mooie betaalde filmpjes te maken. Die open badjas post sloeg volledig de plank mis.
Misschien wil ze nu een nieuwe doelgroep aanspreken, de vrijgezelle papa's die kinderkleding kopen hahahaha.
Viel mij ook op ja, die oranje vlek op de mouw
pi_218728665
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:09 schreef Harper het volgende:
En AM gaat lekker nog even door over haar volle hoofd....

Wat hangt er voor een gigatablet aan de muur bij Bzzonder?
Pictogrammen om je kinderen te helpen bij wat er ´s ochtends gedaan moet worden is tot daaraan toe, maar dit is next level hoor.
Ik dacht eerst huh zijn ze niet thuis maar in een bedrijf of iets haha. Bijzonder ding inderdaad
pi_218728678
Mamalotje organiseert een wandeling, dan denken mensen ‘oh wat leuk’, blijkt achteraf dat dit een samenwerking is met asr verzekeringen 🤦♀
Sorry, maar die is echt zo commercieel geworden
pi_218728713
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:10 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Viel mij ook op ja, die oranje vlek op de mouw
Die Oempa Loempa kleur van haar make-up valt ook op de badjas lekker op 😂
pi_218728815
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
Mamalotje organiseert een wandeling, dan denken mensen ‘oh wat leuk’, blijkt achteraf dat dit een samenwerking is met asr verzekeringen 🤦♀
Deden J en V vorige week ook. Ook ASR verzekeringen.
pi_218728841
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:12 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik dacht eerst huh zijn ze niet thuis maar in een bedrijf of iets haha. Bijzonder ding inderdaad
Je verwacht haast dat je er ook happy meals op kan bestellen haha
pi_218728865
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Je verwacht haast dat je er ook happy meals op kan bestellen haha
😂 zo ziet het er wel uit
pi_218728874
Sanneke heeft een bezichtiging maar ze staan negende.

En ze heeft een nieuwe loopband, dat bedrijf geeft die dingen echt aan iedereen weg 🤦♀
pi_218728945
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:32 schreef Muisjeruisje het volgende:

En ze heeft een nieuwe loopband, dat bedrijf geeft die dingen echt aan iedereen weg 🤦♀
Kan ze in ieder geval niet klagen over de wind :)
pi_218728949
quote:

Die wilde ze al heel lang!
pi_218728951
quote:

ik wil ook een loopband, wat moet ik dan precies doen? O~)
pi_218728963
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:39 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Nou ik heb dus exact dezelfde gekocht 2 weken terug en je mag hem binnen 30 dgn gratis terug sturen en dat ga ik nu dus doen....

als we dit soort mensen spullen gaan geven ga ik er niet voor betalen
pi_218728978

[ Bericht 100% gewijzigd door proud_mami op 10-09-2025 10:46:07 (Laat maar niet verder gelezen ) ]
pi_218728996
quote:

Serieus? Iemand die alleen maar laat zien dat ze op de bank hangt of in bed ligt een loopband geven? Zo’n bedrijf moet wel wanhopig zijn.
pi_218729001
quote:

[..]
Niks anders dan bankhangen, dat filmen en op insta zetten.
pi_218729024
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:42 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Welke ellende van J&V?
Dat ze ziek is geweest vermoed ik. En ja, dat is ernstig. Ik was in dezelfde periode ziek. De memo dat dat een vrijbrief is om daarna je kinderen in te zetten voor reclame zodat je niet hoeft te werken heb ik gemist.
pi_218729093
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat ze ziek is geweest vermoed ik. En ja, dat is ernstig. Ik was in dezelfde periode ziek. De memo dat dat een vrijbrief is om daarna je kinderen in te zetten voor reclame zodat je niet hoeft te werken heb ik gemist.
Precies dit. Het is vreselijk dat ze kanker heeft gehad, maar dat is inmiddels bijna tien jaar geleden en toen had ze nog geen kinderen. Wel heeft ze daarom een groot account gekregen en nu heeft ze kinderen die ze kan inzetten.

Ik heb haar vroeger gevolgd. Maar niet meer sinds ze zwanger was van het eerste kindje. Alleen maar reclame. En ze doet vanaf dag 1 alsof ze moeder overste is die alle wijsheid in pacht heeft op gebied van zwangerschap. Tel daarbij alle reclames op waaruit haar stories bestaan: vreselijk account
pi_218729144
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:39 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Die wilde ze al heel lang!
Die bakfiets ook, hoe vaak heeft ze die al gebruikt?
pi_218729191
quote:

Jullie hebben allemaal niet meegekregen dat het gaat om paard Bella die is overleden? Is meerdere keren gezegd, tekening van J is daarbij ook meerdere keren laten zien.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_218729219
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Serieus? Iemand die alleen maar laat zien dat ze op de bank hangt of in bed ligt een loopband geven? Zo’n bedrijf moet wel wanhopig zijn.
Misschien kunnen ze Debbie er eentje sturen, dan heeft ze eindelijk weer eens een samenwerking 🫣
pi_218729231
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:40 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Nou ik heb dus exact dezelfde gekocht 2 weken terug en je mag hem binnen 30 dgn gratis terug sturen en dat ga ik nu dus doen....

Dat vind ik nu een goede actie!
pi_218729237
quote:

[..]
Klagen en zeuren
pi_218729241
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:54 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Precies dit. Het is vreselijk dat ze kanker heeft gehad, maar dat is inmiddels bijna tien jaar geleden en toen had ze nog geen kinderen. Wel heeft ze daarom een groot account gekregen en nu heeft ze kinderen die ze kan inzetten.

Ik heb haar vroeger gevolgd. Maar niet meer sinds ze zwanger was van het eerste kindje. Alleen maar reclame. En ze doet vanaf dag 1 alsof ze moeder overste is die alle wijsheid in pacht heeft op gebied van zwangerschap. Tel daarbij alle reclames op waaruit haar stories bestaan: vreselijk account
Ik volg ze om die reden ook niet meer. Destijds wel, herkenning enzo. Nu kijk ik alleen af en toe anoniem. Ook een soort irritainment. Er wordt hier weleens gesproken over hoe soft de mannen van fluflu’s zijn. Wat mij betreft hoort J ook in dat rijtje.
pi_218729442
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 11:01 schreef DDBtje het volgende:

[..]
Jullie hebben allemaal niet meegekregen dat het gaat om paard Bella die is overleden? Is meerdere keren gezegd, tekening van J is daarbij ook meerdere keren laten zien.
Nee het gaat om een instructrice/juf van de manege. Was 38 jaar.
pi_218729454
quote:

[..]
Dankzij AM is de stoet met kist te zien en kun je het zo vinden hoe ze voluit heet etc.
pi_218729464
quote:

Maar ze wandelde toch élke dag buiten met haar zoontje? 🤥🤥🤥
pi_218729477
quote:

[..]
Jij hebt de afgelopen pagina’s ook in het vorige topic niet meegelezen?

Het is nooit gezegd dat het paard Bella is overleden. De naam J is meerdere keren genoemd, geschreven, in de planner gezet.
En Paard Bella liep gewoon mee met de stoet.
pi_218729486
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 11:29 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Dankzij AM is de stoet met kist te zien en kun je het zo vinden hoe ze voluit heet etc.
Pffff had die storie niet afgekeken… nu wel. Die vrouw heeft echt geen schaamte.
pi_218729508
quote:

[..]
Je bent lekker op de hoogte. Niet dus.
Lees alles even terug dan weet je ook dat het om een jonge vrouw van 38 jaar gaat.
pi_218729545
quote:
Belachelijk.. alsof ze die ooit gaat gebruiken buiten de verplichte promotie. Zal daarna wel weer op marktplaats belanden.
pi_218729569
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
Volledig fucked up. Denk je als argeloze volger iets leuks te doen, werk je zo maar mee aan de inkomsten van een vrouw die zo weinig te besteden heeft 🤭😂. Het is me wat.

Ik denk elke keer dat ik wat gewend ben, maar ik blijf mij verbazen over deze bizarre wereld waarin iedereen maar dingen opstuurt naar mensen en je alles krijgt en niets hoeft te kopen. Daar kun je gewoon geen leuk mens van worden en dat zie je bij de meesten ook wel terug (nog afgezien van welk wereldbeeld je je kinderen meegeeft: zoiets van "je bent gestoord als je gewoon 38 uur per week voor een flutinkomen in een normale baan gaat werken").

Mijn kinderen zien dit ook bij sommige influencers die ze volgen en ik vind dat best zorgelijk. We (want ik doe er natuurlijk ook aan mee door over deze mensen te schrijven!) creëren een generatie die (veel) geld verdienen in een "carrière" belangrijker vindt dan wat je doet of hoe je jezelf ontwikkelt.

En dat weten de meeste influencers dondersgoed. Degene die ik het meeste volg (Demammavan) probeert het ook goed te praten naar zichzelf door te onderstrepen hoeveel steun en plezier mensen aan haar hebben, maar ze weet ook wel dondersgoed dat er iets moreel niet klopt.

Die uitvaart, waarbij Annemarie zichzelf veel en veel te belangrijk maakt, is hier ook weer zo'n goed voorbeeld van. Natuurlijk is het voor de kinderen (en voor jezelf) heftig en ontzettend verdrietig als er iemand overlijdt die ze (goed) kennen, maar in plaats van er voor je kinderen te zijn wordt er een liveverslag van alle voorbereidingen gemaakt. Oja, en tussen dat alles door was er even extra tijd voor J. Nou bravo hoor.

Zo, en dat waren weer de frustraties van Tarantelle. Ik ga maar eens aan de koffie.

O ja, en ik ben uiteraard een zeure Gerda die niets beters te doen heeft dan overdag forummen omdat ik thuis zit. Dat is dan een van de (beperkte) voordelen van 's nachts werken: overdag heb ik hier de tijd voor 😁.
pi_218729570
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 11:27 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Nee het gaat om een instructrice/juf van de manege. Was 38 jaar.
Echt? Ik dacht dat ze het over Bella had, omdat ze die van de week ook een paar keer noemde. Maar het gaat dus om de persoon op de tekening die ze steeds laat zien?

Edit: Nu zie ik de stories wel ineens op een hele ander manier. Zoals gisteren het filmen van Jet met enorme huil ogen. Zo raar, ook met het maken van het filmpje leek het over Bella te gaan en niet over een persoon.

[ Bericht 14% gewijzigd door DDBtje op 10-09-2025 12:09:59 (Spelling en aanvulling) ]
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_218729603
quote:

[..]

Ik twijfel ook om hem terug te sturen.. niet gekocht bij/via een influencer, maar door je in te schrijven op een nieuwsbrief oid kreeg je dezelfde korting.

Ga er wel een mailtje tegenaan gooien denk ik.
pi_218729658
quote:

[..]

Oh maar verder is de loopband goed?
pi_218729664
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 11:30 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ook dit! Pinokkio
pi_218729685
quote:

[..]
volgens mij heb jij de storys niet gezien en gaat het daadwerkelijk over een persoon
pi_218729691
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 11:43 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Volledig fucked up. Denk je als argeloze volger iets leuks te doen, werk je zo maar mee aan de inkomsten van een vrouw die zo weinig te besteden heeft 🤭😂. Het is me wat.

Ik denk elke keer dat ik wat gewend ben, maar ik blijf mij verbazen over deze bizarre wereld waarin iedereen maar dingen opstuurt naar mensen en je alles krijgt en niets hoeft te kopen. Daar kun je gewoon geen leuk mens van worden en dat zie je bij de meesten ook wel terug (nog afgezien van welk wereldbeeld je je kinderen meegeeft: zoiets van "je bent gestoord als je gewoon 38 uur per week voor een flutinkomen in een normale baan gaat werken").

Mijn kinderen zien dit ook bij sommige influencers die ze volgen en ik vind dat best zorgelijk. We (want ik doe er natuurlijk ook aan mee door over deze mensen te schrijven!) creëren een generatie die (veel) geld verdienen in een "carrière" belangrijker vindt dan wat je doet of hoe je jezelf ontwikkelt.

En dat weten de meeste influencers dondersgoed. Degene die ik het meeste volg (Demammavan) probeert het ook goed te praten naar zichzelf door te onderstrepen hoeveel steun en plezier mensen aan haar hebben, maar ze weet ook wel dondersgoed dat er iets moreel niet klopt.

Die uitvaart, waarbij Annemarie zichzelf veel en veel te belangrijk maakt, is hier ook weer zo'n goed voorbeeld van. Natuurlijk is het voor de kinderen (en voor jezelf) heftig en ontzettend verdrietig als er iemand overlijdt die ze (goed) kennen, maar in plaats van er voor je kinderen te zijn wordt er een liveverslag van alle voorbereidingen gemaakt. Oja, en tussen dat alles door was er even extra tijd voor J. Nou bravo hoor.

Zo, en dat waren weer de frustraties van Tarantelle. Ik ga maar eens aan de koffie.

O ja, en ik ben uiteraard een zeure Gerda die niets beters te doen heeft dan overdag forummen omdat ik thuis zit. Dat is dan een van de (beperkte) voordelen van 's nachts werken: overdag heb ik hier de tijd voor 😁.
Dit dus!
pi_218729716
Just asking. Is het hb of dyslexie als je 'zij wilt' schrijft ipv 'zij wil'?
pi_218729736
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 11:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ook dit! Pinokkio
Zei ik toch weken geleden al toen iemand hier kwam om te vertellen dat Sanneke altijd s ochtends buiten loopt. Echt onzin.
pi_218729755
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 11:58 schreef Snaky het volgende:
Dat noemen we taalarmoede 🤓
pi_218729787
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:00 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Zei ik toch weken geleden al toen iemand hier kwam om te vertellen dat Sanneke altijd s ochtends buiten loopt. Echt onzin.
Niet alleen jij hoor. Als ze echt zou lopen had er allang content over geweest.
pi_218729794
De verbazing over Sanneke blijft bij me hangen merk ik. Echt goed als ze meer wil wandelen, vooral doen! Maar ik begrijp echt niet waarom je dat binnen op een loopband wil doen terwijl je de hele dag de tijd hebt om met je zoontje samen lekker buiten te wandelen. Zeker iemand die klaagt dat ze zich binnen zo opgesloten voelt. En haar zoontje zal het ook ongetwijfeld leuk en fijn vinden om vaker/langer buiten te wandelen. Zoek een samenwerking voor een goede regenjas en je kunt er de hele herfst weer tegenaan toch?
pi_218729797
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 11:53 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Je vraagt het niet aan mij maar ik vind hem prima. Makkelijk plat in de klappen was voor mij een must en daar voldoet hij aan.

#ben ik nu een influencer en mag ik nu een linkje delen en loop ik binnen? 😁
(Edit: door dat ding loop ik bínnen, en niet buiten 😁)
pi_218729818
DBM ‘is helemaal klaar voor Rotterdam’. En dat na een paar keer trainen.

Ze denkt er ook aan om te stoppen met judo want geen uitdaging meer, en zich te concentreren op powerliften. 🫣😁
pi_218729903
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM ‘is helemaal klaar voor Rotterdam’. En dat na een paar keer trainen.

Ze denkt er ook aan om te stoppen met judo want geen uitdaging meer, en zich te concentreren op powerliften. 🫣😁
Hahahahahaha zo kan ze zich nog meer concentreren op het afzeggen van het powerliften. #opkarakter.
Deze vrouw leeft echt in een sprookjeswereld.
Ben wel benieuwd naar de wedstrijd (maakt me verder niet uit of ze wint ofzo, ben gewoon heel benieuwd hoe ze het gaat doen en hoe slecht ze qeer geslapen heeft en hoe erg haar snotneus is enzo🙈)
pi_218729914
Ben ineens geblokt door Debbie terwijl ik niks meer over haar benoemt heb hier
pi_218729942
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:15 schreef miep123456 het volgende:
Misschien ergens anders kritisch gereageerd? Een hartje gegeven op een kritische post ergens?
pi_218729948
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 11:58 schreef Snaky het volgende:
Ik schaar dat onder domheid.
pi_218729965
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:04 schreef Louuuu_lou het volgende:
De verbazing over Sanneke blijft bij me hangen merk ik. Echt goed als ze meer wil wandelen, vooral doen! Maar ik begrijp echt niet waarom je dat binnen op een loopband wil doen terwijl je de hele dag de tijd hebt om met je zoontje samen lekker buiten te wandelen. Zeker iemand die klaagt dat ze zich binnen zo opgesloten voelt. En haar zoontje zal het ook ongetwijfeld leuk en fijn vinden om vaker/langer buiten te wandelen. Zoek een samenwerking voor een goede regenjas en je kunt er de hele herfst weer tegenaan toch?
Een regenjas lijkt me sowieso handig gezien het feit dat ze veel gaat fietsen. Misschien kan ze er gewoon één kopen.
pi_218729982
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 08:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
Misschien omdat de waarheid van jvp nu boven water komt? Ik kan mij niet voorstellen dat mb jvp zo hard zou laten vallen als ze in liefde uit elkaar zijn gegaan.
Zo radicaal beide het huis uit, geen plaatjes meer met de kinderen. Dat was ineens over.
Ik denk nog steeds dat kb en jvp Michelle uit de poot hebben gezet. En ik kan me in dat geval goed voorstellen dat mb zulke beslissingen heeft genomen.
Zij heeft jvp binnen gehaald en die gaat er waarschijnlijk nu met haar man van door.
Jvp deelde, al was het minder, nog wel beelden van de kinderen van MB. Het was juist MB die niets meer over de andere kinderen deelde. Dat vond ik zo kil.
pi_218730046
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 09:13 schreef Flipperkast_007 het volgende:
WTF. Jong mens overleden en dan zeggen 'Het is goed zo'. Dan heb je ze even niet allemaal op een rijtje hoor.
Ik vind dat eigenlijk helemaal geen rare uitspraak bij iemand die ernstig ziek was. Mijn moeder en ik hebben het beide ook gezegd toen ze op haar sterfbed lag.
‘Het is goed zo’ gaat niet over dat iemand van 38 nog volop in het leven zou moeten staan. Dat lijkt me duidelijk.
Het is goed zo, de verschrikkelijke ziekteperiode is voorbij.

Dit staat los van mijn mening over het delen van alles op insta trouwens. Dat stukje vind ik meer dan schandalig.
pi_218730064
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Misschien ergens anders kritisch gereageerd? Een hartje gegeven op een kritische post ergens?
nee hoor, niet meer gedaan, ooit gedaan. daar leer je van
pi_218730105
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:31 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik vind dat eigenlijk helemaal geen rare uitspraak bij iemand die ernstig ziek was. Mijn moeder en ik hebben het beide ook gezegd toen ze op haar sterfbed lag.
‘Het is goed zo’ gaat niet over dat iemand van 38 nog volop in het leven zou moeten staan. Dat lijkt me duidelijk.

Dit staat los van mijn mening over het delen van alles op insta trouwens. Dat stukje vind ik meer dan schandalig.
Het scheelt wel wie het zegt hé. Zij is eigenlijk een buitenstaander en om dan te zeggen het is goed zo....dat bepaalt zij niet
pi_218730118
quote:

[..]

Maar nog vind ik het niet aan haar, als niet een van de naasten, zoiets te zeggen. En al helemaal niet met zoveel volgers.
pi_218730150
quote:

[..]

Als naaste kun je dat zeggen ja. Niet als een (vage) kennis, dan maak je jezelf echt veel te belangrijk. Ik heb het over mijn jong overleden vader gezegd, maar dat vind ik totaal iets anders. Als een kennis zoiets gezegd had, had ik dat echt vreemd gevonden en gedacht "Wat weet jij er nou van".
pi_218730155

[ Bericht 100% gewijzigd door Pumba2024 op 10-09-2025 12:50:02 (Dubbel) ]
pi_218730166
Jet en Lot moeten vandaag weer aan de bak. Met dikke winterjassen aan naar school. Terwijl het 20 graden is. Zo triest. En Ohh Sam is er, net of dat niet afgesproken is.. Sam heeft de neveninkomsten van Mams, in tegenstelling tot Jim en Julia blijkbaar niet meer nodig . Want komt sporadisch in beeld en zijn vriendin maakt samen met de vriendin van Jim, Am stelselmatig belachelijk met haar filmen.
Waf zou Julia gaan doen ? Ze is klaar met haar mbo en wordt deze maand 22 jaar . Hoor weinig meer over uit huis gaan of nieuwe opleiding/werk. Ze was zo trots toen Sam HBO ging doen dat ze zelfs zijn cijferlijst op insta plaatste destijds. Zal Sam nu niet meer toestaan . Ook Guus is dit jaar met mbo begonnen net als Jim. Daar hoor je niks over . Terwijl Jim zijn eerste schooldag , kampweek en zelfs een spaghetti-werkstuk (de jongen is 25!) werd gedeeld
pi_218730185
Julia was toch in training (hardlopen) omdat ze de politieacademie wilde doen?
pi_218730206
Bijzonder dat Sanneke en Dion toch steeds weer een huis mogen bezichtigen terwijl ze er niet voor in aanmerking komen vanwege hun inkomen van 2 jaar geleden.

Zo staat het tenminste nog steeds op haar insta en threads. Ze hoeft er geen tips over hoor, ze weet alles al.
pi_218730212
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:15 schreef miep123456 het volgende:
Heb je ergens anders gereageerd?
pi_218730219
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:48 schreef Pumba2024 het volgende:
Jet en Lot moeten vandaag weer aan de bak. Met dikke winterjassen aan naar school. Terwijl het 20 graden is. Zo triest. En Ohh Sam is er, net of dat niet afgesproken is.. Sam heeft de neveninkomsten van Mams, in tegenstelling tot Jim en Julia blijkbaar niet meer nodig . Want komt sporadisch in beeld en zijn vriendin maakt samen met de vriendin van Jim, Am stelselmatig belachelijk met haar filmen.
Waf zou Julia gaan doen ? Ze is klaar met haar mbo en wordt deze maand 22 jaar . Hoor weinig meer over uit huis gaan of nieuwe opleiding/werk. Ze was zo trots toen Sam HBO ging doen dat ze zelfs zijn cijferlijst op insta plaatste destijds. Zal Sam nu niet meer toestaan . Ook Guus is dit jaar met mbo begonnen net als Jim. Daar hoor je niks over . Terwijl Jim zijn eerste schooldag , kampweek en zelfs een spaghetti-werkstuk (de jongen is 25!) werd gedeeld
Waar zie je dit?

En zelfs bij het brood moet AM 'kijk hoe leuk' zeggen.
Het is brood 🤷‍♀️
pi_218730227
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:45 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Als naaste kun je dat zeggen ja. Niet als een (vage) kennis, dan maak je jezelf echt veel te belangrijk. Ik heb het over mijn jong overleden vader gezegd, maar dat vind ik totaal iets anders. Als een kennis zoiets gezegd had, had ik dat echt vreemd gevonden en gedacht "Wat weet jij er nou van".
Uiteindelijk weten wij precies niks over de verhouding tussen de familie en die vrouw. Ik kan daar niet over oordelen.

Alleen over het stukje delen ervan.
pi_218730228
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bijzonder dat Sanneke en Dion toch steeds weer een huis mogen bezichtigen terwijl ze er niet voor in aanmerking komen vanwege hun inkomen van 2 jaar geleden.

Zo staat het tenminste nog steeds op haar insta en threads. Ze hoeft er geen tips over hoor, ze weet alles al.
Net zoals ze geen tips wilde over hun huurrechten.

Ik snap die woningbouw ook niet, waarom mogen zij wel steeds gaan kijken?
pi_218730231
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het is brood 🤷‍♀️
En J neemt ook het ‘wauw…’ al over van haar moeder.
pi_218730233
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
Julia was toch in training (hardlopen) omdat ze de politieacademie wilde doen?
Als ze op die academie demammavan volgen dan maakt ze geen schijn van kans.
pi_218730236
Dat Julia uit huis moet heb ik haar nog nooit horen zeggen. Wel tot in den treure over de oudste twee.
Nu hoop ik dat am tot inkeer is gekomen en in is gaan zien hoe het gesteld is met de woningmarkt.
pi_218730243
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Uiteindelijk weten wij precies niks over de verhouding tussen de familie en die vrouw. Ik kan daar niet over oordelen.

Nee klopt, dat weten we niet. Daar zeg ik dus ook niets over.
pi_218730258
En misschien is AM zo netjes om niet te delen welke opleiding haar dochter gaat doen. Dat is ook verder niet interessant voor buitenstaanders. Net als de vraag of J.wel of niet uit huis moet/wil/kan.
pi_218730262
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:57 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Dat Julia uit huis moet heb ik haar nog nooit horen zeggen. Wel tot in den treure over de oudste twee.
Nu hoop ik dat am tot inkeer is gekomen en in is gaan zien hoe het gesteld is met de woningmarkt.
En er hoeft geen ruimte gemaakt te worden voor een baby, zoals bij Jim het geval was.
En Julia is haar allerliefste lievelings dochter. Die blijft voorlopig lekker zitten waar ze zit, wat ik goed begrijp, gezien de huidige woningmarkt.
pi_218730295
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:00 schreef Tarantelle het volgende:
En misschien is AM zo netjes om niet te delen welke opleiding haar dochter gaat doen. Dat is ook verder niet interessant voor buitenstaanders. Net als de vraag of J.wel of niet uit huis moet/wil/kan.
Nou dat lijkt me niet, we weten werkelijk alles van die kinderen.
pi_218730300
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 11:30 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Arme M, komt hij nu misschien nóg minder buiten nu ze dat ding heeft...
pi_218730378
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:06 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Arme M, komt hij nu misschien nóg minder buiten nu ze dat ding heeft...
Dat kán niet 😂

Ik hoop dat Dijon op zijn ouderschapsdag ook ouderschspsdingen gaat doen met zijn zoon. Lekker naar buiten, fietsen of wandelen, babyzwemmen. Met of zonder zijn verloofde.
pi_218730388
Judith zit nu bijna een week aan de antibiotica voor dr blaas en of nier ontsteking. Dat had toch nu wel moeten werken? Ze heeft nog steeds veel dorst en dan veel plassen. Ik zou toch even de dokter om advies vragen of je wel het juiste medicijn hebt of toch een andere variant proberen. Dit schiet niet op.
pi_218730402
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 11:53 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ik ben er we happy mee eigenlijk. Ik loop liever buiten maar ivm vier kids, donkerder en partner die ook zijn dingen heeft lukt het niet elke dag.... dus vandaar deze move

Ben wel mijn hele orientatie steeds kwijt maar uurte wandelen op hoog tempo lukt wel, kijk ik wel een serie voor de afleiding
pi_218730405
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Net zoals ze geen tips wilde over hun huurrechten.

Ik snap die woningbouw ook niet, waarom mogen zij wel steeds gaan kijken?
Zal daar misschien net zo gaan als bij ons. Groepsbezichtiging en dan mogen de eerste 10 komen kijken. En woning wordt toegekend aan diegene die op 1 staat en als die het niet wil aan 2 en zo verder. Dus dat zal lastig worden nu ze 9e staan voor dit huis
pi_218730434
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]

Dat is ook het meest bizarre. Ik kan me voorstellen dat ze in dat gezin onderling zoiets tegen elkaar zeggen, misschien ook als een soort troostende opmerking, ook al zijn ze niet de meeste naaste naasten van die overleden vrouw. Maar zij deelt dit op haar kanaal met bijna 100K volgers. Dat blijft zo volslagen absurd.
pi_218730440
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:13 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat kán niet 😂

Ik hoop dat Dijon op zijn ouderschapsdag ook ouderschspsdingen gaat doen met zijn zoon. Lekker naar buiten, fietsen of wandelen, babyzwemmen. Met of zonder zijn verloofde.
Je zou bijna denken van niet inderdaad, maar als er nog een gradatie minder zou zijn dan zou ik het zo geloven. Echt. Ik heb met dat kleine ventje te doen.
Ik hoop inderdaad dan Dion lekker fijne dingen gaat doen met M. Ongeacht inderdaad wat Sanneke wilt...
pi_218730465
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:15 schreef Earring het volgende:

[..]
Zal daar misschien net zo gaan als bij ons. Groepsbezichtiging en dan mogen de eerste 10 komen kijken. En woning wordt toegekend aan diegene die op 1 staat en als die het niet wil aan 2 en zo verder. Dus dat zal lastig worden nu ze 9e staan voor dit huis
Dat snap ik opzich (al vind ik 10 wel echt veel), maar ze zijn al afgewezen op hun inkomen, dus waarom zouden ze dan nu wel kans maken?
(Ik heb hier 0 verstand van, vind het een beetje raar dat zij nog kunnen gaan kijken)
pi_218730483
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:13 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat kán niet 😂

Die gaat er gewoon gezellig bij hangen op de bank.
pi_218730484
Maar even he.. heeft Sanneke nou al gefietst??

Of... zal ze die fiets nu op de loopband zetten ?
pi_218730487
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ze zei zelfs dat ze niet meer mochten reageren. Geklets dus.
pi_218730488
Lotte Balijns: die nieuwe vent van haar heeft geen eigen werk of zo? Aangezien hij haar blijkbaar overal naar toe brengt en zo
pi_218730527
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:29 schreef poohenzo het volgende:
Lotte Balijns: die nieuwe vent van haar heeft geen eigen werk of zo? Aangezien hij haar blijkbaar overal naar toe brengt en zo
Die influenct gewoon lekker mee.
pi_218730543
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Waar zie je dit?

Het is brood 🤷‍♀️
Gewoon in 1 van de dagelijkse 100 story’s
pi_218730583
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat snap ik opzich (al vind ik 10 wel echt veel), maar ze zijn al afgewezen op hun inkomen, dus waarom zouden ze dan nu wel kans maken?
(Ik heb hier 0 verstand van, vind het een beetje raar dat zij nog kunnen gaan kijken)
Oja dat is best vreemd. Als je inkomen niet overeenkomt kan je niet eens reageren. Tenminste zo werkt dat bij ons.
Maar Sanneke heeft wel vaker tegenstrijdige berichten.
En misschien is het niet tegen haar gezegd 😉
pi_218730590
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:29 schreef poohenzo het volgende:
Weinig werk denk ik, hij is recruitment talent *O*
pi_218730600
We weten in ieder geval nu ook dat Sam gisteren moest solliciteren. Waarom zou je dat in hemelsnaam in je planner zetten
pi_218730660
Zoo sneu voor Mijan dat hij altijd in de box zit. Waarom niet op een kleed lekker spelen, kruipen stimuleren. Beweegt hij wel? Kruipt hij wel?
pi_218730719
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:58 schreef Anhur666 het volgende:
Zoo sneu voor Mijan dat hij altijd in de box zit. Waarom niet op een kleed lekker spelen, kruipen stimuleren. Beweegt hij wel? Kruipt hij wel?
Ze wou laatst zo’n grondbox voor hem kopen maar ik heb nog niet gezien dat ze er een gekocht heeft. (Of gekregen 🤭)
pi_218730757
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:47 schreef Piefpafpoef123 het volgende:
We weten in ieder geval nu ook dat Sam gisteren moest solliciteren. Waarom zou je dat in hemelsnaam in je planner zetten
Omdat je geen eigen leven hebt.
pi_218730762
Volgt iemand Dinanentjes ze heeft een dochter van 3mnd (volgens mij een openbaar account maar weet ik niet zeker) en ze was nu toe aan een grotere ruimte omdat ze probeerde te draaien en met haar voetjes door de spijlen kwam. Ze gaan binnenkort verbouwen en dan komt er een compleet speelhoekje voor het meisje. (Nog geen 4 mnd oud he?)

Het meisje probeert te draaien dat kan toch prima in de box en die benen door de spijlen krijg je ook in het ledikantje dus dan met 6mnd maar op een 1 persoonsbed gok ik zo.

Maar goed het is een wat alternatief account, ze woont in de buurt van Urk en loopt in jurken die ze ook dragen in die oude films.
pi_218730866
quote:
Ik zet dingen van familie die ik niet wil vergeten ook wel eens in mijn agenda zodat ik er later naar kan vragen.
pi_218731002
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 14:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zet dingen van familie die ik niet wil vergeten ook wel eens in mijn agenda zodat ik er later naar kan vragen.
Dit doe ik inderdaad ook wel, kan ik er later naar vragen.
pi_218731007
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 09:28 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Het gaat ineens niet meer zo makkelijk inderdaad. Bij de schoolrun zag je vegen op de achterbank, Ollie had een (inkt)vlek op haar trui. Het support system van K en J is duidelijk weg, dat maakte het flufluen een stuk eenvoudiger toen voor M.
pi_218731102
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 14:52 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Het gaat ineens niet meer zo makkelijk inderdaad. Bij de schoolrun zag je vegen op de achterbank, Ollie had een (inkt)vlek op haar trui. Het support system van K en J is duidelijk weg, dat maakte het flufluen een stuk eenvoudiger toen voor M.
Dat er wat vlekken zijn af en toe dat vind ik nog tot daar aan toe. Maar die open badjas...volgens mij probeert ze zo in de vijver van huisvolkids te vissen🤣
pi_218731233
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 14:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar dat deel je dan denk ik niet met 90.000+ volgers. Ze plakt wel vaker wat af/legt iets over een afspraak heen, dus waarschijnlijk wilde ze dit bewust delen.
pi_218731244
quote:

[..]
En ook als een paar voor je hun papieren niet op orde hebben voor een bepaalde datum. Zo ben ik 10 jaar geleden aan een sociale huurwoning gekomen. Ik stond op plaats 7. Nu al een tijdje een koopwoning en de dingen ( filmpjes van vvd) die Sanneke daarover deelt. Volgens haar ben ik een rijke stinkerd. ( dat je met een koopwoning er zo 2000 tot 5000 per jaar naast je hypotheek aan onderhoud spendeert zal ze geen rekening mee houden) maar misschien kan ze daar ook een tikkie voor aanmaken.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218731290
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 14:12 schreef IlseMarije het volgende:
Volgt iemand Dinanentjes ze heeft een dochter van 3mnd (volgens mij een openbaar account maar weet ik niet zeker) en ze was nu toe aan een grotere ruimte omdat ze probeerde te draaien en met haar voetjes door de spijlen kwam. Ze gaan binnenkort verbouwen en dan komt er een compleet speelhoekje voor het meisje. (Nog geen 4 mnd oud he?)

Het meisje probeert te draaien dat kan toch prima in de box en die benen door de spijlen krijg je ook in het ledikantje dus dan met 6mnd maar op een 1 persoonsbed gok ik zo.

Maar goed het is een wat alternatief account, ze woont in de buurt van Urk en loopt in jurken die ze ook dragen in die oude films.
Dat ze een speelhoek gaan maken voor de baby kan ik nog wel volgen, enige wat ik niet begrijp is
A) ze hebben een hond dus ik persoonlijk vind dat doodeng met een baby op de grond (ik vertrouw die van mij 100% maar ik laat baby en hond geen seconde alleen als hij niet in de box of stoel zit)
B) die box wat ze hebben was toch een ledikant? Daar kan ze toch ook niet in draaien itt een ronde of rechthoekige?

Krijg sowieso beetje de kriebels van dat account. Komt steeds in m’n FYP, totaal niet mijn levensvorm lijkt wel alsof ze van de amish komt soms.
Duidelijk: iedereen moet doen waar hij/zij gelukkig van wordt en dit mag er ook zijn. Maar vraag me ook altijd af wat dan het gedachtegoed van die man haar is dat dit blijkbaar ideaal is. Vroeger zag ze er wel hipper uit..
pi_218731312
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 15:30 schreef Limburgsemeid het volgende:

[..]
Dat ze een speelhoek gaan maken voor de baby kan ik nog wel volgen, enige wat ik niet begrijp is
A) ze hebben een hond dus ik persoonlijk vind dat doodeng met een baby op de grond (ik vertrouw die van mij 100% maar ik laat baby en hond geen seconde alleen als hij niet in de box of stoel zit)
B) die box wat ze hebben was toch een ledikant? Daar kan ze toch ook niet in draaien itt een ronde of rechthoekige?

Krijg sowieso beetje de kriebels van dat account. Komt steeds in m’n FYP, totaal niet mijn levensvorm lijkt wel alsof ze van de amish komt soms.
Duidelijk: iedereen moet doen waar hij/zij gelukkig van wordt en dit mag er ook zijn. Maar vraag me ook altijd af wat dan het gedachtegoed van die man haar is dat dit blijkbaar ideaal is. Vroeger zag ze er wel hipper uit..
Ze is heel gelovig een echte Urker vrouw zeg maar. En dat je een kleed op de grond legt voor het meisje maar al uitgebreid een speelhoekje (dat associeer is met een stoeltje tafeltje ed) zou ik nog niet doen, helemaal niet met een hond.

Ik heb haar een poosje gevolgd, ze had toen haar jongens (tweeling) verloren en nu komt ze langs omdat ik haar eerder volgde.
pi_218731355
quote:

Ik moet vooral erg lachen om het feit dat ze een paar weken geleden nog de tip gaf om het ledikant te gebruiken als box, want dat was zo handig! 🙈
pi_218731463
quote:
Mijn moeder zou dit prima in haar agenda kunnen zetten, zodat ze er aan denkt en mij een berichtje kan sturen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218731478
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 15:23 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar dat deel je dan denk ik niet met 90.000+ volgers. Ze plakt wel vaker wat af/legt iets over een afspraak heen, dus waarschijnlijk wilde ze dit bewust delen.
Nee, mijn volgersaantallen komen daar niet eens bij in de buurt haha en ik kom niet verder dan een fotootje in de dierentuin o.i.d. 🙈.
Maar ik snap je punt, AM is wat betreft heel doordacht.
pi_218731502
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Heb je ergens anders gereageerd?
Nope, want dan weet je zeker dat je op de blok gaat.
pi_218731507
quote:

[..]
Jet is ook gek op Jim volgens AM
pi_218731549
Detweeling mag vandaag alleen naar de manege. Als ik hen was ging ik naar de Mc.
pi_218731557
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:57 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik probeer mijn kinderen hetzelfde behandelen, ( in grote lijnen ) je kunt het niet maken dat er twee uit huis moeten en nu de derde niet.
pi_218731561
Jet zit allemaal die kartonnen verpakkingen in elkaar te knutselen, leuk, dat zegt AM ook maar ze moet ook even zeuren over de randjes....Jemig mens, zeg gewoon ; hey wat goed! PUNT.

En dan dat gezeik weer over de brillen van de tweeling, laat maar hier want anders zijn ze straks weer kapot. Want met paardrijden hoef je niks te zien of zo?
pi_218731570
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:00 schreef Tarantelle het volgende:
Am en netjes ? Zeheeft het van de andere kinderen ook gedeeld
pi_218731588
[
[/quote]
quote:

[..]
Maar AM deelt dat weer ik vraag mij af of Sam daar op zit te wachten , ik denk het niet, is toch triest dat je overal bij na moet denken ,of je moeder het mag delen
pi_218731604
quote:

Ja wel leuk account opzich. Maar ze heeft 1 kind en doet soms wel alsof ze echt alles weet 😅 Bijzondere keuze ook idd dat speelhoekje.
pi_218732032
Over AM:

Maar het stomme is, ze heeft het al die tijd met een enorme stelligheid gezegd: als de kinderen 21 zijn, gaan ze uit huis. Dus als dat nu niet het geval is met Julia, dan liegt ze dus/spreekt ze zichzelf tegen.
  Moderator woensdag 10 september 2025 @ 17:17:51 #260
382129 crew  Donna
pi_218732111
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:07 schreef Vingerkeautje het volgende:
Over AM:

Maar het stomme is, ze heeft het al die tijd met een enorme stelligheid gezegd: als de kinderen 21 zijn, gaan ze uit huis. Dus als dat nu niet het geval is met Julia, dan liegt ze dus/spreekt ze zichzelf tegen.
Stoerdoenerij. Alsof ze al 5 kinderen van 21+ heeft.
pi_218732160
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 15:04 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dat er wat vlekken zijn af en toe dat vind ik nog tot daar aan toe. Maar die open badjas...volgens mij probeert ze zo in de vijver van huisvolkids te vissen🤣
Ze kan net zo goed meteen op OnlyFans gaan 😉
pi_218732247
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 16:13 schreef Snaky het volgende:
Detweeling mag vandaag alleen naar de manege. Als ik hen was ging ik naar de Mc.
Sowieso neemt 1 van de tweeling dat in overweging. Die vindt heel dat paardengedoe volgens mij niet zo boeiend.
pi_218732299
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:07 schreef Vingerkeautje het volgende:
Over AM:

Ze doet niks anders
  woensdag 10 september 2025 @ 17:42:17 #264
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_218732343
quote:

[..]
Ik heb 2x een huis toegewezen en 1x stond ik 15e toen ik bezichtigde.

Ik ben ook wel eens uitgenodigd vanaf plek 80 ofzo en dat ik dan toch in de top 10 terecht kwam. Dan waren er meerdere bezichtigingen geweest, afzeggers, of mensen die hun papieren niet op orde hadden. Dit was 3 a 4 jaar geleden.

Mijn tip is dus altijd: zorg dat je altijd op het max. aantal woningen reageert ookal lijkt het onmogelijk. Dan komt er af en toe toch een bijzondere situatie voorbij.
Misschien is haar inkomen bijgesteld naar haar huidige inkomen. Als je plots veel minder verdient mag je vaak om een herziening vragen.
pi_218732510
Zou Debbie aangekoekt in bed liggen?
pi_218732561
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 18:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Debbie aangekoekt in bed liggen?
Die is druk aan het kaarsen maken geweest misschien 😉
pi_218732646
Er stond net heel even wat op reality fbi over de bollens. Iemand vroeg naar de berichten op het andere juice kanaal. Daar werd nogal stoer op gereageerd van uit Realty fbi dat hun niet weten waar die onzin vandaan kwam. Dat juice channel niet goed zou fact checken en dat hij er wel ¤2,85 tegenaan zou gooien om de KvK gegevens op te vragen of het alleen van Michelle was. En nu ineens zijn die dingen weg.. ik gok dus toch erop dat hij het heeft gecheckt en dat het klopt😬
pi_218732649
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:42 schreef Saboo het volgende:

[..]
Ik heb 2x een huis toegewezen en 1x stond ik 15e toen ik bezichtigde.

Ik ben ook wel eens uitgenodigd vanaf plek 80 ofzo en dat ik dan toch in de top 10 terecht kwam. Dan waren er meerdere bezichtigingen geweest, afzeggers, of mensen die hun papieren niet op orde hadden. Dit was 3 a 4 jaar geleden.

Mijn tip is dus altijd: zorg dat je altijd op het max. aantal woningen reageert ookal lijkt het onmogelijk. Dan komt er af en toe toch een bijzondere situatie voorbij.
Misschien is haar inkomen bijgesteld naar haar huidige inkomen. Als je plots veel minder verdient mag je vaak om een herziening vragen.
Ik zou ook zeker altijd gaan of reageren, je weet maar nooit.
Alleen Sanneke maakt er een heel drama van. Dat vind ik niet de goede instelling. Ook met een koophuis zoeken kun je vaak overboden worden, dan heb je ook elke keer die teleurstelling.
pi_218732732
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 18:28 schreef Lampje88 het volgende:
Er stond net heel even wat op reality fbi over de bollens. Iemand vroeg naar de berichten op het andere juice kanaal. Daar werd nogal stoer op gereageerd van uit Realty fbi dat hun niet weten waar die onzin vandaan kwam. Dat juice channel niet goed zou fact checken en dat hij er wel ¤2,85 tegenaan zou gooien om de KvK gegevens op te vragen of het alleen van Michelle was. En nu ineens zijn die dingen weg.. ik gok dus toch erop dat hij het heeft gecheckt en dat het klopt😬
Maar waarom deelt hij dat niet dan 🫣
pi_218732761
Milou ruimde gisteren meuk op en vandaag rent ze naar de Wibra voor meer meuk 🤦♀
pi_218732782
AM die vindt dat het eten er niet echt lekker uit ziet.
En bij de kleffe Olvarit-stamppotten zegt ‘hmmmm lekker!’
pi_218732808
Gaat er wel eens een dag voorbij dat Milou geen zooi koopt. Lelijke hartjesbroeken, wafelijzers, bakvormpjes. Ze blijft maar kopen.
pi_218732828
quote:
Ze hebben het gecheckt en nog dubbel bij Michelle. Het staat er weer op.
pi_218732848
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 18:47 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze hebben het gecheckt en nog dubbel bij Michelle. Het staat er weer op.
Ah zie het nu idd! Nou ja gelukkig dat het niet klopt dan, heb dan nog goede hoop dat de rest ook niet klopt dan
pi_218732942
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:46 schreef Earring het volgende:

[..]
Oja dat is best vreemd. Als je inkomen niet overeenkomt kan je niet eens reageren. Tenminste zo werkt dat bij ons.
Maar Sanneke heeft wel vaker tegenstrijdige berichten.
En misschien is het niet tegen haar gezegd 😉
Bij ons werkt dat ook zo. Sanneke mag dus gewoon reageren op bepaalde huizen.
Bij ons worden ook altijd de eerste 10 mensen uitgenodigd. Kom je niet dan heb je sowieso geen kans meer.
pi_218732949
Ik geloof reality net iets eerder dan Juice
Hij heeft tot nu toe alles verteld wat waar was
En ik hoop ook wat hij zegt waar is, en niet zo als juice gisteren zei.. klonk zo giftig
pi_218732992
quote:
Blijkbaar is hij intimi want hij noemt Jacqueline ook Jacq :')
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218733003
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 18:59 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik geloof reality net iets eerder dan Juice
Hij heeft tot nu toe alles verteld wat waar was
En ik hoop ook wat hij zegt waar is, en niet zo als juice gisteren zei.. klonk zo giftig
Het bedrijf staat op zowel Michelle als Jacqueline haar naam.
pi_218733031
quote:
Deze gast bluft wel vaker. Vorige keer deed ie ook alsof juichechannel zomaar wat deelde. Een week later kwam ie met dezelfde feiten. En MB....die maakt daar dankbaar gebruik van.
pi_218733113
Sanneke heeft op de loopband gestaan en stappen gezet! 🥳
pi_218733122
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:09 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Deze gast bluft wel vaker. Vorige keer deed ie ook alsof juichechannel zomaar wat deelde. Een week later kwam ie met dezelfde feiten. En MB....die maakt daar dankbaar gebruik van.
Nee dat was andersom juichechannel beweerde dat reality fbi onzin verkocht toen toch?
pi_218733143
Reality fbi zat ook gezellig te chatten met jvp, kb en mb toen van alles over de breuk op juicechannel werd gepost en bracht dat ook als “de waarheid” terwijl ze toen al daadwerkelijk uit elkaar waren alleen nog mooi weer speelden voor de buitenwereld. Of alles wat juicechannel beweert waar is, weet ik niet. Echter is het aannemelijk dat het overgrote deel wel waar is en MB probeert de schade te beperken.
pi_218733162
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:20 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
Nee dat was andersom juichechannel beweerde dat reality fbi onzin verkocht toen toch?
Nee RealityFBI deed alsof Juicechannel onzin verkocht. Maar ze hadden toen wel gelijk.
pi_218733236
Ik vond de berichten op JuiceChannel gister al behoorlijk toxic en ongeloofwaardig. Gek dat ze dat soort dingen publiceren terwijl die gewoon in registers te checken zijn. Ik vind dat kanaal ook vooral een groot reclameblok. Er wordt meer reclame dan juice gepubliceerd.
pi_218733240
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:23 schreef Cyan het volgende:

[..]
Nee RealityFBI deed alsof Juicechannel onzin verkocht. Maar ze hadden toen wel gelijk.
Oja klopt idd ik zie het nu. In mijn beleving was reality fbi altijd betrouwbaarder maar is dus niet perse zo
pi_218733286
AM: wat een niveau.. Volgens MG zit er poep over het eten, hihahaha. En Jim pakt salade met z’n hand uit de schaal; gatverdamme??!!
pi_218733352
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:30 schreef NineMilka het volgende:
Ik vond de berichten op JuiceChannel gister al behoorlijk toxic en ongeloofwaardig. Gek dat ze dat soort dingen publiceren terwijl die gewoon in registers te checken zijn. Ik vind dat kanaal ook vooral een groot reclameblok. Er wordt meer reclame dan juice gepubliceerd.
Ik vraag me af waarom ze dat dan niet checken voor ze wat delen, zo verspelen ze zelf hun geloofwaardigheid
pi_218733356
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:36 schreef Die_van_verderop het volgende:
AM: wat een niveau.. Volgens MG zit er poep over het eten, hihahaha. En Jim pakt salade met z’n hand uit de schaal; gatverdamme??!!
Holbewoners
pi_218733357
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:36 schreef Die_van_verderop het volgende:
Stelletje kleuters bij elkaar. Hihihaha.
pi_218733374
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
Mijan weer niet buiten geweest. Was vanmiddag mooi weer om buiten te fietsen of wandelen.
pi_218733402
DBM wil een neuspiercing. En haar derde kind alles maar betalen.
pi_218733447
Milou heeft dus een nieuwe wafelijzer gehaald. Maar waar is dan dat handige ijzer gebleven met die 500 verschillende platen 🫣
pi_218733452
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar ze durft? niet te zeggen hoeveel Meyer ze heeft afgelegd. Dat zal dan niet veel zijn geweest anders had xe het trots laten zien
pi_218733464
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 18:45 schreef Clavis het volgende:
Gaat er wel eens een dag voorbij dat Milou geen zooi koopt. Lelijke hartjesbroeken, wafelijzers, bakvormpjes. Ze blijft maar kopen.
Milou heeft toch al zo'n geweldig wafelijzer met een hoop verwisselbare platen?
pi_218733499
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:48 schreef papierentas het volgende:

[..]
Mijan weer niet buiten geweest. Was vanmiddag mooi weer om buiten te fietsen of wandelen.
Nou dat dus. Ze heeft een kinderwagen, een bakfiets en ze komt nooit buiten. Het is de hele week al prima weer op wat buien na. Mijn kinderen kwamen op die leeftijd (en vele jaren daarna) elke dag buiten.
pi_218733500
De man van Milou moet geld als water verdienen want wat er daar allemaal op een dag uit gaat is toch niet normaal? Wij verdienen echt niet slecht, maar ik zou failliet gaan met dit uitgavenpatroon. Zou ze zoveel met haar insta verdienen?
pi_218733584
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:59 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar ze durft? niet te zeggen hoeveel Meyer ze heeft afgelegd. Dat zal dan niet veel zijn geweest anders had xe het trots laten zien
Daarmee zegt ze dus ook direct dat het dagelijks wandelen met haar zoon niet waar is. Want dit moet ze opbouwen.
pi_218733590
Ik zie bij AM het schoonmaakschema en de tips. Alsof al die volg schaapjes niet weten hoe ze iets moeten schoonmaken en met wat voor middel. Komt echt heel betweterig over. Al zullen er nu vast zijn die de spiegel elke week schoonmaken met water en azijn, omdat hun grote voorbeeld AM dat ook zo doet.
pi_218733593
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:30 schreef NineMilka het volgende:
Ze posten vooral sinds kort meer reclame omdat ze een rechtszaak aan hun broek hebben die betaald moet worden. Ik denk ook dat ze daarom alles over de poly maar hebben gepost omdat die juice blijkbaar scoort.
pi_218733720
Ben bang dat Sanneke hooguit 300 stappen heeft gezet aangezien ze het niet durft te zeggen, maar verder is ze echt heel gezond dik hoor!!!
pi_218733742
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:14 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze posten vooral sinds kort meer reclame omdat ze een rechtszaak aan hun broek hebben die betaald moet worden. Ik denk ook dat ze daarom alles over de poly maar hebben gepost omdat die juice blijkbaar scoort.
Die reclame was er al eerder dus dat is BS. Reality gaf toen ook aan hoe onfatsoenlijk het was om een crowdfunding te starten voor een reclame channel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')