abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218728678
Mamalotje organiseert een wandeling, dan denken mensen ‘oh wat leuk’, blijkt achteraf dat dit een samenwerking is met asr verzekeringen 🤦♀
Sorry, maar die is echt zo commercieel geworden
pi_218728713
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:10 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Viel mij ook op ja, die oranje vlek op de mouw
Die Oempa Loempa kleur van haar make-up valt ook op de badjas lekker op 😂
pi_218728815
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
Mamalotje organiseert een wandeling, dan denken mensen ‘oh wat leuk’, blijkt achteraf dat dit een samenwerking is met asr verzekeringen 🤦♀
Sorry, maar die is echt zo commercieel geworden
Deden J en V vorige week ook. Ook ASR verzekeringen.
pi_218728841
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:12 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik dacht eerst huh zijn ze niet thuis maar in een bedrijf of iets haha. Bijzonder ding inderdaad
Je verwacht haast dat je er ook happy meals op kan bestellen haha
pi_218728865
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Je verwacht haast dat je er ook happy meals op kan bestellen haha
😂 zo ziet het er wel uit
pi_218728874
Sanneke heeft een bezichtiging maar ze staan negende.

En ze heeft een nieuwe loopband, dat bedrijf geeft die dingen echt aan iedereen weg 🤦♀
pi_218728945
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:32 schreef Muisjeruisje het volgende:

En ze heeft een nieuwe loopband, dat bedrijf geeft die dingen echt aan iedereen weg 🤦♀
Kan ze in ieder geval niet klagen over de wind :)
pi_218728949
quote:

Die wilde ze al heel lang!
pi_218728951
quote:

ik wil ook een loopband, wat moet ik dan precies doen? O~)
pi_218728963
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:39 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Nou ik heb dus exact dezelfde gekocht 2 weken terug en je mag hem binnen 30 dgn gratis terug sturen en dat ga ik nu dus doen....

als we dit soort mensen spullen gaan geven ga ik er niet voor betalen
pi_218728978

[ Bericht 100% gewijzigd door proud_mami op 10-09-2025 10:46:07 (Laat maar niet verder gelezen ) ]
pi_218728996
quote:

Serieus? Iemand die alleen maar laat zien dat ze op de bank hangt of in bed ligt een loopband geven? Zo’n bedrijf moet wel wanhopig zijn.
pi_218729001
quote:

[..]
Niks anders dan bankhangen, dat filmen en op insta zetten.
pi_218729024
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:42 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Welke ellende van J&V?
Dat ze ziek is geweest vermoed ik. En ja, dat is ernstig. Ik was in dezelfde periode ziek. De memo dat dat een vrijbrief is om daarna je kinderen in te zetten voor reclame zodat je niet hoeft te werken heb ik gemist.
pi_218729093
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat ze ziek is geweest vermoed ik. En ja, dat is ernstig. Ik was in dezelfde periode ziek. De memo dat dat een vrijbrief is om daarna je kinderen in te zetten voor reclame zodat je niet hoeft te werken heb ik gemist.
Precies dit. Het is vreselijk dat ze kanker heeft gehad, maar dat is inmiddels bijna tien jaar geleden en toen had ze nog geen kinderen. Wel heeft ze daarom een groot account gekregen en nu heeft ze kinderen die ze kan inzetten.

Ik heb haar vroeger gevolgd. Maar niet meer sinds ze zwanger was van het eerste kindje. Alleen maar reclame. En ze doet vanaf dag 1 alsof ze moeder overste is die alle wijsheid in pacht heeft op gebied van zwangerschap. Tel daarbij alle reclames op waaruit haar stories bestaan: vreselijk account
pi_218729144
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:39 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Die wilde ze al heel lang!
Die bakfiets ook, hoe vaak heeft ze die al gebruikt?
pi_218729191
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ben ik de enige die vind dat AM erg ver gaat door de aandacht zo op zichzelf te vestigen rondom de begrafenis van een rij instructrice?

Ongetwijfeld een verdrietige situatie maar dat ze dit zo uitgebreid filmt kan ik niet begrijpen. Er mag toch ook nog wel iets in je leven zijn wat niet met je 90 duizend volgers hoeft te worden gedeeld.
Jullie hebben allemaal niet meegekregen dat het gaat om paard Bella die is overleden? Is meerdere keren gezegd, tekening van J is daarbij ook meerdere keren laten zien.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_218729219
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Serieus? Iemand die alleen maar laat zien dat ze op de bank hangt of in bed ligt een loopband geven? Zo’n bedrijf moet wel wanhopig zijn.
Misschien kunnen ze Debbie er eentje sturen, dan heeft ze eindelijk weer eens een samenwerking 🫣
pi_218729231
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:40 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Nou ik heb dus exact dezelfde gekocht 2 weken terug en je mag hem binnen 30 dgn gratis terug sturen en dat ga ik nu dus doen....

als we dit soort mensen spullen gaan geven ga ik er niet voor betalen
Dat vind ik nu een goede actie!
pi_218729237
quote:

[..]
Klagen en zeuren
pi_218729241
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:54 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Precies dit. Het is vreselijk dat ze kanker heeft gehad, maar dat is inmiddels bijna tien jaar geleden en toen had ze nog geen kinderen. Wel heeft ze daarom een groot account gekregen en nu heeft ze kinderen die ze kan inzetten.

Ik heb haar vroeger gevolgd. Maar niet meer sinds ze zwanger was van het eerste kindje. Alleen maar reclame. En ze doet vanaf dag 1 alsof ze moeder overste is die alle wijsheid in pacht heeft op gebied van zwangerschap. Tel daarbij alle reclames op waaruit haar stories bestaan: vreselijk account
Ik volg ze om die reden ook niet meer. Destijds wel, herkenning enzo. Nu kijk ik alleen af en toe anoniem. Ook een soort irritainment. Er wordt hier weleens gesproken over hoe soft de mannen van fluflu’s zijn. Wat mij betreft hoort J ook in dat rijtje.
pi_218729442
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 11:01 schreef DDBtje het volgende:

[..]
Jullie hebben allemaal niet meegekregen dat het gaat om paard Bella die is overleden? Is meerdere keren gezegd, tekening van J is daarbij ook meerdere keren laten zien.
Nee het gaat om een instructrice/juf van de manege. Was 38 jaar.
pi_218729454
quote:

[..]
Dankzij AM is de stoet met kist te zien en kun je het zo vinden hoe ze voluit heet etc.
pi_218729464
quote:

Maar ze wandelde toch élke dag buiten met haar zoontje? 🤥🤥🤥
pi_218729477
quote:

[..]
Jij hebt de afgelopen pagina’s ook in het vorige topic niet meegelezen?

Het is nooit gezegd dat het paard Bella is overleden. De naam J is meerdere keren genoemd, geschreven, in de planner gezet.
En Paard Bella liep gewoon mee met de stoet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')