Ze is woest.. tsja de waarheid doet altijd pijn he?quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm:
"Je praat je kinderen trauma aan" ik ben WOEST!
Ik weet hoe die trieste kutwijven over mij denken en hoe tering geobsedeerd ze zijn met mij. Heel rot voor ze en alles.
Maar echt flikker op. Dit zeg je niet tegen iemand. Hoe kun je zo'n haat hebben aan mij terwijl je mij niet kent?
Ik heb ook geen threads maar je kunt hier gewoon bij het vergrootglas een naam intikken en dan kiezen voor ‘doorgaan in browser’. En dan kun je de posts-tab kiezen of de ‘antwoorden’.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik heb geen threads wat is er precies gebeurt dan met dbm? Zie wel wat op mollygram staan over dat haar zoontje bijna gestikt is?
De antwoorden kan ik nooit lezen. Dan moet ik inloggen. Maar dat zou wel moeten kunnen begrijp ik?quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb ook geen threads maar je kunt hier gewoon bij het vergrootglas een naam intikken en dan kiezen voor ‘doorgaan in browser’. En dan kun je de posts-tab kiezen of de ‘antwoorden’.
https://www.threads.com/@:de.blije.mama
Ja ik doe het ook op die manierquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
De antwoorden kan ik nooit lezen. Dan moet ik inloggen. Maar dat zou wel moeten kunnen begrijp ik?
Op het bericht klikken, dan zie je de antwoorden daar onder. Soms moet je in die antwoorden wéér op een bericht klikken als je ziet dat er antwoorden zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
De antwoorden kan ik nooit lezen. Dan moet ik inloggen. Maar dat zou wel moeten kunnen begrijp ik?
Ik krijg dan de melding dat ik in moet loggen 😅quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Op het bericht klikken, dan zie je de antwoorden daar onder. Soms moet je in die antwoorden wéér op een bericht klikken als je ziet dat er antwoorden zijn.
Leuker kan ik het niet maken..
Oh dank je wel!quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb ook geen threads maar je kunt hier gewoon bij het vergrootglas een naam intikken en dan kiezen voor ‘doorgaan in browser’. En dan kun je de posts-tab kiezen of de ‘antwoorden’.
https://www.threads.com/@:de.blije.mama
Op dinsdag heeft ze de kinderen niet dus heeft ze energie😉quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie had weer genoeg energie om kaarsen te maken vandaag 🫣
Wie zijn J en V?quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat is dat toch met fluflu's, dat ze denken dat het een goed idee is om andere mensen/kinderen te filmen en op insta te zetten? Nu J en V weer in dat hotel. Mensen in het zwembad, kinderen in de mini disco.
Ik hoopte dat dit inderdaad zo was, maar helaas, ik zie zelfs een story van de stoet met de kist… 😢 En daarna nog maar eens een herinneringsfilmpje…quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:30 schreef Tarantelle het volgende:
Gelukkig geen uitvaartposts meer van Annemarie. Fijn dat ze mee konden werken aan een laatste groet. Hoe dan ook klinkt het als een verdrietige situatie voor de nabestaanden.
Ik heb het idee dat dit allemaal vooral van de vakantie is die veel te veel was. Ze zegt zelf dat het voornamelijk de urineweginfectie is (of tenminste, dat haal ik eruit?) maar mijn gevoel is toch anders. Ze heeft zichzelf in ieder geval flink overschat, lijkt me.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:57 schreef Lalaland79 het volgende:
Judith ligt er ook lang af. Ligt ( deels) aan dr karakter maar wat meer vangnet zou toch wel erg fijn/ handig zijn in dit geval.
Ik denk dat ze zich even koest houden.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:06 schreef lila01 het volgende:
Ik ben benieuwd of de ex-poly nog iets plaatst vandaag na de juice die naarbuiten is gekomen.
Nee hoor, als je terugleest dan vind (bijna) iedereen dit ookquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ben ik de enige die vind dat AM erg ver gaat door de aandacht zo op zichzelf te vestigen rondom de begrafenis van een rij instructrice?
Ongetwijfeld een verdrietige situatie maar dat ze dit zo uitgebreid filmt kan ik niet begrijpen. Er mag toch ook nog wel iets in je leven zijn wat niet met je 90 duizend volgers hoeft te worden gedeeld.
Je leest pas sinds een uurtje mee? 😁quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ben ik de enige die vind dat AM erg ver gaat door de aandacht zo op zichzelf te vestigen rondom de begrafenis van een rij instructrice?
Ongetwijfeld een verdrietige situatie maar dat ze dit zo uitgebreid filmt kan ik niet begrijpen. Er mag toch ook nog wel iets in je leven zijn wat niet met je 90 duizend volgers hoeft te worden gedeeld.
Echt wat misplaatst!!!quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:01 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik hoopte dat dit inderdaad zo was, maar helaas, ik zie zelfs een story van de stoet met de kist… 😢 En daarna nog maar eens een herinneringsfilmpje…
Jacq wel, Michelle niet.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich even koest houden.
En daarnadie eet stories war bizar ditquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En er zal nog wel over nagepraat/gepost gaan worden.
En als je dat filmen dan nog doet voor de familie, dat zou ik me nog een béétje kunnen voorstellen. Voor later.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:58 schreef Lodelie het volgende:
Hoe durf je terwijl de rouwstoet met de kist langskomt te gaan staan filmen!
Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd.
Bewijs iemand de laatste eer, toon respect. Hoe je dat doet maakt niet uit, maar dat doe je niet door te gaan filmen en het vervolgens op je insta te posten!!!!
Am had al afgedaan voor mij, maar dit is alle grenzen van fatsoen, normen en waarden over.
Echt idioot gewoon.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:58 schreef Lodelie het volgende:
Hoe durf je terwijl de rouwstoet met de kist langskomt te gaan staan filmen!
Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd.
Bewijs iemand de laatste eer, toon respect. Hoe je dat doet maakt niet uit, maar dat doe je niet door te gaan filmen en het vervolgens op je insta te posten!!!!
Am had al afgedaan voor mij, maar dit is alle grenzen van fatsoen, normen en waarden over.
Je verwoord het precies goed. Zo voelt het. Alsof het een carnavals optocht is. Dit is privacy. Het kan gewoon niet wat ze doet.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En als je dat filmen dan nog doet voor de familie, dat zou ik me nog een béétje kunnen voorstellen. Voor later.
Maar het posten voor háár volgers.. om te kotsen.
Alsof het een carnavalsoptocht in het dorp was ofzo.
Alsnog geloof ik niet dat zij NIET op vakantie is geweest. 😉quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:32 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wat hvk betreft. Park molenwaard is op fiets afstand van haar eigen woonplaats. Je kan daar voor een paar euro met de kinderen naar de binnen speeltuin en het restaurant en terrein zijn vrij toegankelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |