abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218724817
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:43 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Wil ik dat? 🤔🤭😅
nee _O- _O- _O-
pi_218724875
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm:
"Je praat je kinderen trauma aan" ik ben WOEST!

Ik weet hoe die trieste kutwijven over mij denken en hoe tering geobsedeerd ze zijn met mij. Heel rot voor ze en alles.

Maar echt flikker op. Dit zeg je niet tegen iemand. Hoe kun je zo'n haat hebben aan mij terwijl je mij niet kent?
Ze is woest.. tsja de waarheid doet altijd pijn he?
Wat een asociale tokkie is het ook.
pi_218724928
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik heb geen threads wat is er precies gebeurt dan met dbm? Zie wel wat op mollygram staan over dat haar zoontje bijna gestikt is?
Ik heb ook geen threads maar je kunt hier gewoon bij het vergrootglas een naam intikken en dan kiezen voor ‘doorgaan in browser’. En dan kun je de posts-tab kiezen of de ‘antwoorden’.

https://www.threads.com/@de.blije.mama
pi_218724940
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik heb ook geen threads maar je kunt hier gewoon bij het vergrootglas een naam intikken en dan kiezen voor ‘doorgaan in browser’. En dan kun je de posts-tab kiezen of de ‘antwoorden’.

https://www.threads.com/@:de.blije.mama
De antwoorden kan ik nooit lezen. Dan moet ik inloggen. Maar dat zou wel moeten kunnen begrijp ik?
pi_218724946
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
De antwoorden kan ik nooit lezen. Dan moet ik inloggen. Maar dat zou wel moeten kunnen begrijp ik?
Ja ik doe het ook op die manier
pi_218724958
Die verbouwing bij Minibelle die na 4 jaar nog niet af is!!!!! Kan je dan je verzekering niet activeren? Dat is toch absurd. Zeker met dat enge balkon
pi_218724983
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Op het bericht klikken, dan zie je de antwoorden daar onder. Soms moet je in die antwoorden wéér op een bericht klikken als je ziet dat er antwoorden zijn.

Leuker kan ik het niet maken..
pi_218725017

[ Bericht 100% gewijzigd door Holaa op 09-09-2025 19:36:04 (Laat ook maar) ]
pi_218725098
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:27 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Op het bericht klikken, dan zie je de antwoorden daar onder. Soms moet je in die antwoorden wéér op een bericht klikken als je ziet dat er antwoorden zijn.

Leuker kan ik het niet maken..
Ik krijg dan de melding dat ik in moet loggen 😅
pi_218725122
Paniekaanval in 3,2,1 voor de boze mama
pi_218725163
Wat is dat toch met fluflu's, dat ze denken dat het een goed idee is om andere mensen/kinderen te filmen en op insta te zetten? Nu J en V weer in dat hotel. Mensen in het zwembad, kinderen in de mini disco.
pi_218725361
Wat mij opvalt is dat dbm nooit last heeft van haar dyslexie als het scheldwoorden betreft. Is dit kenmerkend voor de stoornis of gewoon toeval?
pi_218725412
[..]
Ik krijg dan de melding dat ik in moet loggen 😅
[/quote]
Ik ook, maar als ik op de tekst van het bericht tik krijg ik wel de antwoorden.
pi_218725626
De Juicechannels gaan weer helemaal los over de Bollens. Ik pak de popcorn er weer even bij .
pi_218725648
Grappig HVK had aantal weken geleden al wat foto’s van kinderen geplaatst op het vakantiepark van de molenwaard (als je goed opgelet hebt herkende je het)…. Ze zouden niet op vakantie gaan toch? Maar nu plaatst ze weer een foto met de tekst erbij dat er weer heen gegaan word met een schoolreisje…. Maar nee ze is zo zielig altijd en kan zogenaamd niet op vakantie 😂😂😂
pi_218725652
Trouwens al even niet meer geschreven. Jullie gaan zo enorm hard hier, ik kan het allemaal niet meer bijhouden joh hahaha 😂
pi_218725657
Gelukkig geen uitvaartposts meer van Annemarie. Fijn dat ze mee konden werken aan een laatste groet. Hoe dan ook klinkt het als een verdrietige situatie voor de nabestaanden.
pi_218725679
Debbie had weer genoeg energie om kaarsen te maken vandaag 🫣
pi_218725692
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

https://www.threads.com/@:de.blije.mama
Oh dank je wel!
pi_218725790
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie had weer genoeg energie om kaarsen te maken vandaag 🫣
Op dinsdag heeft ze de kinderen niet dus heeft ze energie😉
pi_218725798
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat is dat toch met fluflu's, dat ze denken dat het een goed idee is om andere mensen/kinderen te filmen en op insta te zetten? Nu J en V weer in dat hotel. Mensen in het zwembad, kinderen in de mini disco.
Wie zijn J en V?
pi_218725838
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:44 schreef Odonata het volgende:

[..]
Wie zijn J en V?
Joost en Viora? Insta @Bemoreunicorn.nl
pi_218725845
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:44 schreef Odonata het volgende:

[..]
Wie zijn J en V?
Joost en Viora (bemoreunicorn.nl op insta)
pi_218725906
Judith ligt er ook lang af. Ligt ( deels) aan dr karakter maar wat meer vangnet zou toch wel erg fijn/ handig zijn in dit geval.
pi_218725945
Dbm had vroeger nog geen lipoedeem?
pi_218725946
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:30 schreef Tarantelle het volgende:
Gelukkig geen uitvaartposts meer van Annemarie. Fijn dat ze mee konden werken aan een laatste groet. Hoe dan ook klinkt het als een verdrietige situatie voor de nabestaanden.
Ik hoopte dat dit inderdaad zo was, maar helaas, ik zie zelfs een story van de stoet met de kist… 😢 En daarna nog maar eens een herinneringsfilmpje…
pi_218725970
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:57 schreef Lalaland79 het volgende:
Judith ligt er ook lang af. Ligt ( deels) aan dr karakter maar wat meer vangnet zou toch wel erg fijn/ handig zijn in dit geval.
Ik heb het idee dat dit allemaal vooral van de vakantie is die veel te veel was. Ze zegt zelf dat het voornamelijk de urineweginfectie is (of tenminste, dat haal ik eruit?) maar mijn gevoel is toch anders. Ze heeft zichzelf in ieder geval flink overschat, lijkt me.
pi_218726009
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:01 schreef Miepje77 het volgende:
Dbm had vroeger nog geen lipoedeem?
Wat een verschil! 😯
pi_218726019
Ik ben benieuwd of de ex-poly nog iets plaatst vandaag na de juice die naarbuiten is gekomen.
pi_218726058
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:06 schreef lila01 het volgende:
Ik ben benieuwd of de ex-poly nog iets plaatst vandaag na de juice die naarbuiten is gekomen.
Ik denk dat ze zich even koest houden.
pi_218726151
Bij DMB: Zit ook best verschil tussen Instagram en Threads wat zij plaatst. Ik zie iemand die heel onzeker is, schreeuwt om aandacht en gezien worden. Het is ergens best sneu. Al heb ik hier geen medelijden mee, als je zo tekeer gaat tegen alles en iedereen.
pi_218726183
DBM zij is echt goed hoor. Heeft mij laatste de huid volgescholden en geblokkeerd nadat ik haar aansprak op misbruik van de hap ( ze wilde toen slaappillen op vakantie na 1 nacht niet slapen).

Hele domme asociale vrouw. Ik denk oprecht dat zij tegen zichzelf beschermd moet worden.
pi_218726260
Ben ik de enige die vind dat AM erg ver gaat door de aandacht zo op zichzelf te vestigen rondom de begrafenis van een rij instructrice?

Ongetwijfeld een verdrietige situatie maar dat ze dit zo uitgebreid filmt kan ik niet begrijpen. Er mag toch ook nog wel iets in je leven zijn wat niet met je 90 duizend volgers hoeft te worden gedeeld.
pi_218726273
Wat hvk betreft. Park molenwaard is op fiets afstand van haar eigen woonplaats. Je kan daar voor een paar euro met de kinderen naar de binnen speeltuin en het restaurant en terrein zijn vrij toegankelijk
pi_218726304
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ben ik de enige die vind dat AM erg ver gaat door de aandacht zo op zichzelf te vestigen rondom de begrafenis van een rij instructrice?

Ongetwijfeld een verdrietige situatie maar dat ze dit zo uitgebreid filmt kan ik niet begrijpen. Er mag toch ook nog wel iets in je leven zijn wat niet met je 90 duizend volgers hoeft te worden gedeeld.
Nee hoor, als je terugleest dan vind (bijna) iedereen dit ook
pi_218726316
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:

Je leest pas sinds een uurtje mee? 😁
Het is al uitgebreid besproken dat ze het al dagen flink heeft uitgemolken in haar stories.
Iemand zei dat ze door de familie van de overledene waren uitgenodigd. En dat ze wisten hoe AM is.

Maar ik vraag me af of ze zich in deze moeilijke periode hebben gesluierd wát ze allemaal heeft gepost. En de aankomst van de rouwstoet live op haar kanaal heeft gezet.

Schaamteloos.
pi_218726317
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:01 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik hoopte dat dit inderdaad zo was, maar helaas, ik zie zelfs een story van de stoet met de kist… 😢 En daarna nog maar eens een herinneringsfilmpje…
Echt wat misplaatst!!!
pi_218726326
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:39 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Echt wat misplaatst!!!
En er zal nog wel over nagepraat/gepost gaan worden.
pi_218726328
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat ze zich even koest houden.
Jacq wel, Michelle niet.
pi_218726373
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En er zal nog wel over nagepraat/gepost gaan worden.
En daarnadie eet stories war bizar dit
pi_218726424
Oh excuses, ik was er even een paar dagen niet en heb alleen dit topic gelezen.

Ik zal eens even terug gaan lezen wat er over de bollen rel geschreven wordt
pi_218726428
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:41 schreef lila01 het volgende:

[..]
Jacq wel, Michelle niet.
Ik zag het net.
pi_218726475
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:41 schreef lila01 het volgende:

[..]
Jacq wel, Michelle niet.
💯
pi_218726482
Hoe durf je terwijl de rouwstoet met de kist langskomt te gaan staan filmen!
Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd.
Bewijs iemand de laatste eer, toon respect. Hoe je dat doet maakt niet uit, maar dat doe je niet door te gaan filmen en het vervolgens op je insta te posten!!!!

Am had al afgedaan voor mij, maar dit is alle grenzen van fatsoen, normen en waarden over.
pi_218726506
Mies

The show must go on!

Wat is het toch allemaal nep. Ma Walk ook vol in bedrijf om plaatjes te maken.
pi_218726545
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:58 schreef Lodelie het volgende:
Bewijs iemand de laatste eer, toon respect. Hoe je dat doet maakt niet uit, maar dat doe je niet door te gaan filmen en het vervolgens op je insta te posten!!!!

Am had al afgedaan voor mij, maar dit is alle grenzen van fatsoen, normen en waarden over.
En als je dat filmen dan nog doet voor de familie, dat zou ik me nog een béétje kunnen voorstellen. Voor later.
Maar het posten voor háár volgers.. om te kotsen.
Alsof het een carnavalsoptocht in het dorp was ofzo.
pi_218726559
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:58 schreef Lodelie het volgende:

Echt idioot gewoon.
Nog nooit ook maar 1 woord gerept door AM over deze instructrice maar haar uitvaart moet breed uitgemeten worden.
pi_218726568
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:07 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En als je dat filmen dan nog doet voor de familie, dat zou ik me nog een béétje kunnen voorstellen. Voor later.
Maar het posten voor háár volgers.. om te kotsen.
Alsof het een carnavalsoptocht in het dorp was ofzo.
Je verwoord het precies goed. Zo voelt het. Alsof het een carnavals optocht is. Dit is privacy. Het kan gewoon niet wat ze doet.
pi_218726601
Wat de bollens betreft. Ik twijfel op de juice waar is. Waar ik niet over twijfel is dat de bom is gebarsten tussen j en mb. Want is dit niet gewoon een ordinaire bitch fight die wordt uitgevochten tussen “bff’s mb” en “bff’s jvp”.

Smerig modder gooien.

Koen lijkt zich te distantiëren. Ik heb bij hem een beeld van een zielige gebroken man, die helemaal alleen op een armzalige camping zit. Nergens op gebaseerd, dit is mijn fantasie die op hol slaat
pi_218726648
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:32 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wat hvk betreft. Park molenwaard is op fiets afstand van haar eigen woonplaats. Je kan daar voor een paar euro met de kinderen naar de binnen speeltuin en het restaurant en terrein zijn vrij toegankelijk
Alsnog geloof ik niet dat zij NIET op vakantie is geweest. 😉
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')