Ze is woest.. tsja de waarheid doet altijd pijn he?quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm:
"Je praat je kinderen trauma aan" ik ben WOEST!
Ik weet hoe die trieste kutwijven over mij denken en hoe tering geobsedeerd ze zijn met mij. Heel rot voor ze en alles.
Maar echt flikker op. Dit zeg je niet tegen iemand. Hoe kun je zo'n haat hebben aan mij terwijl je mij niet kent?
Ik heb ook geen threads maar je kunt hier gewoon bij het vergrootglas een naam intikken en dan kiezen voor ‘doorgaan in browser’. En dan kun je de posts-tab kiezen of de ‘antwoorden’.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik heb geen threads wat is er precies gebeurt dan met dbm? Zie wel wat op mollygram staan over dat haar zoontje bijna gestikt is?
De antwoorden kan ik nooit lezen. Dan moet ik inloggen. Maar dat zou wel moeten kunnen begrijp ik?quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb ook geen threads maar je kunt hier gewoon bij het vergrootglas een naam intikken en dan kiezen voor ‘doorgaan in browser’. En dan kun je de posts-tab kiezen of de ‘antwoorden’.
https://www.threads.com/@:de.blije.mama
Ja ik doe het ook op die manierquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
De antwoorden kan ik nooit lezen. Dan moet ik inloggen. Maar dat zou wel moeten kunnen begrijp ik?
Op het bericht klikken, dan zie je de antwoorden daar onder. Soms moet je in die antwoorden wéér op een bericht klikken als je ziet dat er antwoorden zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
De antwoorden kan ik nooit lezen. Dan moet ik inloggen. Maar dat zou wel moeten kunnen begrijp ik?
Ik krijg dan de melding dat ik in moet loggen 😅quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Op het bericht klikken, dan zie je de antwoorden daar onder. Soms moet je in die antwoorden wéér op een bericht klikken als je ziet dat er antwoorden zijn.
Leuker kan ik het niet maken..
Oh dank je wel!quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb ook geen threads maar je kunt hier gewoon bij het vergrootglas een naam intikken en dan kiezen voor ‘doorgaan in browser’. En dan kun je de posts-tab kiezen of de ‘antwoorden’.
https://www.threads.com/@:de.blije.mama
Op dinsdag heeft ze de kinderen niet dus heeft ze energie😉quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie had weer genoeg energie om kaarsen te maken vandaag 🫣
Wie zijn J en V?quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat is dat toch met fluflu's, dat ze denken dat het een goed idee is om andere mensen/kinderen te filmen en op insta te zetten? Nu J en V weer in dat hotel. Mensen in het zwembad, kinderen in de mini disco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |