abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218727769
Duimen voor Sanneke vandaag! Geen idee waarvoor maar we mochten op woensdag voor haar duimen.
pi_218727772
Even terug op De boze moeder, wat zij gisteren deed mijn gewoon even met foto en al op haar insta gooien.. mag dat eigenlijk
Niet dat het mijn boeit.. maar deze troel is echt een ongelofelijke stoere dame.. dus ben benieuwd

Ze heeft trouwens nog mee commentaar gehad, diegene staat ook met foto en al erop..

Kan ze schelden hè die meid

Ik heb dus niets van de kist etc bij Am gezien 🤷🏻♀
pi_218727796
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:41 schreef lila01 het volgende:

[..]
Jacq wel, Michelle niet.
Misschien omdat de waarheid van jvp nu boven water komt? Ik kan mij niet voorstellen dat mb jvp zo hard zou laten vallen als ze in liefde uit elkaar zijn gegaan.
Zo radicaal beide het huis uit, geen plaatjes meer met de kinderen. Dat was ineens over.
Ik denk nog steeds dat kb en jvp Michelle uit de poot hebben gezet. En ik kan me in dat geval goed voorstellen dat mb zulke beslissingen heeft genomen.
Zij heeft jvp binnen gehaald en die gaat er waarschijnlijk nu met haar man van door.
pi_218727816
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 23:44 schreef ElizaR het volgende:

[..]
Dat is een uur fietsen.. Hvk woont in Sliedrecht.
De avonturen boerderij ja. Maar het vakantie park zelf niet, dat is vanaf haar maximaal een halfuurtje fietsen. Zeker met de elektrische bakfiets.
pi_218727885
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:52 schreef opwegnaar het volgende:
DBM is toch ook altijd zo vol van zichzelf, ze vindt zichzelf cool en badass 🤪
En nog steeds zo cray cray, al jaren. (Haar woorden, ik vind het een infantiele uitdrukking)

[ Bericht 3% gewijzigd door Huisopdehoek op 10-09-2025 08:40:47 ]
pi_218727889
Steken jullie ook allemaal een kaarsje aan voor Debbie? Wat zal ze het zwaar hebben met de kinderen deels thuis vandaag. #thoughtsandprayer
pi_218727919
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:52 schreef opwegnaar het volgende:
DBM is toch ook altijd zo vol van zichzelf, ze vindt zichzelf cool en badass 🤪
Dat badass ook. Als er 1 tere ziel is dan is zij het.
Maar die meepraters helpen ook echt niet. Van de week met: hang je cape maar even op.
Serieus, hoe vind je dat van toepassing op de boze mama.
pi_218727923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 08:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
Steken jullie ook allemaal een kaarsje aan voor Debbie? Wat zal ze het zwaar hebben met de kinderen deels thuis vandaag. #thoughtsandprayer
Moet dat zo’n zelfgefrobelde zijn?
pi_218727971
quote:
Toen ze gisteren begon over dat ze weer kaarsen had gemaakt en dat het prijzig was om te maken dacht ik even... die gaat ze willen verkopen 🤔
Overigens hebben we voor een economie project van mijn dochter ook een keer bij temu allemaal kaars maak spullen aangeschaft... en was in totaal ¤50 kwijt voor mallen, smeltpannen, wax, lonten enzovoort... dus duur vind ik het niet omdat we nu enkel de wax en lonten nog zouden hoeven kopen.. de rest kan je hergebruiken 🤷
pi_218727974
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 08:40 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dat badass ook. Als er 1 tere ziel is dan is zij het.
Maar die meepraters helpen ook echt niet. Van de week met: hang je cape maar even op.
Serieus, hoe vind je dat van toepassing op de boze mama.
Een lik voor een lik en ze ‘moeten’ bij elkaar reageren.

En ze zegt dat ze mensen heeft geblokkeerd en gerapporteerd.

Ik heb niet het idee dat er iéts mee gedaan wordt. Ik heb veel erge dingen gerapporteerd (bijvoorbeeld over asielzoekers en g*skamers en zuiveringen enzo) en die werden niet verwijderd ‘want niet in strijd met de richtlijnen’.
pi_218727980
AM die nog even afsluit met ' het was ondanks alles een mooie dag, het is goed zo'.
Hm, een jonge vrouw die in de bloei van haar leven overlijdt...dan zeg je toch niet 'het is goed zo'?

(Sorry, dit is een beetje spijkers op laag water zoeken...maar ze had kunnen stoppen na het woordje dag).
pi_218728007
De opmerkingen van AM samenvattend over de dag van de uitvaart “het is goed zo”.
Compleet stijlloos. Het betreft een jonge vrouw van 38 jaar. AM had een zakelijke relatie met haar want: manege juf.

Ik ga steeds meer geloven dat ze zich echt van geen kwaad bewust is en ze dus echt zo wereldvreemd is en niet door heeft hoe ongepast het is het wat ze doet
pi_218728049
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 08:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Weet je hoe duur dat is? Mag wat kosten in huize Lether.
pi_218728086
Bij AM ben ik over alle verbazing heen.... vind het alleen nog maar een sneue bedoening..... een uitvaart van je rij instructrice zo opeisen terwijl je je eigen ouders weg moffelt alsof ze nooit bestaan hebben.... dat zegt zoveel over haar karakter....
pi_218728099
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 08:53 schreef Kletsdoos165 het volgende:
De opmerkingen van AM samenvattend over de dag van de uitvaart “het is goed zo”.
Compleet stijlloos. Het betreft een jonge vrouw van 38 jaar. AM had een zakelijke relatie met haar want: manege juf.

Ik ga steeds meer geloven dat ze zich echt van geen kwaad bewust is en ze dus echt zo wereldvreemd is en niet door heeft hoe ongepast het is het wat ze doet
ze krijgt volgens mij best wel wat reacties van volgers, positief maar ook negatief. De negatieve blokkeert ze zonder zelfreflectie dus het is een bewuste keuze van haar om dingen te doen zoals ze ze doet. Elk normaal mens zou op een gegeven moment zich afvragen of het nog wel oke is allemaal .
pi_218728128
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 08:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
😂 van temu mag ook
pi_218728148
WTF. Jong mens overleden en dan zeggen 'Het is goed zo'. Dan heb je ze even niet allemaal op een rijtje hoor.
pi_218728210
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat is dat toch met fluflu's, dat ze denken dat het een goed idee is om andere mensen/kinderen te filmen en op insta te zetten? Nu J en V weer in dat hotel. Mensen in het zwembad, kinderen in de mini disco.
Idd niet oke om anderen te filmen en op internet te plaatsen.

Wat betreft de gesponsorde vakanties van J&V, lekker toch. Ik gun het ze wel na al die ellende. En wees eerlijk, wie slaat er nou geen gratis vakantie af? Ze maken altijd prachtige content dus ik snap Sunweb wel.
pi_218728231
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 00:06 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Poly

Hoe zit M daar met haar been? Badjas open. In de Ot en Sien reclame. Zij spoort echt niet hoor.
Een vieze badjas, ook nog eens. Tot zo ver de klasse van MB om mooie betaalde filmpjes te maken. Die open badjas post sloeg volledig de plank mis.
Misschien wil ze nu een nieuwe doelgroep aanspreken, de vrijgezelle papa's die kinderkleding kopen hahahaha.
pi_218728251
quote:
Ben benieuwd hoe vaak de thermometer tevoorschijn gaat komen...
pi_218728391
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 09:26 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Idd niet oke om anderen te filmen en op internet te plaatsen.

Wat betreft de gesponsorde vakanties van J&V, lekker toch. Ik gun het ze wel na al die ellende. En wees eerlijk, wie slaat er nou geen gratis vakantie af? Ze maken altijd prachtige content dus ik snap Sunweb wel.
J&V zijn niet anders, beter of meer omdat zij ziek is geweest. Zij zetten net zo goed hun kinderen in als de anderen die hier besproken worden. Behalve wanneer ze een vakantie zelf betaald hebben, dan zie je ze niet. En terecht hoor maar het bij J en V een soort van goedpraten omdat ze ziek is geweest? Nee sorry, dat doe ik niet.
pi_218728397
quote:
Ik steek dan een kaarsje aan voor de kinderen.
pi_218728634
En AM gaat lekker nog even door over haar volle hoofd....

Wat hangt er voor een gigatablet aan de muur bij Bzzonder?
Pictogrammen om je kinderen te helpen bij wat er ´s ochtends gedaan moet worden is tot daaraan toe, maar dit is next level hoor.
pi_218728639
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 09:28 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Een vieze badjas, ook nog eens. Tot zo ver de klasse van MB om mooie betaalde filmpjes te maken. Die open badjas post sloeg volledig de plank mis.
Misschien wil ze nu een nieuwe doelgroep aanspreken, de vrijgezelle papa's die kinderkleding kopen hahahaha.
Viel mij ook op ja, die oranje vlek op de mouw
pi_218728665
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:09 schreef Harper het volgende:
En AM gaat lekker nog even door over haar volle hoofd....

Wat hangt er voor een gigatablet aan de muur bij Bzzonder?
Pictogrammen om je kinderen te helpen bij wat er ´s ochtends gedaan moet worden is tot daaraan toe, maar dit is next level hoor.
Ik dacht eerst huh zijn ze niet thuis maar in een bedrijf of iets haha. Bijzonder ding inderdaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')