Misschien omdat de waarheid van jvp nu boven water komt? Ik kan mij niet voorstellen dat mb jvp zo hard zou laten vallen als ze in liefde uit elkaar zijn gegaan.quote:
De avonturen boerderij ja. Maar het vakantie park zelf niet, dat is vanaf haar maximaal een halfuurtje fietsen. Zeker met de elektrische bakfiets.quote:Op dinsdag 9 september 2025 23:44 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Dat is een uur fietsen.. Hvk woont in Sliedrecht.
En nog steeds zo cray cray, al jaren. (Haar woorden, ik vind het een infantiele uitdrukking)quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:52 schreef opwegnaar het volgende:
DBM is toch ook altijd zo vol van zichzelf, ze vindt zichzelf cool en badass 🤪
Dat badass ook. Als er 1 tere ziel is dan is zij het.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:52 schreef opwegnaar het volgende:
DBM is toch ook altijd zo vol van zichzelf, ze vindt zichzelf cool en badass 🤪
Moet dat zo’n zelfgefrobelde zijn?quote:Op woensdag 10 september 2025 08:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
Steken jullie ook allemaal een kaarsje aan voor Debbie? Wat zal ze het zwaar hebben met de kinderen deels thuis vandaag. #thoughtsandprayer
Toen ze gisteren begon over dat ze weer kaarsen had gemaakt en dat het prijzig was om te maken dacht ik even... die gaat ze willen verkopen 🤔quote:Op woensdag 10 september 2025 08:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
Steken jullie ook allemaal een kaarsje aan voor Debbie? Wat zal ze het zwaar hebben met de kinderen deels thuis vandaag. #thoughtsandprayer
Een lik voor een lik en ze ‘moeten’ bij elkaar reageren.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:40 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Dat badass ook. Als er 1 tere ziel is dan is zij het.
Maar die meepraters helpen ook echt niet. Van de week met: hang je cape maar even op.
Serieus, hoe vind je dat van toepassing op de boze mama.
Weet je hoe duur dat is? Mag wat kosten in huize Lether.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Moet dat zo’n zelfgefrobelde zijn?
ze krijgt volgens mij best wel wat reacties van volgers, positief maar ook negatief. De negatieve blokkeert ze zonder zelfreflectie dus het is een bewuste keuze van haar om dingen te doen zoals ze ze doet. Elk normaal mens zou op een gegeven moment zich afvragen of het nog wel oke is allemaal .quote:Op woensdag 10 september 2025 08:53 schreef Kletsdoos165 het volgende:
De opmerkingen van AM samenvattend over de dag van de uitvaart “het is goed zo”.
Compleet stijlloos. Het betreft een jonge vrouw van 38 jaar. AM had een zakelijke relatie met haar want: manege juf.
Ik ga steeds meer geloven dat ze zich echt van geen kwaad bewust is en ze dus echt zo wereldvreemd is en niet door heeft hoe ongepast het is het wat ze doet
😂 van temu mag ookquote:Op woensdag 10 september 2025 08:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Moet dat zo’n zelfgefrobelde zijn?
Idd niet oke om anderen te filmen en op internet te plaatsen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat is dat toch met fluflu's, dat ze denken dat het een goed idee is om andere mensen/kinderen te filmen en op insta te zetten? Nu J en V weer in dat hotel. Mensen in het zwembad, kinderen in de mini disco.
Een vieze badjas, ook nog eens. Tot zo ver de klasse van MB om mooie betaalde filmpjes te maken. Die open badjas post sloeg volledig de plank mis.quote:Op woensdag 10 september 2025 00:06 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Poly
Hoe zit M daar met haar been? Badjas open. In de Ot en Sien reclame. Zij spoort echt niet hoor.
Ben benieuwd hoe vaak de thermometer tevoorschijn gaat komen...quote:Op woensdag 10 september 2025 08:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
J&V zijn niet anders, beter of meer omdat zij ziek is geweest. Zij zetten net zo goed hun kinderen in als de anderen die hier besproken worden. Behalve wanneer ze een vakantie zelf betaald hebben, dan zie je ze niet. En terecht hoor maar het bij J en V een soort van goedpraten omdat ze ziek is geweest? Nee sorry, dat doe ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:26 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Idd niet oke om anderen te filmen en op internet te plaatsen.
Wat betreft de gesponsorde vakanties van J&V, lekker toch. Ik gun het ze wel na al die ellende. En wees eerlijk, wie slaat er nou geen gratis vakantie af? Ze maken altijd prachtige content dus ik snap Sunweb wel.
Ik steek dan een kaarsje aan voor de kinderen.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
Viel mij ook op ja, die oranje vlek op de mouwquote:Op woensdag 10 september 2025 09:28 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Een vieze badjas, ook nog eens. Tot zo ver de klasse van MB om mooie betaalde filmpjes te maken. Die open badjas post sloeg volledig de plank mis.
Misschien wil ze nu een nieuwe doelgroep aanspreken, de vrijgezelle papa's die kinderkleding kopen hahahaha.
Ik dacht eerst huh zijn ze niet thuis maar in een bedrijf of iets haha. Bijzonder ding inderdaadquote:Op woensdag 10 september 2025 10:09 schreef Harper het volgende:
En AM gaat lekker nog even door over haar volle hoofd....
Wat hangt er voor een gigatablet aan de muur bij Bzzonder?
Pictogrammen om je kinderen te helpen bij wat er ´s ochtends gedaan moet worden is tot daaraan toe, maar dit is next level hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |