Het scheelt wel wie het zegt hé. Zij is eigenlijk een buitenstaander en om dan te zeggen het is goed zo....dat bepaalt zij nietquote:Op woensdag 10 september 2025 12:31 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk helemaal geen rare uitspraak bij iemand die ernstig ziek was. Mijn moeder en ik hebben het beide ook gezegd toen ze op haar sterfbed lag.
‘Het is goed zo’ gaat niet over dat iemand van 38 nog volop in het leven zou moeten staan. Dat lijkt me duidelijk.
Het is goed zo, de verschrikkelijke ziekteperiode is voorbij.
Dit staat los van mijn mening over het delen van alles op insta trouwens. Dat stukje vind ik meer dan schandalig.
Maar nog vind ik het niet aan haar, als niet een van de naasten, zoiets te zeggen. En al helemaal niet met zoveel volgers.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:31 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk helemaal geen rare uitspraak bij iemand die ernstig ziek was. Mijn moeder en ik hebben het beide ook gezegd toen ze op haar sterfbed lag.
‘Het is goed zo’ gaat niet over dat iemand van 38 nog volop in het leven zou moeten staan. Dat lijkt me duidelijk.
Dit staat los van mijn mening over het delen van alles op insta trouwens. Dat stukje vind ik meer dan schandalig.
Als naaste kun je dat zeggen ja. Niet als een (vage) kennis, dan maak je jezelf echt veel te belangrijk. Ik heb het over mijn jong overleden vader gezegd, maar dat vind ik totaal iets anders. Als een kennis zoiets gezegd had, had ik dat echt vreemd gevonden en gedacht "Wat weet jij er nou van".quote:Op woensdag 10 september 2025 12:31 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Heb je ergens anders gereageerd?quote:Op woensdag 10 september 2025 12:15 schreef miep123456 het volgende:
Ben ineens geblokt door Debbie terwijl ik niks meer over haar benoemt heb hier
Waar zie je dit?quote:Op woensdag 10 september 2025 12:48 schreef Pumba2024 het volgende:
Jet en Lot moeten vandaag weer aan de bak. Met dikke winterjassen aan naar school. Terwijl het 20 graden is. Zo triest. En Ohh Sam is er, net of dat niet afgesproken is.. Sam heeft de neveninkomsten van Mams, in tegenstelling tot Jim en Julia blijkbaar niet meer nodig . Want komt sporadisch in beeld en zijn vriendin maakt samen met de vriendin van Jim, Am stelselmatig belachelijk met haar filmen.
Waf zou Julia gaan doen ? Ze is klaar met haar mbo en wordt deze maand 22 jaar . Hoor weinig meer over uit huis gaan of nieuwe opleiding/werk. Ze was zo trots toen Sam HBO ging doen dat ze zelfs zijn cijferlijst op insta plaatste destijds. Zal Sam nu niet meer toestaan . Ook Guus is dit jaar met mbo begonnen net als Jim. Daar hoor je niks over . Terwijl Jim zijn eerste schooldag , kampweek en zelfs een spaghetti-werkstuk (de jongen is 25!) werd gedeeld
Uiteindelijk weten wij precies niks over de verhouding tussen de familie en die vrouw. Ik kan daar niet over oordelen.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:45 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Als naaste kun je dat zeggen ja. Niet als een (vage) kennis, dan maak je jezelf echt veel te belangrijk. Ik heb het over mijn jong overleden vader gezegd, maar dat vind ik totaal iets anders. Als een kennis zoiets gezegd had, had ik dat echt vreemd gevonden en gedacht "Wat weet jij er nou van".
Net zoals ze geen tips wilde over hun huurrechten.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bijzonder dat Sanneke en Dion toch steeds weer een huis mogen bezichtigen terwijl ze er niet voor in aanmerking komen vanwege hun inkomen van 2 jaar geleden.
Zo staat het tenminste nog steeds op haar insta en threads. Ze hoeft er geen tips over hoor, ze weet alles al.
En J neemt ook het ‘wauw…’ al over van haar moeder.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En zelfs bij het brood moet AM 'kijk hoe leuk' zeggen.
Het is brood 🤷♀️
Als ze op die academie demammavan volgen dan maakt ze geen schijn van kans.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
Julia was toch in training (hardlopen) omdat ze de politieacademie wilde doen?
Nee klopt, dat weten we niet. Daar zeg ik dus ook niets over.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Uiteindelijk weten wij precies niks over de verhouding tussen de familie en die vrouw. Ik kan daar niet over oordelen.
Alleen over het stukje delen ervan.
En er hoeft geen ruimte gemaakt te worden voor een baby, zoals bij Jim het geval was.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:57 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Dat Julia uit huis moet heb ik haar nog nooit horen zeggen. Wel tot in den treure over de oudste twee.
Nu hoop ik dat am tot inkeer is gekomen en in is gaan zien hoe het gesteld is met de woningmarkt.
Nou dat lijkt me niet, we weten werkelijk alles van die kinderen.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:00 schreef Tarantelle het volgende:
En misschien is AM zo netjes om niet te delen welke opleiding haar dochter gaat doen. Dat is ook verder niet interessant voor buitenstaanders. Net als de vraag of J.wel of niet uit huis moet/wil/kan.
Arme M, komt hij nu misschien nóg minder buiten nu ze dat ding heeft...quote:Op woensdag 10 september 2025 11:30 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Maar ze wandelde toch élke dag buiten met haar zoontje? 🤥🤥🤥
Dat kán niet 😂quote:Op woensdag 10 september 2025 13:06 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Arme M, komt hij nu misschien nóg minder buiten nu ze dat ding heeft...
Ik ben er we happy mee eigenlijk. Ik loop liever buiten maar ivm vier kids, donkerder en partner die ook zijn dingen heeft lukt het niet elke dag.... dus vandaar deze movequote:Op woensdag 10 september 2025 11:53 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Oh maar verder is de loopband goed?
Zal daar misschien net zo gaan als bij ons. Groepsbezichtiging en dan mogen de eerste 10 komen kijken. En woning wordt toegekend aan diegene die op 1 staat en als die het niet wil aan 2 en zo verder. Dus dat zal lastig worden nu ze 9e staan voor dit huisquote:Op woensdag 10 september 2025 12:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Net zoals ze geen tips wilde over hun huurrechten.
Ik snap die woningbouw ook niet, waarom mogen zij wel steeds gaan kijken?
Dat is ook het meest bizarre. Ik kan me voorstellen dat ze in dat gezin onderling zoiets tegen elkaar zeggen, misschien ook als een soort troostende opmerking, ook al zijn ze niet de meeste naaste naasten van die overleden vrouw. Maar zij deelt dit op haar kanaal met bijna 100K volgers. Dat blijft zo volslagen absurd.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Uiteindelijk weten wij precies niks over de verhouding tussen de familie en die vrouw. Ik kan daar niet over oordelen.
Alleen over het stukje delen ervan.
Je zou bijna denken van niet inderdaad, maar als er nog een gradatie minder zou zijn dan zou ik het zo geloven. Echt. Ik heb met dat kleine ventje te doen.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat kán niet 😂
Ik hoop dat Dijon op zijn ouderschapsdag ook ouderschspsdingen gaat doen met zijn zoon. Lekker naar buiten, fietsen of wandelen, babyzwemmen. Met of zonder zijn verloofde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |