Pffff had die storie niet afgekeken… nu wel. Die vrouw heeft echt geen schaamte.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:29 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dankzij AM is de stoet met kist te zien en kun je het zo vinden hoe ze voluit heet etc.
Je bent lekker op de hoogte. Niet dus.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:01 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal niet meegekregen dat het gaat om paard Bella die is overleden? Is meerdere keren gezegd, tekening van J is daarbij ook meerdere keren laten zien.
Belachelijk.. alsof ze die ooit gaat gebruiken buiten de verplichte promotie. Zal daarna wel weer op marktplaats belanden.quote:Op woensdag 10 september 2025 10:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
En ze heeft een nieuwe loopband, dat bedrijf geeft die dingen echt aan iedereen weg 🤦♀
Volledig fucked up. Denk je als argeloze volger iets leuks te doen, werk je zo maar mee aan de inkomsten van een vrouw die zo weinig te besteden heeft 🤭😂. Het is me wat.quote:Op woensdag 10 september 2025 10:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
Mamalotje organiseert een wandeling, dan denken mensen ‘oh wat leuk’, blijkt achteraf dat dit een samenwerking is met asr verzekeringen 🤦♀
Sorry, maar die is echt zo commercieel geworden
Echt? Ik dacht dat ze het over Bella had, omdat ze die van de week ook een paar keer noemde. Maar het gaat dus om de persoon op de tekening die ze steeds laat zien?quote:Op woensdag 10 september 2025 11:27 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Nee het gaat om een instructrice/juf van de manege. Was 38 jaar.
Ik twijfel ook om hem terug te sturen.. niet gekocht bij/via een influencer, maar door je in te schrijven op een nieuwsbrief oid kreeg je dezelfde korting.quote:Op woensdag 10 september 2025 10:40 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Nou ik heb dus exact dezelfde gekocht 2 weken terug en je mag hem binnen 30 dgn gratis terug sturen en dat ga ik nu dus doen....
als we dit soort mensen spullen gaan geven ga ik er niet voor betalen
Oh maar verder is de loopband goed?quote:Op woensdag 10 september 2025 10:40 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Nou ik heb dus exact dezelfde gekocht 2 weken terug en je mag hem binnen 30 dgn gratis terug sturen en dat ga ik nu dus doen....
als we dit soort mensen spullen gaan geven ga ik er niet voor betalen
Ook dit! Pinokkioquote:Op woensdag 10 september 2025 11:30 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Maar ze wandelde toch élke dag buiten met haar zoontje? 🤥🤥🤥
volgens mij heb jij de storys niet gezien en gaat het daadwerkelijk over een persoonquote:Op woensdag 10 september 2025 11:01 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal niet meegekregen dat het gaat om paard Bella die is overleden? Is meerdere keren gezegd, tekening van J is daarbij ook meerdere keren laten zien.
Dit dus!quote:Op woensdag 10 september 2025 11:43 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Volledig fucked up. Denk je als argeloze volger iets leuks te doen, werk je zo maar mee aan de inkomsten van een vrouw die zo weinig te besteden heeft 🤭😂. Het is me wat.
Ik denk elke keer dat ik wat gewend ben, maar ik blijf mij verbazen over deze bizarre wereld waarin iedereen maar dingen opstuurt naar mensen en je alles krijgt en niets hoeft te kopen. Daar kun je gewoon geen leuk mens van worden en dat zie je bij de meesten ook wel terug (nog afgezien van welk wereldbeeld je je kinderen meegeeft: zoiets van "je bent gestoord als je gewoon 38 uur per week voor een flutinkomen in een normale baan gaat werken").
Mijn kinderen zien dit ook bij sommige influencers die ze volgen en ik vind dat best zorgelijk. We (want ik doe er natuurlijk ook aan mee door over deze mensen te schrijven!) creëren een generatie die (veel) geld verdienen in een "carrière" belangrijker vindt dan wat je doet of hoe je jezelf ontwikkelt.
En dat weten de meeste influencers dondersgoed. Degene die ik het meeste volg (Demammavan) probeert het ook goed te praten naar zichzelf door te onderstrepen hoeveel steun en plezier mensen aan haar hebben, maar ze weet ook wel dondersgoed dat er iets moreel niet klopt.
Die uitvaart, waarbij Annemarie zichzelf veel en veel te belangrijk maakt, is hier ook weer zo'n goed voorbeeld van. Natuurlijk is het voor de kinderen (en voor jezelf) heftig en ontzettend verdrietig als er iemand overlijdt die ze (goed) kennen, maar in plaats van er voor je kinderen te zijn wordt er een liveverslag van alle voorbereidingen gemaakt. Oja, en tussen dat alles door was er even extra tijd voor J. Nou bravo hoor.
Zo, en dat waren weer de frustraties van Tarantelle. Ik ga maar eens aan de koffie.
O ja, en ik ben uiteraard een zeure Gerda die niets beters te doen heeft dan overdag forummen omdat ik thuis zit. Dat is dan een van de (beperkte) voordelen van 's nachts werken: overdag heb ik hier de tijd voor 😁.
Zei ik toch weken geleden al toen iemand hier kwam om te vertellen dat Sanneke altijd s ochtends buiten loopt. Echt onzin.quote:
Dat noemen we taalarmoede 🤓quote:Op woensdag 10 september 2025 11:58 schreef Snaky het volgende:
Just asking. Is het hb of dyslexie als je 'zij wilt' schrijft ipv 'zij wil'?
Niet alleen jij hoor. Als ze echt zou lopen had er allang content over geweest.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:00 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Zei ik toch weken geleden al toen iemand hier kwam om te vertellen dat Sanneke altijd s ochtends buiten loopt. Echt onzin.
Je vraagt het niet aan mij maar ik vind hem prima. Makkelijk plat in de klappen was voor mij een must en daar voldoet hij aan.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:53 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Oh maar verder is de loopband goed?
Hahahahahaha zo kan ze zich nog meer concentreren op het afzeggen van het powerliften. #opkarakter.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM ‘is helemaal klaar voor Rotterdam’. En dat na een paar keer trainen.
Ze denkt er ook aan om te stoppen met judo want geen uitdaging meer, en zich te concentreren op powerliften. 🫣😁
Misschien ergens anders kritisch gereageerd? Een hartje gegeven op een kritische post ergens?quote:Op woensdag 10 september 2025 12:15 schreef miep123456 het volgende:
Ben ineens geblokt door Debbie terwijl ik niks meer over haar benoemt heb hier
Ik schaar dat onder domheid.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:58 schreef Snaky het volgende:
Just asking. Is het hb of dyslexie als je 'zij wilt' schrijft ipv 'zij wil'?
Een regenjas lijkt me sowieso handig gezien het feit dat ze veel gaat fietsen. Misschien kan ze er gewoon één kopen.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:04 schreef Louuuu_lou het volgende:
De verbazing over Sanneke blijft bij me hangen merk ik. Echt goed als ze meer wil wandelen, vooral doen! Maar ik begrijp echt niet waarom je dat binnen op een loopband wil doen terwijl je de hele dag de tijd hebt om met je zoontje samen lekker buiten te wandelen. Zeker iemand die klaagt dat ze zich binnen zo opgesloten voelt. En haar zoontje zal het ook ongetwijfeld leuk en fijn vinden om vaker/langer buiten te wandelen. Zoek een samenwerking voor een goede regenjas en je kunt er de hele herfst weer tegenaan toch?
Jvp deelde, al was het minder, nog wel beelden van de kinderen van MB. Het was juist MB die niets meer over de andere kinderen deelde. Dat vond ik zo kil.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:11 schreef Henrike het volgende:
[..]
Misschien omdat de waarheid van jvp nu boven water komt? Ik kan mij niet voorstellen dat mb jvp zo hard zou laten vallen als ze in liefde uit elkaar zijn gegaan.
Zo radicaal beide het huis uit, geen plaatjes meer met de kinderen. Dat was ineens over.
Ik denk nog steeds dat kb en jvp Michelle uit de poot hebben gezet. En ik kan me in dat geval goed voorstellen dat mb zulke beslissingen heeft genomen.
Zij heeft jvp binnen gehaald en die gaat er waarschijnlijk nu met haar man van door.
Ik vind dat eigenlijk helemaal geen rare uitspraak bij iemand die ernstig ziek was. Mijn moeder en ik hebben het beide ook gezegd toen ze op haar sterfbed lag.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:13 schreef Flipperkast_007 het volgende:
WTF. Jong mens overleden en dan zeggen 'Het is goed zo'. Dan heb je ze even niet allemaal op een rijtje hoor.
nee hoor, niet meer gedaan, ooit gedaan. daar leer je vanquote:Op woensdag 10 september 2025 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien ergens anders kritisch gereageerd? Een hartje gegeven op een kritische post ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |