Nope, want dan weet je zeker dat je op de blok gaat.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Heb je ergens anders gereageerd?
Jet is ook gek op Jim volgens AMquote:Op woensdag 10 september 2025 07:32 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Schijnbaar had ze wel een band met haar en vooral Jet had een speciale band met haar
Ik probeer mijn kinderen hetzelfde behandelen, ( in grote lijnen ) je kunt het niet maken dat er twee uit huis moeten en nu de derde niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:57 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Dat Julia uit huis moet heb ik haar nog nooit horen zeggen. Wel tot in den treure over de oudste twee.
Nu hoop ik dat am tot inkeer is gekomen en in is gaan zien hoe het gesteld is met de woningmarkt.
Am en netjes ? Zeheeft het van de andere kinderen ook gedeeldquote:Op woensdag 10 september 2025 13:00 schreef Tarantelle het volgende:
En misschien is AM zo netjes om niet te delen welke opleiding haar dochter gaat doen. Dat is ook verder niet interessant voor buitenstaanders. Net als de vraag of J.wel of niet uit huis moet/wil/kan.
Maar AM deelt dat weer ik vraag mij af of Sam daar op zit te wachten , ik denk het niet, is toch triest dat je overal bij na moet denken ,of je moeder het mag delenquote:Op woensdag 10 september 2025 14:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zet dingen van familie die ik niet wil vergeten ook wel eens in mijn agenda zodat ik er later naar kan vragen.
Ja wel leuk account opzich. Maar ze heeft 1 kind en doet soms wel alsof ze echt alles weet 😅 Bijzondere keuze ook idd dat speelhoekje.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:12 schreef IlseMarije het volgende:
Volgt iemand Dinanentjes ze heeft een dochter van 3mnd (volgens mij een openbaar account maar weet ik niet zeker) en ze was nu toe aan een grotere ruimte omdat ze probeerde te draaien en met haar voetjes door de spijlen kwam. Ze gaan binnenkort verbouwen en dan komt er een compleet speelhoekje voor het meisje. (Nog geen 4 mnd oud he?)
Het meisje probeert te draaien dat kan toch prima in de box en die benen door de spijlen krijg je ook in het ledikantje dus dan met 6mnd maar op een 1 persoonsbed gok ik zo.
Maar goed het is een wat alternatief account, ze woont in de buurt van Urk en loopt in jurken die ze ook dragen in die oude films.
Stoerdoenerij. Alsof ze al 5 kinderen van 21+ heeft.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:07 schreef Vingerkeautje het volgende:
Over AM:
Maar het stomme is, ze heeft het al die tijd met een enorme stelligheid gezegd: als de kinderen 21 zijn, gaan ze uit huis. Dus als dat nu niet het geval is met Julia, dan liegt ze dus/spreekt ze zichzelf tegen.
Ze kan net zo goed meteen op OnlyFans gaan 😉quote:Op woensdag 10 september 2025 15:04 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Dat er wat vlekken zijn af en toe dat vind ik nog tot daar aan toe. Maar die open badjas...volgens mij probeert ze zo in de vijver van huisvolkids te vissen🤣
Sowieso neemt 1 van de tweeling dat in overweging. Die vindt heel dat paardengedoe volgens mij niet zo boeiend.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:13 schreef Snaky het volgende:
Detweeling mag vandaag alleen naar de manege. Als ik hen was ging ik naar de Mc.
Ze doet niks andersquote:Op woensdag 10 september 2025 17:07 schreef Vingerkeautje het volgende:
Over AM:
Maar het stomme is, ze heeft het al die tijd met een enorme stelligheid gezegd: als de kinderen 21 zijn, gaan ze uit huis. Dus als dat nu niet het geval is met Julia, dan liegt ze dus/spreekt ze zichzelf tegen.
Ik heb 2x een huis toegewezen en 1x stond ik 15e toen ik bezichtigde.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:15 schreef Earring het volgende:
[..]
Zal daar misschien net zo gaan als bij ons. Groepsbezichtiging en dan mogen de eerste 10 komen kijken. En woning wordt toegekend aan diegene die op 1 staat en als die het niet wil aan 2 en zo verder. Dus dat zal lastig worden nu ze 9e staan voor dit huis
Die is druk aan het kaarsen maken geweest misschien 😉quote:Op woensdag 10 september 2025 18:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Debbie aangekoekt in bed liggen?
Ik zou ook zeker altijd gaan of reageren, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:42 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ik heb 2x een huis toegewezen en 1x stond ik 15e toen ik bezichtigde.
Ik ben ook wel eens uitgenodigd vanaf plek 80 ofzo en dat ik dan toch in de top 10 terecht kwam. Dan waren er meerdere bezichtigingen geweest, afzeggers, of mensen die hun papieren niet op orde hadden. Dit was 3 a 4 jaar geleden.
Mijn tip is dus altijd: zorg dat je altijd op het max. aantal woningen reageert ookal lijkt het onmogelijk. Dan komt er af en toe toch een bijzondere situatie voorbij.
Misschien is haar inkomen bijgesteld naar haar huidige inkomen. Als je plots veel minder verdient mag je vaak om een herziening vragen.
Maar waarom deelt hij dat niet dan 🫣quote:Op woensdag 10 september 2025 18:28 schreef Lampje88 het volgende:
Er stond net heel even wat op reality fbi over de bollens. Iemand vroeg naar de berichten op het andere juice kanaal. Daar werd nogal stoer op gereageerd van uit Realty fbi dat hun niet weten waar die onzin vandaan kwam. Dat juice channel niet goed zou fact checken en dat hij er wel ¤2,85 tegenaan zou gooien om de KvK gegevens op te vragen of het alleen van Michelle was. En nu ineens zijn die dingen weg.. ik gok dus toch erop dat hij het heeft gecheckt en dat het klopt😬
Ze hebben het gecheckt en nog dubbel bij Michelle. Het staat er weer op.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:28 schreef Lampje88 het volgende:
Er stond net heel even wat op reality fbi over de bollens. Iemand vroeg naar de berichten op het andere juice kanaal. Daar werd nogal stoer op gereageerd van uit Realty fbi dat hun niet weten waar die onzin vandaan kwam. Dat juice channel niet goed zou fact checken en dat hij er wel ¤2,85 tegenaan zou gooien om de KvK gegevens op te vragen of het alleen van Michelle was. En nu ineens zijn die dingen weg.. ik gok dus toch erop dat hij het heeft gecheckt en dat het klopt😬
Ah zie het nu idd! Nou ja gelukkig dat het niet klopt dan, heb dan nog goede hoop dat de rest ook niet klopt danquote:Op woensdag 10 september 2025 18:47 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze hebben het gecheckt en nog dubbel bij Michelle. Het staat er weer op.
Bij ons werkt dat ook zo. Sanneke mag dus gewoon reageren op bepaalde huizen.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:46 schreef Earring het volgende:
[..]
Oja dat is best vreemd. Als je inkomen niet overeenkomt kan je niet eens reageren. Tenminste zo werkt dat bij ons.
Maar Sanneke heeft wel vaker tegenstrijdige berichten.
En misschien is het niet tegen haar gezegd 😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |