quote:
😂🤣 *rent naar keuken voor popcorn * ben benieuwd hoe ze zich eruit lultquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:06 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Zal ik ff doen Wahahaha dat was ik namelijk! 😂😂
Dan moet je echt goed zijn, want ik heb er juist bewijs bij geplakt.. kan ze het verwijderen? Of dan de hele tread..quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😂🤣 *rent naar keuken voor popcorn * ben benieuwd hoe ze zich eruit lult
ik wil een linkje!quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:16 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Dan moet je echt goed zijn, want ik heb er juist bewijs bij geplakt.. kan ze het verwijderen? Of dan de hele tread..
Zal haar man haar volgen?
Hoe weet je dit ? Heb je de familie gesproken ?quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zeker wel... die mensen hebben bewust de familie gevraagd en weten wat annemarie doet.. het is niet dat ze het enkel nu doet dit is wat ze altijd doet 🤷 of je het leuk vind of niet is niet relevant.. in dit geval heeft die familie van de overledene er geen problemen mee dus waarom zouden wij dat wel hebben?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:38 schreef Noek het volgende:
Dat er moeders echt gierend gestoord zijn blijkt wel uit die docu op Netflix: Unknown number.
Eng hoor al die fantasten.
Ze is in paniek en zit wrs te huilen in een hoekje. Net als de vorige keer toen ze werd aangesproken door die "wijven" op Threads.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Jongens ik moet over 5 minuten weg 🤔 waarom zit ze nu ineens niet bovenop haar telefoon??
DBM: Driewerf hoera voor Moppie! We krijgen straks denk ik een hele serenade over moeders die moeders moeten steunen, Ze had al een hele zware dag gisteren door haar trauma's dus dan moeten we zo'n 'klein foutje' haar niet kwalijk nemen en blablablaquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ze is in paniek en zit wrs te huilen in een hoekje. Net als de vorige keer toen ze werd aangesproken door die "wijven" op Threads.
Hier kreeg ik zulke AM-vibes van. Dat neergooien van die tablet op de bijrijdersstoel. M’n cringespier doet er pijn van.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:23 schreef Ballerina888 het volgende:
Milou die naar opa en oma rijdt om een tablet op te halen. Want ze hebben daar allemaal een eigen. Op die leeftijd vind ik dat compleet onzinnig.
Dezelfde Milou die een tijdje terug alle schermtijd afgeschaft had.
Dat zal AM wel aan de subcrivers hebben laten weten. Anders weet je dat niet lijkt mijquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:41 schreef Pumba2024 het volgende:
[..]
Hoe weet je dit ? Heb je de familie gesproken ?
Haha zij gaat zo lelijk doen tegen je...bereid je maar voor.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:16 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Dan moet je echt goed zijn, want ik heb er juist bewijs bij geplakt.. kan ze het verwijderen? Of dan de hele tread..
Zal haar man haar volgen?
Ja, die Mies is een drukke meid... en ondertussen het perfecte plaatje hooghouden. Ze had een mooi poly- gezin, maar dat was blijkbaar nog niet genoeg.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:02 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat de bff's van Mies even losgegaan zijn naar de juicechannels. Belachelijk om alles bij J neer te leggen. Ze zijn willens en wetens de poly in gestapt. Mies is volgens zeggen toen meerdere keren vreemdgegaan met man en vrouw. Vandaar ineens al haar uitstapjes, denk ik.
Hahaha cringespier, waar zit die? Heb er bepaalde associaties bij, vooral als je het op z'n Dunglish uitspreekt 😂😂😂quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:50 schreef Brioche2 het volgende:
[..]
Hier kreeg ik zulke AM-vibes van. Dat neergooien van die tablet op de bijrijdersstoel. M’n cringespier doet er pijn van.
Ik kan ook heel lelijk doen, dus maak je niet druk!quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:53 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Haha zij gaat zo lelijk doen tegen je...bereid je maar voor.
En mij verbaasd dit allemaal niks. Ik vind haar altijd al een leugenaar. Die mand waar ze doorheen gevallen is zat ze bij mij niet eens in🤣
DBM is zo een moeder die haar kinderen ziektes aanpraat, mijn kinderen hebben zich ook wel eens verslikt maar ja zij maakt er gelijk een drama van..quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:48 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
DBM: Driewerf hoera voor Moppie! We krijgen straks denk ik een hele serenade over moeders die moeders moeten steunen, Ze had al een hele zware dag gisteren door haar trauma's dus dan moeten we zo'n 'klein foutje' haar niet kwalijk nemen en blablabla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |