Ik ben echt zo blij met mijn saaie degelijke leven. Zou geen interessant voer willen zijn voor die Juice kanalen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:27 schreef Nieuwnestje het volgende:
Dat de familie van Koen niks meer met M te maken willen hebben was allang duidelijk. Nooit meer zag je hun op beelden... Jemig, wat heb ik maar een saai leventje als ik dit zo zie 😂
(voor mensen die de Bollens nog maar kort volgen, kijk even terug op bijzonderkleinwonder.nl en zie hoe M eerst was, je zult versteld staan hoe zij is veranderd).
Ja, ik denk dat de bff's van Mies even losgegaan zijn naar de juicechannels. Belachelijk om alles bij J neer te leggen. Ze zijn willens en wetens de poly in gestapt. Mies is volgens zeggen toen meerdere keren vreemdgegaan met man en vrouw. Vandaar ineens al haar uitstapjes, denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:02 schreef Nieuwnestje het volgende:
Wow oke... probeert de inner circle van MB nu JvP helemaal zwart te maken (of denken ze het omdat K met haar verder gaat/wil), of is dit echt zo. En stel het is zo, zou JvP dat dan aan iemand hebben verteld? Dat is toch raar. Dan hangt ze de relatie met K ook aan een zijde draadje.
Ja dat ben ik met je eens. Ik bedoelde inderdaad dat gesuggereerd wordt dat J het allemaal zo gepland heeft om K te krijgen. Dat is natuurlijk belachelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:07 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik lees het niet zo dat alles bij J. wordt neergelegd. Wel geloof ik, zoals hier al vaak benoemd is, dat J. geobsedeerd was met M. of met het leven van M. Dat ze dan ook geïnteresseerd was in een relatie met Koen is niet zo vergezocht. En is ook gebleken aangezien ze een poly werden.
Dat J. dit allemaal dan zo gepland heeft geloof ik niet perse.
Maar de strekking van de juice is niet eens zoveel anders dan wat hier ook al jaren geschreven wordt
Ik lees het hier vaker maar wie zegt dat J uitgekocht is door haar ex?quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:09 schreef Missinglink24 het volgende:
Ook dat J. geen eigenaar is van de woning geloof ik wel want dat is allemaal behoorlijk lastig te regelen en ze hebben daar waarschijnlijk keuzes in gemaakt (J. kon haar uitkoopsom houden). Dat stuk dat J. dan nu bij de rechter geld eist dat betwijfel ik maar dat het allemaal hommeles is achter de schermen en ze niet lekker door 1 deur gaan geloof ik dan wel meteen.
Hmm ja die 'info' heb ik van hier, inderdaad een aanname gebaseerd op het getrouwd zijn geweest in gemeenschap van goederen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik lees het hier vaker maar wie zegt dat J uitgekocht is door haar ex?
Ja dat werden toen al veel vraagtekens bij gezet. Het zal allemaal in theorie wel mogelijk zijn maar in de praktijk niet verstandig voor alle betrokkenen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:24 schreef Nieuwnestje het volgende:
Zo zie je maar dat alles wat vanuit het drietal naar buiten is gekomen ook niet klopt. Want hoezo alles gelijkwaardig en samen kopen. Ze hebben zelfs een keer uitgelegd dat je met z'n drieën een huis kan kopen bij de notaris. Is dat dan allemaal verzonnen? Waarschijnlijk omdat ze toentertijd dachten dat het toch nooit uit zou komen want happy together forever?
Zou dit allemaal in Reims zijn bekokstoofd?quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:02 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat de bff's van Mies even losgegaan zijn naar de juicechannels. Belachelijk om alles bij J neer te leggen. Ze zijn willens en wetens de poly in gestapt. Mies is volgens zeggen toen meerdere keren vreemdgegaan met man en vrouw. Vandaar ineens al haar uitstapjes, denk ik.
Hier zijn toch ook meerdere dames die hetzelfde ‘idee’ hebben. Dat maakt het nog steeds speculatie en geen waarheid. Als meerdere mensen van hier het tegelijk insturen dan kan het wel geplaatst worden want meerdere bronnen?quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik echt niet.
Juicechannels plaatsen ook pas als ze meerdere bronnen hebben.
Zij verliezen hun geloofwaardigheid als juice steeds niet waar blijkt te zijn, en daarmee hun 'bestaansrecht' om het zo maar even te noemen.
De vlog staat nog op YouTube. En ten tijde van die vlog was het al mis. Zelfs Koen zegt daar iets over de hypotheek. Zouden ze zo ver gaan?quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:24 schreef Nieuwnestje het volgende:
Zo zie je maar dat alles wat vanuit het drietal naar buiten is gekomen ook niet klopt. Want hoezo alles gelijkwaardig en samen kopen. Ze hebben zelfs een keer uitgelegd dat je met z'n drieën een huis kan kopen bij de notaris. Is dat dan allemaal verzonnen? Waarschijnlijk omdat ze toentertijd dachten dat het toch nooit uit zou komen want happy together forever?
Bekokstoofd weet ik niet, maar er zal flink geventileerd zijn, denk ik. En misschien een beetje aanmoediging 😉quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:34 schreef Norivelletje het volgende:
[..]
Zou dit allemaal in Reims zijn bekokstoofd?
Ja, tuurlijk is het geen bewezen waarheid, we staan hier niet voor de rechter ofzo 😅quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Hier zijn toch ook meerdere dames die hetzelfde ‘idee’ hebben. Dat maakt het nog steeds speculatie en geen waarheid. Als meerdere mensen van hier het tegelijk insturen dan kan het wel geplaatst worden want meerdere bronnen?
Daarbij loopt er een rechtszaak tegen juicechannel. Dus er wordt sowieso al aan ze getwijfeld. Ik wacht wel op reality fbi 😉
Ik vraag het me het gewoon af. Er werd hier laatst ook geschreven dat M en K in gemeenschap van goederen getrouwd zijn. Het zou mij verbazen als dat zo is. En als ze wel zo getrouwd zijn zou het me verbazen als dat later niet is omgezet naar huwelijkse voorwaarden.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:24 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Hmm ja die 'info' heb ik van hier, inderdaad een aanname gebaseerd op het getrouwd zijn geweest in gemeenschap van goederen.
Misschien zijn er forum detectives geweest die dit ergens in een register hebben opgezocht geen idee.
Ze is al geconfronteerd op treads met Printscreen, die krijgt 100% een blok maar tis wel de waarheid 😂quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:47 schreef Missinglink24 het volgende:
Nog even he, de bollen juice laat andere dingen natuurlijk wat sneller ondersneeuwen hier, maar ik vind DBM echt ernstig door de mand gevallen. Gewoon eng
Als die persoon dan gelijk even zegt dat het wel verdacht veel overeenkomsten vertoont met het verhaal van iemand anders.. als je toch op block gaatquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:00 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze is al geconfronteerd op treads met Printscreen, die krijgt 100% een blok maar tis wel de waarheid 😂
Zal ik ff doen Wahahaha dat was ik namelijk! 😂😂quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als die persoon dan gelijk even zegt dat het wel verdacht veel overeenkomsten vertoont met het verhaal van iemand anders.. als je toch op block gaat
He jammer moppie nou moet je alle sport content van DBM missenquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:06 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Zal ik ff doen Wahahaha dat was ik namelijk! 😂😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |