abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218721794
Ik snap trouwens heel goed dat ze nerveus zijn over de uitvaart. Ze hebben zo te zien echt een rol, dan snap ik dat er naast emotie over het overlijden ook zenuwen een rol spelen.

Maar normaal gebeurd dat binnenskamers, maar niet als Am je moeder of vrouw is.
Zij moet echt de ogen uit haar kop schamen!!
pi_218721796
Ik had Lot en Jet gewoon op school gelaten en een andere ouder even gevraagd of ze tussen de middag meemochten , wat hebben ze eraan ? En wat heb je als moeder eraan ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218721810
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:43 schreef Lampje88 het volgende:
Bollen juice bij juicechannel
Wat wordt er gezegd? Volg dat kanaal niet...
pi_218721867
Wow oke... probeert de inner circle van MB nu JvP helemaal zwart te maken (of denken ze het omdat K met haar verder gaat/wil), of is dit echt zo. En stel het is zo, zou JvP dat dan aan iemand hebben verteld? Dat is toch raar. Dan hangt ze de relatie met K ook aan een zijde draadje.
  dinsdag 9 september 2025 @ 13:02:59 #180
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218721874
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:51 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja en flink ook. Meestal komt het allemaal uit wat ze zeggen. Ben heel benieuwd...
Maar het klopt niet dat het merk volledig van M. is, ze is namelijk samen met J. vennoot.
pi_218721876
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:02 schreef Nieuwnestje het volgende:
Wow oke... probeert de inner circle van MB nu JvP helemaal zwart te maken (of denken ze het omdat K met haar verder gaat/wil), of is dit echt zo. En stel het is zo, zou JvP dat dan aan iemand hebben verteld? Dat is toch raar. Dan hangt ze de relatie met K ook aan een zijde draadje.
Wel grappig dat MB weer de schuld krijgt haha
Misschien is JVP niet zo onschuldig is als we denken
pi_218721899
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:02 schreef LALAA het volgende:

[..]
Maar het klopt niet dat het merk volledig van M. is, ze is namelijk samen met J. vennoot.
Ja, dat dacht ik ook. Als het bedrijf van hun beide is kan J natuurlijk niet ontslagen worden.
pi_218721906
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:55 schreef Nieve het volgende:

[..]
Wat wordt er gezegd? Volg dat kanaal niet...
Strekking is dat j altijd al k wilde en dus alleen met m is gegaan om dichterbij te komen. Huis is 70% van Michelle en 30% van koen en 0 van Jacqueline. Maar j schijnt wel naar de rechter te zijn gegaan voor deel huis en of geld. Michelle heeft maand geleden j uit het bedrijf gegooid.
pi_218721907
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:30 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik zou er niet van staan te kijken als enkele leden van de fam dat later nodig hebben.
Of er komt een boek vanuit de kinderen: " het kwam niet goed"🤣
_O-
Ik denk wel dat dat verkoopt!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218721909
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:03 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Wel grappig dat MB weer de schuld krijgt haha
Misschien is JVP niet zo onschuldig is als we denken
Vind het wel heeeeeel ver gezocht om met MB aan te pappen voor Koen en vooropgezet plan.

In de normale wereld gaat een vrouw dan direct voor de man. Daar ga je toch geen polyshow van jaren voor opvoeren, scheiden, kinderen in betrekken? Zo Psycho komt ze echt niet over.

En wie zegt dat JP geen geld in het huis heeft gestoken? Misschien hypotheek niet, maar misschien wel andere (verbouw)kosten of een eigen inbreng. Op zich dan niet heel gek toch?

Beetje het gevoel dat hier iemand team#MB Dit naar buiten brengt om zwart te maken.
pi_218721913
Bedrijf is een vernootschap, wel staan er 2 werknemers
Kan het niet zijn dat het van MB en haar vader is en KB en JVP in dienst waren…
pi_218721915

[ Bericht 100% gewijzigd door SophiaLoren op 09-09-2025 13:08:27 ]
pi_218721922
Bij demammavan worden paardrijlaarzen in de gootsteen van de keuken schoongemaakt :r :r :r
pi_218721929
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:07 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Vind het wel heeeeeel ver gezocht om met MB aan te pappen voor Koen en vooropgezet plan.

In de normale wereld gaat een vrouw dan direct voor de man. Daar ga je toch geen polyshow van jaren voor opvoeren, scheiden, kinderen in betrekken? Zo Psycho komt ze echt niet over.

En wie zegt dat JP geen geld in het huis heeft gestoken? Misschien hypotheek niet, maar misschien wel andere (verbouw)kosten of een eigen inbreng. Op zich dan niet heel gek toch?

Beetje het gevoel dat hier iemand team#MB Dit naar buiten brengt om zwart te maken.
Vrouwen zijn nou eenmaal gek 😂, zal je verbazen als zii echt het leven van MB wou, ga je ver he
Haar huwelijk heeft ze er ook voor opgegeven

Ik denk dat JVP zelf de juice geeft, zij post ook de foto
En een rechtszaak? Dat moet zij weten dan
  dinsdag 9 september 2025 @ 13:09:53 #190
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218721934
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:07 schreef Moppie1982 het volgende:
Bedrijf is een vernootschap, wel staan er 2 werknemers
Kan het niet zijn dat het van MB en haar vader is en KB en JVP in dienst waren…
Nee, MB en JvP zijn beide vennoot. Dus die informatie van juicechannel klopt niet.
pi_218721989
Vaak m’n twijfel bij Juice channels maar de laatste tijd hebben ze vaak gelijk.
Over deze info vraag ik mij ook weer af is dit echt waar?
K, B en J vormen een V.O.F. je kan elkaar niet ontslaan haha. Alleen uitkopen. Dat J geen geld in het huis heeft gestoken geloof ik zeker niet. Elke keer heeft MB gedeeld dat ze alle drie gelijkwaardig wilden zijn. J is gewoon door haar ex uitgekocht uit t huis in Veldhoven. Dus dat geld zit vast en zeker in de ‘boerderij’.
Daarnaast is J juist meerdere keren in de week op kantoor van JolieNoe, bestellingen inpakken en drops maken.. dus dat ze er al heel lang niet is geweest, dat lijkt mij onzin.
pi_218721995
Volgens mij lopen er mensen flink te geinen met dat juicekanaal... de ene bron dichtbij zegt.. de andere bron dichtbij zegt... en die zegt dit en de ander dat... alles spreekt elkaar tegen en wat er klopt moet men zelf dan maar invullen 🤣😂
pi_218722005
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:17 schreef Annika2016 het volgende:
Vaak m’n twijfel bij Juice channels maar de laatste tijd hebben ze vaak gelijk.
Over deze info vraag ik mij ook weer af is dit echt waar?
K, B en J vormen een V.O.F. je kan elkaar niet ontslaan haha. Alleen uitkopen. Dat J geen geld in het huis heeft gestoken geloof ik zeker niet. Elke keer heeft MB gedeeld dat ze alle drie gelijkwaardig wilden zijn. J is gewoon door haar ex uitgekocht uit t huis in Veldhoven. Dus dat geld zit vast en zeker in de ‘boerderij’.
Daarnaast is J juist meerdere keren in de week op kantoor van JolieNoe, bestellingen inpakken en drops maken.. dus dat ze er al heel lang niet is geweest, dat lijkt mij onzin.
Kunnen ook oude beelden zijn hé die ze deelt. Ze hebben ons al zo lang voor de gek gehouden.
pi_218722009
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Volgens mij lopen er mensen flink te geinen met dat juicekanaal... de ene bron dichtbij zegt.. de andere bron dichtbij zegt... en die zegt dit en de ander dat... alles spreekt elkaar tegen en wat er klopt moet men zelf dan maar invullen 🤣😂
Ja precies dit! Zogenaamd allemaal mensen van ‘dichtbij’ met hele specifieke informatie… juicechannels zouden daar toch wel doorheen moet prikken.
pi_218722025
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:20 schreef Wijkje79 het volgende:

[..]
Kunnen ook oude beelden zijn hé die ze deelt. Ze hebben ons al zo lang voor de gek gehouden.
Heb ik op gelet, maar was echt dat ze bezig was met de herfstcollecties die nu deels online staan.
pi_218722029
Ach man dit heeft niks meer met Juice te maken maar met moddergooien. JuiceChannel word gewoon keihard gebruikt en gemanipuleerd door alle kampen en hebben dat geen eens door.
pi_218722035
Ik weet het ook allemaal niet meer 😂, zou de info uit de hoek van KB komen? De twee heksen 😂😂🤦🏻♀
pi_218722044
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:25 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik weet het ook allemaal niet meer 😂, zou de info uit de hoek van KB komen? De twee heksen 😂😂🤦🏻♀
Nee joh, die houden de eer aan zichzelf. Er is nog vrij weinig verkeerd gezegd over Koen dus ik neem aan dat zijn familie zich niet zal verlagen naar zo’n niveau als er weinig gezegd is. (Dan eerder nog een bekende van de familie, die het van horen zeggen hebben in de privé sfeer).

Ik durf te zweren dat als ik een sappig verhaal maak dat dit ook gepubliceerd zal worden terwijl ik geen van de drie ken.
pi_218722045
Dat de familie van Koen niks meer met M te maken willen hebben was allang duidelijk. Nooit meer zag je hun op beelden... Jemig, wat heb ik maar een saai leventje als ik dit zo zie 😂

(voor mensen die de Bollens nog maar kort volgen, kijk even terug op bijzonderkleinwonder.nl en zie hoe M eerst was, je zult versteld staan hoe zij is veranderd).
pi_218722067
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:59 schreef Snaky het volgende:
Ach ja wat de een heeft met AG heeft de ander met Debby zullen we naar zeggen :)
Spot on
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')