En voor contact met opa en oma was het nog “wij bepalen dat, alleen de oudsten mogen zelf kiezen”quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM:
'We hebben alle kinderen vrij gelaten in hun beslissing om wel of niet te gaan, zoals het bij ons altijd met alles gaat'
(behalve met filmpjes van jongsaf op de gram, paardrijden, scouting, uit huis op de 21e en contact met opa en oma)
Ik ben het zeker met je eens dat haar gedrag mede is gevormd door haar moeder. Ook dat ze door dit gedrag positieve aandacht van haar moeder krijgt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:11 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hiermee wordt de rol van je opvoeding denk ik behoorlijk onderschat.
Het zal deels haar karakter zijn, maar mijn kinderen zullen dit bijvoorbeeld nooit mee gaan maken, aangezien ik ze niet zo op social media gooi.
Ik vind het nogal wat om een meisje/jonge vrouw die haar hele leven zo op het internet is gezet hierop aan te kijken.
Sterker nog, haar manier van doen werkt blijkbaar goed voor de aandacht van haar moeder. Ze heeft geleerd om zich zo te gedragen, dan val je in de smaak.
Ik heb eerder medelijden met haar dan dat ik haar vervelend vind.
Ik heb sowieso wel medelijden met al die kinderen daar. Maar Sam en Guus hebben dezelfde opvoeding gehad en gedragen zich ook niet zo aanstellerig. Ik denk wel dat het een combinatie van is.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:11 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hiermee wordt de rol van je opvoeding denk ik behoorlijk onderschat.
Het zal deels haar karakter zijn, maar mijn kinderen zullen dit bijvoorbeeld nooit mee gaan maken, aangezien ik ze niet zo op social media gooi.
Ik vind het nogal wat om een meisje/jonge vrouw die haar hele leven zo op het internet is gezet hierop aan te kijken.
Sterker nog, haar manier van doen werkt blijkbaar goed voor de aandacht van haar moeder. Ze heeft geleerd om zich zo te gedragen, dan val je in de smaak.
Ik heb eerder medelijden met haar dan dat ik haar vervelend vind.
Nou daar viel me de mond ook van open. Als er 1 gezin is waar alles voor je bepaald wordt is het daar wel.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM:
'We hebben alle kinderen vrij gelaten in hun beslissing om wel of niet te gaan, zoals het bij ons altijd met alles gaat'
(behalve met filmpjes van jongsaf op de gram, paardrijden, scouting, uit huis op de 21e en contact met opa en oma)
Zeker wel... die mensen hebben bewust de familie gevraagd en weten wat annemarie doet.. het is niet dat ze het enkel nu doet dit is wat ze altijd doet 🤷 of je het leuk vind of niet is niet relevant.. in dit geval heeft die familie van de overledene er geen problemen mee dus waarom zouden wij dat wel hebben?quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:04 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat is het punt toch helemaal niet?
Dat denk ik ook hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:19 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel medelijden met al die kinderen daar. Maar Sam en Guus hebben dezelfde opvoeding gehad en gedragen zich ook niet zo aanstellerig. Ik denk wel dat het een combinatie van is.
Omdat dit een forum is en een aantal dit ongepast gedrag vind en dat wil ventileren. Zoals over elke so called influencer?quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zeker wel... die mensen hebben bewust de familie gevraagd en weten wat annemarie doet.. het is niet dat ze het enkel nu doet dit is wat ze altijd doet 🤷 of je het leuk vind of niet is niet relevant.. in dit geval heeft die familie van de overledene er geen problemen mee dus waarom zouden wij dat wel hebben?
Is dat niet logisch? Ze rijden daar allemaal, dus ze kennen de overledene ook allemaal. Als bij ons op de vereniging iemand overlijd mogen de kinderen daar ook voor thuisblijven om mee te gaan. Ik zou het eerder gek vinden als kinderen geen afscheid mogen nemen van iemand die ze jarenlang meerdere keren per week gezien hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het verbaast me dat bijna alle kinderen van school worden gehouden voor de uitvaart.
De mensen op treads die vragen of ze toch wel nog naar de HA is geweest?? Kijken die nooit bij haar ofzo?🤣 zij belt vaker de ha of hap dan dat ze tanden poetst bijna🤣quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:24 schreef opwegnaar het volgende:
Ik gok zomaar dat DBM nog met flappie naar de huisarts is geweest en geëist heeft dat er een longfoto wordt gemaakt ofzo..
Tenzij de familie de hoop had dat AM het fatsoen zou hebben om er niet zoveel over te delen? Het is invullen, maar dat doe jij net zo goed. En linksom of rechtsom zijn we er denk ik met z’n allen over eens dat het niet fatsoenlijk is wat AM doet, of de familie van de overledene dat nou wel of niet oké vindt. Ik vind het in ieder geval niet oké.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zeker wel... die mensen hebben bewust de familie gevraagd en weten wat annemarie doet.. het is niet dat ze het enkel nu doet dit is wat ze altijd doet 🤷 of je het leuk vind of niet is niet relevant.. in dit geval heeft die familie van de overledene er geen problemen mee dus waarom zouden wij dat wel hebben?
Ik zou er niet van staan te kijken als enkele leden van de fam dat later nodig hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:25 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor.
Maar de gedachte dat afstand nemen van je opvoeding even gedaan kan worden is wel kort door de bocht.
Daar hebben veel mensen heel veel therapie voor nodig
Ik denk dat dit meer vanuit de manage komt dan vanuit de familie van overledene.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou of ze er geen problemen mee hebben weet ik niet.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Je had absoluut een punt hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:29 schreef Johanna38 het volgende:
Maar goed, het gaat om onze sterren in dit topic en niet de schrijvers van hier. Dus excusez moi en laten we daarmee doorgaan!🤩
Terwijl Guus zo graag contact wilde maar AM vond dat hij die keuze niet aan kon.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:17 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
En voor contact met opa en oma was het nog “wij bepalen dat, alleen de oudsten mogen zelf kiezen”
Als de familie geen paarden stoet met de familie Geerts erin zou willen heeft de manege weinig inspraak lijkt mij 🤷quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:31 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ik denk dat dit meer vanuit de manage komt dan vanuit de familie van overledene.
Ik zou zélfs van Annemarie Geerts verwachten dat ze zich integer zou verhouden tot een uitvaart. Dus nee, ik zou er absoluut geen rekening mee houden dat ze de uitvaart van een naaste zou pitchen als het feestje van de week, mocht ik ooit in de verleiding zijn gekomen de clan uit te nodigen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Over annemarie en stichting tutu.. die stichting stond er helemaal achter en het behaalde zijn doel 🤷 dus tja lekker boeiend verder
De familie van de overledene nu heeft niet de voltallige familie Geerts uitgenodigd omdat ze geen idee hebben wie ze zijn.. 🤷 dus wie weet staan ze er volledig achter en vinden ze het fijn wat annemarie deelt.. wie zijn wij om daar verder iets van te vinden..
Ik heb ooit ook helaas een begrafenis moeten regelen naar wens van de overledene en kreeg daar ook veel kritiek op dat het niet de standaard gang van zaken was.. tja🤷 dan regel je het anders voor als je zelf overlijd..
De familie Geerts heeft zichzelf niet uitgenodigd he 🤷
Als iedereen van de manage wordt uitgenodigd, dan lijkt het me logisch dat de familie Geerts daar ook onder valt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Over annemarie en stichting tutu.. die stichting stond er helemaal achter en het behaalde zijn doel 🤷 dus tja lekker boeiend verder
De familie van de overledene nu heeft niet de voltallige familie Geerts uitgenodigd omdat ze geen idee hebben wie ze zijn.. 🤷 dus wie weet staan ze er volledig achter en vinden ze het fijn wat annemarie deelt.. wie zijn wij om daar verder iets van te vinden..
Ik heb ooit ook helaas een begrafenis moeten regelen naar wens van de overledene en kreeg daar ook veel kritiek op dat het niet de standaard gang van zaken was.. tja🤷 dan regel je het anders voor als je zelf overlijd..
De familie Geerts heeft zichzelf niet uitgenodigd he 🤷
Jij denkt dat die fam weet dat AM het allemaal op haar kanaal zet?quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |