abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218721521
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM:
'We hebben alle kinderen vrij gelaten in hun beslissing om wel of niet te gaan, zoals het bij ons altijd met alles gaat'

(behalve met filmpjes van jongsaf op de gram, paardrijden, scouting, uit huis op de 21e en contact met opa en oma)
En voor contact met opa en oma was het nog “wij bepalen dat, alleen de oudsten mogen zelf kiezen”
pi_218721530
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:11 schreef LeSage het volgende:

[..]
Hiermee wordt de rol van je opvoeding denk ik behoorlijk onderschat.
Het zal deels haar karakter zijn, maar mijn kinderen zullen dit bijvoorbeeld nooit mee gaan maken, aangezien ik ze niet zo op social media gooi.
Ik vind het nogal wat om een meisje/jonge vrouw die haar hele leven zo op het internet is gezet hierop aan te kijken.

Sterker nog, haar manier van doen werkt blijkbaar goed voor de aandacht van haar moeder. Ze heeft geleerd om zich zo te gedragen, dan val je in de smaak.

Ik heb eerder medelijden met haar dan dat ik haar vervelend vind.
Ik ben het zeker met je eens dat haar gedrag mede is gevormd door haar moeder. Ook dat ze door dit gedrag positieve aandacht van haar moeder krijgt.
Toch vind ik dat je als volwassene hier juist afstand van kunt nemen. Ik begrijp dat het wat lastiger is als je ook nog thuis woont, maar ze heeft een keuze. Sterker nog, een aantal jaren geleden wilde ze juist niet in beeld en stak ze haar middelvinger op. Nu lijkt ze te kicken op de camera.
pi_218721531
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:11 schreef LeSage het volgende:

[..]
Hiermee wordt de rol van je opvoeding denk ik behoorlijk onderschat.
Het zal deels haar karakter zijn, maar mijn kinderen zullen dit bijvoorbeeld nooit mee gaan maken, aangezien ik ze niet zo op social media gooi.
Ik vind het nogal wat om een meisje/jonge vrouw die haar hele leven zo op het internet is gezet hierop aan te kijken.

Sterker nog, haar manier van doen werkt blijkbaar goed voor de aandacht van haar moeder. Ze heeft geleerd om zich zo te gedragen, dan val je in de smaak.

Ik heb eerder medelijden met haar dan dat ik haar vervelend vind.
Ik heb sowieso wel medelijden met al die kinderen daar. Maar Sam en Guus hebben dezelfde opvoeding gehad en gedragen zich ook niet zo aanstellerig. Ik denk wel dat het een combinatie van is.
pi_218721547
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM:
'We hebben alle kinderen vrij gelaten in hun beslissing om wel of niet te gaan, zoals het bij ons altijd met alles gaat'

(behalve met filmpjes van jongsaf op de gram, paardrijden, scouting, uit huis op de 21e en contact met opa en oma)
Nou daar viel me de mond ook van open. Als er 1 gezin is waar alles voor je bepaald wordt is het daar wel.
pi_218721555
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:04 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat is het punt toch helemaal niet?
Zeker wel... die mensen hebben bewust de familie gevraagd en weten wat annemarie doet.. het is niet dat ze het enkel nu doet dit is wat ze altijd doet 🤷 of je het leuk vind of niet is niet relevant.. in dit geval heeft die familie van de overledene er geen problemen mee dus waarom zouden wij dat wel hebben?
pi_218721570
Milou die naar opa en oma rijdt om een tablet op te halen. Want ze hebben daar allemaal een eigen. Op die leeftijd vind ik dat compleet onzinnig.
Dezelfde Milou die een tijdje terug alle schermtijd afgeschaft had.
pi_218721581
Ik gok zomaar dat DBM nog met flappie naar de huisarts is geweest en geëist heeft dat er een longfoto wordt gemaakt ofzo..
pi_218721594
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:19 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik heb sowieso wel medelijden met al die kinderen daar. Maar Sam en Guus hebben dezelfde opvoeding gehad en gedragen zich ook niet zo aanstellerig. Ik denk wel dat het een combinatie van is.
Dat denk ik ook hoor.
Maar de gedachte dat afstand nemen van je opvoeding even gedaan kan worden is wel kort door de bocht.
Daar hebben veel mensen heel veel therapie voor nodig ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218721602
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zeker wel... die mensen hebben bewust de familie gevraagd en weten wat annemarie doet.. het is niet dat ze het enkel nu doet dit is wat ze altijd doet 🤷 of je het leuk vind of niet is niet relevant.. in dit geval heeft die familie van de overledene er geen problemen mee dus waarom zouden wij dat wel hebben?
Omdat dit een forum is en een aantal dit ongepast gedrag vind en dat wil ventileren. Zoals over elke so called influencer?
Ik begrijp niet zo goed waarom je helemaal los kan gaan op Deb en dat je alles wat AM doet, milder bekijkt?
pi_218721605
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het verbaast me dat bijna alle kinderen van school worden gehouden voor de uitvaart.
Is dat niet logisch? Ze rijden daar allemaal, dus ze kennen de overledene ook allemaal. Als bij ons op de vereniging iemand overlijd mogen de kinderen daar ook voor thuisblijven om mee te gaan. Ik zou het eerder gek vinden als kinderen geen afscheid mogen nemen van iemand die ze jarenlang meerdere keren per week gezien hebben.
pi_218721616
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:24 schreef opwegnaar het volgende:
Ik gok zomaar dat DBM nog met flappie naar de huisarts is geweest en geëist heeft dat er een longfoto wordt gemaakt ofzo..
De mensen op treads die vragen of ze toch wel nog naar de HA is geweest?? Kijken die nooit bij haar ofzo?🤣 zij belt vaker de ha of hap dan dat ze tanden poetst bijna🤣
pi_218721618
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Tenzij de familie de hoop had dat AM het fatsoen zou hebben om er niet zoveel over te delen? Het is invullen, maar dat doe jij net zo goed. En linksom of rechtsom zijn we er denk ik met z’n allen over eens dat het niet fatsoenlijk is wat AM doet, of de familie van de overledene dat nou wel of niet oké vindt. Ik vind het in ieder geval niet oké.
pi_218721624
Maar goed, het gaat om onze sterren in dit topic en niet de schrijvers van hier. Dus excusez moi en laten we daarmee doorgaan!🤩
pi_218721639
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:25 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dat denk ik ook hoor.
Maar de gedachte dat afstand nemen van je opvoeding even gedaan kan worden is wel kort door de bocht.
Daar hebben veel mensen heel veel therapie voor nodig ;)
Ik zou er niet van staan te kijken als enkele leden van de fam dat later nodig hebben.
Of er komt een boek vanuit de kinderen: " het kwam niet goed"🤣
pi_218721645
quote:

[..]
Ik denk dat dit meer vanuit de manage komt dan vanuit de familie van overledene.
pi_218721677
quote:

[..]
Nou of ze er geen problemen mee hebben weet ik niet.
Ik bekijk het trouwens van een andere kant: wilden ze de fam Geerts heel graag uitnodigen of hebben ze dat bij de hele manege gedaan en komen ze er niet onderuit?
Want geloof me maar, als ze niet uitgenodigd was dan zou het dramatisch uitgemolken worden.
Ze weten wat AM altijd doet, maar zij zitten met een vreselijk verlies, en denken er wellicht niet eens over na dat die rare vrouw van de manege alles op de gram gooit.
Of misschien hebben ze er wel bij stil gestaan en zijn ze niet mondig genoeg om er iets van te zeggen? Ze kennen haar karakter ws ook.
pi_218721681
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:29 schreef Johanna38 het volgende:
Maar goed, het gaat om onze sterren in dit topic en niet de schrijvers van hier. Dus excusez moi en laten we daarmee doorgaan!🤩
Je had absoluut een punt hoor.
pi_218721701
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:17 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
En voor contact met opa en oma was het nog “wij bepalen dat, alleen de oudsten mogen zelf kiezen”
Terwijl Guus zo graag contact wilde maar AM vond dat hij die keuze niet aan kon.
Die jongen was zo gek van zijn opa en oma, dat was goed te zien op de filmpjes.
Tot zover de vrije keuze in hun gezin
pi_218721702
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:31 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ik denk dat dit meer vanuit de manage komt dan vanuit de familie van overledene.
Als de familie geen paarden stoet met de familie Geerts erin zou willen heeft de manege weinig inspraak lijkt mij 🤷
pi_218721723
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Over annemarie en stichting tutu.. die stichting stond er helemaal achter en het behaalde zijn doel 🤷 dus tja lekker boeiend verder

De familie van de overledene nu heeft niet de voltallige familie Geerts uitgenodigd omdat ze geen idee hebben wie ze zijn.. 🤷 dus wie weet staan ze er volledig achter en vinden ze het fijn wat annemarie deelt.. wie zijn wij om daar verder iets van te vinden..
Ik heb ooit ook helaas een begrafenis moeten regelen naar wens van de overledene en kreeg daar ook veel kritiek op dat het niet de standaard gang van zaken was.. tja🤷 dan regel je het anders voor als je zelf overlijd..
De familie Geerts heeft zichzelf niet uitgenodigd he 🤷
Ik zou zélfs van Annemarie Geerts verwachten dat ze zich integer zou verhouden tot een uitvaart. Dus nee, ik zou er absoluut geen rekening mee houden dat ze de uitvaart van een naaste zou pitchen als het feestje van de week, mocht ik ooit in de verleiding zijn gekomen de clan uit te nodigen.

Het is al bezopen dat je bij bruiloften tegenwoordig moet vragen om geen fotos op de socials te delen voor het bruidspaar dat doet, maar disclaimers bij een uitvaart is wel next level koekoek 8)7
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218721735
Bollen juice bij juicechannel
pi_218721759
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Over annemarie en stichting tutu.. die stichting stond er helemaal achter en het behaalde zijn doel 🤷 dus tja lekker boeiend verder

De familie van de overledene nu heeft niet de voltallige familie Geerts uitgenodigd omdat ze geen idee hebben wie ze zijn.. 🤷 dus wie weet staan ze er volledig achter en vinden ze het fijn wat annemarie deelt.. wie zijn wij om daar verder iets van te vinden..
Ik heb ooit ook helaas een begrafenis moeten regelen naar wens van de overledene en kreeg daar ook veel kritiek op dat het niet de standaard gang van zaken was.. tja🤷 dan regel je het anders voor als je zelf overlijd..
De familie Geerts heeft zichzelf niet uitgenodigd he 🤷
Als iedereen van de manage wordt uitgenodigd, dan lijkt het me logisch dat de familie Geerts daar ook onder valt.

Alleen ga je er als familie vanuit dat mensen zich respectvol en normaal gedragen.
pi_218721778
quote:

[..]
Jij denkt dat die fam weet dat AM het allemaal op haar kanaal zet?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218721782
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:43 schreef Lampje88 het volgende:
Bollen juice bij juicechannel
Ja en flink ook. Meestal komt het allemaal uit wat ze zeggen. Ben heel benieuwd...
pi_218721789
Jacqueline die in vele ogen heilig is, is dus helemaal niet heilig.. ze heeft dus 0% in het huis ingelegd, maar eist geld? Had het op Koen voorzien was zij de stalker?
Zoveel vragen….

Ze wilt dus echt het leven van Michelle incl haar man, snap wel dat Michelle dus zo afviel.. ze is ook niet heilig maar weet jij veel wat daar afspeelde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')