abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218721048
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:05 schreef Weerikier het volgende:
Walgelijke vertoning bij AM. Zij en Julia staan zich op te maken en klaar te maken alsof ze een avond gaan stappen. Ze gaan naar een uitvaart van een veel te jong overleden instructrice van de manege for god sake.
AM deelt filmpjes van het meisje in kwestie op haar openbare instagram, Julia schudt haar billen nog even naar de camera (vind het trouwens een heel onsympathiek vrouwtje, die Julia), allemaal nog een beetje schreeuwen op straat.
Gelukkig heeft ze vandaag wel voor de gelegenheid haar zwarte klompen aan. Ik zit echt met verbazing naar deze familie te kijken weer...
Is ze onverwacht overleden?
  dinsdag 9 september 2025 @ 11:13:43 #127
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218721064
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:11 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Vraag het AM, die wil vast alle details met je delen.
pi_218721108
Annemarie en tutu was vooral 'how can I make this about me'.
pi_218721110
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:13 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Vraag het AM, die wil vast alle details met je delen.
was vraag omdat iemand haar gemakkelijk via google had gevonden , meestal staat het er dan ergens bij.
pi_218721119
De kleding bij de jongste van Kyra is ook net passend. Vorige week gekocht. Ik had een maatje groter gedaan.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218721149
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:11 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Nee, ze was ziek begrijp ik uit het bericht
En ik snap dat het moeilijk is omdat alle Geerts kinderen les van haar hadden.
Maar maak 1 storie savonds en klaar. Ze maakt er nu zo’n show van helaas
pi_218721155
Een dag uit het leven van de familie Geerts: "vandaag gaan we iets spannends doen, we hebben namelijk een begrafenis. We zijn heel nerveus en nemen jullie mee in onze voorbereidingen en hoe we hier allemaal mee omgaan. Logistiek wordt het wel een uitdaging, maar het gaat ons lukken."

Ik zit echt met een ongemakkelijk gevoel naar de beelden te kijken. Waarom niet even een dag offline en morgen weer posten over ditjes en datjes?
pi_218721169
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:05 schreef Weerikier het volgende:
Walgelijke vertoning bij AM. Zij en Julia staan zich op te maken en klaar te maken alsof ze een avond gaan stappen. Ze gaan naar een uitvaart van een veel te jong overleden instructrice van de manege for god sake.
AM deelt filmpjes van het meisje in kwestie op haar openbare instagram, Julia schudt haar billen nog even naar de camera (vind het trouwens een heel onsympathiek vrouwtje, die Julia), allemaal nog een beetje schreeuwen op straat.
Gelukkig heeft ze vandaag wel voor de gelegenheid haar zwarte klompen aan. Ik zit echt met verbazing naar deze familie te kijken weer...
Julia stelt zich altijd enorm aan. Dat is haar tweede natuur en ze laat het graag zien voor de camera van bff mama. En die Rens is een tweede Julia.
pi_218721215
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:27 schreef Snaky het volgende:

[..]
Julia stelt zich altijd enorm aan. Dat is haar tweede natuur en ze laat het graag zien voor de camera van bff mama. En die Rens is een tweede Julia.
Ik vind het lastig oordelen over iemand die haar hele leven op social media is gezet. Het is nooit haar keuze geweest om zo neergezet te worden en daarom kunnen we daar eigenlijk niet over oordelen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218721231
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:09 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Inderdaad!!!! Te walgelijk voor woorden!
Dat is de juiste omschrijving. En wat ik hier boven over Julia las ook. In alles AM en dat is zeker geen compliment. Zelfde houding, manier van bewegen en zeker zo onsympathiek.
pi_218721233
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:34 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik vind het lastig oordelen over iemand die haar hele leven op social media is gezet. Het is nooit haar keuze geweest om zo neergezet te worden en daarom kunnen we daar eigenlijk niet over oordelen.
Ze is inmiddels alweer een tijdje volwassen en kan prima besluiten om dit niet meer te willen.
pi_218721295
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:25 schreef Tarantelle het volgende:
Een dag uit het leven van de familie Geerts: "vandaag gaan we iets spannends doen, we hebben namelijk een begrafenis. We zijn heel nerveus en nemen jullie mee in onze voorbereidingen en hoe we hier allemaal mee omgaan. Logistiek wordt het wel een uitdaging, maar het gaat ons lukken."

Ik zit echt met een ongemakkelijk gevoel naar de beelden te kijken. Waarom niet even een dag offline en morgen weer posten over ditjes en datjes?
Heel erg walgelijk, ook nog zelf geen mascara op kunnen doen, maar waarom moet dit allemaal zo gedeeld worden.
pi_218721315
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:34 schreef LeSage het volgende:

[..]
Zij heeft haar wereld toch al wel wat uit weten te breiden. Ze ziet toch dat andere moeders niet zo zijn? En hoe leeftijdsgenoten zijn?
Zij was op Guus zn leeftijd al zo en hij heeft dat weer totaal niet. Net als Sam. Het is volgens mij echt haar karakter. Je ziet het ook aan het soort vriend dat ze uitzoekt.
pi_218721321
Over annemarie en stichting tutu.. die stichting stond er helemaal achter en het behaalde zijn doel 🤷 dus tja lekker boeiend verder

De familie van de overledene nu heeft niet de voltallige familie Geerts uitgenodigd omdat ze geen idee hebben wie ze zijn.. 🤷 dus wie weet staan ze er volledig achter en vinden ze het fijn wat annemarie deelt.. wie zijn wij om daar verder iets van te vinden..
Ik heb ooit ook helaas een begrafenis moeten regelen naar wens van de overledene en kreeg daar ook veel kritiek op dat het niet de standaard gang van zaken was.. tja🤷 dan regel je het anders voor als je zelf overlijd..
De familie Geerts heeft zichzelf niet uitgenodigd he 🤷
pi_218721338
Het verbaast me dat bijna alle kinderen van school worden gehouden voor de uitvaart.
pi_218721366
Ach ja wat de een heeft met AG heeft de ander met Debby zullen we naar zeggen :)
pi_218721396
AM:
'We hebben alle kinderen vrij gelaten in hun beslissing om wel of niet te gaan, zoals het bij ons altijd met alles gaat'

(behalve met filmpjes van jongsaf op de gram, paardrijden, scouting, uit huis op de 21e en contact met opa en oma)
  dinsdag 9 september 2025 @ 12:03:44 #143
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218721405
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM:
'We hebben alle kinderen vrij gelaten in hun beslissing om wel of niet te gaan, zoals het bij ons altijd met alles gaat'

(behalve met filmpjes van jongsaf op de gram, paardrijden, scouting, uit huis op de 21e en contact met opa en oma)
En de rest van de moetjes.
Als je fatsoen hebt plaats je dit soort dingen niet op het www. Wat krom is kun je nooit recht lullen!
pi_218721411
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Over annemarie en stichting tutu.. die stichting stond er helemaal achter en het behaalde zijn doel 🤷 dus tja lekker boeiend verder

De familie van de overledene nu heeft niet de voltallige familie Geerts uitgenodigd omdat ze geen idee hebben wie ze zijn.. 🤷 dus wie weet staan ze er volledig achter en vinden ze het fijn wat annemarie deelt.. wie zijn wij om daar verder iets van te vinden..
Ik heb ooit ook helaas een begrafenis moeten regelen naar wens van de overledene en kreeg daar ook veel kritiek op dat het niet de standaard gang van zaken was.. tja🤷 dan regel je het anders voor als je zelf overlijd..
Maar de kritiek hier gaat niet over de begrafenis maar de over de manier waarop AM het deelt en er bijna een show van maakt.
pi_218721413
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:08 schreef Mirp het volgende:

[..]
Vraag ik me oprecht af, zou zij gewone schoenen misschien niet goed passen, met die voeten? Ik heb hallux valgus aan 1 voet gehad en dat was echt drama met schoenen, al-tijd pijn.

Ik denk dat een podoloog prima advies geven waar op te letten en met die tips kan ze geschikte schoenen kopen bij de betere schoenwinkel. Geld heeft ze er prima voor maar goed schoeisel is daar helemaal geen prioriteit, ook niet voor de kinderen helaas.
pi_218721417
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

Dat is het punt toch helemaal niet?
pi_218721439
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:38 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ze is inmiddels alweer een tijdje volwassen en kan prima besluiten om dit niet meer te willen.
Nee, zo eenvoudig werkt dat niet. Loskomen van je verleden is ontzettend lastig. Zij is gevormd door een moeder die alles op social media zet.

Er zijn vast kinderen die daar los van kunnen komen, maar dat kan echt niet iedereen. In het geval van AM (die alles onder controle wil houden) lijkt me dat extra lastig.
pi_218721479
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:53 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Zij heeft haar wereld toch al wel wat uit weten te breiden. Ze ziet toch dat andere moeders niet zo zijn? En hoe leeftijdsgenoten zijn?
Zij was op Guus zn leeftijd al zo en hij heeft dat weer totaal niet. Net als Sam. Het is volgens mij echt haar karakter. Je ziet het ook aan het soort vriend dat ze uitzoekt.
Hiermee wordt de rol van je opvoeding denk ik behoorlijk onderschat.
Het zal deels haar karakter zijn, maar mijn kinderen zullen dit bijvoorbeeld nooit mee gaan maken, aangezien ik ze niet zo op social media gooi.
Ik vind het nogal wat om een meisje/jonge vrouw die haar hele leven zo op het internet is gezet hierop aan te kijken.

Sterker nog, haar manier van doen werkt blijkbaar goed voor de aandacht van haar moeder. Ze heeft geleerd om zich zo te gedragen, dan val je in de smaak.

Ik heb eerder medelijden met haar dan dat ik haar vervelend vind.
pi_218721487
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM:

Precies dit is waarom ik vind dat je die kinderen hun gedrag niet zomaar kunt aanrekenen. Hoe dwingend kun je opgevoed worden?
pi_218721507
Dat AM alles over zichzelf wil delen, tja, die behoefte herken ik persoonlijk niet, maar helemaal prima. Dus als jij op nationale tv details over je seksleven wilt delen, op een groot social media kanaal wilt vertellen over je stoelgang, hormonale zweet, “verbouwingen” aan je huis, winkeltripjes voor klompen in alle kleuren van de regenboog, be my guest.

Maar AM lijkt gewoon geen verschil te zien tussen delen over zichzelf en delen van en over anderen. Nu ook weer; ziet ze echt niet in dat het zo ontzettend ongepast is wat ze doet en dat dit niet alleen over haar en haar gezin gaat, maar bovenal over iemand die net overleden is? En niemand ook in dat gezin die zegt: goh, misschien niet zo sjiek om willekeurig tussen de reclames voor broodtrommels, je eigen boek, en schoonmaaktroep door zoveel stories over een begrafenis te plaatsen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')