Is ze onverwacht overleden?quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:05 schreef Weerikier het volgende:
Walgelijke vertoning bij AM. Zij en Julia staan zich op te maken en klaar te maken alsof ze een avond gaan stappen. Ze gaan naar een uitvaart van een veel te jong overleden instructrice van de manege for god sake.
AM deelt filmpjes van het meisje in kwestie op haar openbare instagram, Julia schudt haar billen nog even naar de camera (vind het trouwens een heel onsympathiek vrouwtje, die Julia), allemaal nog een beetje schreeuwen op straat.
Gelukkig heeft ze vandaag wel voor de gelegenheid haar zwarte klompen aan. Ik zit echt met verbazing naar deze familie te kijken weer...
was vraag omdat iemand haar gemakkelijk via google had gevonden , meestal staat het er dan ergens bij.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:13 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Vraag het AM, die wil vast alle details met je delen.
Nee, ze was ziek begrijp ik uit het berichtquote:
Julia stelt zich altijd enorm aan. Dat is haar tweede natuur en ze laat het graag zien voor de camera van bff mama. En die Rens is een tweede Julia.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:05 schreef Weerikier het volgende:
Walgelijke vertoning bij AM. Zij en Julia staan zich op te maken en klaar te maken alsof ze een avond gaan stappen. Ze gaan naar een uitvaart van een veel te jong overleden instructrice van de manege for god sake.
AM deelt filmpjes van het meisje in kwestie op haar openbare instagram, Julia schudt haar billen nog even naar de camera (vind het trouwens een heel onsympathiek vrouwtje, die Julia), allemaal nog een beetje schreeuwen op straat.
Gelukkig heeft ze vandaag wel voor de gelegenheid haar zwarte klompen aan. Ik zit echt met verbazing naar deze familie te kijken weer...
Ik vind het lastig oordelen over iemand die haar hele leven op social media is gezet. Het is nooit haar keuze geweest om zo neergezet te worden en daarom kunnen we daar eigenlijk niet over oordelen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:27 schreef Snaky het volgende:
[..]
Julia stelt zich altijd enorm aan. Dat is haar tweede natuur en ze laat het graag zien voor de camera van bff mama. En die Rens is een tweede Julia.
Dat is de juiste omschrijving. En wat ik hier boven over Julia las ook. In alles AM en dat is zeker geen compliment. Zelfde houding, manier van bewegen en zeker zo onsympathiek.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:09 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Inderdaad!!!! Te walgelijk voor woorden!
Ze is inmiddels alweer een tijdje volwassen en kan prima besluiten om dit niet meer te willen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:34 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik vind het lastig oordelen over iemand die haar hele leven op social media is gezet. Het is nooit haar keuze geweest om zo neergezet te worden en daarom kunnen we daar eigenlijk niet over oordelen.
Heel erg walgelijk, ook nog zelf geen mascara op kunnen doen, maar waarom moet dit allemaal zo gedeeld worden.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:25 schreef Tarantelle het volgende:
Een dag uit het leven van de familie Geerts: "vandaag gaan we iets spannends doen, we hebben namelijk een begrafenis. We zijn heel nerveus en nemen jullie mee in onze voorbereidingen en hoe we hier allemaal mee omgaan. Logistiek wordt het wel een uitdaging, maar het gaat ons lukken."
Ik zit echt met een ongemakkelijk gevoel naar de beelden te kijken. Waarom niet even een dag offline en morgen weer posten over ditjes en datjes?
Zij heeft haar wereld toch al wel wat uit weten te breiden. Ze ziet toch dat andere moeders niet zo zijn? En hoe leeftijdsgenoten zijn?quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:34 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik vind het lastig oordelen over iemand die haar hele leven op social media is gezet. Het is nooit haar keuze geweest om zo neergezet te worden en daarom kunnen we daar eigenlijk niet over oordelen.
En de rest van de moetjes.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM:
'We hebben alle kinderen vrij gelaten in hun beslissing om wel of niet te gaan, zoals het bij ons altijd met alles gaat'
(behalve met filmpjes van jongsaf op de gram, paardrijden, scouting, uit huis op de 21e en contact met opa en oma)
Maar de kritiek hier gaat niet over de begrafenis maar de over de manier waarop AM het deelt en er bijna een show van maakt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Over annemarie en stichting tutu.. die stichting stond er helemaal achter en het behaalde zijn doel 🤷 dus tja lekker boeiend verder
De familie van de overledene nu heeft niet de voltallige familie Geerts uitgenodigd omdat ze geen idee hebben wie ze zijn.. 🤷 dus wie weet staan ze er volledig achter en vinden ze het fijn wat annemarie deelt.. wie zijn wij om daar verder iets van te vinden..
Ik heb ooit ook helaas een begrafenis moeten regelen naar wens van de overledene en kreeg daar ook veel kritiek op dat het niet de standaard gang van zaken was.. tja🤷 dan regel je het anders voor als je zelf overlijd..
De familie Geerts heeft zichzelf niet uitgenodigd he 🤷
Ik denk dat een podoloog prima advies geven waar op te letten en met die tips kan ze geschikte schoenen kopen bij de betere schoenwinkel. Geld heeft ze er prima voor maar goed schoeisel is daar helemaal geen prioriteit, ook niet voor de kinderen helaas.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:08 schreef Mirp het volgende:
[..]
Vraag ik me oprecht af, zou zij gewone schoenen misschien niet goed passen, met die voeten? Ik heb hallux valgus aan 1 voet gehad en dat was echt drama met schoenen, al-tijd pijn.
Dat is het punt toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Over annemarie en stichting tutu.. die stichting stond er helemaal achter en het behaalde zijn doel 🤷 dus tja lekker boeiend verder
De familie van de overledene nu heeft niet de voltallige familie Geerts uitgenodigd omdat ze geen idee hebben wie ze zijn.. 🤷 dus wie weet staan ze er volledig achter en vinden ze het fijn wat annemarie deelt.. wie zijn wij om daar verder iets van te vinden..
Ik heb ooit ook helaas een begrafenis moeten regelen naar wens van de overledene en kreeg daar ook veel kritiek op dat het niet de standaard gang van zaken was.. tja🤷 dan regel je het anders voor als je zelf overlijd..
De familie Geerts heeft zichzelf niet uitgenodigd he 🤷
Nee, zo eenvoudig werkt dat niet. Loskomen van je verleden is ontzettend lastig. Zij is gevormd door een moeder die alles op social media zet.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:38 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ze is inmiddels alweer een tijdje volwassen en kan prima besluiten om dit niet meer te willen.
Hiermee wordt de rol van je opvoeding denk ik behoorlijk onderschat.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:53 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Zij heeft haar wereld toch al wel wat uit weten te breiden. Ze ziet toch dat andere moeders niet zo zijn? En hoe leeftijdsgenoten zijn?
Zij was op Guus zn leeftijd al zo en hij heeft dat weer totaal niet. Net als Sam. Het is volgens mij echt haar karakter. Je ziet het ook aan het soort vriend dat ze uitzoekt.
Precies dit is waarom ik vind dat je die kinderen hun gedrag niet zomaar kunt aanrekenen. Hoe dwingend kun je opgevoed worden?quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM:
'We hebben alle kinderen vrij gelaten in hun beslissing om wel of niet te gaan, zoals het bij ons altijd met alles gaat'
(behalve met filmpjes van jongsaf op de gram, paardrijden, scouting, uit huis op de 21e en contact met opa en oma)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |