Annemarie heeft toen voor stichting tutu een kwart of halve marathon gedaan en zo heel veel geld opgehaald 🤷 ik snap niet helemaal wat daar beschamend voor was 🤷 de vader die de stichting opgericht had leefde toen nog en vond het wel geweldig 🤷 en dat is waar het om draait lijkt mijquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:06 schreef Mirp het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen denk ik?
Lekker naar school en even aan de juf/meester doorgeven wat er gebeurt is.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:44 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ze heeft hem wel voor minder thuis gehouden, dus zou me niets verbazen als hij veilig bij z'n moeder moest blijven vanmorgen.
Zo denken wij, DBM meestal niet.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:16 schreef LeSage het volgende:
[..]
Lekker naar school en even aan de juf/meester doorgeven wat er gebeurt is.
Waarom zou je daarvoor thuis blijven? En als het echt niet gaat kun je altijd nog ophalen (zeker als je thuisblijfmoeder bent).
Zij is echt in vrij korte tijd zó anders geworden ja.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:11 schreef Muurbloem7 het volgende:
Lotte Balijns
Volgde haar ooit omdat ik erkenning vond in haar 'eerlijk verteld' ouderschap.
Maar nu is het reclame na reclame. En die enge vent die ze ws. over een aantal maanden weer In LiEFdE LoSLaAt.
Sneu wel. Lijkt me voor de kinderen heel lastig.quote:
Dat had toen een behoorlijk beschamend hoog ‘how can i make this about me’ gehalte. Zoals bijna altijd bij AM.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Annemarie heeft toen voor stichting tutu een kwart of halve marathon gedaan en zo heel veel geld opgehaald 🤷 ik snap niet helemaal wat daar beschamend voor was 🤷 de vader die de stichting opgericht had leefde toen nog en vond het wel geweldig 🤷 en dat is waar het om draait lijkt mij
Of met je bureaustoel net te ver naar achteren rollen/schuiven...quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Had Maarten geen nieuwe trap gemaakt? Misschien was die te lang voor de oude plek? Ik vond het er doodeng uit zien met die open reling aan de ene kant, ik zou daar met stofzuigen net een stapje te ver naar achteren doen denk ik🙈
Dat dus...ook net als nu, net doen of het besties zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:21 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Dat had toen een behoorlijk beschamend hoog ‘how can i make this about me’ gehalte. Zoals bijna altijd bij AM.
Die man was toen al overleden toch? Dat vond Annemarie toen nog zo jammer, "want ze hadden zoveel plannen".quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Annemarie heeft toen voor stichting tutu een kwart of halve marathon gedaan en zo heel veel geld opgehaald 🤷 ik snap niet helemaal wat daar beschamend voor was 🤷 de vader die de stichting opgericht had leefde toen nog en vond het wel geweldig 🤷 en dat is waar het om draait lijkt mij
Dit. En ze deed alsof ze de beste vrienden waren.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:30 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Die man was toen al overleden toch? Dat vond Annemarie toen nog zo jammer, "want ze hadden zoveel plannen".
Precies! AM doet alleen iets als het vooral HAAR iets oplevert. Eerder melkte ze ook het overlijden van een jongen uit de buurt uit. Allemaal de AM show.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:21 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Dat had toen een behoorlijk beschamend hoog ‘how can i make this about me’ gehalte. Zoals bijna altijd bij AM.
Juist belangrijk om ook op havo te testen inderdaad. Zouden meer scholen moeten doen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:31 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Exact, daarom worden op de school van zoon niet alleen de vwo leerlingen maar ook de havo leerlingen getest. Het zijn echt niet altijd degenen die de hoogste cijfers halen.
Overigens worden ze ook allemaal getest op dylexie en dyscalculie.
Precies dit!quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:37 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Precies! AM doet alleen iets als het vooral HAAR iets oplevert. Eerder melkte ze ook het overlijden van een jongen uit de buurt uit. Allemaal de AM show.
We weten allemaal dat sommige hier haar altijd verdedigen en bewonderen no matter what, dat vind ik zo vreemd!
Daarom dusquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik al niet.. als je 112 belt gaat de ambu rijden bij de melding.. en ook als het al los komt doet de ambu een check.. zou het raar vinden dat dit nu net bij haar anders verloopt
Tja ze hebben DBM als moeder. De vrouw die op karakter doorzet. Maar intussen wel om een snotneus al in de paniek schieten. Zoon is ook wel eens niet helemaal fit, maar zolang hij geen dikke koorts heeft hij het opstaan gaat hij gewoon naar school, al dan niet voorzien van een paracetamol-raket. En als ik gebeld zou worden dat het echt niet gaat, dan laat ik alles uit mijn handen vallen om hem op te halen. Of ik nu thuis ben of op werk. Kind gaat dan voor. Maar het gebeurt hier gelukkig zelden tot nooit meer. Eerste jaren wel, maar kan vanuit huis werken als het nodig is.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:16 schreef LeSage het volgende:
[..]
Lekker naar school en even aan de juf/meester doorgeven wat er gebeurt is.
Waarom zou je daarvoor thuis blijven? En als het echt niet gaat kun je altijd nog ophalen (zeker als je thuisblijfmoeder bent).
Verschrikkelijk. Ten eerste vind ik klompen ontzettend seksloos en droog ik er echt van op. Maar ook de gelegenheden waarbij zij ze draagt is zo ongepast.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:50 schreef Shuri het volgende:
Annemarie weer op klompen, nu zwart. Ze geeft duizenden euros uit aan motorspullen en weet ik allemaal wat, maar in dat huis kan er geen cent af voor goede schoenen.
Dat snap ik ook echt niet. Je kan toch prima 1 paar nette zware schoenen/laarsjes in huis hebben voor dit soort gelegenheden?quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:50 schreef Shuri het volgende:
Annemarie weer op klompen, nu zwart. Ze geeft duizenden euros uit aan motorspullen en weet ik allemaal wat, maar in dat huis kan er geen cent af voor goede schoenen.
Vraag ik me oprecht af, zou zij gewone schoenen misschien niet goed passen, met die voeten? Ik heb hallux valgus aan 1 voet gehad en dat was echt drama met schoenen, al-tijd pijn.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:50 schreef Shuri het volgende:
Die heeft ze zelfs. Ze kocht soort van zwarte stewardessen pumps voor het laatste boekenbal.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:54 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Dat snap ik ook echt niet. Je kan toch prima 1 paar nette zware schoenen/laarsjes in huis hebben voor dit soort gelegenheden?
Ze wil het liefst niet opvallen, maar doet er met dit soort dingen toch alles aan om wel een soort van op te vallen.
Inderdaad!!!! Te walgelijk voor woorden!quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:05 schreef Weerikier het volgende:
Walgelijke vertoning bij AM. Zij en Julia staan zich op te maken en klaar te maken alsof ze een avond gaan stappen. Ze gaan naar een uitvaart van een veel te jong overleden instructrice van de manege for god sake.
AM deelt filmpjes van het meisje in kwestie op haar openbare instagram, Julia schudt haar billen nog even naar de camera (vind het trouwens een heel onsympathiek vrouwtje, die Julia), allemaal nog een beetje schreeuwen op straat.
Gelukkig heeft ze vandaag wel voor de gelegenheid haar zwarte klompen aan. Ik zit echt met verbazing naar deze familie te kijken weer...
Ze had voor het boekenbal laatst van die vreselijke zwarte pumps gekocht. Die zijn zelfs nog beter dan die klompen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:54 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Dat snap ik ook echt niet. Je kan toch prima 1 paar nette zware schoenen/laarsjes in huis hebben voor dit soort gelegenheden?
Ze wil het liefst niet opvallen, maar doet er met dit soort dingen toch alles aan om wel een soort van op te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |