Misschien omdat ze helemaal geen b12-tekort heeft? Haar waardes waren toch gewoon goed?quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:58 schreef Henrike het volgende:
Debbie met haar floaten: want magnesium is goed bij b12 tekort.
Nou daar zou ik niet zo zeker van zijn.
Je moet juist oppassen met magnesium bij een tekort.
Ze leest wel alles over haar b12 maar snapt er geen hol van.
Zo'n erge bijwerkingen na 1 dag prikken, komt bij niemand voor maar bij Debbie wel. En ze spreekt zichzelf tegen want ze had een huidplooi opgepakt en dus niet in de spier geprikt zegt ze. Nou dan is het dus niet opgenomen en hoe komt ze dan aan de bijwerking?
En dan die knieën met die plekken in beeld, bah wat hoor hoe ze dat eraf schraapt en laat zien.
Het zijn de doorlig plekken denk ik van de afgelopen dagen in dat bed.
Dat dekbed net die citroenen zit er ook al dagen op.
Misschien verschonen ook een goed idee?
Zie haar in die massagestoel liggen, zou ze die ook aan kunnen vragen naast haar electrische stoel?
Ik vroeg dit laatst ook hier. Ik denk idd dat schoenen niet fijn meer zijn voor haar.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:08 schreef Mirp het volgende:
[..]
Vraag ik me oprecht af, zou zij gewone schoenen misschien niet goed passen, met die voeten? Ik heb hallux valgus aan 1 voet gehad en dat was echt drama met schoenen, al-tijd pijn.
Vraag me wel af of klompen dan een goed alternatief is, want die dingen zijn knoet hard en dus ook pijnlijk denk ik.
dat denk ik ook maar wat ik dan niet begrijp is waarom je er niks aan laat doen. Ja een operatie is ook niet leuk maar ze is toch veel te jong om de rest van haar leven op alleen maar klompen rond te lopen, of wacht ze tot dat ook niet meer gaat?quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik vroeg dit laatst ook hier. Ik denk idd dat schoenen niet fijn meer zijn voor haar.
Ik lees toch ook heel veel meningen van mensen ipv juice. De laatste komt dus blijkbaar van familie van Koen. Dat zou dan wel kunnen kloppen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:51 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja en flink ook. Meestal komt het allemaal uit wat ze zeggen. Ben heel benieuwd...
Boze fans die vanalles hebben ingestuurd 🤣quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:55 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik vind de juice volledig geloofwaardig.
Nee dat denk ik echt niet.quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Boze fans die vanalles hebben ingestuurd 🤣
En waar vind jij ze op dit moment nog geloofwaardig dan? Want Juicechannel plaatst op dit moment juist tegenstrijdige berichten. In het ene bericht is het dit, het ander bericht dat… ik vind ze totaal ongeloofwaardig vandaag en ze worden bespeeld waar ze bij staan (en blijkbaar zijn er nog genoeg mensen die dit allemaal als waarheidsgetrouw aannemen).quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik echt niet.
Juicechannels plaatsen ook pas als ze meerdere bronnen hebben.
Zij verliezen hun geloofwaardigheid als juice steeds niet waar blijkt te zijn, en daarmee hun 'bestaansrecht' om het zo maar even te noemen.
Dit!quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:26 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Omdat dit een forum is en een aantal dit ongepast gedrag vind en dat wil ventileren. Zoals over elke so called influencer?
Ik begrijp niet zo goed waarom je helemaal los kan gaan op Deb en dat je alles wat AM doet, milder bekijkt?
Wat ik eruit haal is; J en K zijn nog samen. Dat J. vanaf het begin obsessed was met het leven van M. Dat J. geen eigenaar is van de woning. Dat M. alles probeert te regisseren en dat dit meestal ook lukt. En dat de familie van K. het liefst zou zien dat hij niet met J. verder zou gaan en al heel lang klaar zijn met M.quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:07 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
En waar vind jij ze op dit moment nog geloofwaardig dan? Want Juicechannel plaatst op dit moment juist tegenstrijdige berichten. In het ene bericht is het dit, het ander bericht dat… ik vind ze totaal ongeloofwaardig vandaag en ze worden bespeeld waar ze bij staan (en blijkbaar zijn er nog genoeg mensen die dit allemaal als waarheidsgetrouw aannemen).
Dit is geen feitelijke Juice meer wat ze brengen maar meningen van mensen om hun heen die nog geen eens weten wat er precies speelt. Meningen uit elk kamp, die moddergooien naar elkaar
Door de mand gevallen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:07 schreef Moppie1982 het volgende:
Waarom heeft de boze moeder 2 verhalen, één op trends en één op insta.. beide niet hetzelfde
De beerput gaat open 👀quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:51 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja en flink ook. Meestal komt het allemaal uit wat ze zeggen. Ben heel benieuwd...
Wat een spoor van ellende voor die kinderen 😭quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:55 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik vind de juice volledig geloofwaardig.
Stelletje viezerikkenquote:Op dinsdag 9 september 2025 13:08 schreef Harper het volgende:
Bij demammavan worden paardrijlaarzen in de gootsteen van de keuken schoongemaakt![]()
![]()
Eens.quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:48 schreef Missinglink24 het volgende:
Het is inderdaad voor de 7 betrokken kinderen niet leuk, alhoewel ik denk dat de oude situatie ook lang niet altijd leuk was voor de kinderen.
En ik heb eigenlijk voor J. ook niet zoveel sympathie. Door haar keuzes zijn haar kinderen meegesleept in dit geheel, moesten ze jarenlang elke ochtend en middag een eind rijden naar school in hu weken bij moeder, volgens mij konden ze ook de helft van hun voetbaltrainingen niet bijwonen?
Nog los van de poly, is het echt naar voor kinderen als de ouders een eind uit elkaar gaan wonen. Ook een half uur rijden enkele reis vind ik al veel te ver.
Was gewoon blijven latten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |