abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218722111
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 08:58 schreef Henrike het volgende:
Debbie met haar floaten: want magnesium is goed bij b12 tekort.
Nou daar zou ik niet zo zeker van zijn.
Je moet juist oppassen met magnesium bij een tekort.
Ze leest wel alles over haar b12 maar snapt er geen hol van.
Zo'n erge bijwerkingen na 1 dag prikken, komt bij niemand voor maar bij Debbie wel. En ze spreekt zichzelf tegen want ze had een huidplooi opgepakt en dus niet in de spier geprikt zegt ze. Nou dan is het dus niet opgenomen en hoe komt ze dan aan de bijwerking?
En dan die knieën met die plekken in beeld, bah wat hoor hoe ze dat eraf schraapt en laat zien.
Het zijn de doorlig plekken denk ik van de afgelopen dagen in dat bed.
Dat dekbed net die citroenen zit er ook al dagen op.
Misschien verschonen ook een goed idee?
Zie haar in die massagestoel liggen, zou ze die ook aan kunnen vragen naast haar electrische stoel?
Misschien omdat ze helemaal geen b12-tekort heeft? Haar waardes waren toch gewoon goed?
pi_218722167
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:08 schreef Mirp het volgende:

[..]
Vraag ik me oprecht af, zou zij gewone schoenen misschien niet goed passen, met die voeten? Ik heb hallux valgus aan 1 voet gehad en dat was echt drama met schoenen, al-tijd pijn.

Vraag me wel af of klompen dan een goed alternatief is, want die dingen zijn knoet hard en dus ook pijnlijk denk ik.
Ik vroeg dit laatst ook hier. Ik denk idd dat schoenen niet fijn meer zijn voor haar.
pi_218722182
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik vroeg dit laatst ook hier. Ik denk idd dat schoenen niet fijn meer zijn voor haar.
dat denk ik ook maar wat ik dan niet begrijp is waarom je er niks aan laat doen. Ja een operatie is ook niet leuk maar ze is toch veel te jong om de rest van haar leven op alleen maar klompen rond te lopen, of wacht ze tot dat ook niet meer gaat?
pi_218722193
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:51 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja en flink ook. Meestal komt het allemaal uit wat ze zeggen. Ben heel benieuwd...
Ik lees toch ook heel veel meningen van mensen ipv juice. De laatste komt dus blijkbaar van familie van Koen. Dat zou dan wel kunnen kloppen.
pi_218722208
Ik vind de juice volledig geloofwaardig.
I can't help it, if I'm lucky
pi_218722209
Oh jongens ik deed een Debbietje. Totaal niet fit en besloot even terug in bed te gaan. Werd een paar uur later wakker. :N Ik denk toch dat ik ook een B12 tekort heb, of LC of toch een rolstoel moet aanvragen.

AM: Die stories zijn goed voor de site "How can i make this about me' Vreselijk en zo niet respectvol. Alsof ze zich klaarmaken voor een groot evenement.

En het sprookje Bollen is de Thrillerserie Bollen geworden?
pi_218722211
Over geloofwaardigheid gesproken, wat valt DBM door de mand zeg.
Eigenlijk zou het geen verrassing moeten zijn dat ze dingen verzint, zo verzint ze bijvoorbeeld ook dat ze 5x per week sport. Maar over de rug van haar kinderen? Nee, bah.
pi_218722212
Zoveel vragen bij drielingmoeder Tatiana. Hoezo kan een kind om 4:00 eierkoeken pakken, merk je dan niks er van dat ze dat bij jou in bed komen opeten? Etcetc
pi_218722223
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:55 schreef Missinglink24 het volgende:
Boze fans die vanalles hebben ingestuurd 🤣
pi_218722227
Halleluja, er werd hier laatst gezegd dat er teveel zout op de slakken van AM werd gelegd. Dat is er zo te lezen vandaag vakkundig afgeschraapt.. wellicht om nog meer zout voor Debbie te hebben?

Anyway, amper bij te houden hier 😅 AM's content rondom die begrafenis: te walgelijk voor woorden.

Bollen Juice, heel dat JC heeft niet in de gaten hoe bespeeld ze worden... ene moment dit, andere moment dat. Meestal vind ik realtiyfbi iets betrouwbaarder overkomen. Ben benieuwd hoe de situatie is als we een paar maanden verder zijn.

En dan deviervankim die kleren aanheeft die ze ooit als proef inkoop heeft gekocht. Het zal een aardige vrouw zijn maar ze heeft zo geen stijl/smaak qua huis en kleding etc... Ook allemaal ontzettend gevalletje net niet.
pi_218722232
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Boze fans die vanalles hebben ingestuurd 🤣
Nee dat denk ik echt niet.
Juicechannels plaatsen ook pas als ze meerdere bronnen hebben.
Zij verliezen hun geloofwaardigheid als juice steeds niet waar blijkt te zijn, en daarmee hun 'bestaansrecht' om het zo maar even te noemen.
pi_218722278
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 14:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee dat denk ik echt niet.
Juicechannels plaatsen ook pas als ze meerdere bronnen hebben.
Zij verliezen hun geloofwaardigheid als juice steeds niet waar blijkt te zijn, en daarmee hun 'bestaansrecht' om het zo maar even te noemen.
En waar vind jij ze op dit moment nog geloofwaardig dan? Want Juicechannel plaatst op dit moment juist tegenstrijdige berichten. In het ene bericht is het dit, het ander bericht dat… ik vind ze totaal ongeloofwaardig vandaag en ze worden bespeeld waar ze bij staan (en blijkbaar zijn er nog genoeg mensen die dit allemaal als waarheidsgetrouw aannemen).

Dit is geen feitelijke Juice meer wat ze brengen maar meningen van mensen om hun heen die nog geen eens weten wat er precies speelt. Meningen uit elk kamp, die moddergooien naar elkaar
pi_218722279
Waarom heeft de boze moeder 2 verhalen, één op trends en één op insta.. beide niet hetzelfde
pi_218722283
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:26 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Omdat dit een forum is en een aantal dit ongepast gedrag vind en dat wil ventileren. Zoals over elke so called influencer?
Ik begrijp niet zo goed waarom je helemaal los kan gaan op Deb en dat je alles wat AM doet, milder bekijkt?
Dit!
pi_218722362
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 14:07 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
En waar vind jij ze op dit moment nog geloofwaardig dan? Want Juicechannel plaatst op dit moment juist tegenstrijdige berichten. In het ene bericht is het dit, het ander bericht dat… ik vind ze totaal ongeloofwaardig vandaag en ze worden bespeeld waar ze bij staan (en blijkbaar zijn er nog genoeg mensen die dit allemaal als waarheidsgetrouw aannemen).

Dit is geen feitelijke Juice meer wat ze brengen maar meningen van mensen om hun heen die nog geen eens weten wat er precies speelt. Meningen uit elk kamp, die moddergooien naar elkaar
Wat ik eruit haal is; J en K zijn nog samen. Dat J. vanaf het begin obsessed was met het leven van M. Dat J. geen eigenaar is van de woning. Dat M. alles probeert te regisseren en dat dit meestal ook lukt. En dat de familie van K. het liefst zou zien dat hij niet met J. verder zou gaan en al heel lang klaar zijn met M.

Dat vind ik geloofwaardig ja.

[ Bericht 4% gewijzigd door Missinglink24 op 09-09-2025 14:34:15 ]
pi_218722364
Oe lala de Bollen juice! Wie heeft er popcorn?
Ik denk dat er een aantal punten echt niet kloppen maar ja, waar rook is, is vuur...
pi_218722367
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 14:07 schreef Moppie1982 het volgende:
Waarom heeft de boze moeder 2 verhalen, één op trends en één op insta.. beide niet hetzelfde
Door de mand gevallen.
pi_218722398
En de vorige juice klopte ook gewoon terwijl dat hier door sommigen ook met hand en tand bestreden werd.
Betekend niet dat elk detail van de juice nu klopt maar de strekking vind ik geloofwaardig ja.
En is hier ook al vaker wel genoemd.
pi_218722501
Wat betreft het juice kanaal. Uiteindelijk zijn het ook veel eigen interpretaties van mensen uit de omgeving, dat bijvoorbeeld jvp altijd al uit was op Koen (wat mij heel omslachtig lijkt) en dat alles altijd maar om MB zou draaien.

Dat Mb, JVP ontslagen zou hebben of dat JVP niks heeft ingelegd voor het huis is dan weer iets wat echt bewezen kan worden. (Niet dat het van mij hoeft.

Maar ik bedoel er maar mee te zeggen. Er is waarschijnlijk veel gebeurd en gezegd binnen de poly en ik denk dat ze er alle 3 voor een deel debet aan zijn. Ook denk ik dat ze zich in het begin teveel hebben laten lijden door de verliefdheid en alles eromheen en in die euforie veel te snel beslissingen hebben genomen (als de enorme boerderij kopen waar ze met z’n alle in wilde gaan wonen) en ik denk dat de realiteit hun veel te snel heeft ingehaald.

De relatie van Koen en Michelle zat al veel langer in de basis niet goed, en zo zie je maar weer, daarvoor wegvluchten in een andere/nieuwe relatie zorgt ook alleen maar voor tijdelijke “lucht”.

Ik kan niet ontkennen dat ik veel meer sympathie voel voor J en K, puur gebaseerd op het plaatje wat ze laten zien en dit kan je eigen beeldvorming dan ook weer milder maken of juist negatiever over de ander als je al die roddels leest. Uiteindelijk hebben ze er alle 3 een bende van gemaakt.

Ik vind het vooral ontzettend verdrietig voor de 7 kinderen.
pi_218722565
Het is inderdaad voor de 7 betrokken kinderen niet leuk, alhoewel ik denk dat de oude situatie ook lang niet altijd leuk was voor de kinderen.
En ik heb eigenlijk voor J. ook niet zoveel sympathie. Door haar keuzes zijn haar kinderen meegesleept in dit geheel, nooit hun moeder voor hunzelf alleen, ineens 4 'siblings' erbij, moesten ze jarenlang elke ochtend en middag een eind rijden naar school in hun weken bij moeder, volgens mij konden ze ook de helft van hun voetbaltrainingen niet bijwonen?
Nog los van de poly, is het echt naar voor kinderen als de ouders een eind uit elkaar gaan wonen. Ook een half uur rijden enkele reis vind ik al veel te ver.
Was gewoon blijven latten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Missinglink24 op 09-09-2025 14:55:01 ]
pi_218722625
OMG de juice over de poly!

Mies is dus meerdere keren vreemd gegaan m/v tijdens de poly. Ze heeft het er maar druk mee. 't is duidelijk Mies op 1, arme kinderen.
De eerste gelekte verhalen komen duidelijk van de bff's van Mies om J even zwart te maken.
pi_218722633
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:51 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja en flink ook. Meestal komt het allemaal uit wat ze zeggen. Ben heel benieuwd...
De beerput gaat open 👀
pi_218722638
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:55 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat een spoor van ellende voor die kinderen 😭
pi_218722645
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:08 schreef Harper het volgende:
Bij demammavan worden paardrijlaarzen in de gootsteen van de keuken schoongemaakt :r :r :r
Stelletje viezerikken
pi_218722648
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 14:48 schreef Missinglink24 het volgende:
Het is inderdaad voor de 7 betrokken kinderen niet leuk, alhoewel ik denk dat de oude situatie ook lang niet altijd leuk was voor de kinderen.
En ik heb eigenlijk voor J. ook niet zoveel sympathie. Door haar keuzes zijn haar kinderen meegesleept in dit geheel, moesten ze jarenlang elke ochtend en middag een eind rijden naar school in hu weken bij moeder, volgens mij konden ze ook de helft van hun voetbaltrainingen niet bijwonen?
Nog los van de poly, is het echt naar voor kinderen als de ouders een eind uit elkaar gaan wonen. Ook een half uur rijden enkele reis vind ik al veel te ver.
Was gewoon blijven latten.
Eens.

Ze hebben zich allemaal teveel laten meeslepen door "de liefde". En nu zitten ze alledrie op de blaren. Ik heb er geen medelijden mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')