abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218732949
Ik geloof reality net iets eerder dan Juice
Hij heeft tot nu toe alles verteld wat waar was
En ik hoop ook wat hij zegt waar is, en niet zo als juice gisteren zei.. klonk zo giftig
pi_218732992
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 18:28 schreef Lampje88 het volgende:
Er stond net heel even wat op reality fbi over de bollens. Iemand vroeg naar de berichten op het andere juice kanaal. Daar werd nogal stoer op gereageerd van uit Realty fbi dat hun niet weten waar die onzin vandaan kwam. Dat juice channel niet goed zou fact checken en dat hij er wel ¤2,85 tegenaan zou gooien om de KvK gegevens op te vragen of het alleen van Michelle was. En nu ineens zijn die dingen weg.. ik gok dus toch erop dat hij het heeft gecheckt en dat het klopt😬
Blijkbaar is hij intimi want hij noemt Jacqueline ook Jacq :')
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218733003
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 18:59 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik geloof reality net iets eerder dan Juice
Hij heeft tot nu toe alles verteld wat waar was
En ik hoop ook wat hij zegt waar is, en niet zo als juice gisteren zei.. klonk zo giftig
Het bedrijf staat op zowel Michelle als Jacqueline haar naam.
pi_218733031
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 18:28 schreef Lampje88 het volgende:
Er stond net heel even wat op reality fbi over de bollens. Iemand vroeg naar de berichten op het andere juice kanaal. Daar werd nogal stoer op gereageerd van uit Realty fbi dat hun niet weten waar die onzin vandaan kwam. Dat juice channel niet goed zou fact checken en dat hij er wel ¤2,85 tegenaan zou gooien om de KvK gegevens op te vragen of het alleen van Michelle was. En nu ineens zijn die dingen weg.. ik gok dus toch erop dat hij het heeft gecheckt en dat het klopt😬
Deze gast bluft wel vaker. Vorige keer deed ie ook alsof juichechannel zomaar wat deelde. Een week later kwam ie met dezelfde feiten. En MB....die maakt daar dankbaar gebruik van.
pi_218733113
Sanneke heeft op de loopband gestaan en stappen gezet! 🥳
pi_218733122
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:09 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Deze gast bluft wel vaker. Vorige keer deed ie ook alsof juichechannel zomaar wat deelde. Een week later kwam ie met dezelfde feiten. En MB....die maakt daar dankbaar gebruik van.
Nee dat was andersom juichechannel beweerde dat reality fbi onzin verkocht toen toch?
pi_218733143
Reality fbi zat ook gezellig te chatten met jvp, kb en mb toen van alles over de breuk op juicechannel werd gepost en bracht dat ook als “de waarheid” terwijl ze toen al daadwerkelijk uit elkaar waren alleen nog mooi weer speelden voor de buitenwereld. Of alles wat juicechannel beweert waar is, weet ik niet. Echter is het aannemelijk dat het overgrote deel wel waar is en MB probeert de schade te beperken.
pi_218733162
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:20 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
Nee dat was andersom juichechannel beweerde dat reality fbi onzin verkocht toen toch?
Nee RealityFBI deed alsof Juicechannel onzin verkocht. Maar ze hadden toen wel gelijk.
pi_218733236
Ik vond de berichten op JuiceChannel gister al behoorlijk toxic en ongeloofwaardig. Gek dat ze dat soort dingen publiceren terwijl die gewoon in registers te checken zijn. Ik vind dat kanaal ook vooral een groot reclameblok. Er wordt meer reclame dan juice gepubliceerd.
pi_218733240
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:23 schreef Cyan het volgende:

[..]
Nee RealityFBI deed alsof Juicechannel onzin verkocht. Maar ze hadden toen wel gelijk.
Oja klopt idd ik zie het nu. In mijn beleving was reality fbi altijd betrouwbaarder maar is dus niet perse zo
pi_218733286
AM: wat een niveau.. Volgens MG zit er poep over het eten, hihahaha. En Jim pakt salade met z’n hand uit de schaal; gatverdamme??!!
pi_218733352
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:30 schreef NineMilka het volgende:
Ik vond de berichten op JuiceChannel gister al behoorlijk toxic en ongeloofwaardig. Gek dat ze dat soort dingen publiceren terwijl die gewoon in registers te checken zijn. Ik vind dat kanaal ook vooral een groot reclameblok. Er wordt meer reclame dan juice gepubliceerd.
Ik vraag me af waarom ze dat dan niet checken voor ze wat delen, zo verspelen ze zelf hun geloofwaardigheid
pi_218733356
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:36 schreef Die_van_verderop het volgende:
AM: wat een niveau.. Volgens MG zit er poep over het eten, hihahaha. En Jim pakt salade met z’n hand uit de schaal; gatverdamme??!!
Holbewoners
pi_218733357
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:36 schreef Die_van_verderop het volgende:
Stelletje kleuters bij elkaar. Hihihaha.
pi_218733374
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
Mijan weer niet buiten geweest. Was vanmiddag mooi weer om buiten te fietsen of wandelen.
pi_218733402
DBM wil een neuspiercing. En haar derde kind alles maar betalen.
pi_218733447
Milou heeft dus een nieuwe wafelijzer gehaald. Maar waar is dan dat handige ijzer gebleven met die 500 verschillende platen 🫣
pi_218733452
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar ze durft? niet te zeggen hoeveel Meyer ze heeft afgelegd. Dat zal dan niet veel zijn geweest anders had xe het trots laten zien
pi_218733464
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 18:45 schreef Clavis het volgende:
Gaat er wel eens een dag voorbij dat Milou geen zooi koopt. Lelijke hartjesbroeken, wafelijzers, bakvormpjes. Ze blijft maar kopen.
Milou heeft toch al zo'n geweldig wafelijzer met een hoop verwisselbare platen?
pi_218733499
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:48 schreef papierentas het volgende:

[..]
Mijan weer niet buiten geweest. Was vanmiddag mooi weer om buiten te fietsen of wandelen.
Nou dat dus. Ze heeft een kinderwagen, een bakfiets en ze komt nooit buiten. Het is de hele week al prima weer op wat buien na. Mijn kinderen kwamen op die leeftijd (en vele jaren daarna) elke dag buiten.
pi_218733500
De man van Milou moet geld als water verdienen want wat er daar allemaal op een dag uit gaat is toch niet normaal? Wij verdienen echt niet slecht, maar ik zou failliet gaan met dit uitgavenpatroon. Zou ze zoveel met haar insta verdienen?
pi_218733584
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:59 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar ze durft? niet te zeggen hoeveel Meyer ze heeft afgelegd. Dat zal dan niet veel zijn geweest anders had xe het trots laten zien
Daarmee zegt ze dus ook direct dat het dagelijks wandelen met haar zoon niet waar is. Want dit moet ze opbouwen.
pi_218733590
Ik zie bij AM het schoonmaakschema en de tips. Alsof al die volg schaapjes niet weten hoe ze iets moeten schoonmaken en met wat voor middel. Komt echt heel betweterig over. Al zullen er nu vast zijn die de spiegel elke week schoonmaken met water en azijn, omdat hun grote voorbeeld AM dat ook zo doet.
pi_218733593
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 19:30 schreef NineMilka het volgende:
Ze posten vooral sinds kort meer reclame omdat ze een rechtszaak aan hun broek hebben die betaald moet worden. Ik denk ook dat ze daarom alles over de poly maar hebben gepost omdat die juice blijkbaar scoort.
pi_218733720
Ben bang dat Sanneke hooguit 300 stappen heeft gezet aangezien ze het niet durft te zeggen, maar verder is ze echt heel gezond dik hoor!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')