Die ligt vanavond nog bij hem in de kofferquote:Op maandag 1 september 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
Nicole bij Daniel is de iets knapper versie van Danique, als dat maar goed gaat.
Dat wil hij iig welquote:Op maandag 1 september 2025 21:24 schreef kibo het volgende:
[..]
Die ligt vanavond nog bij hem in de koffer
Ze hebben veel lol met elkaar maar meer is er niet.quote:Op maandag 1 september 2025 21:30 schreef casita het volgende:
Lieske is je type niet Pettttra dat is een manwijf jij wil een vrouwelijke Barbie misschien Silwia iets voor je.
Meer zal het ook niet worden.quote:Op maandag 1 september 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben veel lol met elkaar maar meer is er niet.
Ik dacht dat de bar er nog moest komen maar die zit IN die containerquote:Op maandag 1 september 2025 21:53 schreef kibo het volgende:
Toppunt van treurigheid, die "beachbar'.
Past naadloos bij de rest van de entourage .
Nog een dagje op sleeptouw nemen ook voordat ze de bons krijgen. Zeg het dan gelijk dan kunnen die dames met z'n tweetjes misschien er nog een leuk dagje van maken zonder Rob die er waarschijnlijk met een kop oorwurm bij blijft.quote:Op maandag 1 september 2025 22:33 schreef Battlecruiser het volgende:
Lomperd Rob belt alvast Margot terwijldie andere 2 dames van niets weten. Die laatste heeft nog maar amper haar koffer kunnen uitpakken.
Echt wel, zo'n grappig beestje, hoe dat zij/hij ook elke keer vlakbij gaat zitten, schooiend om een stukje van die gore taarten..quote:Op maandag 1 september 2025 22:44 schreef golfer het volgende:
Ik moet elke keer zo lachen om die half kaal geschoren kat bij Rob.
Wat is er goor aan die taarten, dat is nog iets wat aantrekkelijk aan Rob is.quote:Op maandag 1 september 2025 23:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Echt wel, zo'n grappig beestje, hoe dat zij/hij ook elke keer vlakbij gaat zitten, schooiend om een stukje van die gore taarten..
Dat kan, maar ik dacht figuurlijk, in Rob zijn ogen zijn al die vrouwen ouwe gore taarten en dat poesje vraagt om aandacht..quote:Op maandag 1 september 2025 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er goor aan die taarten, dat is nog iets wat aantrekkelijk aan Rob is.
Nee joh, Pettra vroeg specifiek om een jongere vrouw (net als Rob) met een lekker lijf en daar voldoet Lieske niet aan.quote:Op maandag 1 september 2025 23:29 schreef golfer het volgende:
Petra en Lieske zijn hilarisch met elkaar, maar er zit behalve heel veel humor en vriendschap volgens mij geen echte liefdesrelatie in.
Volgens mij vroeg Pettrra juist niet om een jongere vrouw maar wel een vrouwelijke dame en dat is Lieske niet echt.quote:Op maandag 1 september 2025 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee joh, Pettra vroeg specifiek om een jongere vrouw (net als Rob) met een lekker lijf en daar voldoet Lieske niet aan.
Oh, dan had ik dat verkeerd begrepen, even terugzoeken..quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg Pettrra juist niet om een jongere vrouw maar wel een vrouwelijke dame en dat is Lieske niet echt.
Ja leuk hoor, maar ik zie Pet nog niet met die hardcore pot scharen ...quote:Op dinsdag 2 september 2025 01:21 schreef Blues het volgende:
Hoe leuk zijn Lies en Pett samen.
Seks kan je overal halen.![]()
Tactische zet !!quote:Op maandag 1 september 2025 22:33 schreef Battlecruiser het volgende:
Lomperd Rob belt alvast Margot terwijldie andere 2 dames van niets weten. Die laatste heeft nog maar amper haar koffer kunnen uitpakken.
Puur commercieel. Op deze manier krijgen ze veel meer boekingen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Wat is dat toch met gasten zoals hij. Wegtrekken uit Nederland en dan continu met een Nederlandse vlag lopen wapperen bij het entree. Ingrid in Lesbos die haar hut ' Dutch Dream' noemt. Die gozer van vorige seizoen in Thailand met z'n 'Say Cheese' snackbar waar hij de een dagtaak had aan met Feyenoord / Rotterdam en Nederlandse snacks bezig te zijn. Als je dan toch weggaat waarom moet alles daar dan naar Nederland verwijzen.
Ja leuk die 2 zussen relatie.quote:Op dinsdag 2 september 2025 01:21 schreef Blues het volgende:
Hoe leuk zijn Lies en Pett samen.
Seks kan je overal halen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
/s ?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:50 schreef golfer het volgende:
Wat een prachtig resort daar in Suriname.
Samen een kamer delen.
Wat begrijp je niet?quote:
Nee hoor. Ik vind het prachtig daar.quote:
In dit droge, saaie seizoen ben ik blij met Dick in Suriname. Mooie beelden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het prachtig daar.
Het regent één keer per jaar, en uitgerekend op de dag dat JP een BBQ'tje organiseert. Oh wacht wat is de kansberekening als je het 4 keer per week doetquote:
De omgeving valt wat van te zeggen maar die slaaplocatiesquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het prachtig daar.
Ze zitten daar ook met z'n drietjes dan is het ook niet echt handig om persoonlijke dingen te vragen, vond die gast wel grappig reageren totaal even tegen de haren in van Magda.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:03 schreef golfer het volgende:
Magda vindt weer dat er geen vragen aan haar gesteld worden.
Dick is het saaiste van dit seizoen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In dit droge, saaie seizoen ben ik blij met Dick in Suriname. Mooie beelden.
Ik kijk alleen naar de jongste kandidaten. Een zure Margot en Rob in het altijd depressieve Frankrijk kijk ik niet eens naar.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dick is het saaiste van dit seizoen.
Ok apart.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar de jongste kandidaten. Een zure Margot en Rob in het altijd depressieve Frankrijk kijk ik niet eens naar.
Vrolijke Dick in Suriname. Elke keer weer afvragen of hij een leuke dame ziet zitten.
Echt? ik vind de oudere kandidaten vaak interessanter. Niet de Magda/anja types maar Petra en Ingrid. Maar ik vind de ontwikkeling bij Dick en Daniel wel leuk dit seizoen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar de jongste kandidaten. Een zure Margot en Rob in het altijd depressieve Frankrijk kijk ik niet eens naar.
Vrolijke Dick in Suriname. Elke keer weer afvragen of hij een leuke dame ziet zitten.
Ja, ik schreef het misschien verkeerd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:14 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Echt? ik vind de oudere kandidaten vaak interessanter. Niet de Magda/anja types maar Petra en Ingrid. Maar ik vind de ontwikkeling bij Dick en Daniel wel leuk dit seizoen.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Tactische zet !!
Mocht Margot bedanken, dan kon hij altijd nog zeggen, ik ga deze dames verder 'onderzoeken'
Deze 'dooie', residerend in de Pyreneeën, maximaliseerde z'n kansen.
Wat is dat toch met gasten zoals hij. Wegtrekken uit Nederland en dan continu met een Nederlandse vlag lopen wapperen bij het entree. Ingrid in Lesbos die haar hut ' Dutch Dream' noemt. Die gozer van vorige seizoen in Thailand met z'n 'Say Cheese' snackbar waar hij de een dagtaak had aan met Feyenoord / Rotterdam en Nederlandse snacks bezig te zijn. Als je dan toch weggaat waarom moet alles daar dan naar Nederland verwijzen.
Da's ook een tactische zetquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Tactische zet !!
Mocht Margot bedanken, dan kon hij altijd nog zeggen, ik ga deze dames verder 'onderzoeken'
Deze 'dooie', residerend in de Pyreneeën, maximaliseerde z'n kansen.
Ze zouden op videoland een functie moeten hebben waarbij je aanklikt welke mensen je wel en niet wil zien. Dus vink aan bijvoorbeeld Petra Dick en Daniel en de rest vink je uit. Ik moet nu zoveel doorspoelen elke x bloed vervelendquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken hequote:Op woensdag 3 september 2025 10:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze zouden op videoland een functie moeten hebben waarbij je aanklikt welke mensen je wel en niet wil zien. Dus vink aan bijvoorbeeld Petra Dick en Daniel en de rest vink je uit. Ik moet nu zoveel doorspoelen elke x bloed vervelend![]()
Dat simpele volk dat naar een Spaanse Costa gaat, zoekt toch juist elkaar op en dus ook die Nederlandse tentjes.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja ik snap dat nooit. Als wij bijvoorbeeld in Italië zijn en we zien dat een camping van Nederlanders is, of als er veel Nederlanders zijn, dan maken we juist rechtsomkeert.
Friet van Piet aan de costa.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat simpele volk dat naar een Spaanse Costa gaat, zoekt toch juist elkaar op en dus ook die Nederlandse tentjes.
Dat is zo'n klootzak eikel.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn leuk, sommigen niet. Ik ga niet naar een Rob zitten kijken zeg.
Zouden die Spanjaarden het eigenlijk ook niet fijn vinden dat jij je niet een goeie Spaanse toko waant. Dus dat je als schoenmaker bij je leest blijft en friet van Piet verkoopt ipv doet alsof je de spaanse keuken kent.quote:
Kamp van Koningsbrugge is nu ook in Suriname. En Dick was erbij als expert, om uitleg te geven aan de kandidaten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In dit droge, saaie seizoen ben ik blij met Dick in Suriname. Mooie beelden.
Ingrid is een Limbo he. Geen Brabo. Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is zo'n klootzak eikel.Vanaf het begin moest ik hem al niet. Jammer als een vooroordeel waarheid blijkt te zijn.
Van Ingrid ben ik dan toch weer gaan houden.In het begin was het echt teveel de Ingrid Show, maar dat deed RTL.
Stiekem vind ik die typische Brabantse dingetjes gewoon wel gezellig.Houdoeeeeee. YASSAAASSS
@:dkup
Spoilers much?quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:36 schreef Blues het volgende:
Danique is wel volwassen in haar gedrag tov zich inhouden t/o nicole
Magda moet s ophouden met die stomme vragenspelletjes.
Sparkjes in Suriname maar bij de reünie blijkt denk ik dat het niks geworden is.
Ik zie geen spoiler.quote:
Tja die rem zit er nog steeds opquote:Op woensdag 3 september 2025 21:58 schreef golfer het volgende:
Dick en Moniek duiken maar weer eens het water in en blijven allebei afwachten tot de ander een move maakt.
Op die manier wordt het nooit wat.
Precies, zure trut van een wijf,kijk eens in de spiegel Magda .quote:Op woensdag 3 september 2025 21:36 schreef Soury het volgende:
Magda is weer lekker bezig, de man is te oud voor me hij moet niet denken straks heb ik een leuke jonge vrouwJe kan wel vitaal zijn Magda maar een leuke jonge vrouw ben je echt niet.
Ze zet Rolf ook aan het eind van de tafel en Gene in het midden.
Nee Inkie heb het verkeerd begrepen, die dacht dat ze meedeed aan hoi ze komen klussen.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:07 schreef Soury het volgende:
Ingrid staat ook op de rem, wat denkt Eric nou wel niet dat hij als laatste man is overgebleven dat hij dan een kans maakt! Die is gek, nou Inkkie daar draait het programma om "de liefde". Eric zag er echt aangeslagen uit na haar opmerking "twijfelachtig". En wat liep ze nu dom te zingen met she leads a lonley life
quote:‘kijk, deze meneer heeft oma vroeger twee keer voor Jan Lul naar Frankrijk laten komen.’
lolquote:Op donderdag 4 september 2025 00:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
https://rickevers.nl/bzv-category/bb-3-september-2025/
Mens is gek, waarom laat ze die mannen komen, waarom doet ze mee. Ik weet het echt niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:07 schreef Soury het volgende:
Ingrid staat ook op de rem, wat denkt Eric nou wel niet dat hij als laatste man is overgebleven dat hij dan een kans maakt! Die is gek, nou Inkkie daar draait het programma om "de liefde". Eric zag er echt aangeslagen uit na haar opmerking "twijfelachtig". En wat liep ze nu dom te zingen met she leads a lonley life
Omdat er wat klussen gedaan moest worden in de B&Bquote:Op donderdag 4 september 2025 12:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mens is gek, waarom laat ze die mannen komen, waarom doet ze mee. Ik weet het echt niet.
Hij had beter na moeten denken voordat hij haar terug liet komen, ik vind dit zo sneu bah wat een ondoordachte actie.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:03 schreef Soury het volgende:
Och jee die Rob, kom op gast je laat die dame terugkomen en daar is ze heel blij om. Maar het gaat Rob weer eens te hard. Hoe danZe vind je leuk kerel
Leuke vrouw en hoe ze beweegt en wat ze in huis doetquote:Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef golfer het volgende:
Wat een boerenlul is Rob. Eerst alle vrouwen wegsturen omdat je hart vol is van een andere vrouw. Die laatste je terug komen en vervolgens ga je meer afstand nemen.
Ik vind Bart zo'n blaaskaak, ik vraag me af of Richard daar 'tegenop gewassen' is of dat hij een beetje wegvalt als Bart er weer is.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
Oh leuk Bart komt terug. Ik ben zo nieuwsgierig hoe hij zich gaat gedragen met Richard erbij
Ik denk juist dat Bart hopeloos door de mand gaat vallen. Richard is een leuke man wel en geen watje die zich weg laat zetten zoals die andere pipo die er was toen Bart er was. Plus is Evelien er wel wat van gecharmeerd is. Toen moest Bart ook even slikken in de auto.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind Bart zo'n blaaskaak, ik vraag me af of Richard daar 'tegenop gewassen' is of dat hij een beetje wegvalt als Bart er weer is.
Laten we iig hopen dat Bart geen pasta carbonara meer gaat maken 🙈
Ja als je verliefd bent dan zie je een ander niet meer, maar Evelien had al eerder twijfels met Bart (met het tuintje en er was nog wat)quote:Op donderdag 4 september 2025 22:50 schreef Remco het volgende:
Toch raar die Eveline heeft paar afleveringen terug compleet de liefde verklaard aan Bart in de auto, met verliefdheid alles(wat best een unicum is in B&B). Dan vind ik de manier waarop ze dat telefoongesprek vanavond voert heel raar, hem even goed duidelijk maken dat de strijd nog niet gestreden is.
Er is zó veel ( achteraf) in scène gezet ofwel gescript.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als je verliefd bent dan zie je een ander niet meer, maar Evelien had al eerder twijfels met Bart (met het tuintje en er was nog wat)
Ja natuurlijk zit er een cameraman naast, anders hebben we geen beelden en geen tv programma.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er is zó veel ( achteraf) in scène gezet ofwel gescript.
Toevallig een dash camera óp het gezicht van Bart tijdens een videocall met Eveline met een cameraman ernaast.
Komop.
Wat een slechte film toch.
Ja, toevallig zapte ik hierlangs en door..l
Tegelijkertijd en 1200 km verderop😇quote:Op donderdag 4 september 2025 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zit er een cameraman naast, anders hebben we geen beelden en geen tv programma.
Ze vertoont al het gehele seizoen, productie-inhoudelijk wenselijk gedrag.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als je verliefd bent dan zie je een ander niet meer, maar Evelien had al eerder twijfels met Bart (met het tuintje en er was nog wat)
Lieske zit vastgeroest in het schaterlach scenario a-la Geer en Goor, maar dan slecht gecopieerd.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:27 schreef Soury het volgende:
Beetje saai weekje was dit. En Lieske gooit ook haar glazen in, bodem bereikt.
Rob had gewoon een dame willen hebben, die een flink stuk jonger is dan hij.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef golfer het volgende:
Wat een boerenlul is Rob. Eerst alle vrouwen wegsturen omdat je hart vol is van een andere vrouw. Die laatste je terug komen en vervolgens ga je meer afstand nemen.
Rob is zelf een rotte appelquote:Op vrijdag 5 september 2025 01:36 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Rob had gewoon een dame willen hebben, die een flink stuk jonger is dan hij.
Hij kreeg in z'n ogen 'overrijp' fruit. Dacht uiteindelijk dat Margot toch wel leuk was, maar werd op luchthaven alweer geconfronteerd met de harde fysieke realiteit die niet voldoet aan Rob's wensenlijstje.
Na 30 dagen is die vonk er ook nog niet.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:47 schreef Battlecruiser het volgende:
Ingrid vindt Erik een gouden man en lief, geweldig enz. Maar toch moet ie verdwijnen, want ze gaat blijkbaar voor diamant. Ja, die zijn er bijna niet en die komen zeker niet naar jouw werkhok op een eilandje, Ingrid! Wat is dat toch met die B&B-ers tegenwoordig: het moet allemaal perfect zijn binnen 5 dagen en anders: hup, weg.
Als de vonk niet overslaat kunnen ze toch ook niks aan doen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:47 schreef Battlecruiser het volgende:
Ingrid vindt Erik een gouden man en lief, geweldig enz. Maar toch moet ie verdwijnen, want ze gaat blijkbaar voor diamant. Ja, die zijn er bijna niet en die komen zeker niet naar jouw werkhok op een eilandje, Ingrid! Wat is dat toch met die B&B-ers tegenwoordig: het moet allemaal perfect zijn binnen 5 dagen en anders: hup, weg.
Heb zelf in heel dit seizoen nooit het idee gehad dat ze daar zelf ook echt aan mee wilde werken; het overspringen van de vonk.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Als de vonk niet overslaat kunnen ze toch ook niks aan doen?
Dat beeld van Bart was toch gewoon van het FaceTime bellen?quote:Op donderdag 4 september 2025 23:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er is zó veel ( achteraf) in scène gezet ofwel gescript.
Toevallig een dash camera óp het gezicht van Bart tijdens een videocall met Eveline met een cameraman ernaast.
Komop.
Wat een slechte film toch.
Ja, toevallig zapte ik hierlangs en door..l
Dus de vonk moet inderdaad razendsnel overslaan en anders: basta. Dat zal de jonge generatie dan wel zijn: geen geduldquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Als de vonk niet overslaat kunnen ze toch ook niks aan doen?
Dus als je maar lang genoeg wacht, dan komt die vonk wel? Grappige denkwijze.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:19 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Dus de vonk moet inderdaad razendsnel overslaan en anders: basta. Dat zal de jonge generatie dan wel zijn: geen geduld
Helemaal niet! Hoe vaak gebeurt het niet dat echte verliefdheid pas na weken of zelfs maanden ontstaat. Het is buiten de werkelijkheid om te denken dat een “vonk” per se binnen enkele dagen moet ontstaan. Dat kan wel, maar gebeurt heel vaak niet zo.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus als je maar lang genoeg wacht, dan komt die vonk wel? Grappige denkwijze.
Daarbij geef je iemand enkel valse hoop door het zo lang te laten doorgaan. (Zagen we bij Daniël al.)
Dat is in geval van Eveline wel een understatement !! De eerste 3 waren zo enorme miss-matches. Het programma is gemaakt om de kijker van leuke ongemakkelijke TV te voorzien en niet om de B&B houder met een droom partner te matchen. Het argument dat ze ze zelf uitgekozen hebben hebben gaat niet op, omdat kiezen uit een louter zo-zo tot slecht aanbod, geen keuze is.quote:Eveline en Petra vind ik leuke personen, die het echter slecht hebben getroffen met hun kandidaten.
Die dame uit Eindhoven vond ik veel leuker en volwassener dan dat neukertje waar hij na twee weken 'therapie' met Renske, z'n frustraties op bot mocht vieren.quote:Daniël duikt meteen het bubbelbad in met een dame die niet binnen vijf minuten problemen geeft. Ook onverstandig (maar ergens begrijpelijk).
Denk dat dit wel een leuke dame is voor JP. Houdt ook wel van een hapje en een drankje, ziet er leuk uit ook.quote:
Arme Monique, had toch wel het gevoel dat Ilya haar graag mag.quote:Op maandag 8 september 2025 22:13 schreef Blues het volgende:
Muziekje van Harry Potter inderdaad Illya's kasteel
Ik vond Margot ook wat simpeltjes beach kleding. Rok en wit hemdje.quote:Op maandag 8 september 2025 22:15 schreef golfer het volgende:
Gaat Rob 'op stand' eten en zegt dan tegen Margot om zich een beetje chique te kleden en dan trekt hij zelf een spijkerbroek aan?
Als vriendin, geen relatiemateriaal. En hij kent haar nog van vroegah, dus dat is best pijnlijk.quote:Op maandag 8 september 2025 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Arme Monique, had toch wel het gevoel dat Ilya haar graag mag.
Met meer dan een miljoen kijkers en internet waar je tot in de eeuwigheid als meme en gifje voorbij komt zou ik ook met wat meer kleding uit bed stappen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:39 schreef Soury het volgende:
Goh Dick en Moniek hebben een fijne nacht gehad. Moniek stapt het bed uit in een compleet yoga outfit
Ja maar had dan een T shirt van Dick aangetrokken om het wat geloofwaardig te maken. Zag er raar uit zo in je sportkleding.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met meer dan een miljoen kijkers en internet waar je tot in de eeuwigheid als meme en gifje voorbij komt zou ik ook met wat meer kleding uit bed stappen.
Ik gok dat zij wellicht voordat de crew komt draaien die lange broek aantrekt.
Els 2.0quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:56 schreef Remco het volgende:
Zo'n Renate is tot in den treure weken(bij wijze van speken) bij JP geweest, die vrouw nu gaat maar weg omdat de zendtijd op is.
Maar ze hebben de fysieke kant wel wat meer kunnen ontdekken, volgens Dick.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:39 schreef Soury het volgende:
Goh Dick en Moniek hebben een fijne nacht gehad. Moniek stapt het bed uit in een compleet yoga outfit
Ja maar jJP heeft 7 vrouwen gehad, de vreetzak.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:56 schreef Remco het volgende:
Zo'n Renate is tot in den treure weken(bij wijze van speken) bij JP geweest, die vrouw nu gaat maar weg omdat de zendtijd op is.
Daniel is iets te snel met Danique in bed gedoken. Hij kan het niet maken om voor de andere te kiezen. De geile beerquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:33 schreef Remco het volgende:
Die Daniel nu wegstuurt is volgensmij helemaal niets mis mee.
Exact wat ik denkquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Daniel is iets te snel met Danique in bed gedoken. Hij kan het niet maken om voor de andere te kiezen. De geile beer
Napoleon deed het met haar over, over,over,overgrootmoeder.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:30 schreef Soury het volgende:
Goh Silwia heeft gewonnen. Tijd om Illya voorzichtig te dumpen.
Toen ze zei "Ik krijg kippenvel" had Illya toch even een deja vu moeten hebben en op een drafje de pleiterik moeten maken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Napoleon deed het met haar over, over,over,overgrootmoeder.
Ja, ja...
quote:
Hij had beter eerst kunnen bellen voor het gesprek met de laatste dame. Die was wel in voor een feestje op een willekeurige typische ma/zoquote:
HUh? De opnames worden in maximaal drie weken gemaakt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:56 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Vraag mij altijd af hoe kandidaten bij zulke programma's zoveel vrij krijgen van hun werk om aan zoiets mee te doen.
Ook programma's zoals Big brother bondgenoten etc blijven zij zolang weg van huis.
Als je in het ziekenhuis , verpleging , onderwijs werk kan je toch niet even zeggen dat je er maanden niet bent ?
Hebben zij dan zoveel vakantiedagen ?
Ja dat hoeregedrag zit in de familiequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Napoleon deed het met haar over, over,over,overgrootmoeder.
Ja, ja...
Lol ik dacht het zelfde maar heb het niet getiktquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:12 schreef casita het volgende:
[..]
Ja dat hoeregedrag zit in de familie
Ze komt er mog wel achter dat die brallende blaaskaak Bart ook niks voor haar zal zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:57 schreef Soury het volgende:
Rare reactie van Evelien die hoopte dat Richard wat meer uit balans zou zijn na haar afwijzing. Had hij jankend aan haar voeten moeten gaan liggen ofzo.
Die is echt tot over haar oren verliefd. Dat karaoke kwam niet uit Richards hart, en Bart deed het met volle overtuiging.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze komt er mog wel achter dat die brallende blaaskaak Bart ook niks voor haar zal zijn.
Echt? Met volle overtuiging vindt ie zichzelf ook een catch die niet voor minder dan 100% gaat.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is echt tot over haar oren verliefd. Dat karaoke kwam niet uit Richards hart, en Bart deed het met volle overtuiging.Typisch gevalletje roze bril (met dikke glazen)
Bere trots ook dat hij had gekookt, en de kijkers vol walging het hebben mogen aanschouwen. Die kan voorlopig geen voet in Italie zetten. De maffia heeft al een gat gegraven.quote:Op dinsdag 9 september 2025 23:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Echt? Met volle overtuiging vindt ie zichzelf ook een catch die niet voor minder dan 100% gaat.
Hahahaha, laat staan in het Gooi!quote:Op dinsdag 9 september 2025 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Bere trots ook dat hij had gekookt, en de kijkers vol walging het hebben mogen aanschouwen. Die kan voorlopig geen voet in Italie zetten. De maffia heeft al een gat gegraven.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Bere trots ook dat hij had gekookt, en de kijkers vol walging het hebben mogen aanschouwen. Die kan voorlopig geen voet in Italie zetten. De maffia heeft al een gat gegraven.
Daniel is zelf een lege huls.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:13 schreef De_Melkboer het volgende:
Jammer, Daniël laat Nicole schieten, en blijft misschien over met een lege huls.
En Bart zijn kritiek op Richard was dat het meer praten was, maar zelf (terwijl hij zich tegenwoordig als zanger identificeert) was hij geen haar beter.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is echt tot over haar oren verliefd. Dat karaoke kwam niet uit Richards hart, en Bart deed het met volle overtuiging.Typisch gevalletje roze bril (met dikke glazen)
Ik snap echt niet wat Ilya daar nou in ziet. Ze hebben totaal geen raakvlakken. Hij wil alleen haar vlakken raken denk ik dan maar zo kortzichtig kan die man toch niet zijn?quote:Op woensdag 10 september 2025 17:39 schreef Battlecruiser het volgende:
Als Sylwia buiten wordt gefilmd, zie je pas goed hoe boordevol haar gezicht zit met botox en wangimplantaten. Het is een lappendeken van huid, siliconen, vlekken en plastic geworden. Ze probeert het een beetje te verbergen met haar haar, maar dat lukt lekker niet zo goed!
Leuk gesprek met haar ouders. Daniel valt in de smaakquote:Op woensdag 10 september 2025 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Danique, zoveel jonger, maar wel heel leuk met Daniël. Ben benieuwd of dit een succes is.
Was ook een veelzeggend muziekje tijdens het ontbijt op bed. "Teenager in love"quote:Op woensdag 10 september 2025 21:05 schreef Breekfast het volgende:
Zou Illya echt zo blind zijn dat hij niet ziet dat hij totaal niet bij Sylwia past en dat zij ook niks in hem ziet?
Ik vind het er allemaal ongemakkelijk en nep uit zienquote:Op woensdag 10 september 2025 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk gesprek met haar ouders. Daniel valt in de smaak
Oh ik vond het gesprek juist makkelijk gaan, en leuke ouders.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het er allemaal ongemakkelijk en nep uit zien
Is ook morgen, nu op videoland.quote:
Ze hebben allebei een lipafwijking.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:05 schreef Breekfast het volgende:
Zou Illya echt zo blind zijn dat hij niet ziet dat hij totaal niet bij Sylwia past en dat zij ook niks in hem ziet?
Nou, hoe hij die versnellingspook mishandelde was best erg.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:14 schreef golfer het volgende:
Leuk die oude auto van Illya, maar haar overdreven paniekreacties zijn wel heel erg over the top.
5e versnelling bleek achteruitversnelling te zijn.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
Nou, hoe hij die versnellingspook mishandelde was best erg.
Hahaha, de man kon niet rijden.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
5e versnelling bleek achteruitversnelling te zijn.
Maar dat overdreven gegil van haar was overacting.
Ze wil misschien wel in de Meiland-showquote:Op woensdag 10 september 2025 23:14 schreef golfer het volgende:
Leuk die oude auto van Illya, maar haar overdreven paniekreacties zijn wel heel erg over the top.
Leeftijd is maar een getal; mijn vrouw is 17 jaar jonger dan mij en dat gaat al 5 jaar hartstikke goed.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Danique, zoveel jonger, maar wel heel leuk met Daniël. Ben benieuwd of dit een succes is.
Pedo.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:27 schreef vosss het volgende:
Leeftijd is maar een getal; mijn vrouw is 17 jaar jonger dan mij en dat gaat al 5 jaar hartstikke goed.
Raar hè, vond ik ook al. Ze hadden tijd over???? de rest vanavond.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
De reünie is nu al op tv? Ik dacht vanavond pas.
Het is net of ze iemand snel heeft opgescharreld in een korte tijd om Bart te laten weten dat ze héél gelukkig is met een nieuwe liefde. Ze keek niet echt vrolijk. Ik wacht op alle juice die naar buiten komt.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:41 schreef golfer het volgende:
Evelien en Bart ook geen blijvende match.
Ze heeft een nieuwe liefde gevonden en Bart wist duidelijk van niets en mocht ook zijn liedje niet spelen.
Ik vond dat choquerend ongevoelig en lomp.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is net of ze iemand snel heeft opgescharreld in een korte tijd om Bart te laten weten dat ze héél gelukkig is met een nieuwe liefde. Ze keek niet echt vrolijk. Ik wacht op alle juice die naar buiten komt.
Onzin, al weken stond die juice op SM, dus dat verbaasde gezicht van Bart was dikke nep.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vond dat choquerend ongevoelig en lomp.
En wie is Robert uit BG dan?quote:Op donderdag 11 september 2025 23:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
Net bij shownieuws, Robert uit BG heeft contact gezocht met Renate.
Het zal wel een reden hebben, al kwam het niet erg sympathiek over.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vond dat choquerend ongevoelig en lomp.
Persoonlijk communiceer ik dergelijke persoonlijke zaken niet via social media met mijn intieme vrienden, en ook liever niet voor draaiende camera's.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Onzin, al weken stond die juice op SM, dus dat verbaasde gezicht van Bart was dikke nep.
Nee.quote:
WTF dat lijkt me fake, Robert staat wel graag in de belangstelling.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
Net bij shownieuws, Robert uit BG heeft contact gezocht met Renate.Om te gaan daten, wie weet wordt hetnog wat.
Werkelijk de meest grote boerenlullo van alle B&Bvl die er voorbij zijn gekomen.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:25 schreef golfer het volgende:
Rob kan zichzelf niet geven.
Dooie lul.
Nee, ik lees wel roddels en achterklap.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Persoonlijk communiceer ik dergelijke persoonlijke zaken niet via social media met mijn intieme vrienden, en ook liever niet voor draaiende camera's.
Dat zou ik ook niet van mijn behoorlijke recente ex-en verwachten die zojuist nog aan heel Nederland heeft verteld dat we nog steeds zo'n goede band hebben.
Maar jij was blijkbaar al op de hoogte van het feit dat Bart al op de hoogte was. Ken je hem?
En uit die betrouwbare bron las je dat Bart alles al wist?quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, ik lees wel roddels en achterklap.
Kom op nou, zeg, moet ik die tijdlijn gaan uitzoeken voor jou?quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En uit die betrouwbare bron las je dat Bart alles al wist?
Weet ik veel, jij beweert iets heel stellig dus het lijkt me redelijk om te verlangen dat je dat ook goed kan onderbouwen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kom op nou, zeg, moet ik die tijdlijn gaan uitzoeken voor jou?
quote:Op donderdag 4 september 2025 15:09 schreef Firuze60 het volgende:
Roddels over EvelineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roddels over opgeblazen BartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop echt dat dit geen roddels zijn, maar feiten..
Ik had het idee dat dat de tweede vrouw was die hij van dichtbij gezien had in zijn leven. Zo'n man die in andere omstandigheden bij Kees van der Spek in zijn programma komt omdat hij ¤ 110.000 heeft uitgegeven aan zijn behoeftige internet-vriendin Sylwia uit Oekraïne die alles is verloren door Russische bombardementen en nu in haar eentje een half weeshuis moet onderhouden en telkens wat meer geld nodig heeft voor nóg een mud aardappelen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:15 schreef golfer het volgende:
Die Poolse snol is nog steeds bij Illya.
Onbegrijpelijk.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat de tweede vrouw was die hij van dichtbij gezien had in zijn leven. Zo'n man die in andere omstandigheden bij Kees van der Spek komt omdat hij ¤ 110.000 heeft uitgegeven aan zijn behoeftige internet-vriendin Sylwia uit Oekraïne die alles is verloren door Russische bombardementen en nu in haar eentje een half weeshuis moet ondehouden.
Dat zal best maar ook vals zingende popie jopie's hebben gevoelens en ook nog eens het recht op om fatsoenlijk behandeld te worden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:34 schreef Firuze60 het volgende:
Maar goed, Eveline was zichzelf niet (zei ze zelf) tijdens de uitzendingen ivm die toestand met haar stervende vader. Het hielp ook niet dat ze al drie huwelijken achter haar rug had en eigenlijk een financieel investeerder zocht ipv de zoveelste vent in haar bed. Beetje vreemd allemaal wel. Maar die 'ik ben de catch en ga niet voor minder dan 10' knakker vals zingende Bart was minstens zo ongeloofwaardig.
Stel je niet aan, joh. Eveline heeft zich best netjes gedragen naar al haar kandidaten in de uitzendingen. Ook naar Bart met zijn gruwelijke recepten en vooringenomenheid.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat zal best maar ook vals zingende popie jopie's hebben gevoelens en ook nog eens het recht op om fatsoenlijk behandeld te worden.
Nou nee, dat deed ze dus totaal niet op het eind, dat was het punt. Apart dat je dat niet ziet, maar vooruit.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Stel je niet aan, joh. Eveline heeft zich best netjes gedragen naar al haar kandidaten in de uitzendingen. Ook naar Bart met zijn gruwelijke recepten en vooringenomenheid.
Moet wel lachen om jouw vasthouden aan dat Bart van niets wist. Tuurlijk joh.quote:Op vrijdag 12 september 2025 01:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nou nee, dat deed ze dus totaal niet op het eind, dat was het punt. Apart dat je dat niet ziet, maar vooruit.
Volgens jou wist Bart alles al, maar dat wil je niet laten zien waarop je die kennis baseert.
En blijkbaar verdient hij het sowieso omdat jij zijn recepten niet apprecieert.
Nee hoor, dat moet je helemaal niet, maar schrijf je dat nu even omdat je denkt dat dat overtuigend overkomt, zeker met een emoji.quote:Op vrijdag 12 september 2025 01:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Moet wel lachen om jouw vasthouden aan dat Bart van niets wist. Tuurlijk joh.
Je blijft wel volharden, zeg. Ik heb je een tijdlijn (bewijs van dat Bart het zeker wist) gegeven en nog beweer jij dat Bart van niets wist. Zit je te trollen of wat?quote:Op vrijdag 12 september 2025 01:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee hoor, dat moet je helemaal niet, maar schrijf je dat nu even omdat je denkt dat dat overtuigend overkomt, zeker met een emoji.
Uiteindelijk weet je natuurlijk net zo min als ik wat Bart wel of niet wist. Apart genoeg beweer je van wel maar kun je dat niet hard maken. Het blijft bijzonder, omgaan met mensen met zo'n gebrek aan inlevingsvermogen.
Je hebt niet alleen moeite met inlevingsvermogen, maar ook wat moeite met tegenspraak begrijp ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 02:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je blijft wel volharden, zeg. Ik heb je een tijdlijn (bewijs van dat Bart het zeker wist) gegeven en nog beweer jij dat Bart van niets wist. Zit je te trollen of wat?
Sowieso heb ik moeite met onterechte tegenspraak, pardon. En van jouw hooghartige schrijfstijl krijg ik ook de kriebels, wat is er trouwens mis met een emoij? Jij hebt ook geen enkel bewijs dat Bart op de bank bij de reunie zogenaamd ineens overvallen werd door het bericht van Eveline. Nu jij weer....quote:Op vrijdag 12 september 2025 02:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen moeit met inlevingsvermogen, maar ook wat moeite met tegenspraak begrijp ik.
Maar 'een tijdlijn' (sws op geen enkele manier bewijs voor wat dan ook. Weet je wel wat bewijs betekent? Weet je überhaubt wel wat een tijdlijn is?) is niet hetzelfde als wat dan ook aantonen dat Bart daar iets van wist.
Opmerkelijk dat je 'eerder verscheen al iets ergens op een roddelkanaal' als een tijdlijn en bewijs betiteld trouwens.
Dat wordt toch gewoon gezegd en ter plekke beaamd door Bart?quote:Op vrijdag 12 september 2025 02:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..] Jij hebt ook geen enkel bewijs dat Bart op de bank bij de reunie zogenaamd ineens overvallen werd door het bericht van Eveline.
Ik geloof wel dat Bart van niks wist, niet iedereen is bezig met roddels en achterklep. Evelien schakelt trouwens wel heel snel tussen mannen zeg, wel frappant dat het ook gelijk een kerel is die bereid is te investeren, zal er vast niks mee te maken hebben dat ze het de liefde van haar leven noemde.quote:Op vrijdag 12 september 2025 07:44 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat wordt toch gewoon gezegd en ter plekke beaamd door Bart?
Maar dat geldt natuurlijk ook voor de meeste B&BVL kandidaten, al dan niet vanuit een zakelijk oogpunt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
WTF dat lijkt me fake, Robert staat wel graag in de belangstelling.
Hou nou eens op, joh!quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Weet ik veel, jij beweert iets heel stellig dus het lijkt me redelijk om te verlangen dat je dat ook goed kan onderbouwen.
Als je een modellencarrière ambieert (proest) dan is 9 weken op tv komen wel heel slim aangepakt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:00 schreef Breekfast het volgende:
Illya en Sylwia: het blijft een totaal ongeloofwaardig koppel
Surinaamse dushi's ? Dusting is Antilliaans / Papiamento en komt niet voor in Suriname .quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat zal best maar ook vals zingende popie jopie's hebben gevoelens en ook nog eens het recht op om fatsoenlijk behandeld te worden.
Renske helemaal top? Ik zag iemand die met haar emoties en uitlatingen incl body language weer totaal uit de bocht vloogquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:00 schreef Bever_NL het volgende:
Rob kan alleen verliefd worden als de dame in kwestie minimaal 10 jaar of > jonger is dan hij. Dus dat over-datum fruit kon hem niet bekoren. Bij iedere nieuwe dame kon je direct zien dat hij niet enthousiast was. Hij had ze al op de video gezien, wist dat het niets was, maar moest ze uitnodigen omdat hem niets anders werd aangeboden.
Sylwia is taalkundig na jaren Nederland niet verder gekomen dan wat primitief allochtonen gebrabbel wat als leuk moet doorgaan.
Syl heeft een opgespoten gezicht en haar ogen staan gevaarlijk dicht, op inteelt-afstand van elkaar. Haar model carierre zou in geval van succes al jaren achter haar liggen.
Die eerdere leuke Armeense dame had tenminste wat aan IIIya kunnen toevoegen en had ook niet volledig aan z'n financiele infuus gehangen.
Dick lijkt niets te hebben met de Surinaamse Dushi's maar ook niet met de Nederlandse koeien die allemaal wel ok waren en uitzagen.
Eveline: Niet vergeten dat naast liefde er nog een belangrijkere eis was: Iemand die de $$ middelen heeft om financieel partner te worden. Ze heeft waarschijnlijk nog een ex die voor 50% uitgekocht moet worden en zonder die uitkoop eindigt voor haar het Italiaanse avontuur.
Nu heeft Bart het leven daar in die ouwe meuk eens aangekeken en geconcludeerd dat hij z'n carierre en $$ vrijheid niet wilt opgeven om daar op een berg een beetje afhankelijk te worden van kamer verhuur.
Eveline die niet alleen achter wilde blijven heeft naar eigen zeggen een voor haar bekende B&B gast (kuch) afgestoft en afge...... om hem de hare te maken.
Haar hut gaat (moet) in de verkoop en ze gaat met hem elders (kuch) met hem verder. De nieuwe liefde kan of wilde niet het benodigde bedrag op tafel te leggen van wat ze nodig had om op haar huidige plek te kunnen blijven.
Iets zegt me dat ze haar hut moet verkopen omdat het geld van de nieuwe partner niet op tafel komt .....en dat van 'We gaan elders verder' is gewoon 'snackbar' praat omdat het niet leuk is om op tv te moeten vertellen dat de B&B droom over en uit is.
Je ziet wel vaker in eerdere seizoenen, dat een kandidaat die uiteindelijk alleen overblijft op de reunie uit het niets een oude bekende van de plank heeft getrokken / afgestoft en zegt helemaal smoor te zijn.
Ingrid en Petttra wonen daar ongeveer ~30 min rijden van elkaar. Ze kennen elkaar niet. Hebben alleen de uitzending gezien dus koffie samen drinken kan maar is geen wetmatigmatigheid.
Renske gaat helemaal top: Ze heeft naar eigen zeggen een goed team van familie, vrienden, collega's en therapeuten om haar heen.
Een sneer natuurlijk daar is ze goed in die yoghurtheksquote:Op vrijdag 12 september 2025 08:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ingrid die tegen Pettttra “gelukkig niet” zegt bij de vraag of ze elkaar al eens tegengekomen waren op het eiland.
Was dat een sneer of een onschuldig grapje?
Dan zou je kunnen concluderen dat Richard met zijn baan als ambulancebroeder al bij voorbaat geen schijn van kans had.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:00 schreef Bever_NL het volgende:
Rob kan alleen verliefd worden als de dame in kwestie minimaal 10 jaar of > jonger is dan hij. Dus dat over-datum fruit kon hem niet bekoren. Bij iedere nieuwe dame kon je direct zien dat hij niet enthousiast was. Hij had ze al op de video gezien, wist dat het niets was, maar moest ze uitnodigen omdat hem niets anders werd aangeboden.
Sylwia is taalkundig na jaren Nederland niet verder gekomen dan wat primitief allochtonen gebrabbel wat als leuk moet doorgaan.
Syl heeft een opgespoten gezicht en haar ogen staan gevaarlijk dicht, op inteelt-afstand van elkaar. Haar model carierre zou in geval van succes al jaren achter haar liggen.
Die eerdere leuke Armeense dame had tenminste wat aan IIIya kunnen toevoegen en had ook niet volledig aan z'n financiele infuus gehangen.
Dick lijkt niets te hebben met de Surinaamse Dushi's maar ook niet met de Nederlandse koeien die allemaal wel ok waren en uitzagen.
Eveline: Niet vergeten dat naast liefde er nog een belangrijkere eis was: Iemand die de $$ middelen heeft om financieel partner te worden. Ze heeft waarschijnlijk nog een ex die voor 50% uitgekocht moet worden en zonder die uitkoop eindigt voor haar het Italiaanse avontuur.
Nu heeft Bart het leven daar in die ouwe meuk eens aangekeken en geconcludeerd dat hij z'n carierre en $$ vrijheid niet wilt opgeven om daar op een berg een beetje afhankelijk te worden van kamer verhuur.
Eveline die niet alleen achter wilde blijven heeft naar eigen zeggen een voor haar bekende B&B gast (kuch) afgestoft en afge...... om hem de hare te maken.
Haar hut gaat (moet) in de verkoop en ze gaat met hem elders (kuch) met hem verder. De nieuwe liefde kan of wilde niet het benodigde bedrag op tafel te leggen van wat ze nodig had om op haar huidige plek te kunnen blijven.
Iets zegt me dat ze haar hut moet verkopen omdat het geld van de nieuwe partner niet op tafel komt .....en dat van 'We gaan elders verder' is gewoon 'snackbar' praat omdat het niet leuk is om op tv te moeten vertellen dat de B&B droom over en uit is.
Je ziet wel vaker in eerdere seizoenen, dat een kandidaat die uiteindelijk alleen overblijft op de reunie uit het niets een oude bekende van de plank heeft getrokken / afgestoft en zegt helemaal smoor te zijn.
Ingrid en Petttra wonen daar ongeveer ~30 min rijden van elkaar. Ze kennen elkaar niet. Hebben alleen de uitzending gezien dus koffie samen drinken kan maar is geen wetmatigmatigheid.
Renske gaat helemaal top: Ze heeft naar eigen zeggen een goed team van familie, vrienden, collega's en therapeuten om haar heen.
Die winter vol liefde-types beloven al veel goeds!quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:09 schreef casita het volgende:
Ik heb hier meer gelachen in het topic dan op tv. Dus tot de volgende B en B.😜
Ik vraag me ook af of betreffende goede collega's en goede vrienden zichzelf ook als zodanig beschouwen. Als ze uberhaupt al "in the room with us" zijn. Als dit een glimpje was van Renske in de relatie met de ander dan vraag ik me af hoe eventuele vrienden dat volhouden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Renske helemaal top? Ik zag iemand die met haar emoties en uitlatingen incl body language weer totaal uit de bocht vloog
Die we zagen zijn pas voor de uitzending begin 2027.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die winter vol liefde-types beloven al veel goeds!
Jaquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:57 schreef freaky40 het volgende:
Ja, die van komend seizoen is al gedraaid. Welke deelnemers zitten daar in trouwens?
Ohquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Die we zagen zijn pas voor de uitzending begin 2027.
Ik vond haar zo vreselijk irritant altijd.quote:Op woensdag 17 september 2025 05:47 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Het Grote Schnabbelen is begonnen
Irritante mensen doen het op de één of andere manier altijd best goed op TV. De categorie Geer en Goor, Martien Meiland, past Lieske prima tussen.quote:Op woensdag 17 september 2025 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond haar zo vreselijk irritant altijd.
Daarom kijk ik dat ook nooit, bij deze zette ik het geluid altijd een stuk zachter, wat een irritante vrouwen waren dat zeg.quote:Op woensdag 17 september 2025 08:28 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Irritante mensen doen het op de één of andere manier altijd best goed op TV. De categorie Geer en Goor, Martien Meiland, past Lieske prima tussen.
Nou nee dat is het niet kom zelf ook uit Brabantquote:Op woensdag 17 september 2025 09:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch vond ik Lieske helemaal niet irritant. Misschien omdat ze Brabants is. Maar ik kan me ook voorstellen dat dat voor Hollanders juist extra irritant is.
Nee hoor dat bedrijf had ze al toen ze bij Pettttttra was in het voorjaar.quote:Op woensdag 17 september 2025 05:47 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Het Grote Schnabbelen is begonnen
Dit is toch wel een fenomeen van de huidige tijd. Iedereen die met zijn kop op tv verschijnt heeft hiermee te maken. Als je dan zelf nog op social media actief bent dan kun je de gekste dingen verwachten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:
Hoor nu Evelien bij Shownieuws van gisteren avond.
Ze snapt niet dat er zoveel vervelende reacties door de kijkers op het net worden gezet
Ze zegt we maken een show voor de mensen en we worden helemaal afgebrand.
Nu viel het b ij haar wel meer zegt ze
Dit is toch een klacht wat je van veel mensen die mee doen aan zo iets dat ze afgebrand worden
Daarom zal ik niet verbaasd zijn dat het eerdaags stopt dit soort programma's
Is ook zo, maar ik vind al die haat die er dan is ook ver beneden peil. Het slaat nergens opquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:38 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dit is toch wel een fenomeen van de huidige tijd. Iedereen die met zijn kop op tv verschijnt heeft hiermee te maken. Als je dan zelf nog op social media actief bent dan kun je de gekste dingen verwachten.
Ik denk het niet. De mogelijkheid om bekend te worden is voor veel mensen fantastisch en die kans grijpen ze zeker aan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:
Daarom zal ik niet verbaasd zijn dat het eerdaags stopt dit soort programma's
O ja dat heb ik ook gehoord.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De mogelijkheid om bekend te worden is voor veel mensen fantastisch en die kans grijpen ze zeker aan.
En niet iedereen heeft er moeite mee.
Om Daniël te quoten: “ik vond het zo leuk om mezelf terug te zien.” Die had er echt van genoten.
Het slaat nergens op inderdaad. Maar het is in deze tijd gewoon een feit en dat weten de kandidaten toch vooraf ook wel? Lijkt me dat ze daarin ook wat begeleiding krijgen van de productie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik vind al die haat die er dan is ook ver beneden peil. Het slaat nergens op
Denk dat heel veel dat ook niet weten. Ik hoorde het evelien nog zeggen, die had er ook geen weet vanquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het slaat nergens op inderdaad. Maar het is in deze tijd gewoon een feit en dat weten de kandidaten toch vooraf ook wel? Lijkt me dat ze daarin ook wat begeleiding krijgen van de productie.
Social media is echt een groot gezwel. Wat dat betreft verlang ik wel terug naar de tijd van Hyves en myspace. Bleef het sociale gebeuren toch voornamelijk in je eigen bubbeltje.
Zoals ik het begreep heeft ze het onderschat wat de negatieve dm’s/comments met haar zouden doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat heel veel dat ook niet weten. Ik hoorde het evelien nog zeggen, die had er ook geen weet van
Ja maar ze zit 'hoog' in haar emotie, net als Renskequote:Op zaterdag 20 september 2025 12:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep heeft ze het onderschat wat de negatieve dm’s/comments met haar zouden doen.
Als ik Eveline was had ik überhaupt dat gedeelte met die tattoo en dat telefoontje van haar zus dat haar vader was overleden gevraagd tlaan de productie om gewoon te stoppen met filmen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja maar ze zit 'hoog' in haar emotie, net als Renske
Dat ga ik zeer waarschijnlijk niet volgen, vind het echt van die overdreven vrouwen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:27 schreef EdVe het volgende:
https://www.ad.nl/show/petra-en-lieske-uit-b-b-vol-liefde-hinten-op-eigen-tv-programma-er-lijkt-iets-te-gaan-gebeuren~a633b505/
Petra en Lieske uit B&B vol liefde hinten op eigen tv-programma: 'Er lijkt iets te gaan gebeuren'
Petra en Lieske, het meest geliefde ‘koppel’ van het afgelopen B&B vol liefde-seizoen, zeggen met producenten in gesprek te zijn over een eigen tv-programma. Mogelijk een reisserie door verschillende wijnstreken. Dat vertelden de twee op de afterparty van het Gouden Televizier-Ring Gala aan deze site.
Pffff....quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:27 schreef EdVe het volgende:
https://www.ad.nl/show/petra-en-lieske-uit-b-b-vol-liefde-hinten-op-eigen-tv-programma-er-lijkt-iets-te-gaan-gebeuren~a633b505/
Petra en Lieske uit B&B vol liefde hinten op eigen tv-programma: 'Er lijkt iets te gaan gebeuren'
Petra en Lieske, het meest geliefde ‘koppel’ van het afgelopen B&B vol liefde-seizoen, zeggen met producenten in gesprek te zijn over een eigen tv-programma. Mogelijk een reisserie door verschillende wijnstreken. Dat vertelden de twee op de afterparty van het Gouden Televizier-Ring Gala aan deze site.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |