abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2025 @ 21:51:13 #76
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218672151
Margot is veel te oud voor Rob.
Ze is wel 2 jaar ouder dan hij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 september 2025 @ 21:58:24 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218672226
Dick en Moniek duiken maar weer eens het water in en blijven allebei afwachten tot de ander een move maakt.
Op die manier wordt het nooit wat.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218672244
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 21:58 schreef golfer het volgende:
Dick en Moniek duiken maar weer eens het water in en blijven allebei afwachten tot de ander een move maakt.
Op die manier wordt het nooit wat.
Tja die rem zit er nog steeds op :') Allebei in één bed
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218672287
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 21:36 schreef Soury het volgende:
Magda is weer lekker bezig, de man is te oud voor me hij moet niet denken straks heb ik een leuke jonge vrouw _O- Je kan wel vitaal zijn Magda maar een leuke jonge vrouw ben je echt niet.
Ze zet Rolf ook aan het eind van de tafel en Gene in het midden.
Precies, zure trut van een wijf,kijk eens in de spiegel Magda .
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_218672311
Ingrid staat ook op de rem, wat denkt Eric nou wel niet dat hij als laatste man is overgebleven dat hij dan een kans maakt! Die is gek, nou Inkkie daar draait het programma om "de liefde". Eric zag er echt aangeslagen uit na haar opmerking "twijfelachtig". En wat liep ze nu dom te zingen met she leads a lonley life :?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 3 september 2025 @ 22:32:03 #81
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218672485
En de Lays sluikreclame kwam weer even voorbij in Italië. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_218672494
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 22:07 schreef Soury het volgende:
Ingrid staat ook op de rem, wat denkt Eric nou wel niet dat hij als laatste man is overgebleven dat hij dan een kans maakt! Die is gek, nou Inkkie daar draait het programma om "de liefde". Eric zag er echt aangeslagen uit na haar opmerking "twijfelachtig". En wat liep ze nu dom te zingen met she leads a lonley life :?
Nee Inkie heb het verkeerd begrepen, die dacht dat ze meedeed aan hoi ze komen klussen.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  woensdag 3 september 2025 @ 22:38:58 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218672515
Jaaaa!!!! Dick en Moniek hebben gezoend. *O*
Poef.....gone! ©golfer
pi_218672725
Rob vind ik wel de grootste hork van alle B&Bvl bij elkaar, wat een ongastvrije droplul. Voor geen goud zou ik daar willen verblijven.
pi_218672875
quote:
‘kijk, deze meneer heeft oma vroeger twee keer voor Jan Lul naar Frankrijk laten komen.’
_O- _O- _O- _O-

https://rickevers.nl/bzv-category/bb-3-september-2025/
pi_218672882
Margo is de beste keuze uit een voor Rob slechte serie. Dooie Rob kan er niet enthousiast van worden.

In Bart's gezicht (van Eveline) zie ik steeds een cartoonbeeld van een varkentje.
  donderdag 4 september 2025 @ 10:53:20 #87
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_218675009
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218676447
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 22:07 schreef Soury het volgende:
Mens is gek, waarom laat ze die mannen komen, waarom doet ze mee. Ik weet het echt niet.
pi_218679702
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:55 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Mens is gek, waarom laat ze die mannen komen, waarom doet ze mee. Ik weet het echt niet.
Omdat er wat klussen gedaan moest worden in de B&B
pi_218680611
Och jee die Rob, kom op gast je laat die dame terugkomen en daar is ze heel blij om. Maar het gaat Rob weer eens te hard. Hoe dan :? Ze vind je leuk kerel
pi_218680665
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:03 schreef Soury het volgende:
Och jee die Rob, kom op gast je laat die dame terugkomen en daar is ze heel blij om. Maar het gaat Rob weer eens te hard. Hoe dan :? Ze vind je leuk kerel
Hij had beter na moeten denken voordat hij haar terug liet komen, ik vind dit zo sneu bah wat een ondoordachte actie.
pi_218681003
Beetje saai weekje was dit. En Lieske gooit ook haar glazen in, bodem bereikt.
pi_218681288
Wat een boerenlul is Rob. Eerst alle vrouwen wegsturen omdat je hart vol is van een andere vrouw. Die laatste je terug komen en vervolgens ga je meer afstand nemen. :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_218681314
Petra en Lieske bij de ezelslullen.

De nieuwe titel voor een Suske en Wiske.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218681317
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef golfer het volgende:
Wat een boerenlul is Rob. Eerst alle vrouwen wegsturen omdat je hart vol is van een andere vrouw. Die laatste je terug komen en vervolgens ga je meer afstand nemen. :{w
Leuke vrouw en hoe ze beweegt en wat ze in huis doet :') Ga weg Margot.
pi_218681332
Arme Eric. :'(
Poef.....gone! ©golfer
pi_218681545
Oh leuk Bart komt terug. Ik ben zo nieuwsgierig hoe hij zich gaat gedragen met Richard erbij
pi_218682100
quote:
80s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
Oh leuk Bart komt terug. Ik ben zo nieuwsgierig hoe hij zich gaat gedragen met Richard erbij
Ik vind Bart zo'n blaaskaak, ik vraag me af of Richard daar 'tegenop gewassen' is of dat hij een beetje wegvalt als Bart er weer is.

Laten we iig hopen dat Bart geen pasta carbonara meer gaat maken 🙈
pi_218682232
Toch raar die Eveline heeft paar afleveringen terug compleet de liefde verklaard aan Bart in de auto, met verliefdheid alles(wat best een unicum is in B&B). Dan vind ik de manier waarop ze dat telefoongesprek vanavond voert heel raar, hem even goed duidelijk maken dat de strijd nog niet gestreden is.

Magda doet voor haar doen veel aardiger tegen Rolf dan tegen de andere afgewezen mannen, terwijl die Rolf vanaf het begin echt voor geen meter bij haar past. Denk stukje montage maar toch apart.
pi_218682241
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind Bart zo'n blaaskaak, ik vraag me af of Richard daar 'tegenop gewassen' is of dat hij een beetje wegvalt als Bart er weer is.

Laten we iig hopen dat Bart geen pasta carbonara meer gaat maken 🙈
Ik denk juist dat Bart hopeloos door de mand gaat vallen. Richard is een leuke man wel en geen watje die zich weg laat zetten zoals die andere pipo die er was toen Bart er was. Plus is Evelien er wel wat van gecharmeerd is. Toen moest Bart ook even slikken in de auto. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')