Die ligt vanavond nog bij hem in de kofferquote:Op maandag 1 september 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
Nicole bij Daniel is de iets knapper versie van Danique, als dat maar goed gaat.
Dat wil hij iig welquote:Op maandag 1 september 2025 21:24 schreef kibo het volgende:
[..]
Die ligt vanavond nog bij hem in de koffer
Ze hebben veel lol met elkaar maar meer is er niet.quote:Op maandag 1 september 2025 21:30 schreef casita het volgende:
Lieske is je type niet Pettttra dat is een manwijf jij wil een vrouwelijke Barbie misschien Silwia iets voor je.
Meer zal het ook niet worden.quote:Op maandag 1 september 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben veel lol met elkaar maar meer is er niet.
Ik dacht dat de bar er nog moest komen maar die zit IN die containerquote:Op maandag 1 september 2025 21:53 schreef kibo het volgende:
Toppunt van treurigheid, die "beachbar'.
Past naadloos bij de rest van de entourage .
Nog een dagje op sleeptouw nemen ook voordat ze de bons krijgen. Zeg het dan gelijk dan kunnen die dames met z'n tweetjes misschien er nog een leuk dagje van maken zonder Rob die er waarschijnlijk met een kop oorwurm bij blijft.quote:Op maandag 1 september 2025 22:33 schreef Battlecruiser het volgende:
Lomperd Rob belt alvast Margot terwijldie andere 2 dames van niets weten. Die laatste heeft nog maar amper haar koffer kunnen uitpakken.
Echt wel, zo'n grappig beestje, hoe dat zij/hij ook elke keer vlakbij gaat zitten, schooiend om een stukje van die gore taarten..quote:Op maandag 1 september 2025 22:44 schreef golfer het volgende:
Ik moet elke keer zo lachen om die half kaal geschoren kat bij Rob.
Wat is er goor aan die taarten, dat is nog iets wat aantrekkelijk aan Rob is.quote:Op maandag 1 september 2025 23:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Echt wel, zo'n grappig beestje, hoe dat zij/hij ook elke keer vlakbij gaat zitten, schooiend om een stukje van die gore taarten..
Dat kan, maar ik dacht figuurlijk, in Rob zijn ogen zijn al die vrouwen ouwe gore taarten en dat poesje vraagt om aandacht..quote:Op maandag 1 september 2025 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er goor aan die taarten, dat is nog iets wat aantrekkelijk aan Rob is.
Nee joh, Pettra vroeg specifiek om een jongere vrouw (net als Rob) met een lekker lijf en daar voldoet Lieske niet aan.quote:Op maandag 1 september 2025 23:29 schreef golfer het volgende:
Petra en Lieske zijn hilarisch met elkaar, maar er zit behalve heel veel humor en vriendschap volgens mij geen echte liefdesrelatie in.
Volgens mij vroeg Pettrra juist niet om een jongere vrouw maar wel een vrouwelijke dame en dat is Lieske niet echt.quote:Op maandag 1 september 2025 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee joh, Pettra vroeg specifiek om een jongere vrouw (net als Rob) met een lekker lijf en daar voldoet Lieske niet aan.
Oh, dan had ik dat verkeerd begrepen, even terugzoeken..quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg Pettrra juist niet om een jongere vrouw maar wel een vrouwelijke dame en dat is Lieske niet echt.
Ja leuk hoor, maar ik zie Pet nog niet met die hardcore pot scharen ...quote:Op dinsdag 2 september 2025 01:21 schreef Blues het volgende:
Hoe leuk zijn Lies en Pett samen.
Seks kan je overal halen.![]()
Tactische zet !!quote:Op maandag 1 september 2025 22:33 schreef Battlecruiser het volgende:
Lomperd Rob belt alvast Margot terwijldie andere 2 dames van niets weten. Die laatste heeft nog maar amper haar koffer kunnen uitpakken.
Puur commercieel. Op deze manier krijgen ze veel meer boekingen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Wat is dat toch met gasten zoals hij. Wegtrekken uit Nederland en dan continu met een Nederlandse vlag lopen wapperen bij het entree. Ingrid in Lesbos die haar hut ' Dutch Dream' noemt. Die gozer van vorige seizoen in Thailand met z'n 'Say Cheese' snackbar waar hij de een dagtaak had aan met Feyenoord / Rotterdam en Nederlandse snacks bezig te zijn. Als je dan toch weggaat waarom moet alles daar dan naar Nederland verwijzen.
Ja leuk die 2 zussen relatie.quote:Op dinsdag 2 september 2025 01:21 schreef Blues het volgende:
Hoe leuk zijn Lies en Pett samen.
Seks kan je overal halen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
/s ?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:50 schreef golfer het volgende:
Wat een prachtig resort daar in Suriname.
Samen een kamer delen.
Wat begrijp je niet?quote:
Nee hoor. Ik vind het prachtig daar.quote:
In dit droge, saaie seizoen ben ik blij met Dick in Suriname. Mooie beelden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het prachtig daar.
Het regent één keer per jaar, en uitgerekend op de dag dat JP een BBQ'tje organiseert. Oh wacht wat is de kansberekening als je het 4 keer per week doetquote:
De omgeving valt wat van te zeggen maar die slaaplocatiesquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het prachtig daar.
Ze zitten daar ook met z'n drietjes dan is het ook niet echt handig om persoonlijke dingen te vragen, vond die gast wel grappig reageren totaal even tegen de haren in van Magda.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:03 schreef golfer het volgende:
Magda vindt weer dat er geen vragen aan haar gesteld worden.
Dick is het saaiste van dit seizoen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In dit droge, saaie seizoen ben ik blij met Dick in Suriname. Mooie beelden.
Ik kijk alleen naar de jongste kandidaten. Een zure Margot en Rob in het altijd depressieve Frankrijk kijk ik niet eens naar.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dick is het saaiste van dit seizoen.
Ok apart.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar de jongste kandidaten. Een zure Margot en Rob in het altijd depressieve Frankrijk kijk ik niet eens naar.
Vrolijke Dick in Suriname. Elke keer weer afvragen of hij een leuke dame ziet zitten.
Echt? ik vind de oudere kandidaten vaak interessanter. Niet de Magda/anja types maar Petra en Ingrid. Maar ik vind de ontwikkeling bij Dick en Daniel wel leuk dit seizoen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar de jongste kandidaten. Een zure Margot en Rob in het altijd depressieve Frankrijk kijk ik niet eens naar.
Vrolijke Dick in Suriname. Elke keer weer afvragen of hij een leuke dame ziet zitten.
Ja, ik schreef het misschien verkeerd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:14 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Echt? ik vind de oudere kandidaten vaak interessanter. Niet de Magda/anja types maar Petra en Ingrid. Maar ik vind de ontwikkeling bij Dick en Daniel wel leuk dit seizoen.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Tactische zet !!
Mocht Margot bedanken, dan kon hij altijd nog zeggen, ik ga deze dames verder 'onderzoeken'
Deze 'dooie', residerend in de Pyreneeën, maximaliseerde z'n kansen.
Wat is dat toch met gasten zoals hij. Wegtrekken uit Nederland en dan continu met een Nederlandse vlag lopen wapperen bij het entree. Ingrid in Lesbos die haar hut ' Dutch Dream' noemt. Die gozer van vorige seizoen in Thailand met z'n 'Say Cheese' snackbar waar hij de een dagtaak had aan met Feyenoord / Rotterdam en Nederlandse snacks bezig te zijn. Als je dan toch weggaat waarom moet alles daar dan naar Nederland verwijzen.
Da's ook een tactische zetquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Tactische zet !!
Mocht Margot bedanken, dan kon hij altijd nog zeggen, ik ga deze dames verder 'onderzoeken'
Deze 'dooie', residerend in de Pyreneeën, maximaliseerde z'n kansen.
Ze zouden op videoland een functie moeten hebben waarbij je aanklikt welke mensen je wel en niet wil zien. Dus vink aan bijvoorbeeld Petra Dick en Daniel en de rest vink je uit. Ik moet nu zoveel doorspoelen elke x bloed vervelendquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken hequote:Op woensdag 3 september 2025 10:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze zouden op videoland een functie moeten hebben waarbij je aanklikt welke mensen je wel en niet wil zien. Dus vink aan bijvoorbeeld Petra Dick en Daniel en de rest vink je uit. Ik moet nu zoveel doorspoelen elke x bloed vervelend![]()
Dat simpele volk dat naar een Spaanse Costa gaat, zoekt toch juist elkaar op en dus ook die Nederlandse tentjes.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja ik snap dat nooit. Als wij bijvoorbeeld in Italië zijn en we zien dat een camping van Nederlanders is, of als er veel Nederlanders zijn, dan maken we juist rechtsomkeert.
Friet van Piet aan de costa.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat simpele volk dat naar een Spaanse Costa gaat, zoekt toch juist elkaar op en dus ook die Nederlandse tentjes.
Dat is zo'n klootzak eikel.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn leuk, sommigen niet. Ik ga niet naar een Rob zitten kijken zeg.
Zouden die Spanjaarden het eigenlijk ook niet fijn vinden dat jij je niet een goeie Spaanse toko waant. Dus dat je als schoenmaker bij je leest blijft en friet van Piet verkoopt ipv doet alsof je de spaanse keuken kent.quote:
Kamp van Koningsbrugge is nu ook in Suriname. En Dick was erbij als expert, om uitleg te geven aan de kandidaten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In dit droge, saaie seizoen ben ik blij met Dick in Suriname. Mooie beelden.
Trots op je eigen roots!quote:
Ingrid is een Limbo he. Geen Brabo. Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is zo'n klootzak eikel.Vanaf het begin moest ik hem al niet. Jammer als een vooroordeel waarheid blijkt te zijn.
Van Ingrid ben ik dan toch weer gaan houden.In het begin was het echt teveel de Ingrid Show, maar dat deed RTL.
Stiekem vind ik die typische Brabantse dingetjes gewoon wel gezellig.Houdoeeeeee. YASSAAASSS
@:dkup
Spoilers much?quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:36 schreef Blues het volgende:
Danique is wel volwassen in haar gedrag tov zich inhouden t/o nicole
Magda moet s ophouden met die stomme vragenspelletjes.
Sparkjes in Suriname maar bij de reünie blijkt denk ik dat het niks geworden is.
Ik zie geen spoiler.quote:
Tja die rem zit er nog steeds opquote:Op woensdag 3 september 2025 21:58 schreef golfer het volgende:
Dick en Moniek duiken maar weer eens het water in en blijven allebei afwachten tot de ander een move maakt.
Op die manier wordt het nooit wat.
Precies, zure trut van een wijf,kijk eens in de spiegel Magda .quote:Op woensdag 3 september 2025 21:36 schreef Soury het volgende:
Magda is weer lekker bezig, de man is te oud voor me hij moet niet denken straks heb ik een leuke jonge vrouwJe kan wel vitaal zijn Magda maar een leuke jonge vrouw ben je echt niet.
Ze zet Rolf ook aan het eind van de tafel en Gene in het midden.
Nee Inkie heb het verkeerd begrepen, die dacht dat ze meedeed aan hoi ze komen klussen.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:07 schreef Soury het volgende:
Ingrid staat ook op de rem, wat denkt Eric nou wel niet dat hij als laatste man is overgebleven dat hij dan een kans maakt! Die is gek, nou Inkkie daar draait het programma om "de liefde". Eric zag er echt aangeslagen uit na haar opmerking "twijfelachtig". En wat liep ze nu dom te zingen met she leads a lonley life
quote:‘kijk, deze meneer heeft oma vroeger twee keer voor Jan Lul naar Frankrijk laten komen.’
lolquote:Op donderdag 4 september 2025 00:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
https://rickevers.nl/bzv-category/bb-3-september-2025/
Mens is gek, waarom laat ze die mannen komen, waarom doet ze mee. Ik weet het echt niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:07 schreef Soury het volgende:
Ingrid staat ook op de rem, wat denkt Eric nou wel niet dat hij als laatste man is overgebleven dat hij dan een kans maakt! Die is gek, nou Inkkie daar draait het programma om "de liefde". Eric zag er echt aangeslagen uit na haar opmerking "twijfelachtig". En wat liep ze nu dom te zingen met she leads a lonley life
Omdat er wat klussen gedaan moest worden in de B&Bquote:Op donderdag 4 september 2025 12:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mens is gek, waarom laat ze die mannen komen, waarom doet ze mee. Ik weet het echt niet.
Hij had beter na moeten denken voordat hij haar terug liet komen, ik vind dit zo sneu bah wat een ondoordachte actie.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:03 schreef Soury het volgende:
Och jee die Rob, kom op gast je laat die dame terugkomen en daar is ze heel blij om. Maar het gaat Rob weer eens te hard. Hoe danZe vind je leuk kerel
Leuke vrouw en hoe ze beweegt en wat ze in huis doetquote:Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef golfer het volgende:
Wat een boerenlul is Rob. Eerst alle vrouwen wegsturen omdat je hart vol is van een andere vrouw. Die laatste je terug komen en vervolgens ga je meer afstand nemen.
Ik vind Bart zo'n blaaskaak, ik vraag me af of Richard daar 'tegenop gewassen' is of dat hij een beetje wegvalt als Bart er weer is.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
Oh leuk Bart komt terug. Ik ben zo nieuwsgierig hoe hij zich gaat gedragen met Richard erbij
Ik denk juist dat Bart hopeloos door de mand gaat vallen. Richard is een leuke man wel en geen watje die zich weg laat zetten zoals die andere pipo die er was toen Bart er was. Plus is Evelien er wel wat van gecharmeerd is. Toen moest Bart ook even slikken in de auto.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind Bart zo'n blaaskaak, ik vraag me af of Richard daar 'tegenop gewassen' is of dat hij een beetje wegvalt als Bart er weer is.
Laten we iig hopen dat Bart geen pasta carbonara meer gaat maken 🙈
Ja als je verliefd bent dan zie je een ander niet meer, maar Evelien had al eerder twijfels met Bart (met het tuintje en er was nog wat)quote:Op donderdag 4 september 2025 22:50 schreef Remco het volgende:
Toch raar die Eveline heeft paar afleveringen terug compleet de liefde verklaard aan Bart in de auto, met verliefdheid alles(wat best een unicum is in B&B). Dan vind ik de manier waarop ze dat telefoongesprek vanavond voert heel raar, hem even goed duidelijk maken dat de strijd nog niet gestreden is.
Er is zó veel ( achteraf) in scène gezet ofwel gescript.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als je verliefd bent dan zie je een ander niet meer, maar Evelien had al eerder twijfels met Bart (met het tuintje en er was nog wat)
Ja natuurlijk zit er een cameraman naast, anders hebben we geen beelden en geen tv programma.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er is zó veel ( achteraf) in scène gezet ofwel gescript.
Toevallig een dash camera óp het gezicht van Bart tijdens een videocall met Eveline met een cameraman ernaast.
Komop.
Wat een slechte film toch.
Ja, toevallig zapte ik hierlangs en door..l
Tegelijkertijd en 1200 km verderop😇quote:Op donderdag 4 september 2025 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zit er een cameraman naast, anders hebben we geen beelden en geen tv programma.
Ze vertoont al het gehele seizoen, productie-inhoudelijk wenselijk gedrag.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als je verliefd bent dan zie je een ander niet meer, maar Evelien had al eerder twijfels met Bart (met het tuintje en er was nog wat)
Lieske zit vastgeroest in het schaterlach scenario a-la Geer en Goor, maar dan slecht gecopieerd.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:27 schreef Soury het volgende:
Beetje saai weekje was dit. En Lieske gooit ook haar glazen in, bodem bereikt.
Rob had gewoon een dame willen hebben, die een flink stuk jonger is dan hij.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef golfer het volgende:
Wat een boerenlul is Rob. Eerst alle vrouwen wegsturen omdat je hart vol is van een andere vrouw. Die laatste je terug komen en vervolgens ga je meer afstand nemen.
Rob is zelf een rotte appelquote:Op vrijdag 5 september 2025 01:36 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Rob had gewoon een dame willen hebben, die een flink stuk jonger is dan hij.
Hij kreeg in z'n ogen 'overrijp' fruit. Dacht uiteindelijk dat Margot toch wel leuk was, maar werd op luchthaven alweer geconfronteerd met de harde fysieke realiteit die niet voldoet aan Rob's wensenlijstje.
Na 30 dagen is die vonk er ook nog niet.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:47 schreef Battlecruiser het volgende:
Ingrid vindt Erik een gouden man en lief, geweldig enz. Maar toch moet ie verdwijnen, want ze gaat blijkbaar voor diamant. Ja, die zijn er bijna niet en die komen zeker niet naar jouw werkhok op een eilandje, Ingrid! Wat is dat toch met die B&B-ers tegenwoordig: het moet allemaal perfect zijn binnen 5 dagen en anders: hup, weg.
Als de vonk niet overslaat kunnen ze toch ook niks aan doen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:47 schreef Battlecruiser het volgende:
Ingrid vindt Erik een gouden man en lief, geweldig enz. Maar toch moet ie verdwijnen, want ze gaat blijkbaar voor diamant. Ja, die zijn er bijna niet en die komen zeker niet naar jouw werkhok op een eilandje, Ingrid! Wat is dat toch met die B&B-ers tegenwoordig: het moet allemaal perfect zijn binnen 5 dagen en anders: hup, weg.
Heb zelf in heel dit seizoen nooit het idee gehad dat ze daar zelf ook echt aan mee wilde werken; het overspringen van de vonk.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Als de vonk niet overslaat kunnen ze toch ook niks aan doen?
Dat beeld van Bart was toch gewoon van het FaceTime bellen?quote:Op donderdag 4 september 2025 23:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er is zó veel ( achteraf) in scène gezet ofwel gescript.
Toevallig een dash camera óp het gezicht van Bart tijdens een videocall met Eveline met een cameraman ernaast.
Komop.
Wat een slechte film toch.
Ja, toevallig zapte ik hierlangs en door..l
Dus de vonk moet inderdaad razendsnel overslaan en anders: basta. Dat zal de jonge generatie dan wel zijn: geen geduldquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Als de vonk niet overslaat kunnen ze toch ook niks aan doen?
Dus als je maar lang genoeg wacht, dan komt die vonk wel? Grappige denkwijze.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:19 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Dus de vonk moet inderdaad razendsnel overslaan en anders: basta. Dat zal de jonge generatie dan wel zijn: geen geduld
Helemaal niet! Hoe vaak gebeurt het niet dat echte verliefdheid pas na weken of zelfs maanden ontstaat. Het is buiten de werkelijkheid om te denken dat een “vonk” per se binnen enkele dagen moet ontstaan. Dat kan wel, maar gebeurt heel vaak niet zo.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus als je maar lang genoeg wacht, dan komt die vonk wel? Grappige denkwijze.
Daarbij geef je iemand enkel valse hoop door het zo lang te laten doorgaan. (Zagen we bij Daniël al.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |