HUh? De opnames worden in maximaal drie weken gemaakt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:56 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Vraag mij altijd af hoe kandidaten bij zulke programma's zoveel vrij krijgen van hun werk om aan zoiets mee te doen.
Ook programma's zoals Big brother bondgenoten etc blijven zij zolang weg van huis.
Als je in het ziekenhuis , verpleging , onderwijs werk kan je toch niet even zeggen dat je er maanden niet bent ?
Hebben zij dan zoveel vakantiedagen ?
Ja dat hoeregedrag zit in de familiequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Napoleon deed het met haar over, over,over,overgrootmoeder.
Ja, ja...
Lol ik dacht het zelfde maar heb het niet getiktquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:12 schreef casita het volgende:
[..]
Ja dat hoeregedrag zit in de familie
Ze komt er mog wel achter dat die brallende blaaskaak Bart ook niks voor haar zal zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:57 schreef Soury het volgende:
Rare reactie van Evelien die hoopte dat Richard wat meer uit balans zou zijn na haar afwijzing. Had hij jankend aan haar voeten moeten gaan liggen ofzo.
Die is echt tot over haar oren verliefd. Dat karaoke kwam niet uit Richards hart, en Bart deed het met volle overtuiging.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze komt er mog wel achter dat die brallende blaaskaak Bart ook niks voor haar zal zijn.
Echt? Met volle overtuiging vindt ie zichzelf ook een catch die niet voor minder dan 100% gaat.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is echt tot over haar oren verliefd. Dat karaoke kwam niet uit Richards hart, en Bart deed het met volle overtuiging.Typisch gevalletje roze bril (met dikke glazen)
Bere trots ook dat hij had gekookt, en de kijkers vol walging het hebben mogen aanschouwen. Die kan voorlopig geen voet in Italie zetten. De maffia heeft al een gat gegraven.quote:Op dinsdag 9 september 2025 23:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Echt? Met volle overtuiging vindt ie zichzelf ook een catch die niet voor minder dan 100% gaat.
Hahahaha, laat staan in het Gooi!quote:Op dinsdag 9 september 2025 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Bere trots ook dat hij had gekookt, en de kijkers vol walging het hebben mogen aanschouwen. Die kan voorlopig geen voet in Italie zetten. De maffia heeft al een gat gegraven.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Bere trots ook dat hij had gekookt, en de kijkers vol walging het hebben mogen aanschouwen. Die kan voorlopig geen voet in Italie zetten. De maffia heeft al een gat gegraven.
Daniel is zelf een lege huls.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:13 schreef De_Melkboer het volgende:
Jammer, Daniël laat Nicole schieten, en blijft misschien over met een lege huls.
En Bart zijn kritiek op Richard was dat het meer praten was, maar zelf (terwijl hij zich tegenwoordig als zanger identificeert) was hij geen haar beter.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is echt tot over haar oren verliefd. Dat karaoke kwam niet uit Richards hart, en Bart deed het met volle overtuiging.Typisch gevalletje roze bril (met dikke glazen)
Ik snap echt niet wat Ilya daar nou in ziet. Ze hebben totaal geen raakvlakken. Hij wil alleen haar vlakken raken denk ik dan maar zo kortzichtig kan die man toch niet zijn?quote:Op woensdag 10 september 2025 17:39 schreef Battlecruiser het volgende:
Als Sylwia buiten wordt gefilmd, zie je pas goed hoe boordevol haar gezicht zit met botox en wangimplantaten. Het is een lappendeken van huid, siliconen, vlekken en plastic geworden. Ze probeert het een beetje te verbergen met haar haar, maar dat lukt lekker niet zo goed!
Leuk gesprek met haar ouders. Daniel valt in de smaakquote:Op woensdag 10 september 2025 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Danique, zoveel jonger, maar wel heel leuk met Daniël. Ben benieuwd of dit een succes is.
Was ook een veelzeggend muziekje tijdens het ontbijt op bed. "Teenager in love"quote:Op woensdag 10 september 2025 21:05 schreef Breekfast het volgende:
Zou Illya echt zo blind zijn dat hij niet ziet dat hij totaal niet bij Sylwia past en dat zij ook niks in hem ziet?
Ik vind het er allemaal ongemakkelijk en nep uit zienquote:Op woensdag 10 september 2025 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk gesprek met haar ouders. Daniel valt in de smaak
Oh ik vond het gesprek juist makkelijk gaan, en leuke ouders.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het er allemaal ongemakkelijk en nep uit zien
Is ook morgen, nu op videoland.quote:
Ze hebben allebei een lipafwijking.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:05 schreef Breekfast het volgende:
Zou Illya echt zo blind zijn dat hij niet ziet dat hij totaal niet bij Sylwia past en dat zij ook niks in hem ziet?
Nou, hoe hij die versnellingspook mishandelde was best erg.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:14 schreef golfer het volgende:
Leuk die oude auto van Illya, maar haar overdreven paniekreacties zijn wel heel erg over the top.
5e versnelling bleek achteruitversnelling te zijn.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
Nou, hoe hij die versnellingspook mishandelde was best erg.
Hahaha, de man kon niet rijden.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
5e versnelling bleek achteruitversnelling te zijn.
Maar dat overdreven gegil van haar was overacting.
Ze wil misschien wel in de Meiland-showquote:Op woensdag 10 september 2025 23:14 schreef golfer het volgende:
Leuk die oude auto van Illya, maar haar overdreven paniekreacties zijn wel heel erg over the top.
Leeftijd is maar een getal; mijn vrouw is 17 jaar jonger dan mij en dat gaat al 5 jaar hartstikke goed.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Danique, zoveel jonger, maar wel heel leuk met Daniël. Ben benieuwd of dit een succes is.
Pedo.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:27 schreef vosss het volgende:
Leeftijd is maar een getal; mijn vrouw is 17 jaar jonger dan mij en dat gaat al 5 jaar hartstikke goed.
Raar hè, vond ik ook al. Ze hadden tijd over???? de rest vanavond.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
De reünie is nu al op tv? Ik dacht vanavond pas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |